Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: Вирустар дүниесі
|
Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады: мысалы,Вирустар,Фаг,Бактериофаг,құрылысы мен пішіні,вирус тудыратын ауру түрлері, жұғу жолдары,алдын алу шаралары,өсімдіктерде вирус тудыратын аурулар және бактериялардың өзіне тән ерекшелік терімен танысады |
Пән бойынша оқу мақсаты:
| Пән бойынша лексика мен терминология | Қысқаша шолуОқушылар вирустардың адам өмііріне ж/е өсімдіктерге зияны қандай екенін өзіне тән ортақ белгілерін қалай ажыратуга болатынын түсінеді |
№ | Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсат(тар)ы | Мұғалімнің әректі (Мен нақты не істеуім керек қандай көмек көрсетемін) | Оқушылардың әрекеттері(Тапсырма барысында олардың не істегенін қалаймын) | Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету(Нақты жекелеген проблемалы нашар немесе дарынды оқушыларды жұмысқа қалай тартамын?) | Бағалау(Оқушыларға қолдау көрсетіп (ҚБ) жетістігін қалай бағалаймын (ЖБ)?) | Ресурстар(Бұл үшін маған қандай материал қажет?) |
1 | Жасушасыз тіршілік құрылымы | Вирустардың тіршілік ортасы мен пішіндері,қоректенуі,тыныс алуы туралы білуіне,биологиялық термин сөздер мағынасын түсінуіне ықпал ету | Шаттық шеңбер құру,Топқа біріктіру«Жеміс салаты»Үй тапсырмасын сұрау«қар кесегі әдісі»Миға шабуыл сұрақтар легі арылыЖаңа сабақКластер қорғауВен диаграмасы«Ашық микрафон әдісі» | Сұрақтарға жауап берді,Топпен жұмыс жасап кластер қорғады | А- тақырыпты зерттеуВ-Суреттер арқылы әңгіме құруС- жетелеуші сұрақ беру арқылы | Басбармақ әдісі арқылыСмайликтер арқылы | ОқулықПлакаттарА4 парағыСтикерКөрнекіліктерФотосуреттер |
2 | Вирустық жұқпалы аурулармен зақымдану және аурудың таралуы | Адамдарда және ,өсімдіктерде вирус тудыратын аурулардың өзіне тән ортақ белгілерін,жұғу жолдарын,алдын алу шараларынның маңызын түсіндіру | Шаттық шеңбер құруТопқа біріктіруҚызыл,сары,жасыл түске боялған конверт арқылы.«Моншақ әдісі» арқылы үй тапсырмасын сұрауМиға шабуылБейне таспадан вирустың таралу жолдарын көрсету«Жариялау әдісі арқылы» кластер қорғап талқылау.Кесте толтыру«Ұшақ әдісі» арқылы сұрақтарға жауап беру | Түстерге боялған конверт арқылы топқа біріктіКонвертте салынған сұрақтарға жауап бердіКластер қорғап «жариялау» әдісі арқылы қорғады«Ұшақ әдісі» арқылы сұрақтарға жауап берді | А-кеспе сұрақтар
С-жетелеуші сұрақтарВ-Суреттерге қарап әңгіме құрау | Смайликтер арқылыБасбармақ әдісі арқылыМақтау мадақтау арқылы | ОқулықПлакаттарА4 парағыСтикер
|
3 | Бактериялар | Бактериялардың цианобактериялардың жер бетінде таралуын,түрлерін білу,адам өмірінде және халық шаруашылығындағы маңызын түсінуіне ықпал ету | Шаттық шеңбер құру«Санамақ әдісі» арқылы топқа біріктіру«Шынжыр әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрауМиға шабуыл сұрақтар легі арқылыЖаңа сабақ кластер қорғауЗертханалық жұмыс«Доп лақтыру» әдісі арқылы сұрақ жауап алу.
| Санамақ әдісі арқылы топқа бірікті. «Шынжыр» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бердіЗертханалық жұмыс жасады«Доп лақтыру» әдісі арқылы сұрақтарға жауап берді |
| Басбармақ әдісі арқылыСмайликтер арқылыБағдаршам әдісі арқылы | Оқулық плакаттарФотосуреттерстикер |