Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Орыс сыныбындағы "Қазақ әдебиеті" пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ әдебиеті: 11 «В» сыныбы (ОГМ) |
Тексерілді: |
|||||||||||||||||
Тақырыбы: М. Дулатұлы «Оян,қазақ» |
Мектеп: Қарасай батыр атындағы орта мектеп |
|||||||||||||||||
Күні: 24.09.2018 жыл |
Пән мұғалімі: Есимбаева Г.Д. |
|||||||||||||||||
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
М. Дулатұлының өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беру; |
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||
М. Дулатұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||
Шығармашылық жолының ерекшелігін түсінеді. |
||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||
Шығармаларына көркемдік талдау жасай алады. |
||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
|||||||||||||||||
Өлеңдерін жаттап мағынасына сай мәнерлеп оқи алады. |
||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||
«әдебиет теориясы», «поэзия», «проза», «трагедия» сөздерінің мағынасын түсінеді. |
||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||
Сіз ақын өлеңдерінің сыршылдығын ашып айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Өлеңге көркемдік талдау жасай алады. |
||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
А. Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығы туралы не айта аласыз? А. Байтұрсынов шығармашылығының өзіндік ерекшелігін ашып айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Басталуы |
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру. Ақыл-ой тренингі. |
|
||||||||||||||||
Ортасы |
І тапсырма: Тақырыпты топта оқу, жұппен, топпен талдау. Аквариум әдісі. Оқушылар тақырыпты оқып шығады да, оны жақсы түсінген үш оқушы орт аға шығып отырады. Қалған оқушылар аквариум болып ортадағы оқушыларды қоршап отырады да тақырыпқа байланысты оларға сұрақтар қояды. Ортада алтын балық болып отырған оқушылар бірін-бірі толықтыра отырып жауап береді. 1-топ: М. Дулатовтың өмірі туралы оқиды. Топта жұп болып бір-біріне айтып береді. Өз топтарында талқылайды. 2-топ: шығармашылық жолы туралы оқып, өз топтарында талқылайды. 3-топ: «Бақытсыз Жамал» романы туралы оқып, топта талқылап, ортаға шығып түсіндіреді. 10 минут дайындық, 5 минут талдау. ІІ тапсырма: Оқыған мәліметтерін кестеге немесе сурет салу арқылы, т. б. түрінде түсіндіріп береді. 10 минут |
11-сынып «Қазақ әдебиеті», Дидактикалық материалдар. Интернет желісі.
|
||||||||||||||||
Аяқталуы |
VІІ Үй жұмысын беру. М. Дулатов өмірі мен шығармашылығына байланысты қосымша материалдар жинау. VІ Топ мүшелері критерий арқылы бір-бірін бағалайды. Рефлексия:
|
|
||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс. |
||||||||||||||||
М. Дулатовтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік алады. М. Дулатовтың шығармашылығына жанрлық жақтан талдау жасай алады; |
Критериилер арқылы бағалау;
Екі жұлдыз, бір тілек |
Тарихпен байланыс. 10-сынып.Қазақ әдебиеті оқулығы
|
||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?
|
||||||||||||||||||
Қазақ әдебиеті: 11 «Б» сыныбы |
Тексерілді: |
|||||||||||||||||
Күні: 26.10.2018 жыл |
Мектеп: Қарасай батыр атындағы орта мектеп |
|||||||||||||||||
|
Пән мұғалімі: Есимбаева Г.Д. |
|||||||||||||||||
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
Тақырыбы |
Жүсіпбек Аймауытов. «Ақбілек» романы |
|||||||||||||||||
Мақсаты |
Оқушылар тақырыпты түсініп оқу арқылы біліктілігін , сөздік қорын жетілдіреді, жан-жақты ойлауға үйренеді |
|||||||||||||||||
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Жаңа сөздерді үйренеді.Сұрақ қойып жауап алмасуды қалыптастырадыОйын түрлерін салыстырады. |
|||||||||||||||||
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|||||||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Кім шапшаң, Сөзімді аяқта,Почто, Автор орындығы |
|||||||||||||||||
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. ,қимылымен бейнелеу. |
||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|||||||||||||||
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Кім шапшаң» ойынын пайдалану арқылы сұрақ жауап сәтін өткізу |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру ,Өткен тақырып аррналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі., крассворд, карточкалар |
Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, карточкамен жауап беру |
|||||||||||||||
Түсіну |
«Сөзімді аяқта» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау жаңа тақырыпты өздері ашады |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмаған |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру. Топпен жұмыс жасау |
|||||||||||||||
Қолдану |
«Ақбілек» романы»(10 мин) Постермен жаңа тақырыпты қорғау |
Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді |
|||||||||||||||
Талдау |
«Автор » орындығы Тақырып туралы ойларын жеткізу «Ақбілек» романы |
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және сұрақтар беру арқылы жұмыс істеу.Топпен талқылату. Ортадан білімді оқушы шығып өз ойын сыныпқа жеткізу |
Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға шығып тамаша жазған оқушы ортаға орындыққа отырып оқыйды. Қосымша сұрақтарға жауап береді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
|
|||||||||||||||
Жинақтау |
Шығармашылық тапсырма «Ақбілек» романы(Сурет арқылы тақырыпты жинақтау, бағалау) |
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты суреттер мен тапсырма қағаздарын таратады, топпен оқушылар өз ұстаздары жайлы реттеп жазып көрсеттеді |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу, суретті сипаттау |
|||||||||||||||
Бағалау |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) |
Мұғалім әр топқа балау критерийлерін таратады,бағалау парақшаларын береді |
Оқушылар бағалау критерийлерін пайдаланып бағалайды |
|||||||||||||||
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |