Материалдар / "Орманға саяхат" ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

"Орманға саяхат" ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары шағын орталық тәрбиешілеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
563
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы

Күні, айы, жылы:

Білім беру саласы: «Таным»

Кіші саласы: Математика негіздері

Тақырыбы: «Орманға саяхат»

Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың ойындарға деген қызығушылықтарын арттыру.

Міндетері: Білімділік: Дьенеш пішіндерін үш қасиетке: түсі, пішіні, көлеміне сай айыра білулеріне жаттықтыру. Берілген қасиетке сай пішіндерді сұрыптауға үйрету.

Денсаулық сақтау технологиясы бойынша балалардың денсаулықтарын нығайту.
Дамытушылық: Балаларға пішіндерді және түстерді ажырата алу, алыс –жақын , кішкентай – үлкен, биік – аласа, ұзын – қысқа ұғымдарын қайталату; . Балалардың ес, ой, зейін, сөйлеу дағдыларын дамыту.

Ұсақ қол моторикасын , тегіс бетте бағдарлай алу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Жан жануарларға, құстарға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.Достарын тыңдай біліп , құрметтеуді үйрету

Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, ойындар, еске түсіру, сергіту сәті,мадақтау, қорытындылау.

Көрнекіліктер: Дьенеш блоктары, В.В.Воскобович «Бүркін-Бүркін кемесі», құстар мен жануарлардың суреттері салынған карточкалар , көктемгі табиғатты бейнелейтін көрнекі құралдар

Билингвальды компонент: орман-лес, қайық- лодка, жәндіктер-насекомые,құмырсқа-муравей


Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардың іс-әрекеті

Мотевациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбері:

Армысың -Аспан ата!

Армысың -Жер ана !

Армысың- Күннің көзі!

Армысың достарым!

Армысыздар қонақтар!

Жылуыма жылу қос,

Міне менің қолым.

 Қолұстасып қане біз

Достасайық бәріміз

Айтарым көп сендерге

Тез тұрыңдар шеңберге

Мынау менің оң қолым

Мынау менің сол қолым

Жоғары-төмен қарайық

Орнымызды табайық




Хормен олең жолдарың қайталайды

Ұйымдастырушы- ізденушілік кезеңі










































































































































































Рефлекстік түзету кезеңі













Қорытынды өзін-өзі бағалау













- Балалар, біз орманға саяхатқа шығайық. Саяхатқа немен шығуға болады? 
 
- Дұрыс , ендеше біз қайықпен саяхатқа шығайық.Қайықты мына блоктар мен құрастырайық.


Shape1


Міне, балалар орманға да келіп қалдық. Ауасы қандай тамаша! Гүлдердің, шөптердің иісі шығып тұр.Қане, иіскеп көрейікші.
(Тыныс алу жаттығуы)
Мұрынмен иіскейміз,ауызбен үрлейміз Ауаны жұтамыз,ауруды шығарамыз Күлкіні жұтамыз,еркелікті шығарамыз
 
- Орманға да жеттік. Қараңдаршы , мына көлде қандай әдемі кеме жүзіп жүр.Өзі сондай кішкентай екен
Балаларкөлде тұрған кемеге назар аударады. 
-Балалар , қалай ойлайсыңдар , неге бұл кеме кішкентай? 

- Дұрыс айтасыңдар, мына кеме ерекше сияқты, өзі сондай әдемі! Діңгектері де түрлі-түсті екен. 
- балалардың көңілін кеменің діңгектеріне аударады. 
- Ең биік діңгек қай түсті? 
 
- Ең аласа діңгектің түсі қандай? 
- жасыл түсті жалаушасы бар діңгекті көрсет. 
 
Shape2


- балалар караңдаршы мыналар нелер?

-тағы қандай жәндіктерді білесіңдер?

- дұрыс айтасыңдар. Ал ендеше сендерге тапсырмалар бар. Орындауға дайысыңдар ма?

«Жәндікте неше аяқ бар?»

   Мақсаты: 1.Балалардың санау және есептеу дағдыларын қалыптастыру.

2.Жәндіктер туралы түсініктерін жаңарту. 3.Ойын элементтерін пайдалана отырып

математикаға қызығушылықтарын арттыру.

  Барысы: Тәрбиеші балаларға бірнеше суреттер таратып береді. Бұл

суреттерде әртүрлі жәндіктер суреттеледі. Балалардың міндеті осы суреттегі

жәндіктердің қанша аяғы бар екенін анықтау. Ол үшін суреттердегі жәндіктердің

аяқтарын санап сол суреттің астына кеспе цифрлар арқылы белгілейды.

- жарайсыңдар,тапсырманы жақсы орындадындар. Енді кедергілерден өтіп , орманды аралайық. 
-Балалар, мына жерде аңдардың дауысы естіледі, олар өз балаларын таба алмай шуласып жатқан сияқты.

Қәне, біз оларға көмектесейікші. Мына тақтаның оң жағында аңдардың балалары, ал сол жағында аналары орналасқан

.Мына әр түрлі жіптердің көмегімен аналарын балаларымен қосамыз.

Жақын тұрғандарды қысқа жіппен, ал алыста тұрған аңдарды ұзын жіппен қосамыз. 

- Енді орманның басқа алаңқайына барайық. Жолдағы кедергілерден өтейік. 
Балалар жолдағы кедергілерден өтіп келесі алаңқайға барады

 2.тапсырма: Логикалық жұмбақтар айт

«Кім тапқыр» ойыны.

Мақсаты: Балалар ойдан бір-біріне логикалық жұмбақ есептер жасырып, жауабын табу керек

Сергіту сәті :«Санамақ»

Ал балалар тұрайық

Алақанды ұрайық

Оңға қарай иіліп,

Солға қарай иіліп

Бір отырып,бір тұрып

Жаттығуды бастайық

1,2,3- Біз жинаймыз күш

4,5,6,7- Мынау ауыл шеті

8,9,10- Ал қанекей қон. 

- балалар қараңдаршы мына алаңқайдағы гүлдер солып қалыпты. Енді не істейміз?

Балалар, кәнекей пішіндерден жазық дала құрастырайық. Бұл далада қызыл, көк, сары гүлдер өсетін болады. Тақтада үлгі көрсетіледі.

Shape3

- Балалар , біз орманда көп жүріп қалған секілдіміз.

Балабақшаға кететін уақытымыз да болды.Қайыққа отырып , топқа оралайық. 

Балалар қайыққа отырып , әндетіп балабақшаға оралады

Жақсы балалар, енді сабағымызды қорытындылау үшін шеңберге тұрайық.

-Бүгін біз қайда бардық? 
- Орманға немен бардық? –


-Жолда нелерді кездестірдік?

- Қандай жануарларға көмек бердік?

- Сендерге саяхат ұнады ма?



Shape4

Балаларды мақтап мадақтап медальдар табыс ету






машинамен,ұшақпен,автобуспен,қайықпен
































-Себебі,кеме жүзіп жүрген көлде күшкентай









-қызыл түсті


-сары түсті















-құмырсқалар


-инелік,маса,ара














Тапсырманы балалар орындайды





























































Үлгіге қарап гүлдер жасайды





















-орманға бардық

-қайықпен


-қайық,жәндіктерді,аңдарға


-түлкі,қоян,аю,қасқыр



-ұнады




Балалар қайықтың желкенің бояйды

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:Дьенеш блоктарыменжұмыс жасауды, саяхат кезінде түрлі кедергілерден өте алуды, ұсақ қол моторикасын дамытатын түрлі жаттығуларды орындай алуды; 

 Қандай түсініктерді игерді: биік-аласа, ұзын-қысқа, жуан-жіңішке , үлкен-кішкентай ұғымдарын

 Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Балалар ойындарды қызыға орындады

Өткізген: Нысанова С.Т.




























Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы

10 «Жұлдыз» тобына арналған

Күні, айы, жылы: 14.04.2015 жыл

Білім беру саласы:Шығармашылық

Бөлімі:Жапсыру

Тақырыбы: Ғарыш

Мақсаты: Ғарыш,ғарышкер туралы түсініктерін қалыптастыру

және мағлұмат беру.Саусақ қимыл-қозғалыстарының ептілігін қалыптастыру,жұмысты ұқыпты орындауға үйрету.

Көрнекіліктер:Ғарыш кемесінің суреттері.

Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс -әрекеті

Балалардың іс -әрекеті

Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ