Материалдар / Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ . Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады









Бөлім: Парасат пайымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оразақын Асқар автор шығармашылығымен танысу, «Шетте жүрген бауырларға» өлеңінің жанрлық табиғатын, шығармадағы кейіпкер бейнесін тану;

Көпшілігі: әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін талдау;

Кейбір оқушылар: әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу. Назарларын сабаққа аудару;

Жағымды психологиялық ахуал. «Жалғасын тап» әдісі.

Туған елдей ел болмас, ...

Ит – тойған жеріне, ...

Кісі елінде сұлтан болғанша, ...

Аққу көлін аңсайды, ...

Отансыз адам - ...

Оқушылар берілген нақыл сөздерге байланысты өз ойларын ортаға салады.

І. Қызығушылықты ояту. «Тұлғаны таны» әдісі. Оқушыларға автор туралы мәліметтер беріледі. Мәліметтерді ИНСЕРТ әдісін қолдана отырып талдайды.

V Білетін ақпарат

+ Жаңа ақпарат

! Мені таңғалдырды

? Көңілімде сұрақ туындайды





Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы бейнеролик көрсетіледі. Автор туралы бейнероликті көре отырып, оқушылар «INSERT» картасымен жұмыс жасайды.

https://www.youtube.com/watch?v=jgu4wilTTTM

Сабақтың тақырыбы мен масаты анықталады.

Оқушылар берілген ұлағатты сөздердің жалғасын табады, оқушылар өз пікірлерін білдіреді.



Оқушыларға автор туралы мәліметтер беріледі.



Мәліметтерді ИНСЕРТ әдісін қолдана отырып талдайды.



Автор туралы бейнероликті көре отырып, оқушылар «INSERT» картасымен жұмыс жасайды.




Сабақтың тақырыбы мен масаты анықталады.

Қалыптастырушы бағалау

«Шапалақ» әдісі

«Бір шапалақ» - төмен жауап;

«Екі шапалақ» - жақсы жауап;

«Үш шапалақ» - тамаша жауап.




10-сынып «Қазақ әдебиеті»

Сабақтың ортасы


ІІ. Мағынаны тану. «Шетте жүрген бауырластарға» өлеңі таратылады және тыңдалады.

https://www.youtube.com/watch?v=SfVPGmeqtMg (өлеңнің аудионұсқасы).

1-тапсырма. «Тірек сөздермен жұмыс» әдісі. Оқушылар өлеңдегі тірек сөздермен жұмыс жүргізу арқылы өлеңнің идеясын, өлеңдегі автордың көзқарасын анықтайды.

Дескриптор:

  • өлеңдегі тірек сөздерді қолданады;

  • талдау арқылы өлеңнің идеясын анықтайды;

  • өлеңдегі автордың көзқарасын анықтайды.

ҚБ

2-тапсырма. «Байланыс тізбегі» әдісі.

Дескриптор:

  • Шығарма мазмұны мен автор өмірбаяны арасындағы байланысты үндестіре талдайды;

  • Өз ойларын дәлелдейді.

ҚБ

3-тапсырма. Концептуалдық кесте: шығармадағы автор мен

кейіпкерге талдау жасайды.

Кейіпкер

Өмірге қызығушылығы

Адамгершілік қасиеті

Кейіпкерге берілетін баға







Дескриптор:

  • шығармадағы автор мен кейіпкерге талдау жасайды;

  • Өмірге қызығушылығын анықтайды;

  • Адамгершілік қасиетін анықтайды;

  • Кейіпкерге баға береді;

  • Өз ойларын дәлелдейді.

ҚБ

4-тапсырма. Оқушылар өз ойын білдіре отырып, өлең сөзін қара сөзге айналдырып жазады.

Дескриптор:

Өлеңді қара сөзге айналдыра алады;

Өз көзқарастары мен ой-пікірлерін білдіреді.

ҚБ

Оқушылар өлең мазмұнымен танысып, талдау жүргізеді.




Өлеңді тыңдайды.













Оқушылар өлеңдегі тірек сөздермен жұмыс жүргізу арқылы өлеңнің идеясын, өлеңдегі автордың көзқарасын анықтайды.





Оқушылар шығарма мазмұны мен автор өмірбаяны арасындағы байланысты үндестіре талдайды;

Өз ойларын дәлелдейді.






Шығармадағы автор мен кейіпкерге талдау жасайды;

Өмірге қызығушылығын анықтайды;

Адамгершілік қасиетін анықтайды;

Кейіпкерге баға береді;

Өз ойларын дәлелдейді.

Оқушылар өз ойын білдіре отырып, өлең сөзін қара сөзге айналдырып жазады.













Қалыптастырушы бағалау

«Нысана» Shape1





Қалыптастырушы бағалау

«Нысана» Shape2








Қалыптастырушы бағалау

«Нысана» Shape3



О. Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі
















«Қазақ энциклопедиясы»

Сабақтың соңы


«Сезімнен туған ойлар» стратегиясы

1 –қадам: 1 оқушы тақтаға шығып, сабақ туралы пікірін айтады, бұл пікірді, рефлексияны, ауызша емес, тақтада сурет салып, яғни суреттің бір шағын бөлшегін ғана бейнелейді.

2 – қадам: Басқа оқушылар кезек - кезек шығып, осы суретті жалғастыруы тиіс.

3 – қадам: Нәтижесінде қандай сурет салынғанын, осы суретке сәйкес қандай ой қорыту пайда болғанын алғашқы оқушының бастапқы пікірмен салыстырыңыз.




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі