3 жылдағы
3«Е» сынып оқушыларының ана тілі пәні бойынша
білім сапасының мониторингі
Математика пәні бойынша білім сапасының
мониторингі
Қорытынды:
3 жылдағы 3«Е» сынып оқушыларының ана тілі
және математика пәнінен білім сапасының көрсеткіші бойынша өсу
динамикасы байқалады. Ана тілі бойынша оқушылардың сөйлеу мәнері
жетілген, оны өздік жұмыстар шығарма және мазмұндама жазғанда
көруге болады. Осы жерде баланың сыни түрле ойлау қабілеті артады.
Математика пәнінен оқушылар логикалық есептер, математикалық
диктант, ауызша, жазбаша есептерді қызығушылықпен орындайды.
Сыныптың білім сапасы жақсы, әлі де тыңбай еңбектенуді қажет
етеді
Қазақ тілі пәні бойынша білім сапасының
мониторингі
Дүниетану пәні бойынша білім сапасының
мониторингі
Қорытынды:
Соңғы 3 жылдағы 4 «Е» сынып оқушыларының қазақ
тілі және дүниетану пәнінен білім сапасының көрсеткіші
мониторингтен көруге болады.
Қазақ тілі және дүниетану пәндері оқушыдан
сыни түрде ойлауды және жазуды, диалог арқылы қарым-қатынас құрып,
белсенді іс-әрекетке жұмылдыруды қажет ететін гуманитарлық пәндер
болғандықтан сабақта заманауи әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, жақсы
көрсеткіштерге жеттім. Сыныптың білім сапасы жақсы. Мониторингтен
өсу динамикасын көруге болады.
Соңғы 3 жылдағы 3 «Е» сынып оқушыларының ана
тілі, математика, қазақ тілі, дүниетану пәндері бойынша білім
сапасының орташа көрсеткіш мониторингі
Қорытынды:
2013-2014, 2014-2015, 2015-2016 оқу
жылдарындағы ана тілі, математика, қазақ тілі, дүниетану пәндері
бойынша 3 «Е» сынып оқушыларының білім сапасының орташа есеппен
салыстырмалы түрде ең жоғарғы көрсеткіш дүниетану пәні бойынша 76%,
орташа көрсеткіш қазақ тілі мен ана тілінен, ал математика пәнінен
64% байқаймыз.
Осы үш жылдағы оқушылардың білім сапасы
көрсеткіші жақсы. Орташа есеппен сыныптың білімі
72%.