Материалдар / Ортаның экологиялық факторлары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ортаның экологиялық факторлары.

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.3.1.1 Мектеп: Бауыржан МомышұлыКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: 7.3.1.1 Ортаның экологиялық факторлары.
Сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары:Жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу.
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушы орындай алады:Экологиялық факторларды және олардың топтарын танып біледі.Оқушылардың көпшілігі орындай алады.Өсімдіктер мен жануарлар тіршілігінде жарықтың рөлін сипаттай алады.Кейбір оқушылар орындай алады.Экологиялық факторларды сипаттай отырып өз бетінше тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттей алады.
Бағалау критерийлері-Оқушылар жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторлары туралы біледі- ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуы салыстыра алады.-Оқушылар теориялық білімін практикамен ұштастыра отырып жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын тәжірибе жүзінде нақтылап дәлелдейді
Тілдік мақсаттар:Пәнге қатысты лексика мен терминологияЭкология—Абиотика----Биотика---Антропоген----Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер
  • Продуцент - ...
  • Консумент - ...
  • Продуценттер консументтерге қорек болады.
  • Өсімдіктер продуценттер болып табылады, өйткені ...
  • Өлі жануарлар мен өсімдіктердің ыдырауына ........................ көмектеседі.
  • Құндылықтарға баулуЗайырлы қоғам және руханият
  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау
  • Қарым-қатынас жасау қабілеті
  • Пәнаралық байланысЖаратылыстану. География

    Алдыңғы сабақ

    Сабақ барысы:
    Жоспарланған кезеңдер:

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері.

    Ресурстары.
    Сабақтың басы:



    Сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруОқушыларды топқа болу.( Пазылдар арқылы)1 топ Бактерия. 2 топ Өсімдіктер. 3 топ Жануарлар.



    Сабақтың ортасы:

    Слайд«Ойлан,жұптас талқыла»1 топ Сілтеме табушылар Мәтінді оқып жаңа ұғымдарды тауып анықтама беріңіздерДескриптор:Мәтінді оқи отырып жаңа ұғымдарды табады, анықтама бередіII топ Баяндаушы топМәтінді оқып кластер құрастырыңыздарДескриптор:Мәтінді оқып кластер құрастырады, түсіндіре біледі.III топ Ізденуші топ Мәтінді оқып, оқулықтағы суреттерден экологиялық факторларды тауып, 3 тілде атауларын жазыңыздар.Дескриптор:Мәтінді оқып мүшелердің атауын 3 тілде жазады.

    Сабақтың соңы:Бағалау – парақшасы нәтижесінде жұптасып талдау жасайдыҚалыптастырушы бағалау.1-тапсырмаТөмендегі кестеде экологиялық факторлар берілген.



    Факторларды жіктеңіз.А. Абиотикалық факторларВ. Биотикалық факторлар



    ДескрипторБілім алушы-абиотикалық факторларды анықтайды; -биотикалық факторларды анықтайды.

    Рефлексия. Қызықты болды. Таңқаларлық. Мен енді білетін боламын.



    Қосымша мәлімет

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.
    Сабақтағы әдісті қабілеті төмен оқушыларға нәтиже алу үшін деңгейіне қарай тапсырма беремін...Қабілеті орта оқушылардың дамыту деңгейін ескере отырып тапсырманы күрделі жасаймын.Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы өз бетінше анықтап, зерттеу арқылы ойын қозғап дамытуғаҚалыптастырушы бағалау критерийлер бойынша Шапалақ ұрдыру



    Смайлик беру











    Бағалу парақшасы бойынша өзара жұптық бағалау.
    Сергіту сәті «Кел билейік»Бейне үзік











    Берілген құралдар мен жұмыс ережесін ұстану.
    Сабақ бойынша рефлексия1.Менің оқушыларым бүгін не үйренді?2.Мен сыныпта тәртіпті басқара алдымба?3.Бағалауда мен қаншалықты шынай болдым?Осы сабақтан кейін мен өзіме қандай тәжірибе алдым нені жетік түсіндім?



    Жалпы бағалау













































































































































































































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!