№ЦИКЛОГРАММА
Ортаңғы «Ақбота» тобындағы
балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыру
циклограмасы
(04.02
–08.02.2019) Өтпелі
тақырып:«Ғажайыптар
әлемінде»
Мақсаты: Балаларға табиғаттағы
құбылыстар жөнінде жалпылама және нақты түсініктерді қалыптастыру.
Жылдың төрт мезгілін айыра білу дағдыларын
бекіту.
Міндеттері: Балалардың сөздік қорын,
ауызекі сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Есте сақтау қабілетін арттыру.
Зейінділікке, ұстамдылыққа, тапқырлыққа баулу.Балаларды табиғатты
қорғауға, оның сұлулығын сезіне білуге
тәрбиелеу.
Күн
тәртібі
|
Дүйсенбі
|
Сейсенбі
|
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
|
Балаларды
қабылдау
Ата-аналармен
әңгімелесу
Ойындар(үстел үсті, саусақ
және т.б. )
Таңертеңгі
гимнастика(10
мин)
|
Тәрбиешінің балалармен
қарым-қатынасы: «Ғажайыптар әлемі» жайлы
балалармен еркін әңгімелесу.
Табиғат бейнеленген слайдшоу,
жыл мезгілдері мен ерекшеліктеріне арналған үлестірмелі суреттер,
ақ қағаздар, түрлі-түсті шарлар, желім, қысқы табиғат
көрінісі.
Әдіс –
тәсілдер: Әңгімелесу, түсіндіру,
жұмбақ жасыру, салыстыру, пән аралық
байланыс.
|
«Ғажайыптар
әлемінде» тақырыбына балалармен
әңгімелесу. /(қар, су, мұз ) туралы
|
«Ғажайып ертегілер әлемінде»
балалармен сурет бойынша
әңгіме.
|
«Танып ал да, біліп
ал» балалардың кейіпкерлердің қай
ертегіден еккенің ажыратуды
жалғастыру.
|
«Ғажайып еліне
саяхат» балалармен психологиялық
тренинг өткізу.
|
«Біз және бізді қоршап
жатқан әлем» балалармен бізді қоршап жатқан
әлемдегі болатын ғажайып сәттерді сезіндіруге
үйрету.
|
Жаттығулар кешені №11
(құралсыз)
|
Таңғы
ас
|
Балалардың жууну дағдыларын
қалыптастыру. Жууну кезінде мәдени-гигиеналық шараларды сақтауға
үйрету. Балаларға судың пайдасы жайлы
түсіндіру.
|
Ойындар, Ұйымдастырылған
оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық
|
Балалармен ұйымдастырылған оқу
қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды
ойын-жаттығулар
|
«Ертегіні
ата»
Мақсаты: балалардың сөйлеу дағдыларын
дамыту. Сөздік қорларын дамыту.
|
«Ғайып
сәт»
Мақсаты: Балалардың бір-біріне деген
достық сезімдерін ояту. Көңіл-күйлерін
көтеру.
|
«Сыйқырлы
дорба»
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін
дамыту. Сипап, сезу мүшелерін арттыру. Сөздік қорларын
молайту.
|
«Ғажайып доп
салғыш»
Мақсаты: Балаларды бойын ережесін
бұзбай ойнауға тәрбиелеу. Көңіл-күйлерін
көтеру.
|
«Ғажайыптар
әлемінде» Балалармен еркін әңгімелесу,
қиял – ғажайып туралы.
|
Мектепке дейінгі ұйым
кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу
қызметі
|
1 Жаратылыстану
/т/
Тақырыбы: «Табиғат білгіштері»
экологиялық викторина»
2.Музыка
9.25
Жетекшінің
жоспарымен
|
1.ҚМҰҚ /т/
Тақырыбы:
«Сонша, теңбе -
тең»
2. Дене ш /д/
16.20
3.Бассейн
9:50 Жетекшінің
жоспарымен
4.Хореография
10.40
Жетекшінің
жоспарымен
|
1.Орыс тілі
/к
Жетекшінің
жоспарымен
2.Д /ш /д/
9.30 Жетекшінің
жоспарымен
3.Бассейн
10.50
4.Хореография
11:15
Жетекшінің
жоспарымен
|
1.Сөйлеуді
дамыту/к/
«Аққу- қаздар»
ертегісі /айтып
беру/
2.Сурет салу /ш/ Тақырыбы:
«Ертегі әлемінде»
3.Музыка
/ш/ Жетекшінің
жоспарымен
4.Д/ш
10.15
Жетекшінің
жоспарымен
|
1.Көркем
әдебиет/к/
Тақырыбы: «Бір күні өзен басында» Ә.
Дүйсенбиев.
2. Аппликация/ш/ Тақырыбы: «Сиқырлы
құс»
|
Вариативті
компанент
|
15.40 « Қарапайым
зерттеу»
Тақырыбы: «Шыны, оның сапасы мен
қасиеті»
|
|
|
15.40«Лего
құрастырғыш»
Тақырыбы:
«Теніз
мекендеушілері»
|
16.00 Жантанушы жетекшісінің
жоспарымен
|
Серуенге
дайындық
|
Киіну: серуенге шығу
.Балаларға реттілікпен киінуді
үйрету.
Қыс. Картотека №
8
|
Серуен:
|
№22
Жаяу борасынды
бақылау
№23
Мұзды
бақылау
|
Серуеннен
оралу
|
Балалардың өз еріктерімен
киініп, шешіну дағдыландыру. Балалардың аяқ киімді пакетке салып,
жинастыруды үйрету.
|
Түскі
ас
|
Балалардың үстел үстінде
мәдениеттілікті сақтауға дағдыландыру. Тамақты дұрыс ішу. Орындықта
отыру тәртібін ескерту.
|
Тәтті
ұйқы
|
Балалардың тыныш ұйықтауына
жағымды жағдай орнату. Ертегімен ұйықтату (Қызыл
телпек).
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа,
су шаралары
|
Түрткүлеу жаттығулары. Тікенек
текеметтен өтіп, аяққа арналған жаттығулар
жасау.
Білімді кеңейту және
мәдени-гигеналық дағдыларды
орындау.
Картотека
№11
|
Бесін
ас
|
Балалардың үстел үстінде өзін
ұстау тәртібін ескерту. Тамақты толық жеп қоюға
дағдыландыру.
|
Ойындар, дербес
әрекет
Баланың жеке даму картасына
сәйкес жеке жұмыс
|
«Ғайып
әлемі» психологиялық тренинг
өткізу.
|
«Ғайып кітаптар
әлемінде»
Мақсаты: Балалардың сөздік қорын
дамыту. Кітаптарға деген сүйіспеншілігін
ояту.
|
Қ/О: «Орманға
саяхат»
Мақсаты: Балалардың қимылдарын,
шапшаңдылықтарын арттыру.
|
«Ғажайып
ертегі»
Балаларға «Қызыл телпек»
ертегісін оқып беру.
|
«Ғажайып
ертегі»
Балалармен «Қызыл телпек»
ертегісін сахналау
|
Д/О: «Тәтті
тосап»
Мақсаты:Балалардың санау дағдыларын
қалыптастыру. Заттарды салыстыруға дағдыландыру. Сөйлеу
қабілеттерін арттыру.
|
«Мозайка»
Мақсаты:Балалардың сандардың ретін
білуге үйрету. Суретті құрастыруға дағдыландыру. Ой-өрістерін
дамыту.
|
Дамытушы ойын:
«Фонарики»
Мақсаты: Балалардың пішіндерді
ажыратуды жалғастыру. Дәлелдеп айтуды үйрету. Кеңістікті
бағдарлауғаа дамыту.
|
«Сәйкестендір»
Мақсаты:Балалардың сандар туралы
ұғымдарын тереңдету. Ойлау қабілеттерін арттыру. Қол маторикасын
дамыту.
|
Дамытушы ойын: «Блоки
Дъениша»
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін
дамыту.
|
Серуенге
дайындық
|
Киіну: Балалардың киіну ретін
қадағалау. Балалардың өздерінің үлкендердің көменгінсіз киінуді
дағдыландыру.
Картотека № 22-23
(бекіту).
|
Серуен
|
Серуенге қызығушылық туғызу.
Балалармен жеке әңгімелесу.
|
Кешкі
ас
|
Балалардың алдында тұрған асты
жеп қоюын қадағалау.
|
Балалардың үйге
қайтуы
|
Балалар отбасында өздері не
істей алатындары туралы әңгімелесу.
|
Балалардың үйде тапсырмаларды
жалғастырып жасауды ескерту.
|
Балалардың тәртіптері туралы
айту.
|
Балалардың үйде бос уақытында
не істейтіні туралы әңгімелесу.
|
Демалыс күндерін жақсы
өткізуіне тілектесу.
|
Тәрбиеші: Г.Д.Қабылдина