Материалдар / "Оқуды саралау дегеніміз не және ол мектепте не үшін қажет?» коучинг
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Оқуды саралау дегеніміз не және ол мектепте не үшін қажет?» коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету. Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету. - Мұғалімдер оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейлерін ескере отырып өз пәні бойынша сараланған тапсырмалар құрастыра алады. - Өз тәжірибелеріне өзгерістер енгізе алады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
275
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





« Оқуды саралау дегеніміз не және ол мектепте не үшін қажет?»



Имантаева Гүлшат Сағитбекқызы

Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ математика пәні мұғалімі





Жалпы мақсаты

Мұғалімдердің саралап оқытудағы тапсырмаларды құру дағдыларын жетілдіруіне ықпал ету.

Түйінді идея

Саралаудың мәні-оқушыларды бөлу емес, оларды біріктіруде дер кезінде дифференциалды көмек көрсету.

Күтілетін нәтиже

  • Мұғалімдер оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейлерін ескере отырып өз пәні бойынша сараланған тапсырмалар құрастыра алады.

  • Өз тәжірибелеріне өзгерістер енгізе алады;

Қажетті құралдар мен көрнекіліктер

Компьютер, интерактивті тақта, «Звездочка на земле» филімінен үзінді, маркерлер, үлестірмелі парақшалар, А3 парағы.

Коучинг барысы

Кезеңдері

Уақыты

Тапсырма мазмұны

Ресурстар

Психологиялық ахуал

Топқа бөлу

3 мин

«Суретші» ойыны.

Қатысушылар шеңбермен тұрады. А4 парағын алдында тұрған адамның арқасына қойып өзі қалаған суретін салады. Болған соң қайта шеңбер ортасына қарап тұрып, бір-бірінің суретін көруге мүмкіндік алады. Суреттің мазмұнына сәйкес 4 топқа бөлінеді.

Отырғаннан кейін қолындағы суретке көршісіне арнап, тілек жазып, сыйлайды.

А4 парағы, қаламсаптар


Ой шақыру

6 мин

Видео тамашалау «Звездочки на земле»

Топпен талқылау:

  • Көрген бейнежазба арқылы қандай ой түйдіңіздер? Қандай проблемалар туындады?

  • Неге ?

«Мен қандай сөзбін?» Мақсаты: 1 қатысушының бетін сөз жазылған маскамен жабады. Қандай сөз екенін анықтау барысында көрермендерге сұрақ қояды. Мысалы: Ол зат есім бе? Ол сөзді қай жерде қолданамын?

** Ескерту Керісінше уақытты ұтымды пайдалану үшін отырғандар сұрақ қою арқылы ол адамның сөзді тез табуына мүмкіндік береді. Бізде ол сөз «САРАЛАУ» деген болады.

  • Коучингтің мақсаты мен міндетін анықтау.

https://www.youtube.com/watch?v=C_SaeOTbUoA

Негізгі бөлім



10+5 мин

Жұптық - топтық жұмыс: Әр топ өз қалауларымен таныстыру жолын ұсынады. Қатысушылармен бірге жұмысты бағалау критерийін құрамыз.

Ресурстар QR код арқылы беріледі.

1-топ Саралау дегеніміз не? Саралаудың түрлері.

2-топ Мақсат бойынша саралау

3-топ Сабақта нені саралауға болады?

Ескерту: Әр топ өз жұмыстарын қорғағаннан кейін кері байланыс алады.


QR код парақтары.

Фишкалар.

15 мин

Тапсырма парағы


2 мин

Сергіту сәті «Өрмекші торы»



Ой толғаныс


«Аукцион»

  • Қай топтың жұмысын сатып алады? Жасалған постер не кластерлерге жұлдызша қою арқылы сатып алғандарын білдіреді.

Фломастер

Рефлексия

5 мин

Падлет тақтасы арқылы кері байланыс алу.

«Бүгінгі коучингтен қандай әсер алдыңыз? Пікір қалдырыңыз.»






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!