Пән: Ғылымға кіріспеҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім:Өсімдік әлемі | Мектеп: Жанаталап |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Исафина |
Сынып: 2сынып | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады?
|
Оқу мақсаты | өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау.
|
Сабақтың мақсаттары | 2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
Бағалау критерийлері | Білім алушылар:Өсімдік өмірін анықтайды;Табиғаттағы өсімдіктің маңыздылығын түсінеді. |
Тілдік мақсат | Оқушылар «өсімдік», «өсімдік өмірі», «өсімдіктің маңыздылығы» сөздерді қатыстыра отырып, сөйлемдер құрайды. |
Құндылықтарды дарыту | Сымбатты болып өсуінің маңыздылығы жайлы айта келе салауатты өмір салтына тәрбиелеу. |
Алдыңғы білімдер | Оқушылар өсімдіктің өмірі мен және қызметін атап, көрсете біледі (табиғат, топтары, тірі өсімдік, түрлері, т.б.) және табиғаттағы өсімдіктерді ролі, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерін анықтай алады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Артық сөзді тап1.Емен, мамыргүл, алма ағашы, қарағай.2.Шырша, сабақ, жапырақ, жеміс.3.Күрек, теледидар, тырма, суқұйғыш.Қай сөздер қалды? Оларды бір сөзбен қалай атауға болады?Қалай ойлайсың, өсімдік не үшін керек?Сабаққа дайындықЕркін қозғалуға арналған ойын алаңын, топ санына байланысты түрлі түсті фишкаларды, кубикті дайындау керек. Алдын ала өсімдіктерге пайда келтіретін немесе зиян тигізетін жағдаяттарды сипаттайтын/бейнелейтін үлестірмелі парақшалар жиынтығын әзірлеу керек. Әрбір үлестірмелі парақшалардың жоғары оң жақ шетіне пайда немесе зиянның бағасын үш баллдық шкаламен жазу керек.
|
|
Сабақтың ортасы
| (Т) Шағын топтарға екі затты салыстыруға тапсырма беру. -
Адам көгалда демалып, гүл теріп, өсімдіктерге зиян тигізетінін байқамайды. Кейде өсімдіктер тұқым түзіп те үлгермейді. Соның салдарынан өсімдіктердің кейбір түрі мүлдем жойылып кетуі мүмкін.Өсімдіктерге қамқорлықпенқарау қажет. Көшет отырғызып, күтіп-баптаған дұрыс. Қурап қалған ағаштардыуақытында кесіп отыру керек. Себебі олар жас ағаштардың өсуіне кедергі жасайдыКіріспе тапсырма.Орман мен таулардың көрікті жерлерінің суреттерін көрсетіңіз. Атақты пейжазист суретшілердің туындыларын пайдалануға да болады. Көңіл күйді көтеру үшін релаксацияға арналған музыканы қосыңыз. Мүмкіндігінше бейнекөріністі пайдаланыңыз. Оқушылардың көрсетілімнен нені көргендерін, нені сезінгендерін сұраңыз. Оқушылардың білімін саралау мақсатында кейбір оқушыларға әңгіме құруға тапсырма беріңіз. Артық сөзді тап.Бұл жұмысты жұппен орындаған тиімдірек. Тез және дұрыс орындаған оқушыларды мадақтаңыз. Үлгіде көрсетілгендей төрт сөзді ұсыныңыз, мысалы:• емен, мамыргүл, алма ағашы, қарағай;• шырша, сабақ, жапырақ, жеміс;• күрек, теледидар, суқұйғыш, тырма.Оқушылардан әр қатардағы артық сөздерді табуды, қалған сөздерді оқып, ортақ сөзбен атауды сұраңыз және өсімдіктердің пайдасы жөнінде ойланып көрулерін өтініңіз. Оқушылар жауап беруге қиналып жатса, «Егер жер бетінен өсімдіктер жойылып кетсе, не болар еді?» деген сияқты ашық сұрақ қойып көріңіз.Жауаптар1. Мамыргүл. Ортақ атау – ағаштар.2. Шырша. Ортақ атау — өсімдік бөліктері.3. Теледидар. Ортақ атау – бақша құралдарӨзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау СГ 2. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
«Адам қаңқасы» көрнекі кестесі; қаңқаның жеке бөліктерінің суреттері мен олардың аттары жазылған кесте;
|
Сабақтың соңы
| Сабақты қорыту:Бағалау. «Бес саусақ» стратегиясы бойынша..Алақанды бояңдар:- бас бармақ - суретті талқылауға үйренсең;- сұқ саусақ- сабақта қызық болса;- ортаңғы саусақ- сурет бойынша әңгіме құрастыру ұнаса;- аты жоқ саусақ-сабақта қиын болса;- кішкентай саусақ- сабақ қызықсыз болса.Бәрін жақсы түсіндім деген оқушы №1, әлі де сұрақтарым бар деген оқушы №2, ешнәрсе түсінбедім деген оқушы №3 суретті көтеру арқылы сабаққа кері байланыс жасайды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушыларға жеке көмек пен қолдау көрсету. | Сабақ барысында мадақтау сөздер айту арқылы бағалау. Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау. Кері байланыс беру арқылы бағалау. | Сергіту сәтін өткізу. Белсенді тақтаны тек 3 минут қолдануды жоспарлаймын. |