Материалдар / Өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2020
430
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: САБАҚ


Өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ;

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмабек Ақбота


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2.14

тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

8.2.1.14

алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу;

8.2.1.15

қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

тақырып бойынша алған білімін жинап, бір жүйеге келтіру; қысқаша көбейту формулалары бойынша білімдерін тексеру

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды


Кейбір оқушылар:

Топпен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді

Бағалаукритерийі



Бағалаукритерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Оқушы

А7. Берілгн ережелер мен формулалар арқылы тапсырманы орындауда еркін жауап беру.


1


Оқушылар жұпта сұхбат құрастырады.


1




Тілдікмақсаттар

Сабақ барысындағы математикалық терминдермен танысу

Құндылықтар

Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік

АКТ дағдысынқолдану

Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.

Өмірменбайланыс



Пәнаралықбайланыс

Математика мен физика

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу

(сөйлесу Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа

дайындау, оқу құралдарын алу.


Үй тапсырмасын тексеру:–Үйге қандай тапсырам берілді?-Үйге берілген

тапсырманы кім оқып , талдап береді?

Түзу арқылы екі бағандағы формулаларды сәйкестендір.
(а - в) (а2+ав+в2)
(а+в) 3
а2 - 2ав+в2
(а+в) 2
(а - в) (а+в)
а3 - 3а2в+3ав2 - в3
а3+в3

а2+2ав+в2
а3+3а2в+3ав2+в3
а2 - в2
(а - в) 2
(а+в) (а2 - ав+в2)
а3 - в3
(а - в) 3
«Математикалық диктант» - бекеті
Есепте:
( 1 2/3 ) 2 - ( 1 1/3 ) 2= 1
1012=10201
101*99=9999
Оқушылар орындарында отырып шығарады, есептеп болғаннан кейін тақтадағы жауаппен тексереді.
«Ықшамда» бекеті. 2 оқушы шығарады тақтаға.
(2а - 3) (2а+3) - 4а2+9=4а2 - 9 - 4а2+9=0
(8 - у) (у2+64 - 8у)- 511 - у3=83+у3 - 511 - у3=512 - 511=1


Сабақтың ортасы (6-40 минут)

(МК,Ұ) Оқулықпен жұмыс жүргізу.

Өрнектерді түрлендіру үшін қандай тәсілдерді қолданады екенбіз.

1)      Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару;

2)      Көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктеу;

3)      Қысқаша көбейту формулалары


. Ауызша есептеу: «Белгісіз өрнекті анықта». 2′ 
(а-b)(а2 + +b2)=а3-b3 
с2+ 4ас + =(c+2a) 2 
(а - )(а2 +5а +25)=a3 -125 
-16bс +64b2 = (c -8b)2 
(2- 3с)( 4+ +9с2)=8-27c 3 

3) « Математикалық диктант» 2′ 
1) а мен 3с өрнектерінің қосындысының квадраты. 
2) в және 5а өрнектерінің қосындысы мен айырымының көбейтіндісі. 
3) 2х және 5у өрнектерінің кубтарының қосыңдысы 
4) х 2 және 4 өрнектерінің айырымы мен қосындысының көбейтіндісі. 
4) «Сәйкесін тап» 3′ 
16-4х2 (x-6c)(x2+6xc+36c2) 
(3a-5b)2 a3-6а2 b+12аb2 -b3 
(2a+3b)2 (4-2x)(4+2x) 
(a-2b) 3 4a2+12аb+9b2 
х3-216с3 (a+1)(a2_a+1) 
a 3 +1 9a 2 - 30аb+25b 2 


Оқулық

Аудидиск:

1.5.1; 1.5.3; 1.5.4;


1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 41-45мин)

(Қ) Топтық жұмыс

Көбейткіштерге жіктендер.

Тест

1.Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар.

А) (3b-c)(3b+c)=9b2-c2;

В) (x+4)(4-x)=16 – x2;

С) 36n2-49=(6n+7)(7-6n);

Д) y4-25=(y2-5)(y2+5);

2. Теңдеуді шешіңдер:  х2 – 16 = 0

А) 16;   - 16          В) 0          С) 4;   - 4 Д)16; 4

3.Көбейткіштерге жіктеңдер:  25х2 – у2

А) (5х – у)(5х + у)        В) (5х – у)2            С) (5х + у)2

4.a4b6 – 16c8 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.

А) (a2b3 – 4c4)2; В) (a2b3+4c4)2 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!