Материалдар / Оқушының тілдік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған әдіс- тәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушының тілдік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған әдіс- тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерді оқушының тілдік дағдыларын дамытуға арналған әдіс-тәсілдердің түрімен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
849
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Шеберлік-сыныбының жоспары


Тақырыбы

Оқушының тілдік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған әдіс- тәсілдер

Өтілген орны, жауапты адам


Оспанова Ляйля Токабаевна.

Семей қаласы «Т.Аманов атындағы №16 жалпы орта білім беретін орта мектеп» КММ

ШС мақсаты мен міндеттері


Мұғалімдерді оқушының тілдік дағдыларын дамытуға арналған әдіс-тәсілдердің түрімен таныстыру

  • Ұсынылатын әдіс-тәсілдермен танысады

  • Олардың өтілу әдісімен өздері жұмыс жасайды

  • Оның оқушыға қаншалықты қажеттілігін айқындайды

  • Ұсынылған стратегияларды сабақтың қай тұсында жүргізуге болатынын айқындайды

Күтілетін нәтижелер


Мұғалімдерді оқушының тілдік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған әдіс-тәсілдердің түрімен танысады. Оның өтілу әдісін өздері жасап үйренеді. Оның тиімді тұстарын пайдалана алады. Өзінің кәсіби білімін үздіксіз жетілдіріп отыруының маңызын ұғынады.

Аудитория

Мұғалімдер

ШС барысы

Ой шақыру, мағынаны ажырату, рефлексия

Әдістер мен тәсілдер

Психологиялық дайындық, топқа бөлу, постер дайындау

Құрал-жабдықтар

Таныстырылым.

Дидактикалық материалдар

Плакат, маркерлер.

Жұмыс кезеңдері

Кезеңдер мазмұны

Қатысушылар әрекеті

уақыты

Ресурстар

Кіріспе бөлімі. мақсаты - қатысушыларды жағымды атмосферамен топқа бөлу.


1-қадам

Бағыттау қадамы

1.Бір-біріне жағымды тілектер айту, сәттілік тілеу. Психологиялық жағымды ахуал орнату.


Жапон тілі алфавитін пайдалана отырып, өз есімдерін айтады. Танысады.

3 мин


Кеспе карточкалар

2-қадам. Топқа бөлу.

Қолдарындағы карточка формасына қарай бөлініп, 3 топқа отырады. Әр топ өз тобына ат қояды және оны түсіндіреді.

1-топ « »

2-топ « »

3-топ « »

2 мин

карточка




«Танымдық үрдісі» бөлімі. 

Мақсаты - психологиялық тапсырмалар арқылы осы танымдық белсенділіктің дамуына, шығармашылық қабілеттің қалыптасуына ықпал ету

3-қадам

«Алақанға жан бітір» жаттығуы


Жүргізуші қатысушыларға альбом парағына алақанын салып, оған жан бітіру керектігін ұсынамын. Алақанға ауыз, көз..... салу. Саусақтарын бояу. Алақанға ерекше есім ойлап тауып жазу керек. Соңында неге олай аттағандықтары туралы айтып беру

Топ мүшелеріне «Кімнің алақаны?» деген сұрақ қоямын. Өйткені бұл әдіс арқылы топ көшбасшысы анықталады. Қайсысы бірінші қойды сол – көшбасшы.

3 мин

парақтар

«Назар аудару» бөлімі. Мақсаты- педагогті нақты тапсырманы орындауға қажетті білім, шеберлік және бағытпен қамтамасыз ету.


.

4-қадам «Оқушының белсенділігін арттыру» моделі

Тілдік дағдыларды дамытатын жаттығу жұмыстарын орындау.
























6-қадам.

Еркін үй тапсырмасы.

Топтық жұмыс. Әр топқа жеке тақырыпша беріледі, бірақ сынып бойынша ортақ бір мәтін беріледі.


Тапсырма.

1-топ: Осы мәтінді мәнерлеп оқиды. Тірек сөздерді табады. Оны синониммен ауыстырады. Қайта мәтін құрады.

Дескриптор:

- тірек сөздер арқылы тақырыпты болжайды;

- болжамының себебін түсіндіреді.


2-топ: Осы мәтінді басшылыққа алып, инервью дайындайды. Көтерілген мәселені анықтайды. 7-8 сөзден тұру керек.

Дескриптор:

- көтерілген басты мәселені анықтайды;

- негізгі мәселеге қатысты өз ойын айтады.


3-топ: Бұл топ та осы мәтінді басшылыққа ала отырып, диалог құрастырады.

Дескриптор:

-Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады;

-Негізгі ақпараттарды басшылыққа ала отырып, диалог құра біледі.


Түсіндірме жұмысы. Бұл стратегияның пайдасына 1-2 сөзбен тоқталып өтемін. Осы мәтінмен жұмыс істеу барысында оқушылардың тілдік дағдаларының қайсы дамығанын, қандай жұмыс түрлері жүргенін қатысушылар талдай отырып, қорытынды шығарады.



Өтілген тақырып бойынша оқушыларға еркін үй тапсырмасы ұсынылатындығы айтылады.Пайдасы: оқушы өз еркімен таңдағандықтан, тапсырманы орындап келуден еш проблема туындамайды.

20 мин























5 минут












2 минут








Плакат, қағаздар, маркер

Рефлексия



Шығу парағын толтыру


3 мин



Ұсынылған мәтін:



Қонаққа бару мәдениеті

Қонақжайлылық - қазақ халқының бет-бейнесін ашар ерекше қасиеттерінің бірі. Бұл қасиет адамдар арасындағы сыйластықты, бір-біріне деген құрметті арттыра түседі. Адамды тіліне, дініне, ұлтына қарамастан алаламай ас-дәм беру – қонақжайлылықтың белгісі.

«Шақырған жерден қалма» деген ұстанымды ұран еткен жұрт қонаққа барғанда мына кеңестерді естен шығармағаны абзал. Сізді қонаққа шақырды делік, алып баратын сыйлығыңызға қоса үй иесіне арнап, гүл алуды да ұмытпаңыз. Шақырған жерге ерте немесе кешікпей дәл уақытында бару - мәдениеттіліктің белгісі. Өйткені тым ертерек болмаса кешігіп келу үй иелеріне де басқа қонақтарға да ыңғайсыз жағдай тудырады. Әрі мұны сыйламау деп түсінуі мүмкін. Дастарқан басында дұрыс отыра білу де тәрбиені көрсетсе керек. Айтылар әңгіме ортақ болуына да көңіл бөлген жөн. Осындай бас қосуда үлкен кісілер көрген-білгендерін жастарға өнеге ретінде ортаға салады.

Кейде қонақтан ертерек кетуге тура келеді. Ондайда басқалардың көңілі бөлінбес үшін рұқсат сұрап, елеусіз шығып кеткені абзал. Қоштасарда үй иелеріне рақмет айтуды ұмытпаған жөн.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!