Ортаңғы топ желтоқсан циклограммасы

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Ортаңғы топ желтоқсан циклограммасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ортаңғы топ желтоқсан айына арналған циклограмма
Материалдың қысқаша нұсқасы

Желтоқсан айы

1- апта

Күн тәртібінің кезеңдері  

Дүйсенбі

02.12.2024

Сейсенбі

03.12.2024

Сәрсенбі

04.12.2024

Бейсенбі

05.12.2024

Жұма

06.12.2024




Балаларды қабылдау

Дене қызуын өлшеп тазалықтарын тексеру. Арнайы журналға тіркеу. Мәдени- гигиеналық шараның орындалуын қадағалау. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.Балаларды жайдары көңіл-күймен қарсы алу. «Көңіл-күйіңді көрсет» ойын жаттығуын ойнату Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Топта балалармен шағын ойын орталықтарында еркін ойындарға қатысуға ынталандыруды ұйымдастыру (сөйлеуді дамыту)

«Апта дәйексөздері» «Қыстың көзі қырауда»




Ата-аналармен әңгімелесу,

кеңес беру

Балалардың демалыс күндерін қалай, қайда өткізгендері жайлы әңгімелесу.

Үйдегі өзіне өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау

Балалардың бөбекжайға қалмай келуін, ауырған жағдайда ескертуі туралы айту.

Үйдегі өзіне өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау.

Балаларды дұрыс тамақтануға баулу жайында әңгімелесу.




Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

"Қыс мезгілінің ерекшеліктерін тап" үстел ойыны

Мақсаты:

1.Есте сақтау,көру қабілетін дамыту.

2.Қабылдау процестерін дамыту.

(қоршаған ортамен танысу-танымдық іс-әрекет)

Күй тыңдату

(Біртұтас тәрбие)

"Балапанның қыстағы қызықтары"ертегісі

Мақсаты:

1.Өлеңнің мазмұнын түсінуге, оның сипатын сезінуге үйрету.

2.Ес процестерін дамыту.

(сөйлеуді дамыту, көркем.әдебиет-коммуникатив

"Лото"үстел үсті

Ойындар

Мақсаты:

1.Пішіні, түсі, өлшемі топтастыру

2.Қабілетін дамыту. (математика негіздері – танымдық және коммуникативтік қызмет) Күй тыңдату

(Біртұтас тәрбие)


«Кім тез жинайды»

Мақсаты:

1.Қар ұлпаларын түстері бойынша ажырата білуге үйрету.

2.Зейін процестерін дамыту.

(ойын, танымдық, коммуникативтік қызмет)


"Қыста не істемеу керек?"

Мақсаты:

1.Логикалық ойлау қабіетін,ес,зейін, қабылдау процестерін дамыту.

2.Сюжетті композицияларды салу кезінде әрбір затқа тән ерекшеліктерді, олардың бірбіріне арақатынасын беру.

(сөйлеуді дамыту-коммуникативтік қызмет)





Таңертенгі жаттығу

Желтоқсан айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті)1. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қол төменде

1.1. Балалар қолдарын алға созып, алақандарын ашып, текшелерін көрсетіп: «Міне!» дейді.

1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

2. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, текше ұстаған қол көкірек тұсында

2.1. Оңға бұрылып, қолдарын созып, текшелерін көрсетіп: «Міне!», «Міне!» дейді.

2.2. Бастапқы қалып (дәл осы жаттығу сол жаққа қайталанады және 4 рет қайталанады).

3. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене бос, қол төменде

3.1. Жерге отырып, қолдарын алға созып «Міне!» дейді.

1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

3.2. Бастапқы қалып (жаттығу 3 рет қайталанады).

4. Бастапқы қалып аяқ бірге, дене бос, текше ұстаған қол көкірек тұсында

4.1. Бір орында тұрып секіру, қолдарды көкірек тұсында ұстап, алақанды жұму.

4.2. Бастапқы қалып алақан ашып «Міне!» дейді (жаттығу 3 рет қайталанады). (физикалық қасиеттерін дамыту).





Таңғы ас

Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Өз орнын тауып отыру. Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты  дұрыс ұстауды, тамақтанған кезінде ауызын жауып отырып, асықпай әбден шайнауды үйрету. Тамақтанып болғаннан кейін  алғыс айту




Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Балалар әсер алу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, проблемаларды талқылау, қызығушылық бойынша қызмет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т.б. үшін жиналады. Балалар тәрбиешіге қоршаған ортаны ұйымдастыруға көмектеседі (бірлескен қызмет, кезекшілік)




«Қар түйіршіктері»

Мақсаты: Домалақ қар түіршіктерін салуды жетілдіру

(Сурет салу)



Дидактикалық ойын

«Дәл осындай пішінді тап»


«Қауіпсіздік ережелері»

Топтағы қауіпсіздік ережелері: терезенің алдына шықпау, розеткаларды ұстамау, баспалдақпен көтерілгенде және түскенде таяныштан ұстауды үйрету.

Математика негіздері


«Қар ханшайымы»

Мақсаты:Кітаптан «Қар ханшайымы» ертегісін оқып беру. (жартысын түстен кейін оқу) Мақсат-міндеттері: Суреттерін көрсету. Қарама-қарсы мағынадағы сөздерді - антонимдерді енгізу. Суық жылы, қыс жаз.

(Сөйлеуді дамыту)




«Қамал»

Мақсаты: Әр түрлі ойын құралдарынан қамал құрастыру. Мақсат-міндеттері: Ойнап болғаннан кейін бөлшектерді жинауға, қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауға, ұқыптылыққа баулу.

(Құрастыру)

Дидактикалық ойын

«Үй құрылысының ретін көрсет»






«Ғажайып қоржын». Мақсаты: ішінен әр түрлі заттарды аладырту. Оларды арнайы қораптарға саладырту негізінде заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сөздермен атауды жетілдіру.

(Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)

Қар түйіршігі

Мақсаты: Балалардың қалауы бойынша аққала немесе қар түйіршіктерін ермексаздан жасату.

Мақсат-міндеттері: Мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу.

(Мүсіндеу)





Ұйымдастырылған

іс-әрекеттер



Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)



Музыка

(Маман жоспары бойынша)


Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)


Музыка

(Маман жоспары бойынша)

Қазақ тілі

(Маман жоспары бойынша)

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)




«Қыс мезігілі»

Мақсаты: Таныс кітаптардағы қыс мезігілінің суреттерін балалармен бірге қарау, оларға суреттердің мазмұны туралы эмоционалды түрде айту, бір бірінің пікірлерін тыңдауды жетілдіру.

(Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)






«Қар ханшаймының таяғы»

Мақсаты: Ермексаз кесектерін алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы қар ханшаймының таяғын мүсіндету

(Мүсіндеу)



«Қар ханшайымы» Мақсаты: Ханшайымды ертегі желісі бейнеленген суретке орнын тауып жапсырту.

(Жапсыру)

Ойын.

Мақсаты: Топтың ішінен бір немесе бірнеше бірдей затты табу, «қанша? неше?» сұрағына жауап беруін қалыптастыру

(Математика негіздері)






«Менің қиялымдағы құрылыс»

Мақсаты: ойдан құрастыру дағдыларын дамыту.

Мақсат-міндеттері: Құрастыру дағдыларын дамыту, негізгі құрылыс бөлшектерін:

цилиндрлер, үшбұрыштар, призмаларды ажырата білуге, атауға және қолдануға үйрету.

(Құрастыру)




«Қар ханшайымы» ертегісі туралы не білетіндерін естеріне түсіру, мультфилімін көрсету. Кейіпкерлердің іс әрекетін сипаттауды үйрету.

(Сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет)









Серуенге дайындық

Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық – ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекететуге ынталандыру

Балаларды  ретімен киіндіру (ауа-райыжағдайына  байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).

Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды  үйрету.




Серуен

Бақылау

Картотека№8


Еркін ойын

Бақылау:

Картотека№7


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№12


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№9


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№6

Еркін ойын




Серуеннен оралу

Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру.  Асықпай бір-бірін  итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін үйрету. ( дербес ойын әрекеті).




Түскі ас

Сабынмен  қолдарын сабындап, киімдерін суламай  жуыну.  Өзінің жеке сүлгісін тани  білуді үйрету. Сүлгіні дұрыс қолдануды дамыту, орнына іліп қоюын қалыптастыру.Тамақтану кезінде орындықта тік отыру. Астың дәмді болуын тілеу. Тамақты дұрыс ішу. Қасықтыдұрысұстау, майлықтықолдану ,нанқиқымыншашпай, сорпаменсусынынтөкпейішудіүйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызметету, еңбекәрекеті)




Күндізгі ұйқы

Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

"Бауырсақ" ертегісі (оқып беру)

Біртұтас тәрбие бойынша




Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары


Өз орындарында отырып керілу, тыныстау  жаттығуларын жасату.  Ригалық әдіс  бойынша сауықтыру.

(дене жаттығулар мен белсенділігі)

Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын  үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық  дағдылар).  




Жобалық жұмыс

«Алтын сақа»

«Асықтарды салыстыр!»

Мақсаты: Асық ойын технологиясы  арқылы балаға сандарды салыстыру, ретімен қоя білуді үйретіп, зейін, ынталылық пен ойлау үрдісін дамыту.  Берілген санның құрамын таба білуге үйрету.  Ойлау қабілеттерін , есте сақтау қабілеттерін дамыту, тапқырлығын арттыру. Балалардың асық  терапиясында қиял, көрнекі – бейнелік , сөздік – логикалық , көрнекі , шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауын  дамыту. 




Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) Вариативті бөлім


"Қыстағы қызықтар"

Мақсаты: Балаларды табиғаттың сыйларын тануға, түрлі түстер мен пішіндерді ажыратуға үйрету.

Ойын барысы: Балаларға пластилин немесе ермексаз беріліп, олар одан алма, сәбіз, жүзім секілді жемістер мен көкөністер жасайды. Жұмыстарын аяқтаған соң, оларды түрлі-түсті қағаздарға жапсыру арқылы "көрме" жасайды.

Мүсіндеу мен жапсыру дағдысы


"Ұсақ және ірі заттар" ойыны

Мақсаты: Дауысты "ұ" дыбысын дұрыс айтуға дағдыландыру және ұсақ әрі ірі заттарды ажырату.

Ойын барысы: Балаларға ұсақ және ірі заттар көрсетіліп, әр заттың көлемі бойынша ерекшелігі талқыланады. "Ұсақ моншақ", "Ірі ойыншық" деген сөздерді айтып, балалар "ұ" дыбысын анық айтады

Сөйлеуді дамыту мен математика негіздері дағдысы


"Қай кезде болады"

Мақсаты: Балаларға шеңберлерден үлкен композициялар құрастыруға үйрету.

Ойын барысы: Түрлі түсті саз кесектерін алақанымен шеңбер формасына келтіреді. Кейін осы шеңберлерді жинап, оларды жануар, гүл немесе басқа да пішіндерге біріктіреді.

Мүсіндеу және құрастыру дағдысы

"Ұйқас тап" ойыны

Мақсаты: Дауысты "ұ" дыбысын анық айтуға дағдыландыру және ұқсас заттарды табу.

Ойын барысы: Балаларға суреттердегі заттардың аттарын айтып, "ұ" дыбысын анық айту ұсынылады, содан кейін сол заттың ұқсасын табады. Мысалы, ұшақ пен ұлу, ұя мен үйрек суреттерін көрсетіп, атауларын қайталап, ұқсас белгілерін іздейді. Бұл ойын арқылы балалар дыбысты дұрыс айтуға және заттарды салыстыруға машықтанады.

Сөйлеуді дамыту мен көркем әдебиет


"Мақтадан жасаймыз"

Мақсаты: Балаларға мақтамен жұмыс істеуді үйрету, ұсақ моториканы дамыту.

Ойын барысы: Түрлі түсті қағаздан қиылған пішіндер арқылы балалар түрлі композициялар жасайды. Мысалы, олар күннің, бұлттың, жаңбырдың бейнесін жасай алады. Оларды қағазға жапсырып, табиғи көрініс жасауға бағытталады.

Жапсыру және құрастыру дағдысы




Кешкі ас

Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету.

(мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)




Балалармен жеке жұмыс

жеке гигиенаның бастапқы дағдыларын меңгергерту

Сөздер мен сөйлемдерді толықтыру: баланың өз сөздік қорын байыту.


Бекарыс, Айым, Бақдаулет, Жасмин, Нұрасыл




сөйлегенде заттарды сипаттау үшін зат есімдер мен етістіктерді, сын есімдерді қолдануды үйрету

Арафат, Медина, Хамза, Әдемі, Максим, Асылым


түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі қасиеттері бойынша салыстыруды дамыту

Ақарыс, Сұлтанали, Айзия, Алим,Айкөркем

мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануды жетілдіру

Мейіржан, Мәди,Мариям, Бекарыс, Айзия

қазақ халқының тұрмыстық заттарын атауға үйрету.


Темирлан, Асылым, Сұлтан, Айша, Арслан




Серуенге дайындық

Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; Серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.





Серуен

Картотека№8


Еркін ойын

Картотека№7


Еркін ойын

Картотека№12


Еркін ойын

Картотека№9


Еркін ойын

Картотека№6

Еркін ойын




Балалардың үйге қайтуы

Бүгінгі күннің қалай өткені туралы, баланың жетістіктері қандай болғаны туралы сөйлесу

Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу.

.Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу






Тәрбиеші:

Тексерген әдіскер:





Желтоқсан айы, 2-апта


Күн тәртібінің кезеңдері  

Дүйсенбі

09.12.2024

Сейсенбі

10.12.2024

Сәрсенбі

11.12.2024

Бейсенбі

12.12.2024

Жұма

13.12.2024




Балаларды қабылдау

Салемдесу

Балалар мен ата-аналарға жақсы көңіл күй тілеу Медбике тексеруі

ҚР мемлекеттік әнұраны орындалады


Салемдесу

Балаларды әсем әуенмен,көтеріңкі көңіл күймен қарсы алу

Медбике тексеруі



Салемдесу

Көңіл күй смайликтерімен қарсы алу

Медбике тексеруі


Салемдесу

Көңілді әуенмен қарсы алу

Медбике тексеруі


Салемдесу

Жаөсы көңіл күй тілеу

Медбике тексеруі






Ата-аналармен әңгімелесу,

кеңес беру

Баланы балабақшадан қалдырмау туралы кеңес беру,Ата-анаға қосымша сұрақтар немесе алаңдаушылық болса, ашық сөйлесуге шақырып, баланың балабақшадағы күн тәртібі жайлы қысқаша ескертулерді айтып өту.

Ата-анамен консультация


Үйдегі өзіне-өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау

Ата-анамен консультация


Баланың үйдегі ойыншықтарға деген қызығушылығы жайлы сұрау

Ата-анамен консультация



Ата-аналарға күн тәртібі мен күтілетін іс-шаралар туралы қысқаша айтып өту. Ата-анадан баланың үйдегі мінез-құлқы туралы сұрап, сұрақтары немесе тілектері болса, тыңдау

Ата-анамен консультация


Демалыс күндердегі баланың күн тәртібі жайлы әңгімелесу

Ата-анамен консультация




Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Қазақстан менің елім"

Мақсаты: 1.Балаларды жыл мезгілдерінің белгілерін ажырата білуге үйрету.

2.Логикалық ойлауды дамыту.

(қоршаған ортамен танысу – танымдық, коммуникативті іс-әрекет)


«Орындарын тап»

Мақсаты:

1.Балаларды ептілікке, жылдамдыққа үйрету.

2.Қиял мен шығармашылықты дамыту.

(қозғалыс қызметі )


Күй тыңдату

(Бір тұтас тәрбие)


Менің Отаным"дидактикалық ойыны

Мақсаты: 1.Геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту.

2.Cалыстыруға жаттықтыру.

(математика негіздері – ойын, танымдық, коммуникативтік қызмет).

«Бөлшегңн тап» дидактикалық ойыны

Мақсаты:1.Заттарды танып бір сөзбен айтуға үйрету.

2.Cөздік қорын дамыту

(сөйлеуді дамыту-ойын, қарым-қатынас, танымдық, зерттеу).



Күй тыңдату

(Бір тұтас тәрбие)


Ауызша ойын

" Мен елімнің..»

Мақсаты:

1.Заттар мен құбылыстар арасында байланыс орнату. 2.Қарапайым жалпылау жасауға үйрету.

(айналаңыздағылармен танысу, сөйлеуді дамыту) - (танымдық, коммуникативтік қызмет)




Таңертенгі жаттығу

Желтоқсан айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).

1. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қол төменде

1.1. Балалар қолдарын алға созып, алақандарын ашып, текшелерін көрсетіп: «Міне!» дейді.

1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

2. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, текше ұстаған қол көкірек тұсында

2.1. Оңға бұрылып, қолдарын созып, текшелерін көрсетіп: «Міне!», «Міне!» дейді.

2.2. Бастапқы қалып (дәл осы жаттығу сол жаққа қайталанады және 4 рет қайталанады).

3. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене бос, қол төменде

3.1. Жерге отырып, қолдарын алға созып «Міне!» дейді.

1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады).

3.2. Бастапқы қалып (жаттығу 3 рет қайталанады).

4. Бастапқы қалып аяқ бірге, дене бос, текше ұстаған қол көкірек тұсында

4.1. Бір орында тұрып секіру, қолдарды көкірек тұсында ұстап, алақанды жұму.

4.2. Бастапқы қалып алақан ашып «Міне!» дейді (жаттығу 3 рет қайталанады). (физикалық қасиеттерін дамыту)




Таңғы ас

Ойын- жаттығу:

Нан қоқымын шашпаңдар

Жерде жатса баспаңдар.

Теріп алып қастерлеп

Торғайларға тастаңдар..

Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету,коммуникативтік,танымдық еңбек әрекеті)





Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Балалар әсер алу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, проблемаларды талқылау, қызығушылық бойынша қызмет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т.б. үшін жиналады. Балалар тәрбиешіге қоршаған ортаны ұйымдастыруға көмектеседі (бірлескен қызмет, кезекшілік)




Видео материал көру Мақсат-міндеттері: Қазақстан дегеніміз не? Сұрағына балалардың жауап беруін жетілдіру. Ересектердің сөзін тыңдау және түсінуін жетілдіру

(сөйлеуді дамыту)

Экологиялық мәдениет дағдысы, қоршаған орта дағдысы

«Қазақстанды мекендейтін жабайы жануарлар» Мақсат-міндеттері: Қазақстанды мекендейтін жабайы жануарлар жайлы түсініктерін қалыптастыру, табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылау дағдыларын қалыптастыру.

(Қоршаған ортамен таныстыру)Коммуникативті дағды сөйлеуді дамыту,қоршаған ортамен таныстыру дағдысы

«Менің қалам, балабақшам»

Мақсат-міндеттері: тақырыбында әңгімелесу. Кітаптардан суреттер қарау. (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)

Экологиялық мәдениет,экономикалық мәдениет, Үнемдеу дағдысын қалыптастыр


Топтағы ойыншықтарды салыстыру. Мақсат-міндеттері: Өлшемдері қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру, заттарды салыстыруда шаманың берілген белгісі бойынша (ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша) бір затты екінші затпен беттестіру және жанына қою тәсілдері арқылы салыстыруды үйрету

(математика негіздері)Экологиялық мәдениет дағдысы, қоршаған орта дағдысы

Қарапайым құрылыстар құрастыру, кітаптарды қарау,

Табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылау дағдыларын қалыптастыру.

Экологиялық мәдениет,экономикалық мәдениет, Үнемдеу дағдысын қалыптастыр




Ұйымдастырылған

іс-әрекеттер

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)

Музыка

(Маман жоспары бойынша)

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)у

Музыка

(Маман жоспары бойынша)

Қазақ тілі

(Маман жоспары бойынша)

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)




Туды көрсету оның көлемі түсі пішіні туралы айту. «Артығын тап» дидкатикалық ойынын ойнату.

(математика негіздері)


«Күй күмбірі»

музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру


Күннің мүсінін жасату.

(Мүсіндеу)


Көк параққа күнді жапсыру.

(Жапсыру)



Балалардың қалауы бойынша орталықтарға бөлу. (математика негіздері)


Қалауы бойынша геометриялық пішіндер арқылы жануарлардың суреттерін бояту, тұзды қамырды пайдаланып жануар мүсінін жасату.

Фланелеграф тақтасына әр түрлі пішіндерден жануарларды жапсырту.

(Сурет салу)

(Мүсіндеу)

(Жапсыру)


Дидактикалық ойын:

«Дәл осындай пішінді тап»


Әр түрлі құрылыс заттарын пайдаланып, балалардың қалауы бойынша әр түрлі құрылымдар жасауды үйрету (математика негіздері)

(Құрастыру)

Ермексаздан ағаштың мүсінін жасату. Ағаштардың суретін бояту.

(Сурет салу)

(Мүсіндеу)


Балаларды таңдауы бойынша орталықтарға бөлу(математика негіздері)

Ермексаздан жануарлар жасап орманға орналастыру. Менің Қазақстаным тақырыбында композицияны фланелеграфта жапсырту

(Мүсіндеу)

(Жапсыру)


«Күй күмбірі»

музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру


Балалардың қалауы бойынша орталықтарға бөлу. (математика негіздері)

Қалауы бойынша геометриялық пішіндер арқылы тудың суреттерін бояту, тұзды қамырды пайдаланып күн мүсінін жасату.

Фланелеграф тақтасына әр түрлі пішіндерден туды жапсырту.

(Сурет салу)

(Мүсіндеу)

(Жапсыру)


Дидактикалық ойын:

«Кім алғыр?»





Серуенге дайындық

Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу.

Балаларды  ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына  байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, коммуникативтік,танымдық еңбек әрекеті).

Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды  үйрету.



Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, ойын  құрал-жабдықтады дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Табиғи материалдар туралы не білетіндерін сұрау.

Балаларды  ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына  байланысты), дұрыс киінуді бақылау.  Киім шкафтарын таза ұстау және жинауды қалыптастыру     (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).

Серуен

Бақылау

Картотека№1


Еркін ойын

Бақылау:

Картотека№3


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№6


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№9


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№10

Еркін ойын




Серуеннен оралу

Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру.  Асықпай бір-бірін  итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюіну тәртіпке үйрету. ( дербес ойын әрекеті). Біртұтас тәрбие




Түскі ас

Сабынмен  қолдарын сабындап, киімдерін суламай  жуыну.  Өзінің жеке сүлгісін тани  білуді үйрету. Сүлгіні дұрыс қолдануды дамыту, орнына іліп қоуын қалыптастыру.Тамақтану кезінде орындықта тік отыру. Астың дәмді болуын тілеу. Тамақты дұрыс ішу. Қасықты дұрыс ұстау, майлықты қолдану , нан қиқымын шашпай, сорпамен сусынын төкпей ішуді, өз ісіне жауапты болуға үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) Біртұтас тәрбие




Күндізгі ұйқы

Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Балалардың  тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка)




Біртіндеп ұйқыдан ояту,

сауықтыру шаралары

Өз орындарында отырып керілу, тыныстау  жаттығуларын жасату.   (дене жаттығулар мен белсенділігі)

Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын  үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық  дағдылар).  




Алтын сақа жобасы

«Асықтардың  түсін ата!»

Мақсаты:  Баланың ой-өрісін дамыту,есте сақтау қабілетін арттыру,асықтардың түстерін ажырату.

Ойынның барысы; Балалар асықтарды әр бағанаға түстері бойынша ажыратып жинайды. Түстерді  жеке-жеке атайды. Және асықтарды сандар бойынша әр бағанаға  орналастырады сол арқылы қайсысы көп қайсысы аз екенін ажыратады.





Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)


Вариативті бөлім



"Қайда орналасқан?" ойыны

  • Мақсаты: "Ұ" дыбысын айту қабілетін дамыту, заттарды ұзындықтары бойынша салыстыру.

  • Ойын барысы: Балаларға ұзындығы әртүрлі екі зат көрсетіледі (ұзын қарындаш және қысқа қарындаш). Балалар бұл заттарды ұзындығына қарай салыстырып, "ұ" дыбысын анық айтуға машықтанады. Балалар затты атай отырып, ұзындығын айтып, ұзын мен қысқаны салыстырады.

  • Сөйлеуді дамыту және математика негізі дағдыларын қалыптастыру


"Тәуелсіздік символдары"

  • Мақсаты: Табиғи материалдарды пайдалану дағдысын қалыптастыру, табиғатқа қызығушылық ояту.

  • Ойын барысы: ұсақ тастар, бұтақшалар, және саз пайдаланып, тудың , елтаңбаның кішкентай макеттерін жасайды. Әр бала өз жұмысын көрсете отырып, оны таныстырады.

Мүсіндеу және құрастыру дағдысын қалыптастыру

Вариативті бөлм

Тақырып: "Өсімдіктер жер астында нені жасырады?"

Мақсат: Өсімдік үшін тамырдың маңызын анықтау; балаларды қоршаған орта жағдайларына байланысты тамырлардың түрленуімен таныстыру;

"Ұста және тап" ойыны

  • Мақсаты: "Ұ" дыбысын дұрыс айтуға үйрету және заттарды ерекшеліктеріне қарай ажыратуға көмектесу.

  • Ойын барысы: Балалар жабық қораптың ішіндегі заттарды ұстап көріп, оларды сипатына қарай ажыратады. Әр бала ұстаған затты атап, оның ерекшелігін айтып шығады. Мысалы, "ұзын қарындаш" немесе "қысқа ойыншық".

Сөйлеуді дамыту және математика негіздері дағдылары

"Пішіндерден жасаймыз"

Міндеті: Балаларды түрлі пішіндерден заттарды құрастыруға үйрету және геометриялық фигураларды тану.

Құралдар: Түрлі түсті қағаздар, желім, қайшы.

Өткізу барысы: Балаларға дөңгелек, төртбұрыш, үшбұрыш фигураларын қиып, олардан белгілі бір заттарды (үй, ағаш, машина) жапсыруды тапсырады. Фигураларды таңдап, оларды бір-біріне жапсыру арқылы заттарды құрастыру.

Математика негізі және жапсыру дағдысы

"Сиқырлы моншақтар" (Құрастыру және Мүсіндеу)

  • Мақсаты: Балаларды қиялдауға, қарапайым құрастыру дағдыларын дамыту.

  • Ойын барысы: Балаларға түрлі ұзындықтағы таяқшалар (спагетти, немесе жұқа таяқшалар) беріледі. Олардан үшбұрыш, төртбұрыш құрастырып, әртүрлі пішіндерді жасайды. Таяқшалардың түйіскен жерлерін сазбен біріктіруге болады.

Мүсіндеу және математика негізі дағдысы







Кешкі ас

Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету.

(мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)




Балалармен жеке жұмыс

сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) қайталап айтуға талпындыру

Мейіржан, Әдемі, Максим, Асылым, Темірлан


Ересектерге көмек көрсетуге ынта білдіруге уйрету.


Мәди,Мария,Хамза, Айзия, Сұлтан

Балаларға арналған музыкалық аспаптарды ажыратуға және атауға үйрету.


Ақарыс, Айым, Амир, Айша, Сұлтанали,

Құлақпен естіп есте сақтау қабілетін дамыту.

Арслан, Айша, Бақдаулет, Жасмин, Бегарыс

Есте сақтау және сөйлеу дағдыларын дамыту.

Нұрасыл, Айкөркем, Арафат,Медина, Хамза




Серуенге дайындық

Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; Серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.





Серуен

Картотека№1


Еркін ойын

Картотека№3


Еркін ойын

Картотека№6


Еркін ойын

Картотека№9


Еркін ойын

Картотека№10

Еркін ойын




Балалардың үйге қайтуы

Бүгінгі күннің қалай өткені туралы, баланың жетістіктері қандай болғаны туралы сөйлесу

Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу.

.Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу





Тәрбиеші:

Тексерген әдіскер:





Желтоқсан айы, 3-апта


Күн тәртібінің кезеңдері  

Дүйсенбі

16.12.2024

Сейсенбі

17.12.2024

Сәрсенбі

18.12.2024

Бейсенбі

19.12.2024

Жұма

20.12.2024

Балаларды қабылдау

Балаларды қоңыраумен қарсы алу.Сылдырлатып қонырауын соғып келесі балаға береді.

Әсем әуенмен қарсы алу. Күй күмбірі

Ата-аналармен әңгімелесу,

кеңес беру

Баланың басқа балаларменқарым-қатынасы жайлы әңгіме.

Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)


"Аққала" ойыны

Мақсаты: Балаларға мақтадан аққала жасауды үйрету және еңбекке баулу.

Ойын барысы: Балаларға әртүрлікартон қағаздары макеттері беріледі. Әр бала аққаланы дұрыс орналастырулары керек. (пішіндері бойынша) және жасалу тәсілдермен танысады.

Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру

Математика негіздері

"Жылы киімдер" ойыны

Мақсаты:жылы киімдерді ажырата білу.

Ойын барысы: Балаларға түрлі мезгілді киімдер суреттері беріледі (мысалы, тон, күркеше, жаздық киімдер). Әр бала дұрыс жылы киімдер ұяшығына орналастырып, "Жылы киімдер" деп "Ж" дыбысын анық айтады.

Сөздік қорды дамыту, сөйлеуді дамыту дағдысы

"Қыстақалай киінеміз?" ойыны

Мақсаты:дұрыс киіну ретін дұрыс айтуға машықтандыру, заттарды ұқсастығына қарай топтастыру қабілетін дамыту.

Ойын барысы: Балаларға бірнеше зат ұсынылады, олардың ішінен бір-біріне ұқсас заттарды табу керек (мысалы, қызыл түсті доптар, төртбұрышты қораптар). Әр бала ұқсас затты тауып, "Бұл ұқсас зат" деп "ұ" дыбысын дұрыс айтып үйренеді.

Сөздік қорды дамыту, сөйлеуді дамыту дағдысы

"Ормандағы қызықтар" ойыны

Мақсаты: Балаларға орманды таза ұстау және еңбекке үйрену дағдыларын дарыту.

Ойын барысы: Орман макеті қойылып, балалар оған серуенге шығады. Кішкентай себеттерге орман ішіндегі тасталған қоқыстарды жинайды және олардың қайда тастау керектігін шешеді.

Еңбекке баулу,Экологиялық мәдениет дағдысы

Таңертенгі жаттығу

Желтоқсан айының 3ші аптасына таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).

Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті.

1. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ алшақ, доп төменде.

1- допты екі қолдарымен жоғары көтереді, допқа қарап тыныс алу; 2- допты төмен түсіріп, тыныс шығару; 3- допты жоғары көтереді; 4- бастапқы қалып. Жаттығу 8-10 рет қайталанады.

2. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ алшақ, доп төменде.

1- оңға бұрылу, оң аяғының өкше тұсында жерге допты ұру және секірген допты ұстап алу; 2- бастапқы калыпқа келу; 3-4 - осы жаттығуды сол жаққа қайталау. Жаттығу 5-6 рет қайталанады.

3. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, доп жерде.

1-4- допты табанмен алға-артқа жібермей, домалату; 3-4 - аяғын ауыстырып, жаттығуды қайталау. Жаттығу 5-6 рет қайталанады.

4. Бастапқы қалып: отыру, аяқты алшақ қойып, допты жоғары ұстау.

1-3- иірім жасап, алға иілу, допты 3 рет аяғына ұру; 4- бастапқы қалып. Жаттығу 3-4 рет қайталанады.

5. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге.

1- тез жерге отырып, тізені алшақ ұстау және допты лақтыру; 2- тез тұрып, допты ұтып алу. Жаттығу 8 рет қайталанады.

6. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, допты бір қолымен ұстау, допты екі қолымен кезек-кезек жерге ұру. Жаттығуды 8 рет қайталау.

7. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, қолымен допты ұстау.

Тізені жоғары көтеріп, орнында тұрып, секіру. Жаттығу 4 рет қайталанады.

Таңғы ас

Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Асың, асың, асыңа,

Бақыт қонсын басыңа,

Дастарханың мол болсын,

Көңіл күйің жай болсын.

Астарың дәмді болсын!

Ботқаны тауысып жеуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету.



Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Балалар әсер алу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, проблемаларды талқылау, қызығушылық бойынша қызмет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т.б. үшін жиналады. Балалар тәрбиешіге қоршаған ортаны ұйымдастыруға көмектеседі (бірлескен қызмет, кезекшілік)


Қыста қандай ойындар ойнауға болады?

Мақсат-міндеттері: Балалардың ойын тыңдау, суреттер арқылы ойын түрлерімен таныстыру.

(сөйлеуді дамыту)


«Ойыншық»

Мақсат-міндеттері: Балалардың қалауы бойынша топтағы қалаған ойыншығын алуына жағдай жасап ойнату

Таңдаған ойыншығының (суретін салу және жапсыру, мүсіндеу) жұмыстарын орындату


«Менің көңіл күйім»

Мақсат-міндеттері: Дыбыстарды анық айту, дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту

ла-ла-ла Арман жақсы бала,

қа-қа-қа

Бақылдайды бақа.

Тіл ұстарту жаттығуын жасату

(сөйлеуді дамыту)



Табиғат бұрышындағы еңбекке араласуға тарту.


Дидактикалық ойын:

«Не жетпейді?» (суреттер бойынша)

Ұйымдастырылған

іс-әрекеттер

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)

Музыка

(Маман жоспары бойынша)

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)

Музыка

(Маман жоспары бойынша)

Қазақ тілі

(Маман жлспары бойынша)

Дене шынықтыру

Маман жоспары бойынша


«Не дәмді?» ертегісін айтып беру, қайталап айту дағдыларын дамыту. Көңілді музыкаға би билеуді үйрету. (көркем әдебиет, музыка)

Қарама-қарсы тәулік бөліктерін бағдарлауына : күндіз-түнде, таңертең-кешке жағдай жасау

(Математика негіздері)

Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру. Ермексаздан жасалған қар түіршіктерін біріктіріп қамал жасату.

(Мүсіндеу)

Балабақша ауласында мекендейтін жануарлар туралы айту, көрсету. (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)

«Артығын тап» дидактикалық ойын негізінде геометриялық пішіндерді тану және атауды пысықтау

(Математика негіздері)


Қуыршақ бейнесі бар қағаздың бетіне дайын киімдерді жапсыруды үйрету. (жапсыру)


Әндер мен тақпақтар және билерді қайталату. Жаңа жылдық ертеңгілікке дайындық(көркем әдебиет, музыка)

Құрастыру материалдарынан қуыршаққа үйшік құрастыруды жетілдіру. (құрастыру)

Еркін іс әрекеттер

Балалардың апта бойы жасаған жұмыстары бойынша еркін әрекеттерді ұйымдастыру. Мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу.

Фланелеграфта сүйікті ойын құралдарын жапсырту. Ойыншықтарының суретін бояту(сурет салу, мүсіндеу, жапсыру)


Еркін іс әрекеттер

Серуенге дайындық

Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу.

Балаларды  ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына  байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).

Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды  үйрету.

Серуен


Бақылау:

Картотека№2


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№5


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№3


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№13

Еркін ойын

Серуеннен оралу

Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру.  Асықпай бір-бірін  итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін үйрету. ( дербес ойын әрекеті).

Түскі ас

Сабынмен  қолдарын сабындап, киімдерін суламай  жуыну.  Өзінің жеке сүлгісін тани  білуді үйрету. Сүлгіні дұрыс қолдануды дамыту, орнына іліп қоуын қалыптастыру.Тамақтану кезінде орындықта тік отыру. Астың дәмді болуын тілеу. Тамақты дұрыс ішу. Қасықты дұрыс ұстау, майлықты қолдану , нан қиқымын шашпай, сорпамен сусынын төкпей ішуді үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)

Күндізгі ұйқы

Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Балалардың  тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка)

Біртіндеп ұйқыдан ояту,

сауықтыру шаралары

Өз орындарында отырып керілу, тыныстау  жаттығуларын жасату.  Ригалық әдіс  бойынша сауықтыру.

(дене жаттығулар мен белсенділігі)

Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын  үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық  дағдылар).  

Алтын сақа жобасы

«Көңілді қыстырғыштар»

Мақсаты: Асықтарды түсіне қарай қыстырғышпен қыстыру.

Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Вариативті бөлім



Жүгері дәндерінен қыс құстарын жасау"

  • Мақсаты: Ұсақ моториканы дамыту және қиялды жетілдіру.

  • Қажетті материалдар: Әртүрлі дәндер (күріш, тары, бұршақ), желім, қағаз.

  • Жұмыс барысы: Дәндерді қағаз бетіне жабыстырып, әртүрлі оюлар немесе пейзаждар жасауға болады. Бұл әдіс балаларды ұсақ заттарды тиянақты әрі зейінмен орналастыруға үйретеді.

Ұсақ моториканы дамыту дағдысы,жапсыру

"Ағаштан адам фигурасы"

  • Мақсаты: Қол моторикасын жетілдіру және шығармашылық қиялды дамыту.

  • Қажетті материалдар: Ағаш қабықтары, бұтақтар, желім.

  • Жұмыс барысы: Баламен бірге бұтақтар мен қабықтарды біріктіріп, кішкене адам немесе жануарлардың фигураларын құрастыру. Балаға фигураның бөліктерін сәйкестендіруге және оны бекітуге көмектеседі.

Қол моторикасын дамыту құрастыру

"Ойлан тап" ойыны

  • Мақсаты: Логикалық ойлауды және есте сақтауды дамыту.

  • Қажетті материалдар: Жұмбақтар суреттермен бірге (мысалы, алма, күн, жаңбыр, балық).

  • Ойын барысы: Балаларға қарапайым жұмбақтар жасырып, суреттер арқылы жауабын табуға мүмкіндік беріңіз. Мысалы, "Қызыл, дәмді, ағашта өседі" (жауабы: алма).

Логикалық ойлауы дамыту, танымдық дағдыларды дамыту

"Дұрыс орналастыр" ойыны

  • Мақсаты: "Р" дыбысын дұрыс айтуға машықтандыру, заттарды ұқсастығына қарай топтастыру қабілетін дамыту.

  • Ойын барысы: Балаларға бірнеше зат ұсынылады, олардың ішінен бір-біріне ұқсас заттарды табу керек (мысалы, қызыл түсті доптар, төртбұрышты қораптар). Әр бала ұқсас затты тауып, "Бұл ұқсас зат" деп "ұ" дыбысын дұрыс айтып үйренеді.

Сөйлеуді дамыту, сөздік қорды молайту

Кешкі ас

Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету.

(мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)

Баламен жеке жұмыс

Таныс ағаштарды, бөлме өсімдіктерін, көкөністер мен жемістердің

3-4 түрін таныстырамын

Арафат, Мейіржан, Нұрислам, Асылым, Айзия

Зат есімдер мен көмекші сөздерді қолданады - «үстінде, астында, артында,

жанында».

Арслан, Бекарыс, Айкөркем, Сұлтанали, Медина


Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдана отырып, қағаз парағын

түрлендіреді.

Айзере, Айша, Мариям, Сұлтан, амир

Алған білімдерді қолда на отырып, практикалық міндеттерді шешуді ой ластыруды, өз әрекет теріне бақылау жүр гізуді уйрету

Хамза, Сәди, Ақарыс, Нұрасыл, Әдемі

Кеңістік пен уақытты бағдарлай білуді уйрету.

Айым, Бақдаулет, Айкөркем, Темирлан, Максим

Серуенге дайындық

Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; Серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.


Серуен


Картотека№2


Еркін ойын

Картотека№5


Еркін ойын

Картотека№3


Еркін ойын

Картотека№13

Еркін ойын

Балалардың үйге қайтуы


Баланың бүгінгі тәртібі жайлы әңгімелесу

Баланың бүгінгі жетістігі жайлы әңгіме

Ауа райына байланысты баланың киімі туралы әңгіме

Алда болатын іс-шараларға қатысты әңгіме

Тәрбиеші:

Тексерген әдіскер:

Желтоқсан айы, 4-апта


Күн тәртібінің кезеңдері  

Дүйсенбі

23.12.2024

Сейсенбі

24.12.2024

Сәрсенбі

25.12.2024

Бейсенбі

26.12.2024

Жұма

27.12.2024

Балаларды қабылдау

Балаларды қоңыраумен қарсы алу.Сылдырлатып қонырауын соғып келесі балаға береді.

Достық эстафетасы арқылы қарсы алу.

Ата-аналармен әңгімелесу,

кеңес беру

Баланың басқа балаларменқарым-қатынасы жайлы әңгіме.

Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Жасыл шырша ойыны

Балаларды арнайы жасалған күлімдеген күн стикерімен қарсы алу, ыстық мейірімге баулу.

Күй қосу

Күй күмбірі

Қардағы көлеңке

- балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру

«Күй күмбірі»

Шырша әнін айтамыз

- балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру

«Күй күмбірі»

Аяз ата ақша қар

- балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру

«Күй күмбірі»

Біздің шырша жап-жасыл

- балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру

«Күй күмбірі»

Таңертенгі жаттығу

Желтоқсан айының 4ші аптасына таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).

Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті.

1. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ алшақ, доп төменде.

1- допты екі қолдарымен жоғары көтереді, допқа қарап тыныс алу; 2- допты төмен түсіріп, тыныс шығару; 3- допты жоғары көтереді; 4- бастапқы қалып. Жаттығу 8-10 рет қайталанады.

2. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ алшақ, доп төменде.

1- оңға бұрылу, оң аяғының өкше тұсында жерге допты ұру және секірген допты ұстап алу; 2- бастапқы калыпқа келу; 3-4 - осы жаттығуды сол жаққа қайталау. Жаттығу 5-6 рет қайталанады.

3. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, доп жерде.

1-4- допты табанмен алға-артқа жібермей, домалату; 3-4 - аяғын ауыстырып, жаттығуды қайталау. Жаттығу 5-6 рет қайталанады.

4. Бастапқы қалып: отыру, аяқты алшақ қойып, допты жоғары ұстау.

1-3- иірім жасап, алға иілу, допты 3 рет аяғына ұру; 4- бастапқы қалып. Жаттығу 3-4 рет қайталанады.

5. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге.

1- тез жерге отырып, тізені алшақ ұстау және допты лақтыру; 2- тез тұрып, допты ұтып алу. Жаттығу 8 рет қайталанады.

6. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, допты бір қолымен ұстау, допты екі қолымен кезек-кезек жерге ұру. Жаттығуды 8 рет қайталау.

7. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, қолымен допты ұстау.

Тізені жоғары көтеріп, орнында тұрып, секіру. Жаттығу 4 рет қайталанады.

Таңғы ас

Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Асың, асың, асыңа,

Бақыт қонсын басыңа,

Дастарханың мол болсын,

Көңіл күйің жай болсын.

Астарың дәмді болсын!

Ботқаны тауысып жеуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету.



Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Балалар әсер алу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, проблемаларды талқылау, қызығушылық бойынша қызмет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т.б. үшін жиналады. Балалар тәрбиешіге қоршаған ортаны ұйымдастыруға көмектеседі (бірлескен қызмет, кезекшілік)

«Шырша»

Мақсат-міндеттері: Шыршаны көрсету. Ол қай мерекенің белгісі екені айту. шыршадағы ойыншықтарды сипаттау, үйлерінде, тағы да басқа қай жерде шырша көргендерін сұрау. Шыршаның қасында тұрып, тақпақ, әндерін айтқызу.

(сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)

Өнер орталығында сурет салу, суретті кітапшаларды бояу.


Дидактикалық ойын: «Ойыншықты тап»


Құрастыру материалдарымен ойындары.


«Терезе жақтауларын сәндеу».

Мақсат-міндеттері: Қазақша оюларды бояп терезе жақтауларын сәндеу.

(сурет салу)


«Шырша»

Мақсат-міндеттері: Құрастыру материалдарынан карточкаларға қарап шырша құрастыруға көмектесу

(құрастыру)

«Қай ертегіден» Мақсат-міндеттері: дидкатикалық ойыны арқылы суреттерді көрсетіп, қай ертегі кейіпкері екенін тауып, әңгімелеуді қалыптастыру. Жаңа жылға жаттаған тақпақтар мен шағын өлеңдерді жатқа айтуын жетілдіру.

(көркем әдебиет)


Жаңа жыл мерекесіне арналған ас мәзірі. Мақсат-міндеттері: Балалардың сүйікті тағамдары туралы сұрау. Ол тағамды кім жасайды, не үшін ұнататынын сұрау. Суреттердің бір бөлігін көріп, қай тағам екенін анықтауды жасату.

(көркем әдебиет)



Ұйымдастырылған

іс-әрекеттер

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)

Музыка

(Маман жоспары бойынша)

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)

Музыка

(Маман жоспары бойынша)

Қазақ тілі

(Маман жлспары бойынша)

Дене шынықтыру

(Маман жоспары бойынша)

«Күй күмбірі» - шығармашылық дағдыларды қалыптастыру қабылдау барысында күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту


Ұжымдық сурет салдырту.

Әр түрлі пішіндегі қар түіршіктерін салу

(сурет салу)



Құрастыру ойыншықтарымен еркін ойын, әр түрлі құрылымдар құрастырту.

(құрастыру)


Өзінің дене мүшелерін бағдарлау және осыған байланысты өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтауды: (үстінде-астында) меңгерту

(Математика негіздері)



Кітаптар қарау, балалардың сұранысы бойынша ертегілер оқып беру.


Шыршаға ойыншықтар жапсыруды ұйымдастырып. Желімдеудің техникасын үйрету: желімді қылқаламға, мұқият жағып алу, жаймадағы дайын үлгіге жағу, желімнің қалдықтарын сүрту үшін майлықты қолдануды үйрету.

(Жапсыру)

Мақсат-міндеттері: Шырша ойыншықтарын сол жақтан оң жаққа қарай орналастыру мен салыстырту дағдысын дамыту(үлкен, кіші)

(Математика негіздері)


«Шырша» әнін тыңдату, балалардың таңдауы бойынша шырша ойыншығын мүсіндеу.

(Мүсіндеу)

«Шалқан» және «Жеті лақ» ертегілерін айтып беру дағдыларын пысықтау. (сөйлеуді дамыту)


«Күй күмбірі» - шығармашылық дағдыларды қалыптастыру қабылдау барысында күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту


Балалардың таңдауы бойынша ертегі желісі негізінде шығармашылық жұмыстарды жасату. (сурет салу, мүсіндеу жапсыру)


Кітаптардан ертегілерді қарау. Суреттер арқылы ертегі айтып беру дағдысын қалыптастыру.

(сөйлеуді дамыту)


Балалардың таңдауы бойынша тағамдардың суретін салып, дайын тағам пішіндерін жапсыру жұмыстарын орындату (сурет салу, мүсіндеу, жапсыру)

Серуенге дайындық

Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу.

Балаларды  ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына  байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).

Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды  үйрету.

Серуен

Бақылау

Картотека№13


Еркін ойын

Бақылау:

Картотека№9


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№7


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№6


Еркін ойын

Бақылау

Картотека№8


Еркін ойын

Серуеннен оралу

Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру.  Асықпай бір-бірін  итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін үйрету. ( дербес ойын әрекеті).

Түскі ас

Сабынмен  қолдарын сабындап, киімдерін суламай  жуыну.  Өзінің жеке сүлгісін тани  білуді үйрету. Сүлгіні дұрыс қолдануды дамыту, орнына іліп қоуын қалыптастыру.Тамақтану кезінде орындықта тік отыру. Астың дәмді болуын тілеу. Тамақты дұрыс ішу. Қасықты дұрыс ұстау, майлықты қолдану , нан қиқымын шашпай, сорпамен сусынын төкпей ішуді үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)

Күндізгі ұйқы

Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Балалардың  тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка)

Біртіндеп ұйқыдан ояту,

сауықтыру шаралары

Өз орындарында отырып керілу, тыныстау  жаттығуларын жасату.  Ригалық әдіс  бойынша сауықтыру.

(дене жаттығулар мен белсенділігі)

Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын  үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық  дағдылар).  

Алтын сақа жобасы

«Көңілді қыстырғыштар»

Мақсаты: Асықтарды түсіне қарай қыстырғышпен қыстыру.

Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Вариативті бөлім


"Табиғатты аялайық"

Міндеті: Табиғатты қорғау мен экология туралы түсініктерді қалыптастыру.

Ойын барысы: Балалар табиғаттан жиналған заттарды пайдаланып, әр затқа қорғау туралы суреттер жапсырма жапсырады. Мысалы, "Гүлдер - әдемілік", "Жапырақтар - ауа" деген секілді.

Экологиялық мәдениет дағдысы

"Мұзды су беті"

  • Мақсаты: Су ресурстарын үнемдеудің маңыздылығын түсіндіру.

  • Қажетті материалдар: Су толтырылған кішкентай контейнерлер, құм, өсімдіктер.

  • Ойын барысы: Балаларға су құйып, өсімдіктерді суаруды үйретіңіз. Оларды суға қанша қажет екенін көрсетіп, суды тек қажетті мөлшерде ғана пайдалануға ынталандырыңыз.

Үнемдеу дағдыларын қалыптастыру

Міндеті:Сызықтар арқылы сурет салу дағдысын дамыту

Суреттік боямалар

«Кім,қайда өмір сүреді»

Ойын барысы: : берілген жан-жануарлардың суретін таза бояп, туған жеріндегі жан-жануарлардың мекендерімен танысады

Сурет салу, қоршаған ортамен танысу

"Қайта нені өңдейміз" шырша ойыншықтары

  • Мақсаты: Қайта өңдеу мен материалдарды үнемдеу туралы ақпарат беру.

  • Қажетті материалдар: Қағаз, пластик, темір бөтелкелер, басқа да заттар.

  • Ойын барысы: Балаларға түрлі материалдарды (қағаз, пластик, металл) көрсетіңіз. Оларға қайталанатын материалдарды жинап, қай жерде пайдалану керектігін айтып беріңіз.

Экологиялық мәдениетті қалыптастыру ,Қоршаған ортамен таныстыру

"Шырша әлеміне саяхат"

  • Мақсаты: Табиғатқа деген сүйіспеншілікті қалыптастыру.

  • Қажетті материалдар: Табиғат суреттері (орман, су, гүлдер).

  • Ойын барысы: Балаларға табиғаттағы суреттерді көрсетіп, онда не бар екендігін (жануарлар, өсімдіктер, су) сұраңыз. Содан кейін балаларды табиғатқа саяхатқа шығара отырып, оларды табиғатты қорғауға үйретіңіз.

Қоршаған ортамен таныстыру

Кешкі ас

Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету.

(мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)

Баламен жеке жұмыс

Өлеңдерді саналы, эмоционалды түрде жатқа айтуды үйрету;

Бекарыс, Айым, Бақдаулет, Жасмин, Нұрасыл




Қарапайым құрылыстарды құрастыруды үйрету;

Арафат, Медина, Хамза, Әдемі, Максим, Асылым


Алақанға салып тік және дөңгелетіп есе білуді үйрету.

Ақарыс, Сұлтанали, Айзия, Алим,Айкөркем

Мәдени-гигиеналық дағдыларды орындауда дербестік танытуды қалыптастыру.

Мейіржан, Мәди,Мариям, Бекарыс, Айзия

Кеңістік пен уақытты бағдарлай білуді уйрету.

Айым, Бақдаулет, Айкөркем, Темирлан, Максим

Серуенге дайындық

Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; Серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.


Серуен

Картотека№13


Еркін ойын

Картотека№9


Еркін ойын

Картотека№7


Еркін ойын

Картотека№6


Еркін ойын

Картотека№8


Еркін ойын

Балалардың үйге қайтуы

Ата-анаға кеңес:

«Балаңызды тыңдауды үйреніңіз. Шыдамды болыңыз, балаңыздың сөзін бөліп, оның ойын өзіңіз аяқтауға тырыспаңыз»


Психологтің кеңесі:

Өз құралдарын күтіп ұстау туралы керектігін жиі айтып тұру.


Балалармен өз отбасы туралы әңгімелесу.

Нұрияның ата-анасымен сөйлесу, жетістіктері мен тәртібі туралы айту.

Ата-аналармен әңгімелесу. Балаларды қайтару.


Кеңес: «Бала мен қоғам»

Ашық сабақтың болу мерзімін айтып, киімдерін дайындап қою туралы айту.

Тәрбиеші:

Тексерген әдіскер:


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2024
567
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі