Материалдар / Орта мерзімді жоспар рефлексиялық есеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Орта мерзімді жоспар рефлексиялық есеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
803
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Каримова Раушан ТурганбаевнаІІ-топ

Тізбектелген сабақтар топтамасына «Диалогтік оқыту» есебі.БекітемінМектеп директоры_________ Ж.Ж.Тойшыбеков. «Жаңа дала» жалпы орта мектебі биология пәні бойыншаР. Каримованың 6 «А» сыныбына арналғанОрта мерзімді жоспар.
Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: Вирустар дүниесі

Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады: мысалы,Вирустар,Фаг,Бактериофаг,құрылысы мен пішіні,вирус тудыратын ауру түрлері, жұғу жолдары,алдын алу шаралары,өсімдіктерде вирус тудыратын аурулар және бактериялардың өзіне тән ерекшелік терімен танысады
Пән бойынша оқу мақсаты:











Пән бойынша лексика мен терминологияҚысқаша шолуОқушылар вирустардың адам өмііріне ж/е өсімдіктерге зияны қандай екенін өзіне тән ортақ белгілерін қалай ажыратуга болатынын түсінеді
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсат(тар)ыМұғалімнің әректі (Мен нақты не істеуім керек қандай көмек көрсетемін)Оқушылардың әрекеттері(Тапсырма барысында олардың не істегенін қалаймын)Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету(Нақты жекелеген проблемалы нашар немесе дарынды оқушыларды жұмысқа қалай тартамын?)Бағалау(Оқушыларға қолдау көрсетіп (ҚБ) жетістігін қалай бағалаймын (ЖБ)?)Ресурстар(Бұл үшін маған қандай материал қажет?)
1Жасушасыз тіршілік құрылымыВирустардың тіршілік ортасы мен пішіндері,қоректенуі,тыныс алуы туралы білуіне,биологиялық термин сөздер мағынасын түсінуіне ықпал етуШаттық шеңбер құру,Топқа біріктіру«Жеміс салаты»Үй тапсырмасын сұрау«қар кесегі әдісі»Миға шабуыл сұрақтар легі арылыЖаңа сабақКластер қорғауВен диаграмасы«Ашық микрафон әдісі»Сұрақтарға жауап берді,Топпен жұмыс жасап кластер қорғадыА- тақырыпты зерттеуВ-Суреттер арқылы әңгіме құруС- жетелеуші сұрақ беру арқылыБасбармақ әдісі арқылыСмайликтер арқылыОқулықПлакаттарА4 парағыСтикерКөрнекіліктерФотосуреттер
2Вирустық жұқпалы аурулармен зақымдану және аурудың таралуыАдамдарда және ,өсімдіктерде вирус тудыратын аурулардың өзіне тән ортақ белгілерін,жұғу жолдарын,алдын алу шараларынның маңызын түсіндіруШаттық шеңбер құруТопқа біріктіруҚызыл,сары,жасыл түске боялған конверт арқылы.«Моншақ әдісі» арқылы үй тапсырмасын сұрауМиға шабуылБейне таспадан вирустың таралу жолдарын көрсету«Жариялау әдісі арқылы» кластер қорғап талқылау.Кесте толтыру«Ұшақ әдісі» арқылы сұрақтарға жауап беруТүстерге боялған конверт арқылы топқа біріктіКонвертте салынған сұрақтарға жауап бердіКластер қорғап «жариялау» әдісі арқылы қорғады«Ұшақ әдісі» арқылы сұрақтарға жауап бердіА-кеспе сұрақтар

С-жетелеуші сұрақтарВ-Суреттерге қарап әңгіме құрау
Смайликтер арқылыБасбармақ әдісі арқылыМақтау мадақтау арқылыОқулықПлакаттарА4 парағыСтикер

3БактерияларБактериялардың цианобактериялардың жер бетінде таралуын,түрлерін білу,адам өмірінде және халық шаруашылығындағы маңызын түсінуіне ықпал етуШаттық шеңбер құру«Санамақ әдісі» арқылы топқа біріктіру«Шынжыр әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрауМиға шабуыл сұрақтар легі арқылыЖаңа сабақ кластер қорғауЗертханалық жұмыс«Доп лақтыру» әдісі арқылы сұрақ жауап алу.

Санамақ әдісі арқылы топқа бірікті. «Шынжыр» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бердіЗертханалық жұмыс жасады«Доп лақтыру» әдісі арқылы сұрақтарға жауап берді

Басбармақ әдісі арқылыСмайликтер арқылыБағдаршам әдісі арқылыОқулық плакаттарФотосуреттерстикер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!