Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Орманға саяхат" ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
Күні, айы, жылы:
Білім беру саласы: «Таным»
Кіші саласы: Математика негіздері
Тақырыбы: «Орманға саяхат»
Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың ойындарға деген қызығушылықтарын арттыру.
Міндетері: Білімділік: Дьенеш пішіндерін үш қасиетке: түсі, пішіні, көлеміне сай айыра білулеріне жаттықтыру. Берілген қасиетке сай пішіндерді сұрыптауға үйрету.
Денсаулық сақтау технологиясы
бойынша балалардың денсаулықтарын нығайту.
Дамытушылық: Балаларға пішіндерді және түстерді ажырата алу, алыс –жақын
, кішкентай – үлкен, биік – аласа, ұзын – қысқа ұғымдарын
қайталату; . Балалардың ес, ой, зейін, сөйлеу дағдыларын
дамыту.
Ұсақ қол моторикасын , тегіс
бетте бағдарлай алу дағдыларын
дамыту.
Тәрбиелік: Жан жануарларға, құстарға деген сүйіспеншілік сезімдерін
тәрбиелеу.Достарын тыңдай біліп , құрметтеуді
үйрету
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, ойындар, еске түсіру, сергіту сәті,мадақтау, қорытындылау.
Көрнекіліктер: Дьенеш блоктары, В.В.Воскобович «Бүркін-Бүркін кемесі», құстар мен жануарлардың суреттері салынған карточкалар , көктемгі табиғатты бейнелейтін көрнекі құралдар
Билингвальды компонент: орман-лес, қайық- лодка, жәндіктер-насекомые,құмырсқа-муравей
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотевациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Армысың -Аспан ата! Армысың -Жер ана ! Армысың- Күннің көзі! Армысың достарым! Армысыздар қонақтар! Жылуыма жылу қос, Міне менің қолым. Қолұстасып қане біз Достасайық бәріміз Айтарым көп сендерге Тез тұрыңдар шеңберге Мынау менің оң қолым Мынау менің сол қолым Жоғары-төмен қарайық Орнымызды табайық
|
Хормен олең жолдарың қайталайды |
Ұйымдастырушы- ізденушілік кезеңі Рефлекстік түзету кезеңі Қорытынды өзін-өзі бағалау |
-
Балалар,
біз орманға саяхатқа шығайық. Саяхатқа немен шығуға
болады? Міне, балалар орманға да келіп
қалдық. Ауасы қандай тамаша! Гүлдердің, шөптердің иісі шығып
тұр.Қане, иіскеп көрейікші. - балалар караңдаршы мыналар нелер? -тағы қандай жәндіктерді білесіңдер? - дұрыс айтасыңдар. Ал ендеше сендерге тапсырмалар бар. Орындауға дайысыңдар ма? «Жәндікте неше аяқ бар?» Мақсаты: 1.Балалардың санау және есептеу дағдыларын қалыптастыру. 2.Жәндіктер туралы түсініктерін жаңарту. 3.Ойын элементтерін пайдалана отырып математикаға қызығушылықтарын арттыру. Барысы: Тәрбиеші балаларға бірнеше суреттер таратып береді. Бұл суреттерде әртүрлі жәндіктер суреттеледі. Балалардың міндеті осы суреттегі жәндіктердің қанша аяғы бар екенін анықтау. Ол үшін суреттердегі жәндіктердің аяқтарын санап сол суреттің астына кеспе цифрлар арқылы белгілейды. -
жарайсыңдар,тапсырманы жақсы орындадындар. Енді
кедергілерден өтіп , орманды аралайық. Қәне, біз оларға көмектесейікші. Мына тақтаның оң жағында аңдардың балалары, ал сол жағында аналары орналасқан .Мына әр түрлі жіптердің көмегімен аналарын балаларымен қосамыз. Жақын тұрғандарды қысқа жіппен, ал алыста тұрған аңдарды ұзын жіппен қосамыз. -
Енді
орманның басқа алаңқайына барайық. Жолдағы кедергілерден
өтейік. 2.тапсырма: Логикалық жұмбақтар айт «Кім тапқыр» ойыны. Мақсаты: Балалар ойдан бір-біріне логикалық жұмбақ есептер жасырып, жауабын табу керек Сергіту сәті :«Санамақ» Ал балалар тұрайық Алақанды ұрайық Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп Бір отырып,бір тұрып Жаттығуды бастайық 1,2,3- Біз жинаймыз күш 4,5,6,7- Мынау ауыл шеті 8,9,10- Ал қанекей қон. - балалар қараңдаршы мына алаңқайдағы гүлдер солып қалыпты. Енді не істейміз? Балалар, кәнекей пішіндерден жазық дала құрастырайық. Бұл далада қызыл, көк, сары гүлдер өсетін болады. Тақтада үлгі көрсетіледі. - Балалар , біз орманда көп жүріп қалған секілдіміз. Балабақшаға кететін уақытымыз да болды.Қайыққа отырып , топқа оралайық. Балалар қайыққа отырып , әндетіп балабақшаға оралады Жақсы балалар, енді сабағымызды қорытындылау үшін шеңберге тұрайық. -Бүгін біз қайда
бардық? -Жолда нелерді кездестірдік? - Қандай жануарларға көмек бердік? - Сендерге саяхат ұнады ма? Балаларды мақтап мадақтап медальдар табыс ету |
машинамен,ұшақпен,автобуспен,қайықпен
-Себебі,кеме жүзіп жүрген көлде күшкентай -қызыл түсті -сары түсті -құмырсқалар -инелік,маса,ара Тапсырманы балалар орындайды Үлгіге қарап гүлдер жасайды -орманға бардық -қайықпен -қайық,жәндіктерді,аңдарға -түлкі,қоян,аю,қасқыр -ұнады Балалар қайықтың желкенің бояйды |
Нені біледі:Дьенеш блоктарыменжұмыс жасауды, саяхат кезінде түрлі кедергілерден өте алуды, ұсақ қол моторикасын дамытатын түрлі жаттығуларды орындай алуды;
Қандай түсініктерді игерді: биік-аласа, ұзын-қысқа, жуан-жіңішке , үлкен-кішкентай ұғымдарын
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Балалар ойындарды қызыға орындады
Өткізген: Нысанова С.Т.
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
№10 «Жұлдыз» тобына арналған
Күні, айы, жылы: 14.04.2015 жыл
Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Жапсыру
Тақырыбы: Ғарыш
Мақсаты: Ғарыш,ғарышкер туралы түсініктерін қалыптастыру
және мағлұмат беру.Саусақ қимыл-қозғалыстарының ептілігін қалыптастыру,жұмысты ұқыпты орындауға үйрету.
Көрнекіліктер:Ғарыш кемесінің суреттері.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |