Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ортаңғы топ бойынша циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ЦИКЛОГРАММА
Ортаңғы «Ақбота» тобындағы балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыру циклограмасы
(04.02 –08.02.2019) Өтпелі тақырып:«Ғажайыптар әлемінде»
Мақсаты: Балаларға табиғаттағы құбылыстар жөнінде жалпылама және нақты түсініктерді қалыптастыру. Жылдың төрт мезгілін айыра білу дағдыларын бекіту.
Міндеттері: Балалардың сөздік қорын, ауызекі сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Есте сақтау қабілетін арттыру. Зейінділікке, ұстамдылыққа, тапқырлыққа баулу.Балаларды табиғатты қорғауға, оның сұлулығын сезіне білуге тәрбиелеу.
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика(10 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: «Ғажайыптар әлемі» жайлы балалармен еркін әңгімелесу. Табиғат бейнеленген слайдшоу, жыл мезгілдері мен ерекшеліктеріне арналған үлестірмелі суреттер, ақ қағаздар, түрлі-түсті шарлар, желім, қысқы табиғат көрінісі. Әдіс – тәсілдер: Әңгімелесу, түсіндіру, жұмбақ жасыру, салыстыру, пән аралық байланыс. |
|||||||||||
«Ғажайыптар әлемінде» тақырыбына балалармен әңгімелесу. /(қар, су, мұз ) туралы |
«Ғажайып ертегілер әлемінде» балалармен сурет бойынша әңгіме. |
«Танып ал да, біліп ал» балалардың кейіпкерлердің қай ертегіден еккенің ажыратуды жалғастыру. |
«Ғажайып еліне саяхат» балалармен психологиялық тренинг өткізу. |
«Біз және бізді қоршап жатқан әлем» балалармен бізді қоршап жатқан әлемдегі болатын ғажайып сәттерді сезіндіруге үйрету. |
||||||||
Жаттығулар кешені №11 (құралсыз) |
||||||||||||
Таңғы ас |
Балалардың жууну дағдыларын қалыптастыру. Жууну кезінде мәдени-гигиеналық шараларды сақтауға үйрету. Балаларға судың пайдасы жайлы түсіндіру. |
|||||||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||||||||
«Ертегіні ата» Мақсаты: балалардың сөйлеу дағдыларын дамыту. Сөздік қорларын дамыту. |
«Ғайып сәт» Мақсаты: Балалардың бір-біріне деген достық сезімдерін ояту. Көңіл-күйлерін көтеру. |
«Сыйқырлы дорба» Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Сипап, сезу мүшелерін арттыру. Сөздік қорларын молайту. |
«Ғажайып доп салғыш» Мақсаты: Балаларды бойын ережесін бұзбай ойнауға тәрбиелеу. Көңіл-күйлерін көтеру. |
«Ғажайыптар әлемінде» Балалармен еркін әңгімелесу, қиял – ғажайып туралы. |
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
1 Жаратылыстану /т/ Тақырыбы: «Табиғат білгіштері» экологиялық викторина» 2.Музыка 9.25 Жетекшінің жоспарымен |
1.ҚМҰҚ /т/ Тақырыбы:«Сонша, теңбе - тең»2. Дене ш /д/ 16.20 3.Бассейн 9:50 Жетекшінің жоспарымен 4.Хореография 10.40 Жетекшінің жоспарымен |
1.Орыс тілі /к Жетекшінің жоспарымен 2.Д /ш /д/ 9.30 Жетекшінің жоспарымен 3.Бассейн 10.50 4.Хореография 11:15 Жетекшінің жоспарымен |
1.Сөйлеуді дамыту/к/ «Аққу- қаздар» ертегісі /айтып беру/ 2.Сурет салу /ш/ Тақырыбы: «Ертегі әлемінде» 3.Музыка /ш/ Жетекшінің жоспарымен 4.Д/ш 10.15 Жетекшінің жоспарымен |
1.Көркем әдебиет/к/ Тақырыбы: «Бір күні өзен басында» Ә. Дүйсенбиев. 2. Аппликация/ш/ Тақырыбы: «Сиқырлы құс» |
|||||||
Вариативті компанент |
15.40 « Қарапайым зерттеу» Тақырыбы: «Шыны, оның сапасы мен қасиеті» |
|
|
15.40«Лего құрастырғыш» Тақырыбы: «Теніз мекендеушілері» |
16.00 Жантанушы жетекшісінің жоспарымен |
|||||||
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу .Балаларға реттілікпен киінуді үйрету. Қыс. Картотека № 8 |
|||||||||||
Серуен: |
№22 Жаяу борасынды бақылау №23 Мұзды бақылау |
|||||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың өз еріктерімен киініп, шешіну дағдыландыру. Балалардың аяқ киімді пакетке салып, жинастыруды үйрету. |
|||||||||||
Түскі ас |
Балалардың үстел үстінде мәдениеттілікті сақтауға дағдыландыру. Тамақты дұрыс ішу. Орындықта отыру тәртібін ескерту. |
|||||||||||
Тәтті ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Ертегімен ұйықтату (Қызыл телпек). |
|||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Түрткүлеу жаттығулары. Тікенек текеметтен өтіп, аяққа арналған жаттығулар жасау. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Картотека №11 |
|||||||||||
Бесін ас |
Балалардың үстел үстінде өзін ұстау тәртібін ескерту. Тамақты толық жеп қоюға дағдыландыру. |
|||||||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
«Ғайып әлемі» психологиялық тренинг өткізу. |
«Ғайып кітаптар әлемінде» Мақсаты: Балалардың сөздік қорын дамыту. Кітаптарға деген сүйіспеншілігін ояту. |
Қ/О: «Орманға саяхат» Мақсаты: Балалардың қимылдарын, шапшаңдылықтарын арттыру. |
«Ғажайып ертегі» Балаларға «Қызыл телпек» ертегісін оқып беру. |
«Ғажайып ертегі» Балалармен «Қызыл телпек» ертегісін сахналау |
|||||||
Д/О: «Тәтті тосап» Мақсаты:Балалардың санау дағдыларын қалыптастыру. Заттарды салыстыруға дағдыландыру. Сөйлеу қабілеттерін арттыру. |
«Мозайка» Мақсаты:Балалардың сандардың ретін білуге үйрету. Суретті құрастыруға дағдыландыру. Ой-өрістерін дамыту. |
Дамытушы ойын: «Фонарики» Мақсаты: Балалардың пішіндерді ажыратуды жалғастыру. Дәлелдеп айтуды үйрету. Кеңістікті бағдарлауғаа дамыту. |
«Сәйкестендір» Мақсаты:Балалардың сандар туралы ұғымдарын тереңдету. Ойлау қабілеттерін арттыру. Қол маторикасын дамыту. |
Дамытушы ойын: «Блоки Дъениша» Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. |
||||||||
Серуенге дайындық |
Киіну: Балалардың киіну ретін қадағалау. Балалардың өздерінің үлкендердің көменгінсіз киінуді дағдыландыру. Картотека № 22-23 (бекіту). |
|||||||||||
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. |
|||||||||||
Кешкі ас |
Балалардың алдында тұрған асты жеп қоюын қадағалау. |
|||||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Балалардың үйде тапсырмаларды жалғастырып жасауды ескерту. |
Балалардың тәртіптері туралы айту. |
Балалардың үйде бос уақытында не істейтіні туралы әңгімелесу. |
Демалыс күндерін жақсы өткізуіне тілектесу. |