Менің баяндаманың тақырыбы:Оригами қағаздан гүлдер жасау
Жалпы мақсаты:
1.Оригами тәсілі арқылы гүл жасауды меңгерту
2.Қағазды бүктеу тәсілдері арқылы, лалагүлін құрастырып үйрену, оның ішінде ең тиімді қарапайым әдісін меңгерту
3.Қол икемділігін дамыта отырып, ойын танымдық қабілеттерін арттыру, бейімділігін қалыптастыру
Күтілетін нәтижелері:
1.Студенттерге қағаздан гүл түрлерін жасау жолдарын және әдістерін үйрете отырып шеберлік шығармашылық деңгейі арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.
2.Оқушыларға талғаммен жұмыс жасауға, ептілікке, ұқыптылыққа, өнерді сүюге, талмай еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Бағалау критерийлері:
1.Топтың шығармашылық жұмыстарын бғалау
2.Жеке жұмыстарға баға беру
3.Кері байланыс арқылы бағалау
Құндылықтарға баулу: Ынтымақтастық, жауапкершілік, шығармашылықты қалыптастру
Пәнаралық байланыстар:Бейнелеу өнері, Қазақстан тарихы, Өзін-өзі тану
АКТ қолдану дағдылары: Интернет, интерактивті тақта.
Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылармен амандасып, түгендеп белгілеу.Назарларын сабаққа аударып,керекті құралдарды дайындау.
Сергіту сәті
Оқушылар ортаға шығып шеңбер жасап, атомдар сияқты қозғалыста болады.Белгілі бір санды айтқанда атомдар молекула кұрайды.Мысалы үш дегенде, үш адам бір-бірінің қолынан ұстап, 3 атомнан тұратын молекула құрайды.
Топтастыру: Түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушылар өздері таңдап алған түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлініп, жұптасып отырады.
Өткен сабақты қайталау:
Оқытушының қызметі:
1.Өткен сабақты «сарғайған күзгі жапырақтарды себетке жинау арқылы» пысықтайық.
2.Жапырақшаларға жасырылған сұрақтарға жауап берейік
«Менен сұрақ, сенен Өткен сабақты «сарғайған күзгі жапырақтарды себетке жинау арқылы» пысықтайық. Ол үшін жапырақшаларға жасырылған сұрақтарға жауап берейік.
1. Оригами дегеніміз не?
Қағазды бүктеу арқылы бұйымдар жасауды оригами дейді
2. Квиллинг дегеніміз не?
Квиллинг қағазды ширату арқылы бұйымдар жасау
3. Дизайн дегеніміз не?
Дизайн дегеніміз кез келген бұйымның жаңа үлгісін жан-жақты ойластырып, заман талабына сай жасау деген сөз.
4. Қағаздың отаны қай ел?
Қытай
5. Қай ғасырда пайда болды?
ҮІІ ғ
6. Апликация деген не?
Жапсыру арқылы орындалған жұмыстаржауап» әдісі
Оқушының қызметі:
1.Тақырыпты қайталап сұрақтарға «Менен сұрақ, сенен жауап әдісі» арқылы жауап береді.
2.Өткен сабақтағы жеке жұмыстарын бағалайды
Жаңа сабақты түсіндіру
«Оригами қағаздан гүлдер жасау»
Оригами – ежелден келе жатқан қағаздан әр түрлі пішіндер жасау өнері. Бұл қолөнер түрі қағаздың алғашқы отаны, қағаздың алғаш шыққан жері- Қытай мемлекетінен бастау алады. Қолөнердің квиллинг, киригами, оригами, скрапбукинг (ағыл. scrapbooking – «құрақкітап»), папье-маше (фр. papier mâché – шайналған қағаз), аппликация (лат. аpplication – жалғау, жабыстыру) сияқты және тағы басқа түрлері дәл осы қағазға байланысты. Демек мұнда пайдаланылатын негізгі материал – қарапайым қағаз.
Практикалық жұмыс
Қағазды бүктеу арқылы, яғни оригами техникасы бойынша «қызғалдақ» гүлін құрастырамыз.
Гүл
1. Түрлі – түсті қағаздарды шаршы пішінді етіп қиып аламыз.
2. Қағазды диагональ бойымен бүктейміз.
3. Үшбұрышты қағаздың төбесіне қарай екі бүйір қабырғаларын бүктейміз. Содан кейін бүктелген бөлігін қайта кері бүктейміз.
4. Бүктелген буынның арасын ашып, суреттегідей қалыпқа келтіреміз.
5. Қағаздың кіші ұшын ішке қайырып, қайта бүктеуіміз керек.
6. Ендігі де бүктелген бөліктерді желімдеп, қосамыз.
7. Осы бөліктерді бір – бірімен желімдеп, әдемі гүл шығарамыз. Жұмыс аяқталды.
Сергіту сәті
Қолымызды жаяйық,
Әдемі гүлге ұқсайық
Бір жабылып, ашылып,
Орнымызға қонайық.
«Адасқан әріптер» Ретсіз орналасқан әріптерден термин, мағыналы сөз құрау
Оригами -------------- имирога
Дизайн ------------------ йаздин
Флористика ----- фаткалроис
Апликация -------- аялкипаца
Коллаж ----------------- олжакл
квиллинг ------------ нигклвли
Бағалау
Рефлексия
«Бағдаршам» әдісі
Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:
Жасыл түс – сабақтан жаңа идеялар байқадым.
Сары түс – жаңа сабаққа көңілім толды.
Қызыл түс – бүгінгі сабақ сезіміме ерекше әсер етті
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оригами қағаздан гүлдер жасау
Оригами қағаздан гүлдер жасау
Менің баяндаманың тақырыбы:Оригами қағаздан гүлдер жасау
Жалпы мақсаты:
1.Оригами тәсілі арқылы гүл жасауды меңгерту
2.Қағазды бүктеу тәсілдері арқылы, лалагүлін құрастырып үйрену, оның ішінде ең тиімді қарапайым әдісін меңгерту
3.Қол икемділігін дамыта отырып, ойын танымдық қабілеттерін арттыру, бейімділігін қалыптастыру
Күтілетін нәтижелері:
1.Студенттерге қағаздан гүл түрлерін жасау жолдарын және әдістерін үйрете отырып шеберлік шығармашылық деңгейі арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.
2.Оқушыларға талғаммен жұмыс жасауға, ептілікке, ұқыптылыққа, өнерді сүюге, талмай еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Бағалау критерийлері:
1.Топтың шығармашылық жұмыстарын бғалау
2.Жеке жұмыстарға баға беру
3.Кері байланыс арқылы бағалау
Құндылықтарға баулу: Ынтымақтастық, жауапкершілік, шығармашылықты қалыптастру
Пәнаралық байланыстар:Бейнелеу өнері, Қазақстан тарихы, Өзін-өзі тану
АКТ қолдану дағдылары: Интернет, интерактивті тақта.
Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылармен амандасып, түгендеп белгілеу.Назарларын сабаққа аударып,керекті құралдарды дайындау.
Сергіту сәті
Оқушылар ортаға шығып шеңбер жасап, атомдар сияқты қозғалыста болады.Белгілі бір санды айтқанда атомдар молекула кұрайды.Мысалы үш дегенде, үш адам бір-бірінің қолынан ұстап, 3 атомнан тұратын молекула құрайды.
Топтастыру: Түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлу. Оқушылар өздері таңдап алған түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлініп, жұптасып отырады.
Өткен сабақты қайталау:
Оқытушының қызметі:
1.Өткен сабақты «сарғайған күзгі жапырақтарды себетке жинау арқылы» пысықтайық.
2.Жапырақшаларға жасырылған сұрақтарға жауап берейік
«Менен сұрақ, сенен Өткен сабақты «сарғайған күзгі жапырақтарды себетке жинау арқылы» пысықтайық. Ол үшін жапырақшаларға жасырылған сұрақтарға жауап берейік.
1. Оригами дегеніміз не?
Қағазды бүктеу арқылы бұйымдар жасауды оригами дейді
2. Квиллинг дегеніміз не?
Квиллинг қағазды ширату арқылы бұйымдар жасау
3. Дизайн дегеніміз не?
Дизайн дегеніміз кез келген бұйымның жаңа үлгісін жан-жақты ойластырып, заман талабына сай жасау деген сөз.
4. Қағаздың отаны қай ел?
Қытай
5. Қай ғасырда пайда болды?
ҮІІ ғ
6. Апликация деген не?
Жапсыру арқылы орындалған жұмыстаржауап» әдісі
Оқушының қызметі:
1.Тақырыпты қайталап сұрақтарға «Менен сұрақ, сенен жауап әдісі» арқылы жауап береді.
2.Өткен сабақтағы жеке жұмыстарын бағалайды
Жаңа сабақты түсіндіру
«Оригами қағаздан гүлдер жасау»
Оригами – ежелден келе жатқан қағаздан әр түрлі пішіндер жасау өнері. Бұл қолөнер түрі қағаздың алғашқы отаны, қағаздың алғаш шыққан жері- Қытай мемлекетінен бастау алады. Қолөнердің квиллинг, киригами, оригами, скрапбукинг (ағыл. scrapbooking – «құрақкітап»), папье-маше (фр. papier mâché – шайналған қағаз), аппликация (лат. аpplication – жалғау, жабыстыру) сияқты және тағы басқа түрлері дәл осы қағазға байланысты. Демек мұнда пайдаланылатын негізгі материал – қарапайым қағаз.
Практикалық жұмыс
Қағазды бүктеу арқылы, яғни оригами техникасы бойынша «қызғалдақ» гүлін құрастырамыз.
Гүл
1. Түрлі – түсті қағаздарды шаршы пішінді етіп қиып аламыз.
2. Қағазды диагональ бойымен бүктейміз.
3. Үшбұрышты қағаздың төбесіне қарай екі бүйір қабырғаларын бүктейміз. Содан кейін бүктелген бөлігін қайта кері бүктейміз.
4. Бүктелген буынның арасын ашып, суреттегідей қалыпқа келтіреміз.
5. Қағаздың кіші ұшын ішке қайырып, қайта бүктеуіміз керек.
6. Ендігі де бүктелген бөліктерді желімдеп, қосамыз.
7. Осы бөліктерді бір – бірімен желімдеп, әдемі гүл шығарамыз. Жұмыс аяқталды.
Сергіту сәті
Қолымызды жаяйық,
Әдемі гүлге ұқсайық
Бір жабылып, ашылып,
Орнымызға қонайық.
«Адасқан әріптер» Ретсіз орналасқан әріптерден термин, мағыналы сөз құрау
Оригами -------------- имирога
Дизайн ------------------ йаздин
Флористика ----- фаткалроис
Апликация -------- аялкипаца
Коллаж ----------------- олжакл
квиллинг ------------ нигклвли
Бағалау
Рефлексия
«Бағдаршам» әдісі
Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:
Жасыл түс – сабақтан жаңа идеялар байқадым.
Сары түс – жаңа сабаққа көңілім толды.
Қызыл түс – бүгінгі сабақ сезіміме ерекше әсер етті
шағым қалдыра аласыз














