|
|
«
Имантаева Гүлшат Сағитбекқызы Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ математика пәні мұғалімі
|
|
|||
|
Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету. |
|||||
|
Түйінді идея |
Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||
|
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер |
Компьютер, интерактивті тақта, «Звездочка на земле» филімінен үзінді, маркерлер, үлестірмелі парақшалар, А3 парағы. |
||||
|
Коучинг барысы |
|||||
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Тапсырма мазмұны |
Ресурстар |
||
|
Психологиялық ахуал Топқа бөлу |
3 мин |
«Суретші» ойыны. Қатысушылар шеңбермен тұрады. А4 парағын алдында тұрған адамның арқасына қойып өзі қалаған суретін салады. Болған соң қайта шеңбер ортасына қарап тұрып, бір-бірінің суретін көруге мүмкіндік алады. Суреттің мазмұнына сәйкес 4 топқа бөлінеді. Отырғаннан кейін қолындағы суретке көршісіне арнап, тілек жазып, сыйлайды. |
А4 парағы, қаламсаптар
|
||
|
Ой шақыру |
6 мин |
Видео тамашалау «Звездочки на земле» Топпен талқылау:
«Мен қандай сөзбін?» Мақсаты: 1 қатысушының бетін сөз жазылған маскамен жабады. Қандай сөз екенін анықтау барысында көрермендерге сұрақ қояды. Мысалы: Ол зат есім бе? Ол сөзді қай жерде қолданамын? ** Ескерту Керісінше уақытты ұтымды пайдалану үшін отырғандар сұрақ қою арқылы ол адамның сөзді тез табуына мүмкіндік береді. Бізде ол сөз «САРАЛАУ» деген болады.
|
https://www.youtube.com/watch?v=C_SaeOTbUoA |
||
|
Негізгі бөлім
|
10+5 мин |
Жұптық - топтық жұмыс: Әр топ өз қалауларымен таныстыру жолын ұсынады. Қатысушылармен бірге жұмысты бағалау критерийін құрамыз. Ресурстар QR код арқылы беріледі. 1-топ Саралау дегеніміз не? Саралаудың түрлері. 2-топ Мақсат бойынша саралау 3-топ Сабақта нені саралауға болады? Ескерту: Әр топ өз жұмыстарын қорғағаннан кейін кері байланыс алады.
|
QR код парақтары. Фишкалар. |
||
|
15 мин |
|
Тапсырма парағы |
|||
|
|
2 мин |
Сергіту сәті «Өрмекші торы» |
|
||
|
Ой толғаныс |
|
«Аукцион»
|
Фломастер |
||
|
Рефлексия |
5 мин |
Падлет тақтасы арқылы кері байланыс алу. «Бүгінгі коучингтен қандай әсер алдыңыз? Пікір қалдырыңыз.» |
|
||


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Оқуды саралау дегеніміз не және ол мектепте не үшін қажет?» коучинг
"Оқуды саралау дегеніміз не және ол мектепте не үшін қажет?» коучинг
|
|
«
Имантаева Гүлшат Сағитбекқызы Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ математика пәні мұғалімі
|
|
|||
|
Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету. |
|||||
|
Түйінді идея |
Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||
|
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер |
Компьютер, интерактивті тақта, «Звездочка на земле» филімінен үзінді, маркерлер, үлестірмелі парақшалар, А3 парағы. |
||||
|
Коучинг барысы |
|||||
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Тапсырма мазмұны |
Ресурстар |
||
|
Психологиялық ахуал Топқа бөлу |
3 мин |
«Суретші» ойыны. Қатысушылар шеңбермен тұрады. А4 парағын алдында тұрған адамның арқасына қойып өзі қалаған суретін салады. Болған соң қайта шеңбер ортасына қарап тұрып, бір-бірінің суретін көруге мүмкіндік алады. Суреттің мазмұнына сәйкес 4 топқа бөлінеді. Отырғаннан кейін қолындағы суретке көршісіне арнап, тілек жазып, сыйлайды. |
А4 парағы, қаламсаптар
|
||
|
Ой шақыру |
6 мин |
Видео тамашалау «Звездочки на земле» Топпен талқылау:
«Мен қандай сөзбін?» Мақсаты: 1 қатысушының бетін сөз жазылған маскамен жабады. Қандай сөз екенін анықтау барысында көрермендерге сұрақ қояды. Мысалы: Ол зат есім бе? Ол сөзді қай жерде қолданамын? ** Ескерту Керісінше уақытты ұтымды пайдалану үшін отырғандар сұрақ қою арқылы ол адамның сөзді тез табуына мүмкіндік береді. Бізде ол сөз «САРАЛАУ» деген болады.
|
https://www.youtube.com/watch?v=C_SaeOTbUoA |
||
|
Негізгі бөлім
|
10+5 мин |
Жұптық - топтық жұмыс: Әр топ өз қалауларымен таныстыру жолын ұсынады. Қатысушылармен бірге жұмысты бағалау критерийін құрамыз. Ресурстар QR код арқылы беріледі. 1-топ Саралау дегеніміз не? Саралаудың түрлері. 2-топ Мақсат бойынша саралау 3-топ Сабақта нені саралауға болады? Ескерту: Әр топ өз жұмыстарын қорғағаннан кейін кері байланыс алады.
|
QR код парақтары. Фишкалар. |
||
|
15 мин |
|
Тапсырма парағы |
|||
|
|
2 мин |
Сергіту сәті «Өрмекші торы» |
|
||
|
Ой толғаныс |
|
«Аукцион»
|
Фломастер |
||
|
Рефлексия |
5 мин |
Падлет тақтасы арқылы кері байланыс алу. «Бүгінгі коучингтен қандай әсер алдыңыз? Пікір қалдырыңыз.» |
|
||


шағым қалдыра аласыз
Оқуды
саралау дегеніміз не және ол мектепте не үшін
қажет?»














