Абай облысы білім
басқармасы «Семей қаласы білім
бөлімінің
№12 «Ажар» бөбекжайы
КМҚК
«Аяла» мектепалды
тобында бейнелеу өнері пәнінен
ұйымдастырылған
шебер-сыныптың
жоспары
Педагог: Белгибаева Нургуль
Сапаргалыевна
Тақырыбы: «Өрнек сән
үйі»
Мақсаты: Балаларға ұлттық ою-өрнектерді
үйрету арқылы іскерлігін, дағдыларын қалыптастыру. «Қошқар мүйіз»
және «Қаз мойын» оюлары туралы мәлімет беру. Ұқыптылыққа,
сұлулыққа, жинақылыққа назар аудара отырып, эстетикалық тәрбиеге
баулу. Балалардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау, ой-қиялын,
көркемдік қабілеттерін дамыту. Саусақ моторикаларын дамыту. Ұлттық
құндылықтарды дәріптеу.
Қажетті
құрал-жабдықтар: Проектор, ноутбук, суреттер, көрнекіліктер,
сурет салуға арналған
құрал-жабдықтар.
Методика: Дәстүрден тыс
әдістер.
Әдіс-тәсілдер: Амандасу, көрсету, түсіндіру,
ғажайып сәт, сергіту сәті, рефлексия,
қорытынды.
Шебер-сыныптың
барысы
І. КІРІСПЕ
БӨЛІМ.
Педагог:
Ашылуы. Әуен
қосылады.
Педагог:
-
Балалар, бүгін біздің ашық оқу
қызметімізге қонақтар келді. Қане, барлығымыз бір қатарға
тұрып, қонақтармен барлығымыз бірге
амандасайық:
-
Сәлеметсіздерме! (барлығы
бірге)
Педагог: - «Аяла» тобының тәрбиеленушілері
менің «Өрнек» сән үйіме қош
келдіңіздер!
Жақсы,
балалар әдемі болып өз орындарына отыруларыңызды
сұраймын.
Педагог: -Балалар, маған сендердің көмектерін
қажет болып тұр, келесі аптада мен өзімнің жаңа топтамамды шығарып,
халықаралық көрсетілімге шығаруым керек, бірақ мен үлгермей
жатырмын, сендер маған көмектесе аласыңдар
ма?
Балалардың жауабы: - Иа,
әрине.
ІІ. НЕГІЗГІ
БӨЛІМ.
Педагог:
- Балалар, бүгін біз «Этно
желеттер» топтамасын саламыз. Этно желеттерге «Қошқар мүйіз» оюын
орналастырумыз қажет (Презентация
көрсету).
Қажетті
құрал-жабдықтар: Дайын үлгідегі желеттер,
трафарет, губка, гуашь бояулары, су құйылған ыдыс,
сүлгілер.
Түсіндірме жұмыстарын
жүргізу.
Сурет салу барысында
релаксациялық музыка қосып қою
Педагог: - Жақсы, тамаша балалар! Бірақ
әлі де толық аяқталмаған сияқты иа балалар? Ол үшін мен сендерді
ортаға шақырамын.
Қайшымен жұмыс
барысы.
Жұмыс жасау барысында
қауіпсіздік ережесін сақтау.
Релаксациялық әуен қосып
қою.
Сергіту сәті. «Қазақша
оюларды қимылмен жаса» (Видео)
Педагог: Жақсы балалар, енді жаңа
топтаманы аяқтау үшін бізге бір деталь жетіспейді, мен сендерге
жұмбақ жасырамын, ал сендер жауабын тауып
көріңдер.
Жұмбақ
жасыру.
Сырт жағына зер
жіппен,
Көз тартатын
көрікпен.
Ою-өрнек
бастырған,
Шалқасынан
тастаған,
Кәдімгі сырлы
тостаған,
Қойсаң егер
төңкеріп,
Төңірегін
көмкеріп,
Тостағандай бос
тұрған,
Киіз үйден
аумайды,
Басқұрмен
бастырған. (Тақия)
Балалардың
жауаптары.
Қажетті
құрал-жабдықтар: дайын тақия үлгілері, пва
желімдер, тұз, акварель бояулары, қылқаламдар, су құюға арналған
ыдыстар, сүлгілер.
Педагог көрсету және түсіндіру
жұмыстарын жүргізеді.
Сурет салу барысында
релаксациялық музыка қосып
қою
ІІІ.
ҚОРЫТЫНДЫ.
Жасылынған жұмыстарды
көрмеге қою.
Педагог:
Олай болса бүгінгі шебер
сыныбымызды аяқтайық.
Қорытынды сұрақтар
қою.
Презентация
көрсету.
Ғажайып сәт: Балаларды мадақтау,
марапаттау.
Бүгінгі
біздің шебер-сыныбымыз аяқталды, барлығымыз бірге қонақтармен
қоштасайық: Сау болыңыздар!