Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Оқушыларды оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдердің қажеттілігі.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Оқушыларды оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдердің қажеттілігі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі таңдағы заманауи оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдердің басымдық ерекшіліктері маңыздылығы. Бұл тәсілдерді сабақтарда тиімді пайдалану соның ішінде Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауды, сыни ойлауға дағдыландыру, диалогтік оқыту және топтық жұмыстар.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
М. Горький атындағы жалпы орта мектебінің физика пәні мұғалімі Алимбекова Б.Бкоучинг жоспары
20. 1 19.09.2015ж
Алимбекова Баян Боранбаевна
Коучинг сабақтың тақырыбы:
Оқушыларды оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдердің қажеттілігі.
Сілтеме:
Мұғалімдергеарналғаннұсқаулық. .Презентация.
Жалпымақсаты:
Қазіргі таңдағы заманауи оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдердің басымдық ерекшіліктері маңыздылығы. Бұл тәсілдерді сабақтарда тиімді пайдалану соның ішінде Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауды, сыни ойлауға дағдыландыру, диалогтік оқыту және топтық жұмыстар.
Күтілетіннәтижелер
.
Оқыту үдерісінде өзгерістің не үшін қажеттілігін біледі. Заманауи оқытуда жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдерінің тиімділігін түсінеді.
Бағалау критерийлерін сабақтарда пайдалана білетін.
Сыни ойландыратын ашық сұрақтардың оқушылардың ой өрісін дамытудағы маңыздылығын түсінеді.- Мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында олардың оқушылары қандай деңгейде екендігін түсінуге көмектеседі. Топтық жұмыстардың тиімділігін түсінеді және сабақтарында пайдаланады.
Ұйымдастырукезеңі. Сыныпқа кіремін, амандасып көңіл - күйлерін сұраймын.* Бүгінгі күн тамаша екен. Көңілдеріңіз көтеріңкі екен*,- деген көтерме сөз айтамын. Шашу арқылы мұғалімдерді екі топқа бөлу.
Миға шабуыл Жаңа әдіс- тәсілдердің қажеттілігі туралы пікірлерін білу.
Әр топ түйе суретін салады.Сұрақ-Неге өзіңізге ондай баға қойдыңыз?
бейне материал көру Жартысынан тоқтатылған қөріністі топпен жалғасы қандай болатындығы туралы болжамдарын тыңдауБейне материал көру арқылы сабақты қортындылау
Топқа бөлінеді.
Пайдаланып жүрген әдіс –тәсілдері туралы пікірлерін айтады.
Сурет салады және оны өздері және көршісі бағалайды.
Презентация көреді. Суретке бағалау критерийлерін құрып қайта бағалайды.Пікір алмасады, ойларын айтады.
Жартысынан тоқтатылған қөріністі топпен жалғасы қандай болатындығы туралы болжамдарын айтылады.Бүгінгі сабақтары туралы екі жұлдыз бір тілек
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз