Материалдар / «Оқу жолында» Сібір шамшырақтары 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Оқу жолында» Сібір шамшырақтары 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: «Оқу жолында» Сібір шамшырақтары Сабақ мақсаты: көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2024
131
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: «Оқу жолында» Сібір шамшырақтары


Пәні:

қазақ әдебиеті

Тоқсан:

ІІ

Бөлім:

2.Қазақтың Қанышы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

28.10.2024

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Оқу жолында» Сібір шамшырақтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

Сабақтың мақсаты:

көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын.

Қызығушылықты ояту:

«Миға шабуыл» әдісі

  • «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі неше бөлімнен тұрады? («Баянаула аясында», «Ұлытау жотасында», «Алатау баурайында»)

Оқушылар сәлемдеседі.


Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді.


Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

- сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі.

Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019


жұмыс дәптерлері.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

  1. ин.

1-тапсырма.

«ДЖИГСО» стратегиясы бойынша шығарманы меңгеру.

Оқушылар 4 адамнан шағын топтарға бөлінеді. Олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды: мәтіннің бірінші бөлігін №1 оқушы, екінші бөлігін №2 оқушы.т.с.с. Бастапқы топтағы оқушылардың басты міндеті – мәтінді оқу, ақпаратпен танысу. Содан кейін топтар құрамы өзгертіледі. Мәтіннің №1 бөлігін оқыған оқушылар бір топқа, №2 бөлігін оқығандар екінші топқа т.с.с. Бұл топтағылар мәтіннің өздері оқыған бөліктері бойынша тақырып мазмұнын талқылайды. Бұдан соң бастапқы топтарына оралады да, әрқайсысы өз мәтіндеріндегі мазмұнды, нені үйренуге болатынын түсіндіреді, үйретеді, талқылайды


Оқушылар 4 адамнан шағын топтарға бөлінеді. Олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды

Дескриптор:

  • Үзіндіні түсінеді;

  • Өз тобына түсінікті жеткізеді;


Слайд





2-тапсырма.











Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Рефлексия. «

Үйге тапсырма: «Оқу жолында» Сібір шамшырақтары




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!