Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ортаңғы топ циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әдіскер: . « » « » 2024ж.
Қолы: ______________________________
Тәрбиеші:. *******
Тәрбиелеу -білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы: **** ауданы, № «* » бөбекжай-балабақшасы
Топ: ортаңғы «****» тобы
Балалардың жасы : 3жас
Жоспардың құрылу кезеңі : 09 қыркүйек-13 қыркүйек айы, 2024-2025 оқу жылы
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі 09.09.2024 |
Сейсенбі 10.09.2024 |
Сәрсенбі 11.09.2024 |
Бейсенбі 12.09.2024 |
Жұма 13.09.2024 |
|||||||||||||
Балаларды қабылдау |
Балаларды қабылдау: таңертеңгі сүзгі, балаларды жақсы ,көтеріңкі көңіл –күймен қарсы алу.Балалар үшін қолайлы жағдй жасау,баламен бүгінгі көңіл-күйі туралы,оны не қызықтыратыны туралы әңгіме жүргізу, жеке пікір білдіруге баулау ( сөйлеуді дамыту-көммуникативтті іс–әрекет) |
|||||||||||||||||
«Менің Қазақстаным» ҚР Әнұранын орындау Шаттық шеңбер Күнім күліп арайлы, Тереземнен қарайды. Достарыммен шеңберге. Тұрғанымды қалайды. Мақал-мәтел жатайық Міндеттері: Отбасы туралы балаларға түсінік беру. (көркем әдебиет, коммуникативтік дағды,қазақ тілі) Үстел үсті ойындары: пазлдар, мозаика. «Апта сөз дәйектері» «Отан отбасынан басталады» мақал-мәтелдер жиыны («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Д.О: Бұл қай мезгіл?» Міндеттері: Берілген жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін айта отырып, ауа райының жағдайын айта кету. (қоршаған ортамен танысу, танымдық және зияткерлік дағды) Аз қимылды ойын: «Ұшады, ұшпайды» Үстел үсті ойындары: «Көліктер»пазл құрастыру. «Пирамида жинау» Міндеттері: Көлеміне қарай жинап құрастыру. Ұ.О: «Ханталапай» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
«Бірге жаттайық» Табиғат неткен көрікті, Жапырақтай жайқалып, Гүлдей жайнап өсеміз. Бір отырып, бір тұрып, Билеп -билеп аламыз. (дайын кітапшалардан күзгі ағаштарды бояу) (сөйлеуді дамыту, коммуникативтік дағды, сурет салу, шығармашылық іс–әрекет) Аз қимылды ойын: «Қимылды қайтала» (әуенмен) ҚО: «Сылдырмақпен сылдырлат» Міндеттері: Ойынның шартын бұзбай ойнауға, белгі бойынша қимыл-қозғалыс жасауға үйрету.(физикалық дағды) |
Балалармен бірге «Менің отбасым» әңгімелеу (Отбасы мүшелерінің суреттерін көрсетіп, әрбір мүшені атап, есімдерін атау) Міндеттері: Бір –бірімен жағымды қарым қатынас жасау қабілеттерін, бірін-бірі тыңдай білу дағдыларын қалыптастыру, өз ойларын жеткізе білуге дағдыландыру. (көркем әдебиет, коммуникативтік дағды,қазақ тілі) Ұ.О: «Асық ату» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Шаттық шеңбер Достар бері келіңдер, Қолдарыңды беріңдер. Шаттық толы шеңберге, Қуаншыпен еніңдер. Міндеттері:Қуанышқа,шаттыққа шақыру,бір-біріне мейіріммен қарауға тәрбиелеу. Д.О: «Сәйкестендір» Міндеттері: Доптарды түстеріне қарай орналастыра алу. (қоршаған ортамен танысу, танымдық және зияткерлік дағды) Д/О: «Дәл осындай пішінді тап» Міндеттері: Пішіндерді атауға, салыстыруға жаттықтыру. Ұ/О: «Тақия тастамақ» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) Үстел үсті ойыны: (саусақ моторикасын дамытуға арналған ойындар) |
||||||||||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-аналармен балалардың денсаулығы, күнделікті үй-жайындағы күн тәртібін сақтау, тәрбие, баланың дамуы және оның жетістіктері туралы әңгімелесу, жыл мезгілдеріне арналған киім түрлері туралы кеңестер. |
|||||||||||||||||
Дене шынықтыру формаларын киюді ескерту. |
«Өнегелі 15минут» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Балапан» әнін үйден қайталап жаттауды ескерту. |
Ойын ойнау барысында жақсы ат салысып, қатысып жүрген балаларды мадақтау. |
«Өнегелі 15минут» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Тұмаудан сақтан!» тақырыбында профилактика жүргізу. |
«Менің көңіл күйім» балалармен бірге ата-анасымен тілдесу(қалай ұйықтадың, далада тоңып қалмадың ба, көңіл күйің неліктен жоқ болып тұрсың т.б) |
||||||||||||||
Балалардың дербес әрекеті ( баяу қимылды ойындар,үстел -үсті ойындары,бейнелеу әрекеті,кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Суретті кітапшаларды бояу. Міндеттері: Суреттегі қызанақты түрлі-түсті қарындаштарды қолдана отырып, суретті сыртына шығармай бояу техникасын жетілдіру. (сурет салу, шығармашылық іс-әрекеті, қоршаған ортамен таныстыру, әлеуметтік іс - әрекеті) Қ/О: «Шеңберге сал» (физикалық дағды, музыка,шығармашылық іс-әрекет) |
«Менің тобым» Міндеттері: Қоршаған ортадағы күнделікті жиі қолданылатын кейбір тұрмыстық заттардың атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.(балабақша,топ,ойыншықтар) Түрлі-түсті қарандаштар көмегімен «балабақша» суретін салу. (қоршаған ортамен таныстыру, әлеуметтік дағды, сурет салу, шығармашылық іс-әрекет) Үстел үсті ойындары: «Домино»,«мозайка» |
«Ажырат» Міндеттері: Себетке көкөністер мен жемістерді ажырата отырып жинауды дағдыландыру. (сөйлеуді дамыту, коммуникативтік дағды, қоршаған ортамен таныстыру, әлеуметтік іс-әрекет) Аз қимылды ойын: «Өз орныңды тап» Мақсаты: ойынды шапшаң жылдам ойнауға деген қызығушылықтарын арттыру. |
«Кітапты таза қолдан» Міндеттері: Ертегі, өлең кітаптарды ұқыпты қолдануға үйрете отырып. тазалыққа баулу. (сөйлеуді дамыту, коммуникативтік дағды, қазақ тілі) Ұ.О: «Тақия тастамақ» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) ҚО: «Машинамен торғайлар» (физикалық дағды, музыка,шығармашылық іс-әрекет) |
"Ненің жүрісі?" Міндеттері: Жабайы жануарлардың жүрісін көрсете отырып,қай жануар екенін айту. (қоршаған ортамен таныстыру, әлеуметтік іс-әрекет) Ұ:О: «Күш сынасу» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) ҚО: «Аю мен аралар» (физикалық дағды, музыка,шығармашылық іс-әрекет) |
|||||||||||||
Таңертенгілік жаттығу |
Таңертеңгілік жаттығулар (қозғалыс белсенділігі, ойын әрекеті).Тұру, жүру,жүгіру түрлері,жалпы дамыту және тыныс алу жаттығулары. |
|||||||||||||||||
Қыркүйек айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені |
Қыркүйек айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені |
Қыркүйек айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені |
Қыркүйек айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені |
Қыркүйек айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені |
||||||||||||||
Таңғы ас |
Таңғы ас алдында гигиеналық процедураларды орындау ( мәдени –гигиеналық дағдылар ,өзіне-өзі қызмет көрсету, еңбек дағдылары) Гигиеналық процедуралар ( қолды дұрыс жуу, сүлгінің орныны білу ,қолды дұрыс сүрту,сүлгіні іліп қою,көркем сөздерді қолдану мысалы: «Дос бол сабын суменен , жуын күнде су мен Сен,жуынсаң сен әрдайым, таза бетің, маңдайың») Тамақтану (өз орнына отыру, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау,тамақты ұқыпты ішу,тамақ ішкенде сөйлемеу, алғыс айту) |
|||||||||||||||||
Нан қиқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар Теріп алып қастерлеп Торғайларға тастаңдар. |
«Ас-атасы -нан» (шағын әңгіме) |
«Асқа адал бол» (ас ішуге дайындық) |
«Астан да, адамнан да аттап өтпе» (нақыл сөздер) |
«Ас адамның арқауы», т.б мақалдар жаттау |
||||||||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Балалар мен педагог қызығушылықтары бойынша қызмет түрін таңдайды, ойын ережелерін келісіп алады. |
|||||||||||||||||
Қ.О: «Қаздар қаздар» Ұ.О: «Асық ату» |
Үстел үсті ойын: үлестірмелі ойындар |
Д/О: «Апта күндері» |
Ұ.О: «Күш сынасу» |
Үстел үсті ойын: Мозайка |
||||||||||||||
|
Дене шынықтыру 09:00 |
Дене шынықтыру 09:00 (топта) |
|
Музыка 09:00 |
Дене шынықтыру 09:00 |
|||||||||||||
Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған, іс-әрекет |
Дене шынықтыру Жалпы дамытушы жаттығулар. Негізгі жаттығулар. Тепе-теңдікті сақтай отырып арқан бойымен жүріп өту. Қ\О: «Бір ізбен жүріп өт» Міндеттері: Қатармен сап түзеп,бірінен-соң бірі арқан бойымен жүруді дағдыландыру. Қ\О: «Кім жылдам?» Міндеттері: Балаларды ептілікке баулу. «Күй күмбірі» «Шалқыма» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Сүйікті ойыншықтарым» Міндеттері: Өздері ұнататын ойыншықтары туралы айта отырып, дербес әрекеттерде ауызекі сөйлесуді қалыптастыру. Түрлі-түсті қарандаштар көмегімен «ойыншықтығын» айта отырып, суретін салу. (қоршаған ортамен танысу,танымдық және зияткерлік дағды,сөйлеуді дамыту, коммуникативтік дағды, сурет салу, шығармашылық дағды). Аз қимылды ойын: «Шарды үрле» Ұ.О: «Күш сынасу» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Дене шынықтыру Жалпы дамытушы жаттығулар. Негізгі қимылдар Әр түрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен жүгіру. Қ\О: «Тура жүгір» Мақсаты: Бір-біріне кедергі келтірмей, тура жүгіруге дағдыландыру. Қ\О: «Шеңбер бойымен жүгір» Міндеттері: Сапты бұзбай шеңбер бойымен жүгіруге дағдыландыру. «Күй күмбірі» Құрманғазы күйлері («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Киімдер» Міндеттері:Сипаттамалық әңгіме құрастыру дағдысын қалыптастыру. Түрлі-түсті қағаздан жасалған «мойынорағышты» жапсыру. (сөйлеуді дамыту, коммуникативтік дағды, жапсыру, шығармашылық іс - әрекеті). Ұ.О: «Асық ату» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
«Мамандықтың бәрі жақсы» Міндеттері: Балаларды әртүрлі мамандықпен таныстыру, еңбекті құрметтеуге дағдыландыру. (қоршаған ортамен танысу, әлеуметтік дағды, сөйлеуді дамыту, коммуникативтік дағды) «Кішкентай бағбан» Міндеттері: Шағын әңгімелерді мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру қабілетін дамыту. Жемістермен көкөністерді айта отырып, құрастыру. (көркем әдебиет, коммуникативтік дағды, сөйлеуді дамыту, құрастыру, шығармашылық дағды). Ұ.О: «Ханталапай» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) Қ.О: «Қолшатыр мен жаңбыр» (физикалық дағды, музыка,шығармашылық іс-әрекет) |
Музыка (маман жоспарына сай) "Заттарды өлшемі бойынша салыстыру» Міндеттері: Заттарды өлшемі бойынша салыстыру қабілетін дамыту. (математика негіздері, танымдық және зияткерлік дағды ) «Күй күмбірі» Құрманғазы күйлері («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Тәтті қарбыз» Сырты жасыл қатты, Іші қызыл тәтті. (қарбыз) Міндеттері:Балалардың дыбыстарды дұрыс айтуын қадағалай отырып, қарбызды құрастыру. Ермексаз кесектерінен «қарбызды» жасау. (қоршаған ортамен таныстыру, әлеуметтік дағды, сөйлеуді дамыту, қарым – қатынас, құрастыру, мүсіндеу, шығармашылық іс - әрекеті) Ұ.О: «Арқан тартыс» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Дене шынықтыру Жалпы дамытушы жаттығулар. Негізгі қимылдар Белгі бойынша көрсетілген жерге жүгіру. Қ/О: «Жалаушаға тез жет» Міндеттері: Ептілікке, шапшаңдыққа дағдыландыру. Қ/О: «Мәреге тез жет» Міндеттері: Кедергілер арқылы мәре сызығына жету. «Күй күмбірі» Құрманғазы күйлері («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Бірге жұмбақтың шешейік» Түсі шар сияқты, Түсі қан сияқты. (шие) Міндеттері: Жұмбақ айта отырып, балалардың дыбыстарды дұрыс айтуын қадағалау. Түрлі-түсті қарандаштар көмегімен «шиені» бояу.(қоршаған ортамен танысу, әлеуметтік дағды, сөйлеуді дамыту, коммуникативтік дағды, сурет салу, шығармашылық дағды) Ұ.О: «Асық ату» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Ұзын-қысқа» Міндеттері: Заттарды өлшемі бойынша салыстыруға дағдыландыру. (математика негіздері, танымдық дағды) |
|||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың өзіндік қозғалыс белсенділігі үшін жағдай жасау, ойын ойнауға қажетті құрал-жабдықтар мен оларды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Ретімен киіну ( ауа-райына байланысты),дұрыс киіне білулерін бақылау ( сөйлеуді дамыту,өзін-өзі тыңдай білу дағдылары, үлкен және ұсақ моториканы дамыту) |
|||||||||||||||||
|
Суға қатысты тыйым сөздер. Мыс: суға түкірме, суды бекер ағызба т.б («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) Артикуляциялық жаттығу: «Дәмді су» |
Сырттан келіп үнемі, Сабынмен қол жуамыз, Таза болды мұнтаздай, Тағамға қол созамыз. Артикуляциялық жаттығу: «Ожау» |
Тамақтың алды-артында, Қолыңды бала жуып жүр. Артикуляциялық жаттығу: «Оқтау» |
Жуамын,Жуамын, Тісімді ысқылап, Жуамын, Жуамын, Қалмасын тісте қақ. Жуамын,Жуамын, Тес жегі болмасын. Жуамын,Жуамын, Түрлі иіс қалмасын. Тіс жуды балаңыз, Анашым, қараңыз. Артикуляциялық жаттығу: «Қайық» |
Дос бол сабын, сумен
сен, Артикуляциялық жаттығу: «Алтыбақан» |
|||||||||||||
Серуен |
Серуен №6 |
Серуен №7 |
Серуен №8 |
Серуен №9 |
Серуен №10 |
|||||||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың киімдерін ретімен шешуін қадағалау, тіл ұстарту жаттығулары ,санамақтар қайталау т.б. ( көркем әдебиет , ойын әрекеті,еңбек қызметі) |
|||||||||||||||||
Киімдерді рет-ретімен шешінуге үйрету. Артикуляциялық жаттығу: «Ұзын тіл» |
Қолдарын сабындап дұрыс жуу. Артикуляциялық жаттығу: «Ұзын тіл» |
Киімді дұрыс оң, терісін айырып ретімен шешінуді үйрету. Артикуляциялық жаттығу: «Шәшке» |
Өз сүлгілерін тану. Артикуляциялық жаттығу: «Шәшке» |
Сумен ойнауға болмайтындығы туралы айту. («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) Артикуляциялық жаттығу: «Инеше» |
||||||||||||||
Түскі ас |
Түскі ас алдында гигиеналық процедураларды орындау ( мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет көрсету,еңбек қызметі) Гигиеналық процедуралар ( қолды дұрыс жуу, сүлгінің орныны білу ,қолды дұрыс сүрту,сүлгіні іліп қою,көркем сөздерді қолдану. Тамақтану (өз орнына отыру, дұрыс отыру, ас ішу құралдарын дұрыс ұстау,тамақты ұқыпты ішу,тамақ ішкенде сөйлемеу, алғыс айту) |
|||||||||||||||||
|
Тыйым сөздер: 1.Нанды бір қолмен сындыруға болмайды 2.Ас ішіп болған соң «тойдым» деуге болмайды, «қанағат» деу керек. |
Мақал-мәтелдер: 1.Ас атасы нан,нан атасы –дән. 2.Ет етке,сорпа бетпе. («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Балалардан дастархан басында айтылатын тыйым сөздерді сұрау. («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Ас туралы өздері білетін мақал-мәтелдерді жатқа сұрау. («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Тақпақ: «Нан» |
|||||||||||||
Күндізгі ұйқы |
Балалардың тыныш ұйқысы үшін қолайлы жағдай жасау ( тыныш музыка тыңдау). Ертегі айту, кітап оқу ( көркемдік қызмет) |
|||||||||||||||||
Ертегі оқу |
«Ұйықтауға арналған әндер» |
Өлең «Әлди, әлди» Ж.Байырбекова |
Релаксациялық жаттығу (бұлттың суретін салу) |
Релаксациялық жаттығу (күннің шуақтарының суретін салу) |
||||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту,сауықтыру шаралары |
Күндізгі ұйқыдан кейінгі сауықтыру шаралары ( дене жаттығулары, жалпақ табандылықтың алдын-алу мақсатында ортопедиялық жолдармен жүру) ( дене белсенділігі) |
|||||||||||||||||
Ойын-жаттығу: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың. |
Төсек үстінде жатып аяқ-қолдарына гимнастикалық жаттығулар жасау. |
Орнынан тұрып,еденді жалаң аяқ 4-5минут басып жүру. |
Беті-қолын,мойнын салқын сумен жуу. |
Көзге арналған жаттығулар жасау. |
||||||||||||||
Бесін ас |
Бесін ас алдында гигиеналық рәсімдерді орындау ( мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне –өзі қызмет көрсету, еңбек қызметі) балалардың назарын тамаққа аудару, мәдени тамақтанумен таныстыру ( сөйлеуді дамыту) |
|||||||||||||||||
Тиым сөздер: «Дәмді табақты ортасынан алма,өз алдыңнан алып жеу» |
Мақал-мәтелдер: «Ас иесімен тәтті,тағамымен жақсы» |
Үстел үстінде өз-өзін ұстай білуге байланысты мысалдар келтіру,суреттер көрсету. |
Балалар ас туралы өздері білетін мақал-мәтелдерін айтады. («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Білетін тыйым сөздерді естеріне түсіріп айтады, мағынасын түсінеді. |
||||||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар ,үстел-үсті ойындары,бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және т.б.) |
Кітаптар әлеміне саяхат «Шалқан» ертегісі Міндеттері: Ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сөздерді есте сақтауға кейіпкерлердің мінезін сипаттауға үйрету. (көркем әдебиет, коммуникативтік дағды) «Көліктер» Міндеттері: Көліктердің атауын айтып, тани алады. (қоршаған ортамен таныстыру,танымдық дағды) Сюжетті рөлді ойын: «Дәрігер» (қоршаған ортамен танысу-танымдық дағды, коммуникативтік қызмет) ДО:"Азығын тап" ДО: "Пайдалы және зиянды тағамдар" Ұ.О: «Асық ату» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Көлеңке театры «Бауырсақ» ертегісі Міндеттері: Балаларға Мақтақыз бен мысық ертегісін айту, кейіпкерлерді атау. (көркем әдебиет,танымдық дағды, қарым-қатынас) Бейнелі –рөлдік ойын «Шаштараз» Міндеттері: Шаштараз мамандығын таныстыру, құралдарын атау . (қоршаған ортамен танысу-танымдық ойын,коммуникативтік қызмет) Д/О:"Жемістер мен көкөністер" Қ/О: "Аттап өт" Қ/О: "Жұппен пішін жасау" Ұ.О: «Арқан тартыс» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Кітаптар әлеміне саяхат «Үйшік» ертегісі Міндеттері: Ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сөздерді есте сақтауға кейіпкерлердің мінезін сипаттауға үйрету. (көркем әдебиет, коммуникативтік қызмет) Бейнелі –рөлдік ойын «Дүкен» Міндеттері: балаларды рөлдерді бөлуге және орындауға ,өзара әркеттесуге үйрету. (қоршаған ортамен танысу-танымдық ойын, коммуникативтік қызмет) Аз қимылды ойын: «Ұшты, ұшты» Қимылды ойын: «Өз жұбыңды тап» ( физикалық дағды,музыка,шығармашылық дағды) «Қауіпсіздік ережелері» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) Ұ.О: «Күш сынасу» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Күй күмбірі» «Шалқыма» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Үстел-үсті театры «Бауырсақ» ертегісі Міндеттері: Ертегіні тыңдауға,кейіпкерлердің мінезін сипаттауға үйрету. (көркем әдебиет, коммуникативтік қызмет ) Дидактикалық ойын: «Қай жануар?» Міндеттері: Жабайы жануарларды атау. Ермексаздың кесектерінен «Түлкіге балық жасау» (сөйлеуді дамыту,қоршаған ортамен танысу, танымдық ойын,мүсіндеу,шығармашылық,коммуникативтік қызмет) Ұлттық ҚО: «Күш сынасу» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» Сюжетті рөлді ойын: «Шаштараз» (қоршаған ортамен танысу-танымдық ойын,коммуникативтік қызмет) Ұ.О: «Асық ату» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
Саусақ театры «Шалқан» ертегісі Міндеттері: Ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сөздерді есте сақтауға дағдыландыру. (көркем әдебиет, коммуникативтік қызмет) Бейнелі –рөлдік ойын «Отбасы» Міндеттері: балаларды рөлдерді бөлуге және орындауға ,өзара әрекеттесуге үйрету. (қоршаған ортамен танысу-танымдық ойын, коммуникативтік қызмет) Қ/О: «Күн мен түн» Міндеттері:Ептілікке,жылдамдыққа,ажыратуға баулу.(физикалық дағды,музыка,шығармашылық дағды) Ұ.О: «Ханталапай» «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) |
|||||||||||||
Балалармен жеке жұмыс |
«Бірге жаттайық» Дыбыстарды анық айтуға үйрету. (Айсұлу,Азат) |
Шеңбер бойымен жүру. Саптізбекке бір-бірден сапқа тұру. (Абылайхан,Айбын) |
«Қандай көлік?» Көліктерді ажыратуға дағдыландыру. (Хақназар,Фатима) |
«Қызыл алма» Қысқа өлеңдерді тыңдай отырып, сұрақтарға жауап беру.(Әмір,Ислам) |
«Күзгі ағаштар» сурет бойынша әңгіме. (Муслим,Нұркелді) |
|||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың өзіндік қозғалыс белсенділігі үшін жағдай жасау. Ретімен киіну ( ауа-райына байланысты),дұрыс киіне білулерін бақылау ( сөйлеуді дамыту,өзін-өзі тыңдай білу дағдылары, үлкен және ұсақ моториканы дамыту) |
|||||||||||||||||
Бізге күз не береді? Қандай құстарды білесіңдер? |
«Сенің досым кім?» (балаларды досқа адал болуды үйрету) |
«Спорт денсаулық кепілі» (тазалық туралы әңгіме) |
«Қуыршағым» (өлең оқып беру) |
«Киімдерін ұқыпты жинау» (серуенге шығар кезінде шағын әңгіме) |
||||||||||||||
Серуен |
Ойын алаңдарын тазалау ( еңбек қызметі). Еркін ойындар ойнату |
|||||||||||||||||
Қ.О: «Машина мен торғайлар» Өз бетінше ойын Жеке баламен жұмыс «Санамақ айту» (жарты топ) |
Қ.О: «Қасқыр мен қаздар» Өз бетінше ойын Жеке баламен жұмыс Тіл ұстарту жаттығуы. Үз-үз-үз Жаңбырлы күз. (Азат,Нұркелді) |
Қ.О: «Өз орныңды тап» Өз бетінше ойын Жеке баламен жұмыс «Менің отбасым» әңгіме (Аяулым,Аяла) |
Қ.О: «Машина мен торғайлар» Өз бетінше ойын Жеке баламен жұмыс «Күз» туралы тақпақ жаттау (жарты топ) |
Қ.О: «Кім жылдам?» Өз бетінше ойын Жеке баламен жұмыс «Жұмбақтар жаттау» (Адия,Бекарыс) |
||||||||||||||
Кешкі ас |
Кешкі ас алдында гигиеналық рәсімдерді орындау ( мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне –өзі қызмет көрсету, еңбек қызметі) балалардың назарын тамаққа аудару, мәдени тамақтанумен таныстыру ( сөйлеуді дамыту) |
|||||||||||||||||
Тиым сөздер: «Дәмді табақты ортасынан алма,өз алдыңнан алып жеу» |
Мақал-мәтелдер: «Ас иесімен тәтті,тағамымен жақсы» |
Үстел үстінде өз-өзін ұстай білуге байланысты мысалдар келтіру. |
Балалар ас туралы өздері білетін мақал-мәтелдерін айтады. |
Білетін тыйым сөздерді естеріне түсіріп айтады, мағынасын түсінеді. |
||||||||||||||
Балалардың дербес әрекеті |
Балалардың әр –түрлі іс-әрекеттері нәтижесінде жүзеге асырылады (ойын,қимыл-қозғалыс,танымдық,шығармашылық-зертеушілік,эксперименттік, еңбек , дербес) |
|||||||||||||||||
Д/О: «Түсіне қарай орналастыр» Қ/О: «Қасқыр мен қояндар» Қ/О: «Өз орныңды тап» |
Қ/О «Аңдар» Міндеттері:Балалардың белгі бойынша қимылдарды жасай білу дағдыларын қалыптастыру. Д/О: «Қай жануар?» Қ/О:«Машина мен торғайлар» |
Қ/О: «Қасқыр мен қаздар» Д/О: «Қандай пішін?» Өз қызығушылықтары бойынша сурет салу Қ/О: «Қасқыр мен қаздар» |
Қ/О «Тез ойла» Міндеттері: балалардың ой-қиялдарын дамыту, қойылған сұраққа зейін аудара отырып жауап беруге дағдыландыру. Қ/О: «Кім жылдам?» Д/О: «Бауда ма, бақшада ма?» |
Өз қызығушылықтары бойынша сурет салу Қ/О: «Аю мен аралар» Д/О: «Қандай көлік?» Қ/О: «Күшік пен торғайлар» |
||||||||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Балалардың жетістіктері туралы айту, бала тәрбиесі мен дамуы туралы ата-аналардың сұрақтарына жауап , кеңес түрлерін беру. |
|||||||||||||||||
|
Ата-аналарға жұмыс: «Өнегелі 15минут» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) Кеңес:«Қазіргі уақытта дәрумендердің бала организміне пайдасы» |
Ата-аналарға жұмыс: Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Ата-аналарға жұмыс: «Өнегелі 15минут» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Балапан» әнін үйден жаттау. |
Ата-аналарға жұмыс: ««Балабақша» туралы тақпақ жаттау. |
Ата-аналарға жұмыс: «Өнегелі 15минут» («Біртұтас тәрбие» бағдарламасы) «Менің қызықты демалысым» фотосурет жасау. |