ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ҮЛГЕРІМІНДЕГІ АЛШАҚТЫҚТЫ
ҚЫСҚАРТУ БАСТЫ НАЗАРДА
Үздік мұғалімдер – әлсіз
топтарға
Дамыған елдерде тиімді
мұғалімдерді әлсіз мектептерге жұмысқа тарту мәселесіне ерекше
назар аударылады. Осылайша, бір қатар әлем елдерінде оқудағы
айырмашылықты қысқартатын және білім беру мүмкіндіктерін
теңестіретін қысқартылған стратегиялар
жүргізіледі.
Осындай «Үздік мұғалімдер –
әлсіз сыныптар мен топтарға» саясатын №152 мектеп-гимназиясы оқу
мен оқыту үдерісінде жүзеге асыруды қолға алды.. Мектепте
жүргізіліп жатқан бұл бастаманың тиімділігі - оқушылардың оқу
үлгеріміндегі айырмашылықты қысқарту, білім сапасын жақсарту.
Мектепте қолға алынған жобаның аясында әлсіз топтар мен сыныптағы
оқушыларының заманауи мультимедиялық құрал-жабдықтар кешендерімен
жабдықталған кабинеттерде білім алуы қарастырылған. Мектептің
басшылары мен мұғалімдері оқу үлгерімі нашар оқушыларды оқытудың
әдістемесін жетілдіру бағытында «Бөлінген көшбасшылық» идеясын
қолдап, жұмыс жүргізіп келеді. Мектептегі 250-ге тарта мұғалімі
3 жыл көлемінде төмендегідей топтарға топтастырылып еңбек
етуде.
Мұғалімдердің «Бөлінген көшбасшылық»
әрекеті
Оқу
жылы
|
Барлық мұғалім саны
|
Жаңартылған білім
|
полиглот
|
Көшбасшы
|
Шығармашыл топ
|
Шебер
|
Ізбасарлар
|
Lesson Study тобы
|
Курстан
өткендер
|
Үштілділік бойынша сабақ беретін
мұғалімдер
|
Мектеп тренерлері, координаторлар,
коучтар, деңгейлік курстар
|
«Озат, шығармашыл ұстаздар» мен
|
Жаңа форматтағы біліктілік
санаттары
|
«Жас мамандар» мектебі , тәжірибесі аз
мұғалімдер
|
Зерттеу тобы
|
2017-2018
|
224
|
151
|
3
|
2
|
14
|
0
|
4
|
12 (3 топ)
|
%
көрсеткіші
|
|
67,4%
|
1%
|
1%
|
6%
|
0%
|
1,7%
|
5%
|
2018-2019
|
226
|
187
|
11
|
15
|
14
|
0
|
6
|
30 (5 топ)
|
%
көрсеткіші
|
226
|
82,00%
|
4,42%
|
12,30%
|
30%
|
34,90%
|
4,40%
|
13,20%
|
2019-2020
|
253
|
187
|
11
|
15
|
14
|
4
|
10
|
15 (3 топ)
|
%
көрсеткіші
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бірінші. Оқу үлгерімі нашар балаларға арналған
ерте анықтау және қолдау көрсету жүйесін
енгізу.
Екінші. Ата-аналарды және жергілікті қауымды
оқушылардың оқу мүмкіндіктерін реттеу саясатына
тарту.
Үшінші. Тиімділігі жоғары мұғалімдерді тарту,
дамыту, қолдау және ұстау, әсіресе әлсіз және
қолайсыз топтар мен
сыныптарда.
Төртінші. Әлсіз және күшті
сыныптар мен
топтар арасындағы ынтымақтастықты
ынталандыру
Бесінші. Оқу үлгерімі нашар және
әлеуметтік-экономикалық жағдайы төмен отбасылардан шыққан
оқушылардың үлесі басым сыныптарға әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну.
Сатанбаева Панар
Молдахановна
№152
мектеп-гимназия директорының оқу ісі жөніндегі
орынбасары