Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Орталық Азия елдері. Шанхай ынтымақтастық ұйымы
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Орталық Азия және халықаралық ұйымдар |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
11.12.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Орталық Азия елдері. Шанхай ынтымақтастық ұйымы |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
• Орталық Азия елдерінің геосаяси рөлі мен ШЫҰ-ның қызметін түсіндіру • Аймақтық ынтымақтастықтың маңызын мысалдармен талдау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
1) ШЫҰ құрылымы мен қызметін түсіндіру 2) ОА елдерінің ынтымақтастық деңгейін талдау 3) ШЫҰ үлгісінде “Бірлік және ынтымақ” құндылығын бағалау |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Бірлік және ынтымақ |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«3 ел – 1 идея» сергіту жасайды. ОА-дағы 3 елдің атауын көрсетіп, “Оларды не біріктіреді?” деген сұрақ тастайды. Сабақ мақсатын таныстырады.
5 сұрақтан тұратын жылдам тест береді және картамен жұмыс ұйымдастырады. Әр сұрақ 30 секундтан: 1. Столица 2. Халық саны 3. Экономикалық көрсеткіш 4. География ерекшелігі 5. ШЫҰ мүшелері |
Елдердің ортақ белгілерін атайды. Аймақтық ынтымақ идеясына шығады.
Топтар картаға жауаптарын белгілейді. Талқылайды. |
Ауызша мадақтау
Дұрыстық + жылдамдық критерийлері |
ОА картасы, слайд
Контур карта, маркерлер |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
ШЫҰ құрылымын 3 қабатқа бөліп түсіндіреді: 1. Қауіпсіздік 2. Экономика 3. Мәдени-гуманитарлық байланыс Әр қабат бойынша қысқа мысалдар береді.
“AI GeoLab: 2030 өңірлік сценарий конструкторы” Топтарға рөлдер бөліп береді: аналитик, картограф, стратег, презентация дизайнері. AI құралдарын қолдану тәсілін көрсетеді. AI тапсырма парағын таратады.
4 индикатор бойынша (экономика, саяси сенім, мәдениет, қауіпсіздік) елдерді бағалайтын шкала береді. |
Топтар «3 қабатты» кесте толтырып, әр қабатқа нақты елдік мысал енгізеді.
4 кезеңнен тұратын AI жұмысын орындайды: 1) AI карта генерациясы: ШЫҰ елдерінің экономикалық байланыс картасын жасатады (heatmap/arrow map). 2) Үш сценарий: Оптимистік, реалистік, пессимистік сценарийлерді AI арқылы жасайды (диаграмма/кесте/карта).
3) Risk Detector: AI-ға тәуекелдердің картадағы hotspot-тарын жасатады. 4) Қорытынды: Қазақстан үшін тиімді сценарийді таңдап, үш дәлел жазады.
Топтар елдерді 1–5 баллмен бағалайды, “Ынтымақ индексін” шығарады. Қазақстанның орнын анықтайды. |
3 қабат, нақты мысал, логикалық байланыс
Бағалау критерийлері: ✓ AI-дан алынған карта ✓ 3 сценарий дайын ✓ Тәуекелдер картасы ✓ Талдау мен дәлелдер
Шынайы дәлел, баға логикасы |
Инфографика, презентация
Телефон/ноутбук
AI: ChatGPT, Gemini, Claude, Copilot, MapAI Индекс парағы |
|
|
Кері байланыс |
Сабақты қорытындылау үшін 3 сұрақ береді: 1) Бүгін білдім… 2) Таң қалдырған тұс… 3) Ынтымақ құндылығын қай жерде байқадым? |
Стикерге жазады және бөліседі |
Ауызша рефлексия |
Стикер, тақта |
|
Тексерілді:_________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Орталық Азия елдері. Шанхай ынтымақтастық ұйымы
Орталық Азия елдері. Шанхай ынтымақтастық ұйымы
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Орталық Азия елдері. Шанхай ынтымақтастық ұйымы
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Орталық Азия және халықаралық ұйымдар |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
11.12.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Орталық Азия елдері. Шанхай ынтымақтастық ұйымы |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
• Орталық Азия елдерінің геосаяси рөлі мен ШЫҰ-ның қызметін түсіндіру • Аймақтық ынтымақтастықтың маңызын мысалдармен талдау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
1) ШЫҰ құрылымы мен қызметін түсіндіру 2) ОА елдерінің ынтымақтастық деңгейін талдау 3) ШЫҰ үлгісінде “Бірлік және ынтымақ” құндылығын бағалау |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Бірлік және ынтымақ |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«3 ел – 1 идея» сергіту жасайды. ОА-дағы 3 елдің атауын көрсетіп, “Оларды не біріктіреді?” деген сұрақ тастайды. Сабақ мақсатын таныстырады.
5 сұрақтан тұратын жылдам тест береді және картамен жұмыс ұйымдастырады. Әр сұрақ 30 секундтан: 1. Столица 2. Халық саны 3. Экономикалық көрсеткіш 4. География ерекшелігі 5. ШЫҰ мүшелері |
Елдердің ортақ белгілерін атайды. Аймақтық ынтымақ идеясына шығады.
Топтар картаға жауаптарын белгілейді. Талқылайды. |
Ауызша мадақтау
Дұрыстық + жылдамдық критерийлері |
ОА картасы, слайд
Контур карта, маркерлер |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
ШЫҰ құрылымын 3 қабатқа бөліп түсіндіреді: 1. Қауіпсіздік 2. Экономика 3. Мәдени-гуманитарлық байланыс Әр қабат бойынша қысқа мысалдар береді.
“AI GeoLab: 2030 өңірлік сценарий конструкторы” Топтарға рөлдер бөліп береді: аналитик, картограф, стратег, презентация дизайнері. AI құралдарын қолдану тәсілін көрсетеді. AI тапсырма парағын таратады.
4 индикатор бойынша (экономика, саяси сенім, мәдениет, қауіпсіздік) елдерді бағалайтын шкала береді. |
Топтар «3 қабатты» кесте толтырып, әр қабатқа нақты елдік мысал енгізеді.
4 кезеңнен тұратын AI жұмысын орындайды: 1) AI карта генерациясы: ШЫҰ елдерінің экономикалық байланыс картасын жасатады (heatmap/arrow map). 2) Үш сценарий: Оптимистік, реалистік, пессимистік сценарийлерді AI арқылы жасайды (диаграмма/кесте/карта).
3) Risk Detector: AI-ға тәуекелдердің картадағы hotspot-тарын жасатады. 4) Қорытынды: Қазақстан үшін тиімді сценарийді таңдап, үш дәлел жазады.
Топтар елдерді 1–5 баллмен бағалайды, “Ынтымақ индексін” шығарады. Қазақстанның орнын анықтайды. |
3 қабат, нақты мысал, логикалық байланыс
Бағалау критерийлері: ✓ AI-дан алынған карта ✓ 3 сценарий дайын ✓ Тәуекелдер картасы ✓ Талдау мен дәлелдер
Шынайы дәлел, баға логикасы |
Инфографика, презентация
Телефон/ноутбук
AI: ChatGPT, Gemini, Claude, Copilot, MapAI Индекс парағы |
|
|
Кері байланыс |
Сабақты қорытындылау үшін 3 сұрақ береді: 1) Бүгін білдім… 2) Таң қалдырған тұс… 3) Ынтымақ құндылығын қай жерде байқадым? |
Стикерге жазады және бөліседі |
Ауызша рефлексия |
Стикер, тақта |
|
Тексерілді:_________________
шағым қалдыра аласыз













