Материалдар / Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалаудың мәнін түсіндіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ тақырыбы: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Орындаған: Сейтжапбар Аяулым

Қаныбек Анел

Сабақтың SMART мақсаты:

1. Бірлескен және топтық жұмыстың мәнін түсініп, нақты мысалдар келтіре алады.
2. Топтық жұмыс түрлерін қолдана отырып, нақты тапсырма орындау барысында бір-бірімен тиімді әрекеттесуді үйренеді.
3. Өздерінің рөлдерін бағалай отырып, сабақ соңында өзіндік кері байланыс береді.

Күтілетін нәтиже:
- Оқыту үшін бағалау ұғымын түсінеді және оның маңыздылығын ажырата алады;
- Бағалаудың түрлерін (формативті және суммативті) ажырата алады;
- Жұптық, топтық және жеке бағалау әдістерін қолданып, нақты тапсырмаға баға бере алады;
- Кері байланыс берудің маңыздылығын түсінеді және тиімді тәсілдерін қолданады.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Топқа бөлу
2. Топтық талқылау
3. Кейстік әдіс
4. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар
5. "Бағдаршам" әдісімен кері байланыс


Топқа бөлу.Студенттер суреттегі өз есімдерін басу арқылы қай топта екендігін біледі.

Тапсырма түрлері:

1. Топтық:
- Берілген тақырып бойынша постер немесе презентация жасау.
- Кейстерді шешу.
2. Жұптық:
- Тақырыптық диалог: бір-біріне сұрақ қою арқылы ақпарат алмасу.
3. Жеке:

ПІКІРДІ ЖАҚТАУ

1)Қалыптастырушы бағалауды алып тастау керек.

2)Бұрынғы дәстүрлі формат қайта орнығу керек.
Психологиялық ахуал:

Сабақ басында "Жылы лебіз" шеңбері әдісімен оқушылар бір-біріне мотивациялық сөздер айтып, жағымды атмосфера қалыптастырады.

Кері байланыс:
- "Бағдаршам" әдісімен өз бағасын береді.
- Мұғалім тарапынан топтық жұмысқа байланысты ауызша кері байланыс беріледі.
- "Екі жұлдыз, бір тілек" әдісімен өзара пікір білдіреді.


Shape1








Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Fullan, M. (2014). The Principal: Three Keys to Maximizing Impact
2. Hattie, J. (2012). Visible Learning for Teachers
3. Vygotsky, L. S. (кейінгі зерттеулер мен қолданыстар)
4. Қазақстан Республикасының білім беру стандарттары
5. Әлімқұлова А., Білім беру технологиялары жөніндегі әдістемелік құралдар (2020–2024 жж.)


11 Маусым 2025
59
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі