Материалдар / ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып мұғалімдеріне есеп жазғанда көмекші құрал ретінде пайдалануғ болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2019
745
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Мектеп директоры: -------------------------- Ж.Ж.Тойшыбеков.

«Жаңа дала» жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі К.Ж.Сапарбаеваның әдебиеттік оқу пәнінен 4 «А» сыныбына арналған ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: Мәуелі бақ.

Оқу жоспарының бұл бөлігінде: Ақын, жазушылардың өлеңдерін, әңгіме, шығармаларын оқып танысады.

Пән бойынша оқу мақсаты:
  • Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады.
  • Өлең мазмұнын түсініп, автордың негізгі ойын (идеясын) түсінеді.
  • Әңгімені оқып, мазмұнына талдау жасап, тұжырымдайды.
  • Пән бойынша лексика мен терминология. Дүрбелең, ышқынады, екілене, бүлкек, кейіптеу, бедері, «Аш өзегіне түсіп кетпесін», адал тер

    Қысқаша шолу: Ақын, жазушылардың шығармаларымен танысып, мазмұнын, негізгі идеясын ұғынып, қорытынды жасайды.


    Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсат(тар)ыМұғалімнің әрекеті

    Оқушылардың әрекеттері

    Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету Бағалау

    Ресурстар және қажетті құралдар

    1О.Әубәкіров «Дүрбелең» 17.01.2017ж





    Өлеңді мәнерлеп оқиды, мазмұнын түсінеді. Кейіпкерлерге мінездеме береді.«Миға шабуыл» әдісі, «Тізбектей оқу» әдісі, Бағалау «Дананың кілттері» әдісіТони РайанТапсырманы топпен бірігіп орындайды, өлеңді мәнерлеп оқиды. Берілген жағдаятты шешу үшін сын тұрғысынан ойлауға талпынады.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолдану арқылы жұмысқа тарту.ФБ: «Бағдаршам сигналдары» әдісін қолдану. ЖБ: Бағалау критерийлерін қолдану.Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу С.РахметоваАна тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып
    2Ж.Жұмаханов «Ақ боран»19.01.2017ж

    Мәтінді оқып, оқиға желісін баяндайды. Кейіпкердің іс-әрекетін бағамдап, мінездеме береді. Ауа-райында болатын табиғи құбылысты әңгімелейді. Үй тапсырмасына «Лимерик» әдісін қолдану. ДЖИГСО әдісі, «Ақылдың алты қалпағы» әдісі. Бағалау.Сұрақтарға жауап береді. Өз тобында мәтінді талдауға қатысады, сыртқы топтан алынған ақпаратты өз тобында баяндап, тұжырымдайды.«Көпірше» орнату арқылы жұмысқа тарту.«Екі жұлдыз бір тілек» ЖБ: Жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау.Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу Ана тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып
    3М.Зверев «Суықторғай»20.01.2017ж



    Мәтінді оқып, мазмұнын әңгімелейді. Дәйекті дәлелдер айтып, әңгімеге жоспар құрады.Үй тапсырма-сын пысықтау. «Сөзжұмбақ» шешу. «Өрмекші торы» әдісі. «Сұрақ-жауап-қа құрылған хат» әдісіМәтінді оқып, бір-біріне әңгімелейді. Сұрақ-жауапқа қатысады. Тапмырманы топпен бірлесіп орындайды, талдау жасайды.«Көпірше» орнату арқылы жұмысқа тарту.ФБ: «Блоб» ағашы. ЖБ: Табыс критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау.Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу «Әдебиеттік оқу хрестома-тия» әдістемелік оқу құралы1-4 сынып
    4Т.Айбергенов«Өсіп келе жатырмын»21.01.2017ж

    Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды.Өлеңді талдау үлгісі. «Синквейн» әдісі. «Сөзжұмбақ шешу» әдісі Өлеңді мәнерлеп оқып, талдау жасайды, өлең идеясын түсінеді. Бес жолды өлең құрастырады.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолдану арқылы жұмысқа тарту.ФБ: «Күннің жүзін ашамыз» әдісі.ЖБ: Жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау.Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу Ана тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!