Материалдар / Ортаңғы топ циклограммасы сәуір айына

Ортаңғы топ циклограммасы сәуір айына

Материал туралы қысқаша түсінік
Ортаңғы топқа арналған сәуір айына циклограмма 2024
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін_______________________________

Меңгеруші:_____________________________

Сәуір айы 2024 жыл 1 апта



Күн тәртібінің кезеңдері

Дүйсенбі

01.04.2024

Сейсенбі

02.04.2024

Сәрсенбі

03.04.2024

Бейсенбі

04.04.2024

Жұма

05.04.2024

Балаларды қабылдау

Балаларды қарсы алып, ыстық мейірімге баулу. Амандасу дағдыларын жетілдіру. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оның денсаулығы туралы сұрау. Далада қандай ауа райы болып тұрғанын сұрау. Ғажайып қорапшадан ұнаған жаңа ойыншығын алып, топқа өтуін ұйымдастыру. (сөйлеуді дамыту).


Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен,

кеңес, әңгімелесу

Баланың танымдық, зияткерлік дағдыларының даму деңгейлері туралы ақпарат беру.


Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды, үстел үсті ойындары,

бейнелеу іс- әрекеті,

кітаптарды қарау және басқалар)

Топта балалар арасында достық қарым-қатынасты тәрбиелеу, оларды шеңберге отырғызып, бір біріне жақсы тілек айтқызу. Мінез-құлық мәдениеті мен сыпайы қарым-қатынас негіздерін қалыптастыруды жалғастыру.

Топта балалармен шағын ойын орталықтарында еркін ойындарды ұйымдастыру, үстел үсті ойындары

(пазлдар, домино, суретті карточкалар, дидактикалық ойындар).

Шамасы келетін жұмысты орындату кезінде балалардың бастамасын қолдау: бөлме өсімдіктеріне күтім жасату, оларды суару. (қоршаған ортамен танысу) Балалармен жеке жұмыс.


«Құстар»

Міндеттері: Балалардан қазір жылдың қай мезгілі?

Күндіз ба, әлде түн ба?

Аспанда біз не көреміз? Құстар туралы не білесіңдер? Құстар күндіз ұша ма? Әлде түнде ұшады ма?сұрау

Балаларды ғылым орталығына шақырып, аспан әлемінің макетін көрсету. Алдымен танитындарын атату. Құстар туралы айтып беру.

(қоршаған ортамен танысу)


Өнер орталығында сурет салғызу, суретті карточкаларды бояту, дербес шығармашылық іс әрекеттерді ұйымдастыру.

Табиғи құрастыру материалдарымен құрастыру, кітаптарды қарату, еңбек әрекеті бойынша әңгімелесу.


«Ғажайып қорапша» Міндеттері:Ғажайып қорапшадан көздерін жұмып заттар алуды ұсыну. Заттарды салыстыру: заттарға қосу немесе заттардан алу тәсілдері арқылы тең және тең емес заттар тобын салыстыру, «Тең бе?», «Қайсысы артық (кем)?» сауалдарына жауап беруін қалыптастыру

(математика негіздері)



«Құс қанат» Міндеттері:Балаларды ұлттық бұрышқа алып бару. Ондағы заттарды атату. Құс қанат оюын көрсетіп таныстыру. Дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды анық айту, дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту (сөйлеуді дамыту)



«Суреттен тап»

Міндеттері:Балаларды жарты шеңбер етіп отырғызу. Суреттердің бір бөлігін көрсетіп, оның не зат екенін таптырту. Ол затты тапқан бала ол туралы ән тақпақ немесе ойдан ертегі құрап немесе ол қалай пайда болды айтып беруін ұйымдастыру

(көркем әдебиет)



Ертеңгілік жаттығу

Сәуір айына арналған таңертеңгі жаттығуларды орындату

(Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті)

Дене белсенділігі (таңертеңгі жаттығу, шынықтыру, спорттық және қимылды ойындар)

Таңғы ас

Таңғы ас алдында, дәретханаға барғаннан кейін, ластанған кезде қолды өз бетінше сабынмен жууға үйрету. Қол орамалды пайдалана білуді бекіту.(мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету)

Тамақтану әдебін сақтау. Өз-өзіне қызмет жасау дағдыларын жетілдіру.

Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Шаттық шеңбері

«Сәлем берем үлкенге»

Алдымыздан кезіккен,

Көп танысты көреміз,

Бәріне де ізетпен,

Балалардың сезінген әсерлерімен , жаңалықтармен бөлісуіне жағдай жасау.

Көктемгі көңіл күйлері қалай екені сұрау?

«Құстар туралы не біледі? Балалардың ойын тыңдау. Бірлескен жоспарларды, мәселелерді талқылату, қызығушылықтары бойынша әрекет түрін таңдату, ережелер туралы келісу және т. б. (сөйлеуді дамыту)

Балаларда «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді дамытуды жетілдіру


Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырылған

іс-әрекеттер

Қазақ тілі

Балалардың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауына жағдай жасау: бір-бірімен күнделікті еркін ойында, дербес әрекеттерде ауызекі сөйлесуге, бірлескен әрекеттері туралы келісуге, ортақ тақырыпта әңгімелесуге, сұрақтарға жауап беруге, өз бетінше кітаптарды қарауға, өзінің алған әсері мен қалауын білдіруге баулу.


Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Жүру.Тапсырмаларды орындай отырып жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтап, жартылай отырып, бұрылып, заттарды айналып жүру

Еңбектеу, өрмелеу. Гимнастикалық қабырғаға өрмелеу және одан түсу (биіктігі 1,5 метр).

Сапқа тұру, қайта сапқа тұру. Бірінің артынан бірі сапқа тұру, бір-бірінің жанына сапқа тұру



Қимылды ойын:

«Ақ доп, қызыл доп»


Музыка


Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Негізгі қимылдар:

Жүру.Тапсырмаларды орындай отырып жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтап, жартылай отырып, бұрылып, заттарды айналып жүру

Жүгіру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, сапта бір-бірден,

жүгіру,

Секіру. Құрсаудан құрсауға, заттарды айналып және заттардың арасымен секіру,

Сапқа тұру, қайта сапқа тұру. Бірінің артынан бірі сапқа тұру, бір-бірінің жанына сапқа тұру



Қимылды ойын:

«Допты дәлдеп лақтыр»

Спорттық жаттығулар:

Велосипед тебу. Үш дөңгелекті велосипедті тура, шеңбер бойымен, оңға және солға бұрылып тебу.


Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Жүру.Тапсырмаларды орындай отырып жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтап, жартылай отырып, бұрылып, заттарды айналып жүру

Тепе-теңдікті сақтау. Тепе-теңдікті сақтай отырып

бір-бірінен 10 сантиметр қашықтықта орналасқан тақтайшалардың, қырлы тақтайдың бойымен жүру.

Еңбектеу, өрмелеу. Гимнастикалық қабырғаға өрмелеу және одан түсу (биіктігі 1,5 метр).



Қимылды ойын:

«Сақина жасыру»


Құстардың қайсысы сендерге ұнады? Міндеттері:Самолеттарды құстарға қарап жасағанын айту.

Құстардың суретін салып, қағаздан жасап көреміз бе?сұрау.

Сөйтіп орталықтарға бөлінейік деп ұсыну.

Бірінші орталықта балалар құстың суретін саладырту, екінші орталықта қағаздан бүктеп самолет жасату оны ұшыруын ұйымдастыру. (құрастыру, сурет салу)


«Құстар»

Міндеттері:Балаларды таңдауы бойынша орталықтарға бөлу.

Бірінші орталықта баклашкадан немесе картон қазағдардан құс құрастыртқызу. (құрастыру)

Екінші орталықта геометриялық фигураларды (дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш)

танып, атай білуге үйретіп, топтағы құрастыру материалдарынан құстың ұясын ұжымдасып құратқызу. Жеке балаларға да қағаз бетінде геометриялық фигуралардан ұяшық құрастырғызу және жасағандарын әңгімелету.

(математика негіздері және сөйлеуді дамыту)


Құстар әніне музыка қосып сергіту сәтін жасату.

(музыка)

«Не жетпей тұр»

Міндеттері:Аспанды, бұлтты және ағаштары бар суретті көрсетіп не жетпейтінін сұрау. Балалар қалауы бойынша дайын құстарды желімдеп жапсырады немесе карандарштармен құстарды салады.

(жапсыру және сурет салу)

«Құс қанат»

Міндеттері:Құс қанат оюын бояту. Бояуды пайдаланғанда ұқыптылыққа тәрбиелеу.

(сурет салу)


Сергіту сәті

Балаларды екі орталыққа бөлу.

Бір орталықта

өздері таңдаған заттың суретін салғызу

(сурет салу)

Міндеттері:Екінші орталықта геометриялық пішіндерді танып, атап тапқан затпен сәкестендіргізу.

«Кім тапқыр» ойнынын ойнату. Ойын бойынша топтағы заттардан осы денелерге ұқсасын тапқызып жинату.

(математика негіздері)



Серуенге дайындық

Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану дағдыларын пысықтау. Құлап қалған кезде өзіне қарапайым көмек көрсетуге, науқастанған кезде ересектерге жүгінуге баулу. (Салауатты өмір салтын қалыптастыру)

Балалардың өз-өзіне қызмет ету дағдыларын жетілдіру. Шкафтарынан киімдерін ретімен алып, дұрыс киіну және достарына киінуіне көмектесу дағдыларын қалыптастыру. Балаларды адамгершілікке, өзара көмек беруге үйрету. Серуенге бара жатқанда айналасына қарап, өзгесітерді байқау және атауды дамыту. (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).


Серуен

Бақылау.

Мақсаты: Аулада аспанға қарату. Аспанда біз не көрдік? Құстар бар ма?

Жұмбақ жасыру «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» ертегісін оқып беру.

(көркем әдебиет)


Қимылды ойындар.

Қимылды ойындарға баулу, балаларды қарапайым ережелерді сақтауға, қимыл түрлерін өзгерте отырып, ойындарға күрделі ережелерді енгізу.


Бақылау.

Мақсаты: Айналаға қаратып көктемнің келгенін қалай байқауымызға болады деп көктемнің қандай белгілерін көріп тұрғандарын айтқызу. Аспанда құстарды көре аламыз ба? Олар қайда?деп сұрап өзіндік ойлану жағдайын жасау

(қоршаған ортамен танысу)


Құстардың ұяларын көрсету. Олар туралы әңгімелесу

(көркем әдебиет)


Спорттық жаттығулар:

Үш дөңгелекті велосипедті тура, шеңбер бойымен, оңға және солға бұрылып тебуді жалғастыру.



Бақылау.

Мақсаты: Күнге қарату, бақылату. Күннің сәулесі түсіп тұрған ағаштарға өсімдіктерге назар аударту. Ой тұжырымын айтқызу. Өздерінің отырғызған өсімдіктеріне күтім жасату. Балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тәртіп пен тазалық сақтауға үйрету.

(қоршаған ортамен танысу)


Кітаптарды қарап, құстар туралы білетіндерін айтқызу. «Ұсқынсыз үйрек» ертегісін айтып беру.

(сөйлеуді дамыту)


Қимылды ойын:

«Кім жылдам»


Серуенге алып шыққан ойыншықтармен жеке және топтық ойындар ойнату. Салыстыру нәтижелерін ұзындығы бойынша ұзын-қысқа, бірдей, тең, ені бойынша кең-тар, бірдей, тең, биіктігі бойынша биік-аласа, бірдей, тең, жалпы шамасы бойынша үлкен-кіші сөздерімен белгілеуін дамыту

(математика негіздері)


Табиғи заттардан құс қанатын құрастыруды үйрету.

(құрастыру)


Таныс, бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыка сүйемелдеуі арқылы орындату

(музыка)



Ағаштардың жапырақтарын бұтақтарын лупамен қарату, өсімдіктердің атауын атауды үйрету.

(қоршаған ортамен танысу)


Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру.

(сурет салу)



Қимылд

ЖИ арқылы жасау
31 Наурыз 2024
1945
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі