Күні: 23.02.2024ж
Тәрбиешісі: Касымова Айнам
Сынып: Мектепалды «Ә» сыныбы
Білім беру дағдылары: Шығармашылық ,әлеуметтік эмоцияналды,
коммуникативтік
Ұйымдастырылған іс- әрекет: Сурет салу,жапсыру,мүсіндеу,құрастыру.
Тақырыбы: Ормандағы қоян
Міндеті: Шығармашылық ойлауды және қиялды дамыту.Қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояу,бейнелеу.Мүсіндеудің әр түрлі әдістерін қолдану .Қиылған суретті құрастырып жапсыру.Өз жүмыстарының нәтижелерін бағалау.Қауіпсіздік ережелерін сақтау.
Күтілетін нәтиже:
Жабайы және үй жануарларды ажыратады ,немен қоректенетінін біледі,төлдерін ажыратады.Қоян туралы толық мәлімет алады.Оның суретін бояйды,құрастырып жапсырады,мүсіндейді.
Қолданатын ресурстар: Әр түрлі суреттер,қарындаш,ермексаз,желім.
Әдіс -тәсілдер: «Сүрақ- жауап», «Кім жылдам?», «Айтып бер...Бүл не?», «Бес саусақ»,«Болжау»,ойындар.
Ұйымдастырылған іс- әрекет барысы:
1.Сәлемдесу
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Ұлы Абайдай кең жүрек,
Ақын болғым келеді,
Бауыржандай ержүрек,
Батыр болғым келеді.
Бар білімді меңгерген,
Ғалым болғым келеді.
Жетпіс өнер тең келген,
Дарын болғым келеді.
«Болжау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
Қоян туралы жұмбақ жасыру.
Далада жүр шапқылап,
Керемет тым сақ құлақ,
Тек есектен басқада,
Оған ұқсас жоқ құлақ. (Қоян)
-Жұмбақтың жауабын не деп ойлайсыңдар балалар?
- Қоян
-Дұрыс айтасыңдар балалар,жұмбақтың жауабы қоян.
Олай болса бүгінгі біздің ұйымдастырылған іс- әрекетіміздің тақырыбы: Ормандағы қоян.
«Сұрақ- жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу.
-
Қоян қандай жануар?
-
Қоян қайда мекендейді?
-
Қоян немен қоректенеді?
-Ал балалар ,қоян туралы қызықты,толық мәлімет алу үшін мына бейне роликті көріп алайық.
Дидиктикалық ойын: «Қоян және сәбіз»
Ойынның шарты: Сәбіздегі тапсырмаларды орындау арқылы қоянды сәбізбен қоректендіру.
Жеке жұмыс.
l топ: Қоянның суретін бояйды.
ll топ: Қиылған қоянның суретін құрастырып,жапсыру
lll топ: Қоянды ермексаздан мүсіндеу.
lV топ: «Жұлмалау» әдісі арқылы мақтадан қоянға ақ тон кигізу.
Сергіту сәті:
Дидактикалық ойын: « Кім жылдам»
Ойынның шарты: Қоян сөзіне дыбыстық талдау жасау.
Топтық жұмыс:
«Айтып бер....Бұл не?» әдісі арқылы тапсырмалар орындау.
Дидактикалық ойын: «Төлін тап»
Ойынның шарты: Жабайы жануарлар мен үй жануарларының төлін табады.
Жарайсыңдар балалар, біз бірнеше тапсырмаларды орындау арқылы қоянды сәбізбен қоректендірдік.
Ұйымдастырылған іс- әрекетті бекіту.
Кері байланыс.
-Не білдік? Не істей аламыз?
-Сендерге бүгінгі ұйымдастырылған іс- әрекетімізде не ұнады?
«Бес саусақ» әдісі арқылы өздерін бағалау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ормандағы қоян
Ормандағы қоян
Күні: 23.02.2024ж
Тәрбиешісі: Касымова Айнам
Сынып: Мектепалды «Ә» сыныбы
Білім беру дағдылары: Шығармашылық ,әлеуметтік эмоцияналды,
коммуникативтік
Ұйымдастырылған іс- әрекет: Сурет салу,жапсыру,мүсіндеу,құрастыру.
Тақырыбы: Ормандағы қоян
Міндеті: Шығармашылық ойлауды және қиялды дамыту.Қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояу,бейнелеу.Мүсіндеудің әр түрлі әдістерін қолдану .Қиылған суретті құрастырып жапсыру.Өз жүмыстарының нәтижелерін бағалау.Қауіпсіздік ережелерін сақтау.
Күтілетін нәтиже:
Жабайы және үй жануарларды ажыратады ,немен қоректенетінін біледі,төлдерін ажыратады.Қоян туралы толық мәлімет алады.Оның суретін бояйды,құрастырып жапсырады,мүсіндейді.
Қолданатын ресурстар: Әр түрлі суреттер,қарындаш,ермексаз,желім.
Әдіс -тәсілдер: «Сүрақ- жауап», «Кім жылдам?», «Айтып бер...Бүл не?», «Бес саусақ»,«Болжау»,ойындар.
Ұйымдастырылған іс- әрекет барысы:
1.Сәлемдесу
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Ұлы Абайдай кең жүрек,
Ақын болғым келеді,
Бауыржандай ержүрек,
Батыр болғым келеді.
Бар білімді меңгерген,
Ғалым болғым келеді.
Жетпіс өнер тең келген,
Дарын болғым келеді.
«Болжау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
Қоян туралы жұмбақ жасыру.
Далада жүр шапқылап,
Керемет тым сақ құлақ,
Тек есектен басқада,
Оған ұқсас жоқ құлақ. (Қоян)
-Жұмбақтың жауабын не деп ойлайсыңдар балалар?
- Қоян
-Дұрыс айтасыңдар балалар,жұмбақтың жауабы қоян.
Олай болса бүгінгі біздің ұйымдастырылған іс- әрекетіміздің тақырыбы: Ормандағы қоян.
«Сұрақ- жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу.
-
Қоян қандай жануар?
-
Қоян қайда мекендейді?
-
Қоян немен қоректенеді?
-Ал балалар ,қоян туралы қызықты,толық мәлімет алу үшін мына бейне роликті көріп алайық.
Дидиктикалық ойын: «Қоян және сәбіз»
Ойынның шарты: Сәбіздегі тапсырмаларды орындау арқылы қоянды сәбізбен қоректендіру.
Жеке жұмыс.
l топ: Қоянның суретін бояйды.
ll топ: Қиылған қоянның суретін құрастырып,жапсыру
lll топ: Қоянды ермексаздан мүсіндеу.
lV топ: «Жұлмалау» әдісі арқылы мақтадан қоянға ақ тон кигізу.
Сергіту сәті:
Дидактикалық ойын: « Кім жылдам»
Ойынның шарты: Қоян сөзіне дыбыстық талдау жасау.
Топтық жұмыс:
«Айтып бер....Бұл не?» әдісі арқылы тапсырмалар орындау.
Дидактикалық ойын: «Төлін тап»
Ойынның шарты: Жабайы жануарлар мен үй жануарларының төлін табады.
Жарайсыңдар балалар, біз бірнеше тапсырмаларды орындау арқылы қоянды сәбізбен қоректендірдік.
Ұйымдастырылған іс- әрекетті бекіту.
Кері байланыс.
-Не білдік? Не істей аламыз?
-Сендерге бүгінгі ұйымдастырылған іс- әрекетімізде не ұнады?
«Бес саусақ» әдісі арқылы өздерін бағалау.
шағым қалдыра аласыз













