Материалдар / Оқу жылдарындағы сәттер. Қ.СӘТПАЕВ РОМАН ЭССЕСІ БОЙЫНША
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқу жылдарындағы сәттер. Қ.СӘТПАЕВ РОМАН ЭССЕСІ БОЙЫНША

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
,
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2023
136
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Қазақтың Қанышы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Оқу жылдарындағы сәттер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

Оқу мақсаттары

Барлық оқушылар: «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің сюжетін білу;

Көпшілігі: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

Кейбір оқушылар: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну.

Бағалау критерийі

  • әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды;

  • идеялық мазмұнын анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау.

Мәңгілік елдің

құндылықтары

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық)

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: автор, сюжет, композиция, шығармашылық, проза, драма

Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

Менің ойымша....; себебі......; Оны мен былай дәлелдеймін..... Қорыта келе,......

Алдыңғы білім

«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Мен - мақсат адамы» психологиялық дайындық

Жігер деген - МЕН

Күш деген - МЕН

Махаббат деген -МЕН

Кешірім деген - МЕН

Жастық деген - МЕН

Денсаулық деген - МЕН

Жарқындық деген - МЕН

Бар ғажайып деген - МЕН

Бәрі маған байланысты -

Бәрі менің қолымда!

ІІ. Қызығушылықты ояту: Оқушылар «Кластер» әдісімен өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында жұмыс жүргізеді.

Выноска: счетверенная стрелка 1

Тұлға


Выноска: счетверенная стрелка 2

Ғалым


Выноска: счетверенная стрелка 3

Азамат










Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.





Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.




Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

- жақсы жауап;

- тамаша жауап!






10-сынып қазақ әдебиеті










Сабақтың ортасы












































ІІІ. Мағынаны тану. Балалар, сұрақтарға жауап беріңдерші.

  • Сюжет дегеніміз не?

  • Композиция дегеніміз не?

Сюжет (фр. sujet - зат) - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің негізі - өмірлік тартыс, конфликт, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыс. Ол тартыс, конфликт - әр түрлі адамдардың көзқарасындағы қарама-қайшылық.

1-тапсырма. Роман-эссенің мазмұндық құрылымына талдау жасайды. Роман мазмұнын талдау үшін топтарға бірігіп, рөлдерін бөліп алады:

1-оқушы: таныстырушы- романның идеясы мен тақырыбын таныстырады.

2-оқушы: байланыстырушы – роман идеясын өмірмен байланыстырады.

3-оқушы:салыстырушы: романды басқа ақынның осы мазмұндас шығармасымен салыстырады.

4-оқушы: суретші – роман мазмұны бойынша сурет салады.

Бір рөл алған әр топтың мүшесі жаңа топ құрап, ой тізбегін құрастырады. Мазмұндық құрылым сақталуы тиіс.

Дескриптор:

  • романның идеясы мен тақырыбын анықтайды;

  • роман идеясын өмірмен байланыстырады;

  • романды басқа ақынның осы мазмұндас шығармасымен салыстырады;

  • роман мазмұны бойынша сурет салады.

ҚБ

2-тапсырма. «Мағынасы қандай?» әдісі

Оқушылар топта «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесін іріктеп оқып, астарлы ойды ашады.

 1.Мәтінен оқырманға әсер ететін сөздерді анықтаңыз. 

2. Өзгеше қолданылған сөздерді анықтаңыз. 

3. Тақырыпқа не идеяға қатысты сөздерді анықтаңыз. 

4. Авторды толғандыратын мәселелер қай бөлікте берілген? 

Сіз анықтаған сөздер мен шумақтардағы ойлардың астарлы мағынасын ашыңыз. 

Дескриптор:

  • Шығармадан алынған сөздердің мағынасы мен идеяға қатыстылығын анықтайды.

  • Мәтіндегі берілген астарлы ойды табады 

ҚБ

3-тапсырма.  «Еркін талқылау» әдісі

Оқушылар топ ішінде жұпқа бөлініп тапсырманы орындайды. Әр топтағы жұптар алғаш өз тапсырмалары бойынша ойларын ортаға салады. Кейін басқа топтағы сәйкес жұптармен бірігеді.  

1-жұп.

Романда қандай тұлғалардың аты аталады? Шығармадағы көтерілген мәселе мен тұлғалар тағдырындағы үндестікті анықтаңыз. 
2-жұп.

Романда көтерілген мәселе қандай? Ойыңызды бүгінгі өмірмен байланыстырып айтыңыз. 

3-жұп.

Романдағы мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстырып айтыңыз. 

Дескриптор:

  • Мәселені көтеру мақсатына өмірмен байланыстырып түсінік береді;

  • Тақырыпты ғаламдық мәселемен байланыстырады.

 ҚБ 

Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен ойын қорытындылайды.




Оқушылар әдеби-теориялық ұғымдарды еске түсіреді.











Роман-эссенің мазмұндық құрылымына талдау жасайды. Роман мазмұнын талдау үшін топтарға бірігіп, рөлдерін бөліп алады.











Оқушылар топта «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесін іріктеп оқып, астарлы ойды ашады.








Оқушылар топ ішінде жұпқа бөлініп тапсырманы орындайды. Әр топтағы жұптар алғаш өз тапсырмалары бойынша ойларын ортаға салады. Кейін басқа топтағы сәйкес жұптармен бірігеді.


«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен ойын қорытындылайды.





















Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

- жақсы жауап;

- тамаша жауап!






Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

- жақсы жауап;

- тамаша жауап!

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!