Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Бөлім 2А.

    Сәндік-қолданбалы шығармашылық


    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып:

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтақырыбы:

    Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.6.2

    Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау.

    5.1.5.2

    Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

    5.1.4.1

    Шығамашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау.


    Сабақмақсаттары

    • Өру өнеріне шолу жасау;

    • түрлі өру тәсілдері мен қолданылатын материалдармен танысу;

    • нобай орындау;

    • өз жұмысын жоспарлау;

    • өру түрлерін орындау;

    Жетістіккритерийлері

    • өру өнері туралы білімін көрсетеді;

    • өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген;

    • түрлі өру өнеріне байланысты материалдар мен құрал-жабдықтарды біледі және ажырата алады;

    • шығармашылық жұмыстыұқыпты орындайды;

    • өз идеяларын бірнеше ізденіс нобай ретінде келтіре алады;

    • өз іс-әрекетін жоспарлай алады.


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Макраме (фр. Macramé- өрнектеп тоқу) — белгілі ретпен орналасқан әр түрлі түйіндердің көмегімен тоқу. Түйіп тоқу арқылы әр алуан өрнек шығаруға болады. Тоқу үшін әр түрлі жуандықтағы жіптер, баулар,таспалар пайдаланылады. 


    Өру – плетенеие – Embroidery

    Макраме – Macrame

    Түйін түрлері – Виды узелков - Types of knots


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Өру өнеріне .... жатқызуға болады.

    • Мен өрудің мына тәсілін таңдаған себебім, ...

    • Өрудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.


    Құндылықтарды дарыту



    • Еңбек және шығармашылық

    • Патриотизм


    Пәнаралық байланыстар

    • Қазақстан тарихы, орыс тілі, қазақ тілі /өз ойларын жеткізу, тілдік дағдыларын дамыту үшін/

    АКТ қолданудағдылары

    Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.

    Бастапқы білім


    ОқушыларСҚӨбұйымдарытуралыбілімдерібар. Практикалықтапсырмаларорындау арқылыалдыңғытоқсандаалғанбілімдерімендағдыларынбелсендіру.



    Сабақбарысы


    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтыңбасы

    0-5 мин

    Оқушыларменсәлемдесу. Құндылықтардыескетүсіру.

    Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

    Назарын аудару үшін оқушыларға түрлі техникада орындалған суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді.

    Топқа бөлінген оқушылар түрлі техникада өрілген суреттерді байқайды. Осы арқылы сабақтың тақырыбын ашады.



    Қосымша 1. Топтарға бөлу










    Иллюстрациялық материалдары: бисерден, макраме және т.б. орындалған бұйымдар, СҚӨ заттары.


    http://shedevrs.ru/materiali/257-dpi.html - сәндік-қолданбалы өнер.


    http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары.


    Қосымша 2 – түйін түрлері



    http://www.fitopark.eu/macrame/1-macrame-uroki.htmмакраме жаңадан үйренушілерге арналған

    https://www.youtube.com/watch?v=tREEIghcJ3U

    http://www.noi.md/ru/news_id/7702

    халық шебері Элеоноры Волощуктің жүгері собықтарының қабын қолданып орындалған өру техникасы









    Макраме үшін:

    Макраме тоқуға арналған жіптер, түйрегіштер, қайшылар, сантиметрлік бау, тығыз нығыздалған жастықша.

    http://www.fitopark.eu/macrame/2-uzli-macrame.php – макраме түйіндері

    http://www.livemaster.ru/masterclasses/pletenie/makrame - макраме

    http://pleteniebiserom.ru/ - бисермен тоқу бойынша шеберлік сабақтары


    Сабақтың ортасы

    11-20 мин



























    21-35 мин







    36-75 мин

    (МК) өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер, жүгері собықтарының қабығы, былғары баулар, дәстүрлі емес материалдар (пластик ыдыстардан, полиэтиленді пакеттерден жасалған жіптер, газеттен жасалған түтікшелер) жайлы мәлімет беру.


    (Ұ) Өру схемаларындағы шартты белгілер мен оларды оқу негіздерімен таныстыру.


    (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 1. Қарапайым өру үлгілерін жасау. Өру және сұлбаны оқу бойынша бірнеше жаттығулар орындау.


    Өрілген бұйымжасауға қажетті негізгі материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау.


    Оқушылар өру түріне байланысты материал таңдайды, мысалы макраме, шілтер өруге арналған жіптер т.б.


    Дәстүрлі емес материалдарды да қолдануға болатынын түсіндіру. Оқушылар әсерлерімен, сезімдерімен бөлісіп,өруге арналған әртүрлі материалдар түрімен жұмыс жасау бойынша өз ойларын айтады.



    Бұйымды өруге арналған сұлба мен нобай жасайды. Оқушы жұмыс барысында материалын, түсін, өру техникасын өздігімен таңдайды. Өру техникасында орындалатын бұйымның нобайы мен сұлбасына байланысты материалды, құрал-жабдықтарын дайындайды.

    Оқушы материалды және өру сұлбасын орындағаннан кейін, бұйымды орындау кезеңдерін жоспарлайды.

    Сұлбалармен жұмыс жасау барысында оқушылар түрлі түстермен өру түйіндер мен кейбір орындарын белгілей отырып, қажетті өрілім түрлеріне назарын аударып отырады.


    (Қ)Жұмыс соңында өз туындыларын сыныпқа ұсынып, бірге талқылайды, өзінің және сыныптастарының жұмыстарына бағалау жүргізеді және мүғалім дұрыс орындалғанын тексереді.


    Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады.

    Сабақтың соңы

    76-80 мин

    Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.


    Жұмысорнынтазалау.

    ауызша

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.

    Сұрақ-жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы.

    Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау.

    Терезені ашып, ауаны тазартып отыру.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға


    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сайдалиева Малика Жорабаевна
    16 Қазан 2020
    575
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге сабақ дайындау үшін қажет
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Бөлім 2А.

    Сәндік-қолданбалы шығармашылық


    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып:

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтақырыбы:

    Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.6.2

    Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау.

    5.1.5.2

    Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

    5.1.4.1

    Шығамашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау.


    Сабақмақсаттары

    • Өру өнеріне шолу жасау;

    • түрлі өру тәсілдері мен қолданылатын материалдармен танысу;

    • нобай орындау;

    • өз жұмысын жоспарлау;

    • өру түрлерін орындау;

    Жетістіккритерийлері

    • өру өнері туралы білімін көрсетеді;

    • өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген;

    • түрлі өру өнеріне байланысты материалдар мен құрал-жабдықтарды біледі және ажырата алады;

    • шығармашылық жұмыстыұқыпты орындайды;

    • өз идеяларын бірнеше ізденіс нобай ретінде келтіре алады;

    • өз іс-әрекетін жоспарлай алады.


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Макраме (фр. Macramé- өрнектеп тоқу) — белгілі ретпен орналасқан әр түрлі түйіндердің көмегімен тоқу. Түйіп тоқу арқылы әр алуан өрнек шығаруға болады. Тоқу үшін әр түрлі жуандықтағы жіптер, баулар,таспалар пайдаланылады. 


    Өру – плетенеие – Embroidery

    Макраме – Macrame

    Түйін түрлері – Виды узелков - Types of knots


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Өру өнеріне .... жатқызуға болады.

    • Мен өрудің мына тәсілін таңдаған себебім, ...

    • Өрудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.


    Құндылықтарды дарыту



    • Еңбек және шығармашылық

    • Патриотизм


    Пәнаралық байланыстар

    • Қазақстан тарихы, орыс тілі, қазақ тілі /өз ойларын жеткізу, тілдік дағдыларын дамыту үшін/

    АКТ қолданудағдылары

    Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.

    Бастапқы білім


    ОқушыларСҚӨбұйымдарытуралыбілімдерібар. Практикалықтапсырмаларорындау арқылыалдыңғытоқсандаалғанбілімдерімендағдыларынбелсендіру.



    Сабақбарысы


    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтыңбасы

    0-5 мин

    Оқушыларменсәлемдесу. Құндылықтардыескетүсіру.

    Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

    Назарын аудару үшін оқушыларға түрлі техникада орындалған суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді.

    Топқа бөлінген оқушылар түрлі техникада өрілген суреттерді байқайды. Осы арқылы сабақтың тақырыбын ашады.



    Қосымша 1. Топтарға бөлу










    Иллюстрациялық материалдары: бисерден, макраме және т.б. орындалған бұйымдар, СҚӨ заттары.


    http://shedevrs.ru/materiali/257-dpi.html - сәндік-қолданбалы өнер.


    http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары.


    Қосымша 2 – түйін түрлері



    http://www.fitopark.eu/macrame/1-macrame-uroki.htmмакраме жаңадан үйренушілерге арналған

    https://www.youtube.com/watch?v=tREEIghcJ3U

    http://www.noi.md/ru/news_id/7702

    халық шебері Элеоноры Волощуктің жүгері собықтарының қабын қолданып орындалған өру техникасы









    Макраме үшін:

    Макраме тоқуға арналған жіптер, түйрегіштер, қайшылар, сантиметрлік бау, тығыз нығыздалған жастықша.

    http://www.fitopark.eu/macrame/2-uzli-macrame.php – макраме түйіндері

    http://www.livemaster.ru/masterclasses/pletenie/makrame - макраме

    http://pleteniebiserom.ru/ - бисермен тоқу бойынша шеберлік сабақтары


    Сабақтың ортасы

    11-20 мин



























    21-35 мин







    36-75 мин

    (МК) өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер, жүгері собықтарының қабығы, былғары баулар, дәстүрлі емес материалдар (пластик ыдыстардан, полиэтиленді пакеттерден жасалған жіптер, газеттен жасалған түтікшелер) жайлы мәлімет беру.


    (Ұ) Өру схемаларындағы шартты белгілер мен оларды оқу негіздерімен таныстыру.


    (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 1. Қарапайым өру үлгілерін жасау. Өру және сұлбаны оқу бойынша бірнеше жаттығулар орындау.


    Өрілген бұйымжасауға қажетті негізгі материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау.


    Оқушылар өру түріне байланысты материал таңдайды, мысалы макраме, шілтер өруге арналған жіптер т.б.


    Дәстүрлі емес материалдарды да қолдануға болатынын түсіндіру. Оқушылар әсерлерімен, сезімдерімен бөлісіп,өруге арналған әртүрлі материалдар түрімен жұмыс жасау бойынша өз ойларын айтады.



    Бұйымды өруге арналған сұлба мен нобай жасайды. Оқушы жұмыс барысында материалын, түсін, өру техникасын өздігімен таңдайды. Өру техникасында орындалатын бұйымның нобайы мен сұлбасына байланысты материалды, құрал-жабдықтарын дайындайды.

    Оқушы материалды және өру сұлбасын орындағаннан кейін, бұйымды орындау кезеңдерін жоспарлайды.

    Сұлбалармен жұмыс жасау барысында оқушылар түрлі түстермен өру түйіндер мен кейбір орындарын белгілей отырып, қажетті өрілім түрлеріне назарын аударып отырады.


    (Қ)Жұмыс соңында өз туындыларын сыныпқа ұсынып, бірге талқылайды, өзінің және сыныптастарының жұмыстарына бағалау жүргізеді және мүғалім дұрыс орындалғанын тексереді.


    Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады.

    Сабақтың соңы

    76-80 мин

    Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.


    Жұмысорнынтазалау.

    ауызша

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.

    Сұрақ-жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы.

    Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау.

    Терезені ашып, ауаны тазартып отыру.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға


    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сабақ жоспары 5 сынып
    16.10.2020
    575
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сайдалиева Малика Жорабаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации