Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу. Назарларын
сабаққа аудару;
Жағымды психологиялық ахуал. «Жалғасын тап»
әдісі.
Туған елдей ел болмас,
...
Ит – тойған жеріне,
...
Кісі елінде сұлтан
болғанша, ...
Аққу көлін аңсайды,
...
Отансыз адам - ...
Оқушылар берілген нақыл сөздерге байланысты өз ойларын
ортаға салады.
І. Қызығушылықты ояту.
«Тұлғаны таны» әдісі. Оқушыларға автор туралы мәліметтер беріледі.
Мәліметтерді ИНСЕРТ әдісін қолдана отырып
талдайды.

V Білетін
ақпарат
|
+ Жаңа
ақпарат
|
! Мені
таңғалдырды
|
? Көңілімде сұрақ
туындайды
|
|
|
|
|
Автордың өмірі мен
шығармашылығы туралы бейнеролик көрсетіледі. Автор туралы бейнероликті көре отырып, оқушылар «INSERT»
картасымен жұмыс жасайды.
https://www.youtube.com/watch?v=jgu4wilTTTM

Сабақтың тақырыбы мен
масаты анықталады.
|
Оқушылар
берілген ұлағатты сөздердің жалғасын табады, оқушылар өз пікірлерін
білдіреді.
Оқушыларға автор туралы
мәліметтер беріледі.
Мәліметтерді ИНСЕРТ әдісін
қолдана отырып талдайды.
Автор туралы бейнероликті көре
отырып, оқушылар «INSERT» картасымен жұмыс
жасайды.
Сабақтың тақырыбы мен масаты
анықталады.
|
Қалыптастырушы бағалау
«Шапалақ»
әдісі

«Бір шапалақ»
- төмен жауап;
«Екі шапалақ»
- жақсы жауап;
«Үш шапалақ»
- тамаша жауап.
|
10-сынып
«Қазақ әдебиеті»
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ.
Мағынаны тану. «Шетте жүрген бауырластарға» өлеңі таратылады және
тыңдалады.
https://www.youtube.com/watch?v=SfVPGmeqtMg
(өлеңнің
аудионұсқасы).


1-тапсырма. «Тірек
сөздермен жұмыс» әдісі. Оқушылар өлеңдегі тірек сөздермен жұмыс
жүргізу арқылы өлеңнің идеясын, өлеңдегі автордың көзқарасын
анықтайды.

Дескриптор:
-
өлеңдегі тірек сөздерді
қолданады;
-
талдау арқылы өлеңнің идеясын
анықтайды;
-
өлеңдегі автордың көзқарасын
анықтайды.
ҚБ
2-тапсырма. «Байланыс тізбегі»
әдісі.

Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. Концептуалдық кесте: шығармадағы автор
мен
кейіпкерге талдау жасайды.
Кейіпкер
|
Өмірге
қызығушылығы
|
Адамгершілік
қасиеті
|
Кейіпкерге берілетін
баға
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
шығармадағы автор мен кейіпкерге талдау
жасайды;
-
Өмірге қызығушылығын
анықтайды;
-
Адамгершілік қасиетін
анықтайды;
-
Кейіпкерге баға береді;
-
Өз ойларын дәлелдейді.
ҚБ
4-тапсырма. Оқушылар өз
ойын білдіре отырып, өлең сөзін қара сөзге айналдырып
жазады.
Дескриптор:
Өлеңді
қара сөзге айналдыра алады;
Өз
көзқарастары мен ой-пікірлерін білдіреді.
ҚБ
|
Оқушылар
өлең мазмұнымен танысып, талдау жүргізеді.
Өлеңді
тыңдайды.
Оқушылар
өлеңдегі тірек сөздермен жұмыс жүргізу арқылы өлеңнің идеясын,
өлеңдегі автордың көзқарасын анықтайды.
Оқушылар
шығарма мазмұны мен автор өмірбаяны арасындағы байланысты үндестіре
талдайды;
Өз
ойларын дәлелдейді.
Шығармадағы автор мен
кейіпкерге талдау жасайды;
Өмірге қызығушылығын
анықтайды;
Адамгершілік қасиетін
анықтайды;
Кейіпкерге баға
береді;
Өз ойларын
дәлелдейді.
Оқушылар
өз ойын білдіре отырып, өлең сөзін қара сөзге айналдырып
жазады.
|
Қалыптастырушы бағалау
«Нысана»

Қалыптастырушы бағалау
«Нысана»

Қалыптастырушы бағалау
«Нысана»

|
О. Асқар
«Шетте жүрген бауырларға» өлеңі
«Қазақ
энциклопедиясы»
|