Өтілген орны, жауапты
адам
|
Оспанова Ляйля
Токабаевна.
Семей қаласы «Т.Аманов
атындағы №16 жалпы орта білім беретін орта мектеп»
КММ
|
Кіріспе
бөлімі. мақсаты - қатысушыларды
жағымды атмосферамен топқа бөлу.
|
1-қадам
Бағыттау
қадамы
|
1.Бір-біріне жағымды тілектер айту, сәттілік тілеу.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Жапон
тілі алфавитін пайдалана отырып, өз есімдерін айтады.
Танысады.
|
3 мин
|
Кеспе
карточкалар
|
«Танымдық
үрдісі» бөлімі.
Мақсаты - психологиялық
тапсырмалар арқылы осы танымдық белсенділіктің дамуына,
шығармашылық қабілеттің қалыптасуына ықпал
ету
|
3-қадам
«Алақанға жан бітір»
жаттығуы
|
Жүргізуші қатысушыларға альбом
парағына алақанын салып, оған жан бітіру керектігін ұсынамын.
Алақанға ауыз, көз..... салу. Саусақтарын бояу. Алақанға ерекше
есім ойлап тауып жазу керек. Соңында неге олай аттағандықтары
туралы айтып беру
Топ
мүшелеріне «Кімнің
алақаны?» деген сұрақ қоямын. Өйткені
бұл әдіс арқылы топ көшбасшысы анықталады.
Қайсысы бірінші қойды сол –
көшбасшы.
|
3
мин
|
парақтар
|
«Назар
аудару» бөлімі.
Мақсаты- педагогті нақты тапсырманы
орындауға қажетті білім, шеберлік және бағытпен қамтамасыз
ету.
|
.
4-қадам «Оқушының белсенділігін
арттыру» моделі
Тілдік дағдыларды дамытатын
жаттығу жұмыстарын орындау.
6-қадам.
Еркін үй
тапсырмасы.
|
Топтық жұмыс. Әр топқа жеке
тақырыпша беріледі, бірақ сынып бойынша ортақ бір мәтін
беріледі.
Тапсырма.
1-топ: Осы мәтінді мәнерлеп оқиды.
Тірек сөздерді табады. Оны синониммен ауыстырады. Қайта мәтін
құрады.
Дескриптор:
- тірек сөздер арқылы
тақырыпты болжайды;
- болжамының себебін
түсіндіреді.
2-топ: Осы мәтінді басшылыққа алып,
инервью дайындайды. Көтерілген мәселені анықтайды. 7-8 сөзден тұру
керек.
Дескриптор:
- көтерілген басты
мәселені анықтайды;
- негізгі мәселеге
қатысты өз ойын айтады.
3-топ: Бұл топ та осы мәтінді
басшылыққа ала отырып, диалог құрастырады.
Дескриптор:
-Мәтіндегі негізгі және
қосымша ақпараттарды анықтай
алады;
-Негізгі ақпараттарды
басшылыққа ала отырып, диалог құра
біледі.
Түсіндірме жұмысы. Бұл
стратегияның пайдасына 1-2 сөзбен тоқталып өтемін. Осы мәтінмен
жұмыс істеу барысында оқушылардың тілдік дағдаларының қайсы
дамығанын, қандай жұмыс түрлері жүргенін қатысушылар талдай отырып,
қорытынды шығарады.
Өтілген тақырып бойынша
оқушыларға еркін үй тапсырмасы ұсынылатындығы айтылады.Пайдасы:
оқушы өз еркімен таңдағандықтан, тапсырманы орындап келуден еш
проблема туындамайды.
|
20
мин
5
минут
2
минут
|
|