Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Оқуды саралау дегеніміз не және ол мектепте не үшін қажет?» коучинг
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Оқуды саралау дегеніміз не және ол мектепте не үшін қажет?» коучинг
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету.
Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету.
- Мұғалімдер оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейлерін ескере отырып өз пәні бойынша сараланған тапсырмалар құрастыра алады.
- Өз тәжірибелеріне өзгерістер енгізе алады;
Қатысушылар шеңбермен тұрады. А4 парағын алдында тұрған
адамның арқасына қойып өзі қалаған суретін салады. Болған соң қайта
шеңбер ортасына қарап тұрып, бір-бірінің суретін көруге мүмкіндік
алады. Суреттің мазмұнына сәйкес 4 топқа
бөлінеді.
Отырғаннан кейін қолындағы
суретке көршісіне арнап, тілек жазып, сыйлайды.
А4
парағы, қаламсаптар
Ой
шақыру
6 мин
Видео
тамашалау «Звездочки на земле»
Топпен
талқылау:
Көрген
бейнежазба арқылы қандай ой түйдіңіздер? Қандай проблемалар
туындады?
Неге
?
«Мен
қандай сөзбін?» Мақсаты: 1 қатысушының бетін сөз жазылған
маскамен жабады. Қандай сөз екенін
анықтау барысында көрермендерге сұрақ қояды. Мысалы: Ол зат есім
бе? Ол сөзді қай жерде қолданамын?
**
Ескерту Керісінше уақытты ұтымды пайдалану үшін отырғандар сұрақ
қою арқылы ол адамның сөзді тез табуына мүмкіндік береді. Бізде ол
сөз «САРАЛАУ» деген болады.
Коучингтің мақсаты мен
міндетін анықтау.
https://www.youtube.com/watch?v=C_SaeOTbUoA
Негізгі
бөлім
10+5
мин
Жұптық
- топтық жұмыс:Әр топ өз қалауларымен
таныстыру жолын ұсынады. Қатысушылармен бірге жұмысты бағалау
критерийін құрамыз.
Ресурстар
QR код арқылы беріледі.
1-топ
Саралау дегеніміз не? Саралаудың түрлері.
2-топ Мақсат бойынша
саралау
3-топ Сабақта нені саралауға
болады?
Ескерту:
Әр топ өз жұмыстарын қорғағаннан кейін кері байланыс
алады.
QR код
парақтары.
Фишкалар.
15 мин
Тапсырма
парағы
2 мин
Сергіту сәті «Өрмекші торы»
Ой
толғаныс
«Аукцион»
Қай топтың жұмысын сатып
алады? Жасалған постер не кластерлерге жұлдызша қою арқылы сатып
алғандарын білдіреді.
Фломастер
Рефлексия
5 мин
Падлет
тақтасы арқылы кері байланыс алу.
«Бүгінгі
коучингтен қандай әсер алдыңыз? Пікір
қалдырыңыз.»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз