ОҚУ ҮРДІСІНДЕ САРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ОҚУ ҮРДІСІНДЕ САРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырушылар қашықтықтан оқыту барысында оқушылардың жалпы зияткерлік қабілеттері мен логикалық ойлау деңгейлеріне қарай жасалатын тапсырмалардың түрлерімен таныстырып, саралау тапсырмаларын құрастыру жөнінде педгогтерге арналған әдістемелік ұсынымдар ұсынды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ОҚУ ҮРДІСІНДЕ САРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ


ТАСКАРАЕВА КАЛБИБИ АХМЕТОВНА


«Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді

оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы



2021 жылдың 2 маусымында 2021 жылдың 02 маусымында «Өрлеу» БАҰО» АҚФ Түркістан облысы және Шымкент қаласы бойынша ПҚБАИ «Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі» кафедрасының ұйымдастыруымен «Саралап оқыту және оның стратегиялары» тақырыбында ZOOM online режимінде дөңгелек үстел өткізілді.

Оn-line режимінде ұйымдастырылған іс-шараға колледждің география пәнінің оқытушылары қатысып, географияны оқу үдерісінде білім алушылардың жеке қабілеттерін, пәнге деген қызығушылығын ескере отырып, саралап оқытуды қолданудың тәсілдері талқыланды.

Ұйымдастырушылар қашықтықтан оқыту барысында оқушылардың жалпы зияткерлік қабілеттері мен логикалық ойлау деңгейлеріне қарай жасалатын тапсырмалардың түрлерімен таныстырып, саралау тапсырмаларын құрастыру жөнінде педгогтерге арналған әдістемелік ұсынымдар ұсынды.

Сонымен қатар, кеңес барысында географиядағы зерттеу тәсілдерімен байланысты саралап оқыту әдісін қолданудың маңызы айқындалып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мен басқа пәндермен сабақтастық арқылы оқушылардың зияткерлік деңгейін дамыту туралы ой қозғалып, көптеген сұрақтар талқыланды.

Пікір алмасу нәтижесінде оқушылардың дербес ерекшеліктерін анықтау және олардың ықылас - жігерін, еске сақтау мен ойлау қабілеттерін, ынтасын, жалпы білім денгейін зерттеудің қажеттілігін нақтылап, білімді меңгеру деңгейін анықтауға арналған тапсырмалар дайындау, оқушы біліміне диагностика жүргізу, оқушыларға сауалнама, психологиялық тәжірибе жасаудың жолдары қарастырылды.

Іс-шараны қорытындылай келе, қатысушылар әдістемелік кеңес дер кезінде мазмұнды әрі тәжірибелік деңгейде өткенін атап көрсетіп, ұйымдастырушыларға алғыстарын білдірді.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2021
555
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі