Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
10
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге
асырылады.
Топқа бөлу QR код арқылы топқа
бөлінеді.
I топ – «Білге»
II топ – «Күлтегін»
III топ- «Елтеріс»
Үй тапсырмасын сұрау: «Wordwall» әдісі арқылы
сұраймын.
1. Қыз Жібек жырының авторы
кім?
2. Жібек рөлін кім
сомдады?
3. Кино қай жылы жарыққа
шықты?
4. Төлеген рөлінде кім
ойнады?
5. Филімнің режиссері
кім?
6. Шегенің рөлін сомдаған
актер кім?
7. Жібектің шешесінің рөлін
кім ойнады?
8. Қыз Жібек жырындағы
Базарбай кімнің әкесі?
9. Бекежанның рөлін сомдаған
актер кім?
10. Филміндегі ән-өлеңдердің
сөзін жазған кім?
|
Әр оқушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға
жазып, қағаздары араластырылады. Содан соң бір оқушы шығып,
үш-төртеуін таңдап оқиды. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік
ұстанымы екенін табуы тиіс.
Оқушылар «Білге», «Күлтегін» ,
«Елтеріс» атты 3 топ болып бөлінеді
|
Ауызша
мадақтау
Жарайсың!
Керемет
шешім!
Ойлы шешім!
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, Үлестірмелі
қағаздар, ДК
экраны
https://wordwall.net/ru/embed/4e25b6f0855
|
|
« Сұрақ – жауап
» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде көрсетілген суреттерге
қарай отырып, сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты
болжайды.

|
1.Көне Түркі жазба
ескертіштерінен қандай жазбаларды
білеміз?
2. Түркі жазулары қай
ғасырларда болған деп
ойлайсыңдар?
3. Тасқа жазылған дастандарды
білеміз бе?
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық
7-сынып
«Атамұра»
баспасы
ДК
экраны
|
Сабақтың ортасы
25
мин.
|
Мұғалім оқушыларға жаңа
сабақпен және сабақтың мақсатымен
таныстырады.
Сабақты пысықтап алу
мақсатында оқушыларға жасанды интелект көмегімен тақырыпқа
байланысты бейнебаян көрсетемін.
1-тапсырма.
Топтық жұмыс. 1-топ.
«Білге» тобы.
«Оқиға
тауы» әдісі арқылы шығармаға
компазициялық талдау жасаңыздар.
1. Оқиғаның
басталуы:
2. Оқиғаның
байланысуы:
3. Оқиғаның
шиеленісуі:
4. Оқиғаның шарықтау
шегі:
5. Оқиғаның
шешімі:
2-топ. «Күлтегін»
тобы.
Автордың шығармада
көркемдегіш құралдарды қолданудағы ерекшелігі неде? Сұраққа жауап
беру арқылы кестені толтырып, өз пікірлеріңізді
білдіріңіздер.
Көркемдегіш
құралдар
|
Шығармадан
мысал
|
Пікір
|
Пролог
|
|
|
Экспозиция
|
|
|
3-топ. «Елтеріс»
тобы. «Күлтегін жырындағы
кездесетін сөздердің мағынасы анықтаңыздар.
Сөз
|
Біздің
анықтама
|
Сөздік
тегі
анықтама
|
Сөйлем
|
Қадырхан,Кері
–Кену
|
|
Жер
атаулары
|
|
Қаһан
|
|
Ел билеуші,
хан
|
|
Қатын
|
|
Әйел ,ана,
ханша
|
|
Паң
|
|
маңға
|
|
қоңы
|
|
|
|
Шад
|
|
Билеушілерге берілген
атақ
|
|
түстік
|
|
Салт-дәстүрмен байланысты түс
атауы
|
|
терістік
|
|
Өкпек желдің соғуы
|
|
алдаспан
|
|
Қылыш, найза
|
|
пышыра
|
|
|
|
|
|
Оқушылар мұқият
тыңдайды.
1-топ. «Білге»
тобы.
«Оқиға тауы» әдісі
арқылы шығармаға компазициялық талдау жасайды.
2-топ. «Күлтегін»
тобы.
Автордың шығармада
көркемдегіш құралдарды қолданудағы ерекшелігі неде? Сұраққа жауап
беру арқылы кестені толтырып, өз пікірлерін
білдіреді.
3-топ. «Елтеріс» тобы.
«Күлтегін жырындағы кездесетін сөздердің мағынасы
анықтайды.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3
балл.
-
«Оқиға тауы»
әдісі арқылы шығармаға компазициялық талдау
жасайды.
-
Автордың
шығармада көркемдегіш құралдарды қолданудағы ерекшелігі неде?
Сұраққа жауап беру арқылы кестені толтырып, өз пікірлерін
білдіреді.
-
«Күлтегін
жырындағы кездесетін сөздердің мағынасы
анықтайды.
|
7-сынып, оқулығы, жұмыс
дәптері
ДК
экраны
|
|
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс. «Венн диаграммасы»
әдісі.
Өткен жылдың тақырыбы
«Алпамыс батыр» жыры мен «Күлтегін» жырының айырмашылығы мен
ұқсастығын «Венн диаграммасы» әдісі арқылы
дәлелдеңіздер.
|
Оқушылар, өткен жылдың
тақырыбы «Алпамыс батыр» жыры мен «Күлтегін» жырының айырмашылығы
мен ұқсастығын «Венн диаграммасы» әдісі арқылы
дәлелдейді.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3
балл.
-
«Алпамыс
батыр» жыры мен «Күлтегін» жырының айырмашылығын
табады;
-
«Алпамыс
батыр» жыры мен «Күлтегін» жырының ұқсастығын
табады;
- «Венн диаграммасы»
әдісі арқылы дәлелдейді.
|
7-сынып, оқулығы жұмыс
дәптері

|
|
3-тапсырма.
Жеке
жұмыс. «РАФТ» әдісі арқылы кейіпкедің тұлғасын
ашыңыздар.
Р –
рөл Күлтегін
А –
аудитория Бөгі
Ф –
форма Хат
Т –
тақырып Кешірім
|
Берілген тапсырманы әр
оқушы жеке орындайды.
|
Дескриптор:
Жалпы –4
балл.
- кейіпкердің тұлғасын
ашады;
- «РАФТ» әдісінің
шартын орындайды;
- хат
жазады;
- қорытынды
жасайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.

|
Сабақтың соңы
10
мин.
|
«Шопан баланың
жұмбақтары» әдісі
арқылы бүгінгі тақырыпты
қорытындылайды.
«Ресторан»
әдісі арқылы кері байланыс
жасайды.
Үй
тапсырмасын
беру:
|
Жеке жұмыс:
1.Тағы да салыңызшы…
2.Маған қатты ұнағаны…
3.Мен
қорыттым…
4.Бұл
ресторан…
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан
белсенілігіне қарай «Күнделік» әдісі
арқылы 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып бағалайды.
|
7-сынып оқулық, жұмыс дәптері.
Қима қағаздар, ДК экраны

|