Сабақ
тың басы
7 мин
|
І. Ұйымдастыру кезеңі
Жағымды ахуал қалыптастыру (2
мин)
Зерделі сөз
Оралхан Бөкей ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің
сүлей суреткерінің бірі ретінде әлемдік танымалдыққа ие болды.
Оралхан азғантай ғұмырында сондай асқаралы биікке өзін де, елін де
, туған әдебиетін де шығарып үлгерді. Ә.Кекілбаев
Оралханның прозасы өзінің терең
өміршеңдігімен құнды. Ол – өз оқырманын ешқашан жоғалтып
алмайтын шын бақытты жазушы. Айгүл Кемелбаева
Шығарма мазмұны мен идеясын пысықтауға
арналған проблемалық сұрақтар. (5 мин)
-
Не
себепті шығарма «Атау-кере» деп аталған? Бұл сөз күнделікті өмірде
неге жиі қолданылмайды?
-
Еріктің омартаны кәсіп қылуының сыры неде?
-
Таған
неліктен маскүнемге айналған?
-
Нүрке
кемпір неліктен анасы Анна Филимоновнаның жадылау өнерін
қолдамайды?
-
Атау
–кере деген сөз қандай мағына береді?
-
Нюра
қалай Нүрке атанған? Қандауырға тұрмысқа шығуы екі елдің арасына
қандай жайсыздық әкеледі?
-
Шығармадан қандай теріс мінездерден аулақ болу керектігі
жөнінде ой түйдіңіз?
-
Айнаның енесінің өліміне себеп болған будан араларды
құртқаны дұрыс деп есептейсің бе?
-
Шығарма соңында неге Ерік сонаға айналды? Автор мұнымен не
айтқысы келді?
-
Шығармада қандай тарихи оқиғалар
көрініс табады?
|
1.Білім алушылар қойылған сұрақтарға жауап
береді.
Повестің идеясын
айқындап кейңпкерлер жүйесін саралайды;
|
|
Қазақ әдебиеті
Оқулық «Атамұра»
АКТ
Слайд
|
Сабақ
тың
ортасы
20 мин
Сабақтың
соңы
18 мин
|
Топтық тапсырма
Постермен жұмыс (20 мин)
1-топ
Айна
образы
Талдау
нысаны
|
Айна
|
Айнаның мінез-құлқын
суреттеңіз.
|
|
Айнаның
бақытсыздығы
ның басты
себептерін
анықтап, жіктеп
жазыңыз.
|
|
Қазақ қоғамындағы келіндік
міндет, қыз бала тәрбиесіндегі кейбір қатал тиымдардың қыздың
болашақта жасық болуына әкеп соқтыруы мүмкін бе?
|
|
Ерік сияқты ұнамсыз күйеуді
әйел адам тәрбиелей алуы мүмкін бе? Шешу жолын
жазыңыз.
|
|
2-топ
Ерік
образы
Талдау
нысаны
|
Ерік
|
Еріктің мінез-құлқын
суреттеңіз.
|
|
Ерік ата-ана алдындағы
перзенттік борышын ақтай алды ма? Баланың ата-ана алдындағы парызы
жайлы өз ойларыңызды Ананың ақ сүтін Меккеге арқалап апарсаң да
өтей алмайсың деген халық даналығымен
сабақтастырыңыз
дар.
|
|
Еріктің Айнаның алдындағы
парызы қандай ? Қазіргі қоғамда Ерік сияқты күйеулер көп
пе?
|
|
3-топ
Таған
образы
Талдау
нысаны
|
Таған
|
Шығармадағы Тағанның
бейнесі
|
|
Біздің ойымыздағы Тағанның
бейнесі
|
|
Оны былай
дәлелдейміз:
|
|
1-аргумент
2-аргумент
|
|
Егер мен Таған болсам дей
отырып, логикалық қорытынды жасаңыз.
|
|
4-топ
«Тұжырым
кестесі»
Талдау
нысаны
|
Өзекті
проблемалар
|
Проблема
|
Қандай
мәселе?
|
Орны
|
Қайда?
|
Адамдар
|
Кімдер?
|
Шешу жолдары
|
Қалай
ойлайсың?
|
Жұптық жұмыс «Кейіпкермен сұхбат» (10
мин)
(Айна, Ерік, Таған,Нүрке
(Қосымша тапсырма)
«Атау-кере» повесінен ең ұтымды дәйексөздерді
теріп жазыңыз.
Үлгі:
Адамның кемшілігі қателік жіберуінде емес, сол
кемшілікті кешіктірмей түземеуінде.
1.---------------------------------------------------
2.---------------------------------------------------
3.---------------------------------------------------
Үй тапсырмасын беру
Шығармадан көркемдегіш құралдарды тауып
келу
|
- Негізгі түйінді проблеманы
іздейді; - Қойылған сұрақтарға
жауап береді.
- Тақырыбы мен идеясын анықтайды;
-Берілген сөздердің мағынасын
түсінеді;
Дескрип
тор:
Топпен жұмыс
жасайды;
Берілген мәселенің
өзектілігін анықтайды,
Өмірмен
байланыстырады;
Идеялық мазмұнын
анықтайды.
Өлеңдегі өзекті мәселені сөз ете отырып, әр
дәуірде өмір сүрген қазақ болмысын салыстыра алады.
“Ынтымақтастық
оқыту” тәсілі арқылы топта
ынтымақтастық қатынас орнайды, қолдауды қажет ететін оқушыға көмек
көрсетіледі, ал кейбір оқушылар өз бетінше білімін жетілдіруге
мүмкіндік туындайды
Троптың түрлерін еске түсіреді;
|
Постерді қорғауға қойылатын
қойылатын талаптар:
Тақырыптың
ашылуы;
Өзіндік пікірдің
болуы;
Эстетикалық
көркемдігі;
Әр оқушының үлесінің
көрінуі;
«Өзіңізді
бағалаңыз»
2 мин
Мен мынаны білдім
Маған қызық болғаны
Мен мынаны жасай алдым.
Мен мынаған таңғалдым.
Кері
байланыс
3 мин
«3 минуттық
эссе»
Бүгінгі үйренгеніңіз
дегі ең маңызды нәрсе
Қай сұрақ есімде қалды?
Сен үшін ең қиын, түсініксіз болған
нәрсе?
Формативті
бағалау
|
Пла
кат,
мар
кер
Word
wall
ресур
сы
|