|
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||||||||||
|
Бөлім: 5.Табиғат құбылыстары |
|
||||||||||||
|
Педагогтіңаты-жөні: |
|
||||||||||||
|
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: 1 9. Орманды айқап |
|||||||||||||
|
4.3.3.1 мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.4.1.1 шағын сюжетті комикс/буклет/коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру |
|
||||||||||||
|
мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтай алады; шағын сюжетті комикс/буклет/коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыра алады. |
|
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||
|
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|
||||||||||
|
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Ойтүрткі Оқушыларға қиылған қағаздар беріледі. Сол сөздерді мағынасына қарай біріктіру арқылы топтарға бірігеді. (Оқушылардың ойлау белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы көрсетіледі. Ойланайық 2- тапсырма Жаңа сөз үйренейік Оқып және жауап берейік 3-тапсырма Сергіту сәті Айтылым тапсырма Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Назар аударайық! Айтылым Ойтаразы |
Тыңдалым,айтылым. Бу/Булау-пар/парить Құтқару-спасать Өрт-пожар Сарғаю-желтеть Қашу-бежать Ауысу-переход Қылқан-хвойные Сөндіру-тушение Айтылым Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығыушылығын ояту мақсатында тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды. -Балалар, сендер тақырып жайлы не айта аласыңдар? Айтайық Қарсы мәндес сөздерді тауып айт.
Айтылым
Айтылым Мәтіннің жалпы мазмұнын түсініп оқы. Әр абзацқа сәйкес тақырыптарды анықта.
Сергіту сәтін орындайды. Сағаттың тіліндей, иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап ақ Жаттығу оңай- ақ Айтылым «Көзбен оқып жауап бер» әдісі. Топқа бөлініңдер. Текшені шиырып, сөздер ұяшығын таңдаңдар. Таңдаған ұяшықтағы орман атауларын жарнамалаңдар.
Айтылым Қолайлы-қолайсыз Пайдалы-пайдасыз Сулы-сусыз Құнарлы-құнарсыз Иісті-иіссіз Орманды-ормансыз Айтылым Синквейн (Бес жолды өлең). «Орман»
|
«Табыс баспалдағы»
Дескриптор: -Өзінің мамандықтарын әңгімелейді.
«Қол шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
сөздік слайд
Слайд Оқулық
Оқулық
слайд
|
|
|||||||||
|
Үй тапсырмасын беру : 4- тапсырма |
|
|
|||||||||||
|
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер»
|
Өз деңгейлерін анықтайды.
|
|
|
||||||||||
|
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Орманды аймақ
Орманды аймақ
|
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||||||||||
|
Бөлім: 5.Табиғат құбылыстары |
|
||||||||||||
|
Педагогтіңаты-жөні: |
|
||||||||||||
|
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: 1 9. Орманды айқап |
|||||||||||||
|
4.3.3.1 мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.4.1.1 шағын сюжетті комикс/буклет/коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру |
|
||||||||||||
|
мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтай алады; шағын сюжетті комикс/буклет/коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыра алады. |
|
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||
|
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|
||||||||||
|
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Ойтүрткі Оқушыларға қиылған қағаздар беріледі. Сол сөздерді мағынасына қарай біріктіру арқылы топтарға бірігеді. (Оқушылардың ойлау белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы көрсетіледі. Ойланайық 2- тапсырма Жаңа сөз үйренейік Оқып және жауап берейік 3-тапсырма Сергіту сәті Айтылым тапсырма Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Назар аударайық! Айтылым Ойтаразы |
Тыңдалым,айтылым. Бу/Булау-пар/парить Құтқару-спасать Өрт-пожар Сарғаю-желтеть Қашу-бежать Ауысу-переход Қылқан-хвойные Сөндіру-тушение Айтылым Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығыушылығын ояту мақсатында тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды. -Балалар, сендер тақырып жайлы не айта аласыңдар? Айтайық Қарсы мәндес сөздерді тауып айт.
Айтылым
Айтылым Мәтіннің жалпы мазмұнын түсініп оқы. Әр абзацқа сәйкес тақырыптарды анықта.
Сергіту сәтін орындайды. Сағаттың тіліндей, иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап ақ Жаттығу оңай- ақ Айтылым «Көзбен оқып жауап бер» әдісі. Топқа бөлініңдер. Текшені шиырып, сөздер ұяшығын таңдаңдар. Таңдаған ұяшықтағы орман атауларын жарнамалаңдар.
Айтылым Қолайлы-қолайсыз Пайдалы-пайдасыз Сулы-сусыз Құнарлы-құнарсыз Иісті-иіссіз Орманды-ормансыз Айтылым Синквейн (Бес жолды өлең). «Орман»
|
«Табыс баспалдағы»
Дескриптор: -Өзінің мамандықтарын әңгімелейді.
«Қол шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
сөздік слайд
Слайд Оқулық
Оқулық
слайд
|
|
|||||||||
|
Үй тапсырмасын беру : 4- тапсырма |
|
|
|||||||||||
|
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер»
|
Өз деңгейлерін анықтайды.
|
|
|
||||||||||
|
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















