Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалаудың маңыздылығы.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалаудың маңыздылығы.
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауды қолдануды зерттеу,бағалаудың екі аспектісін талдау
Оқу үдерісінде критериалды бағалауды енгізу арқылы бағалаудың оқушылардың оқуына ықпал етуге арналған оқытудың бөлігі ретінде пайдалану.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
М. Горький атындағы жалпы орта мектебінің физика пәні мұғалімі Алимбекова Б.Б коучинг жоспары
20
Алимбекова Баян Боранбаевна
Коучинг сабақтың тақырыбы:
Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалаудың маңыздылығы.
Сілтеме:
МАН 104-109 беттер .Презентация.
Жалпы мақсаты:
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауды қолдануды зерттеу,бағалаудың екіаспектісінталдауОқу үдерісінде критериалды бағалауды енгізу арқылы бағалаудың оқушылардың оқуына ықпал етуге арналған оқытудың бөлігі ретіндепайдалану.
Күтілетін нәтижелер
.
Бағалау критерилерінің оқу үрдісіндегі маңыздылығын түсінеді.Оның білімдіжетілдірудегітиімді тәсіл екендігін түсініп, әр сабақта пайдалануға тырысады .Бағалау критерилерін ата-аналардың білуін қадағалайды.
Сабақта қолданылатын материалдар:
А2,А3,А4 форматты ақ қағаздар, стикерлер, фломастерлер, маркерлер, түрлі-түсті қағаздар .АКТ
Оқыту әдістері:
АКТТоптық жұмысШығармашылық тапсырмаКерібайланыс
Сабақ бойыншакоуч мен қатысушылардың іс-әрекеті
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
Кезең
Кезең
Кезең
Кезең
кезең
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесіп өзін таныстыру.1 . ЖАРАТЫЛЫСТАНУ2. гуманитарлық3. Бастауыш сынып мұғалімдерін болып үш топқа бөлу.Миға шабуыл
Бейнефильм көрсетіп сабақ тақырыбын ашу.Тапсырма әр қатысушыға көбелектің суретін салуды тапсыру.Сұрақ-Неге өзіңізге ондай баға қойдыңыз?
Презентация .Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.Пікіралмасу
Топқа бөлінеді.
Бейнефильді көрген соң пікірлерін айтады.
Сурет салады және оны өздері және көршісі бағалайды.
Презентация көреді.Пікір алмасады.
Бағалау криткрийлері мен дескрипторлары туралы жалпы түсінік беру .
Мұғалімдерге талқылауғаАлғашқы салған суреттерінеКритерийлер құру сол арқылы бағалауды қайта қарау.
кезең
«Айтсаң түсінемін, көрсетсең есімде қалады, ал өзіме жасатсаң бәрін де ұғып аламын»- дегендей әр топқа өз пәні бойынша сабақ жоспарын құруға тапсырма.
Сабақ жоспарын құрадыОнымен мұғалімдермен талқыайды.
7-кезең
Сергіту кезеңі.
Видио ролик көреді.
8-кезең
ҚорытындыБүгінгі сабақта бағалаудың неше түрі пайдаланылды? Сіз үшін қайсысы тиімді?Кері байланысСтикер арқылы сабақтағы әсерін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы білдіру.Алғысын білдіру.
Рефлексия жазады.Сұрақтарға жауап жазады. Алған ақпараттарын қорытындылайдыӨз ой-пікірімен бөліседі
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз