Мұғалімдерге психологиялық ахуал
туғызу
|
Коучтың іс-әрекеті
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
5
мин.
|
«Ақ тілек»
Түрлі –түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады
және мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: парта, кітап, айна,
тау т.с.с..
|
Мұғалім өзінің оң жағындағы
әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады
.
|
2 мин
|
Топқа
бөлу.
Стикерде жазылған «мектеп»
және «өнер» тақырыбындағы сөздер бойынша топқа
бөлу.
|
«Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ,
ал «өнер» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ
болады.
|
5 мин
|
БІЛУ
Сен білесің бе?»
Бұл кім не деп ойлайсыздар?
Қай саланың маманы?
Сүйікті ісі (хоббиі) не деп
ойлайсыздар?
|
Жасырылған суретті табуда,
ой-пікір айтуда белсенділік көрсету. Коуч ұсынған «көпіршелерді»
тиімді пайдалану арқылы ойды шоғырландыру және
жинақтау
|
10 мин
|
Түсіну
«Ол кім?» деген сұрақ
қойылады.
Екі топ ментальді карта
ұсыну
|
Б. Есентаева кім деген сұраққа жауап іздеу.
(продюсер, кәсіпкер, ана, әнші, журналист т.б)
Екі топ ментальді карта құру
|
10
мин
|
Қолдану
Видеокөрсетілім арқылы диалогты
жалғастыру.
«Махаббат бекеті» фильмінен
үзінді
көрсетіледі. Фильм жартысынан үзіліп,қалған
бөлігін әріптестеріме өз ойларынан жалғастыруды
ұсынамын.
|
1-ші топ ер баланың, 2-ші топ
қыз баланың айтқандарын өз ойларымен жалғастырады. Соңынан фильмнің
үзіндісінің толық нұсқасын көріп, өз құраған диалогтарымен
сәйкестестігін анықтайды.
|
5
мин
|
Талдау
Топтарға бір-бірінен сұрақтар қоюды
ұсынамын.
|
«Махаббат бекеті» фильмі жайлы топ бір –біріне
сұрақтар қояды.
|
5
мин
|
Жинақтау
«Топтық поэма»
( өлең жалпы фильм жайлы, Б.Есентаева, бүгінгі
сабақ тақырыбында )
|
Жеке жұмыс
орындалады. Ақ
парақтың жоғары бөлігіне
қатысушы өз аты-жөнін жазады. Әр қатысушы өлеңнің бір шумағын
жазып, келесі адамға береді. Ол адам өз қатарын жазып келесіге
береді. Осылайша жалғасып, соңынан бір шумақ өлең жазылады. Ең
соңында қатысушылар өз өлеңінің қай жағдайға түскенін
көреді.
|
3
мин
|
Бағалау
Ортақ критерий ұсыну.
|
Екі
топ бірін-бірі бағалайды,өз ой-пікірімен
бөліседі.
|
5
мин
|
Теориялық
білім (қорытындылау)
А) сын тұрғысынан ойлау
Б) сын тұрғысынан ойлауды
дамыту технологиясынан айырмашылығы
С)
диалог түрлері, әңгіме
|
Сын
тұрғысынан ойлау мәнмәтініне қатысты өз сұрақтарын қояды, өз
ой-пікірлерін айтады.
|
5 мин
|
Кері байланыс
Эссе жазу. «Менің алған әсерім»
|
Коучинг-сессиядан алған әсерін эссе етіп
жазады.
|