Шымкент қаласы №120 Б.Момышұлы атындағы жалпы орта мектеп
«Кітап оқу лидері -2018 » Кітапхана оқырмандарымен сайыс сабақ
2017-2018 оқу жылы
Сабақ мақсаты:Кітапханада «100 кітап» жобасы аясында оқушылардың қатысуымен ,кітап оқуға деген қызығушылықты арттыру,тұлғалық танымын және білім деңгейін көтеру,ой бөлісуді ұйымдастыру.Жүргізуші:Армысыздар,бармысыздар кітап оқып,білім қуған, Ақындардан шабыт алып,қуат алып,жыр қуған. Қара сөзден жылу шашқан жазушылар бар туған, Осы сайыс таныстырар жас ақынмен біртуар. Жүргізуші: Сайыс, сайыс болар ма жүзден жүйрік шықпаса, Ақын, ақын болар ма жыр шумағын жазбаса. Әділқазы не үшін туралығын айтпаса, Мақсатымыз белгілі,бастамасқа не шара-дей айта отырып әділқазы алқасын таныстырып отейін.Жүргізуші.: «Жасымда ғылым бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма Қолымды мезгілінен кеш сермедім»-деп Абай атамыз айтқандай,Елбасымыз «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру мақаласы бойынша «100 кітап» аясында бүгінгі«Кітап оқу лидері -2018 » сайысына қош келдіңіздер». 2-жүргізуші:Бәсекеге қабілеттіліктің басты көрсеткіші -білім,ал білімнің каусар бұлағы кітап екені бәрімізге белгілі.Өркениеттің көшінен қалмау үшін біз білім сапасын арттыруымыз керек.Болашақ білімді жастардың қолында.Біз сіздерді кітапхананың білімді де,жылдам әрі талантты « Кітап оқу лидерімен »таныстырамыз./қатысушыларды таныстырып өту/Жүргізуші:1-кезең «Мақал сөздің мәйегі» Мақал айтсаң тоқтама, Сөздеріңді баптада. /Қатысушылар мақал мәтел айтудан жарысқа түседі./Жүргізуші:2-кезең: «Кейіпкермен сырласайық» /Қатысушылар жоба бойынша дайындалған кітаптың бірінен үзінді беріліп,кітаптың аты мен авторын табады./ Мен оқыған шығарма кейіпкері, Үлгі болар талай жастың үміткері. Сөз етейін кейіпкерін сен тыңда, Өз бағасын берсең болды да.Жүргізуші:3-кезең: «Әр оқырман бір -әлем»/Сүйікті шығармасының кейіпкерін суреттеу және үзінді оқу.Мысалдар келтіріп монолог,диалог оқу/ Монолог па,диалог па арнайды, Тыңдайық зейін қойып арнайы. Сынап емес,мағынасын тыңдайық, Өнеріне тәнті болып қолдайық.Жүргізуші:4-кезең: «Мықты болсаң тауып көр» Сұраққа сен жауап бер. Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар, Жауап берген алға шығар./Сұрақтарға жауап береді/Жүргізуші:5-кезең:Финал және оқушылардың сүйікті кітаптары бойынша жазылған эссе қорытындысы/Алдын ала жазылып, өткізілген эссе бағаларын айтып өтеді./Қорытынды сөзді әділқазы алқасына береміз.
Марапаттау/Дипломмен марапаттау./