Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: Мәуелі бақ.
|
Оқу жоспарының бұл бөлігінде: Ақын, жазушылардың өлеңдерін, әңгіме, шығармаларын оқып танысады.
|
Пән бойынша оқу мақсаты: Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады. Өлең мазмұнын түсініп, автордың негізгі ойын (идеясын) түсінеді. Әңгімені оқып, мазмұнына талдау жасап, тұжырымдайды. | Пән бойынша лексика мен терминология. Дүрбелең, ышқынады, екілене, бүлкек, кейіптеу, бедері, «Аш өзегіне түсіп кетпесін», адал тер
| Қысқаша шолу: Ақын, жазушылардың шығармаларымен танысып, мазмұнын, негізгі идеясын ұғынып, қорытынды жасайды. |
№
| Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсат(тар)ы | Мұғалімнің әрекеті
| Оқушылардың әрекеттері
| Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету | Бағалау
| Ресурстар және қажетті құралдар
|
1 | О.Әубәкіров «Дүрбелең» 17.01.2017ж
| Өлеңді мәнерлеп оқиды, мазмұнын түсінеді. Кейіпкерлерге мінездеме береді. | «Миға шабуыл» әдісі, «Тізбектей оқу» әдісі, Бағалау «Дананың кілттері» әдісіТони Райан | Тапсырманы топпен бірігіп орындайды, өлеңді мәнерлеп оқиды. Берілген жағдаятты шешу үшін сын тұрғысынан ойлауға талпынады. | «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолдану арқылы жұмысқа тарту. | ФБ: «Бағдаршам сигналдары» әдісін қолдану. ЖБ: Бағалау критерийлерін қолдану. | Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу С.РахметоваАна тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып |
2 | Ж.Жұмаханов «Ақ боран»19.01.2017ж
| Мәтінді оқып, оқиға желісін баяндайды. Кейіпкердің іс-әрекетін бағамдап, мінездеме береді. Ауа-райында болатын табиғи құбылысты әңгімелейді. | Үй тапсырмасына «Лимерик» әдісін қолдану. ДЖИГСО әдісі, «Ақылдың алты қалпағы» әдісі. Бағалау. | Сұрақтарға жауап береді. Өз тобында мәтінді талдауға қатысады, сыртқы топтан алынған ақпаратты өз тобында баяндап, тұжырымдайды. | «Көпірше» орнату арқылы жұмысқа тарту. | «Екі жұлдыз бір тілек» ЖБ: Жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау. | Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу Ана тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып |
3 | М.Зверев «Суықторғай»20.01.2017ж
| Мәтінді оқып, мазмұнын әңгімелейді. Дәйекті дәлелдер айтып, әңгімеге жоспар құрады. | Үй тапсырма-сын пысықтау. «Сөзжұмбақ» шешу. «Өрмекші торы» әдісі. «Сұрақ-жауап-қа құрылған хат» әдісі | Мәтінді оқып, бір-біріне әңгімелейді. Сұрақ-жауапқа қатысады. Тапмырманы топпен бірлесіп орындайды, талдау жасайды. | «Көпірше» орнату арқылы жұмысқа тарту. | ФБ: «Блоб» ағашы. ЖБ: Табыс критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау. | Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу «Әдебиеттік оқу хрестома-тия» әдістемелік оқу құралы1-4 сынып |
4 | Т.Айбергенов«Өсіп келе жатырмын»21.01.2017ж
| Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды. | Өлеңді талдау үлгісі. «Синквейн» әдісі. «Сөзжұмбақ шешу» әдісі | Өлеңді мәнерлеп оқып, талдау жасайды, өлең идеясын түсінеді. Бес жолды өлең құрастырады. | «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолдану арқылы жұмысқа тарту. | ФБ: «Күннің жүзін ашамыз» әдісі.ЖБ: Жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау. | Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу Ана тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып |