Отандық медицинадағы биотехнологиялық жаңалықтар туралы білесің бе? ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Отандық медицинадағы биотехнологиялық жаңалықтар туралы білесің бе? ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Отандық медицинадағы биотехнологиялық жаңалықтар туралы білесің бе?
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы»

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Отандық медицинадағы биотехнологиялық жаңалықтар туралы білесің бе?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау;

9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасай алады;

эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жаза алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

 «Жылдам фото» тренинг тəсілімен оқушылар шеңбер құрып отырады да, 1-2 минут бір-бірін көзбен жылдам «фотоға» түсіреді. Содан соң кері бұрылып отырып, мұғалімнің түрлі сұрақтарына жауап береді. Өзінен кейін үшінші кім отырғанын, қарсы отырған оқушының үстіндегі киім түсін, кімнің көк көзілдірік тағып отырғанын т.с.с. сұрауға болады. Соңында қайта бір-біріне қарап, өз фотоларының дұрыс-бұрыстығына көз жеткізеді.

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.

Қызығушылықты ояту. Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазылады.







«Бас бармақ»

Слайд



Түрлі- түсті жүрекшелер

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.






Айтылым

Жеке жұмыс

Тапсырмаға байланысты саралау. Ерекше қажеттілігі бар оқушылар: Сәйкестендіру кестесін толтырады.









Жазылым

1- тапсырма

Жеке жұмыс





Жазылым.

9-тапсырма







Айтылым

Қосымша тапсырма

Жұптық жұмыс

ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС)

(даралап оқыту тәсілі арқылы)

Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады.

Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі






7- тапсырма

Айтылым

Топтық жұмыс









Оқылым Айтылым

Жеке жұмыс

5-тапсырма


4-тапсырма

Айтылым



2-тапсырма

Тыңдалым Айтылым


11-тапсырма

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Ізденіс-поиск, искание

Жасуша-клетка

Кешенді- комплексный

Күрделі-сложный

Отандық- отечественный

Айтылым Ойтүрткі

- Балалар қалай ойлайсыздар біз бүгін қандай тақырып туралы сөз етеміз?

Технология деген не?

Технологияның маңызы қандай?

- Отандық өнімдер туралы не білесіздер? «Іші сырты» әдісі білетіндерін ішіне, білгісі келетіндерін сыртына жазады. Әр топ мүшелері кезектесіп шығып, тақтадағы плакатты толтырады.

Жазылым

Мақал- мәтелді пайдаланып, шартты бағыныңқылы құрмалас сөйлем құра.

*Ауру- астан

*Ауруын жасырған өледі

*Аурудың алдын ал

Жазылым

Көп нүктенің орнына қажетті қосымшаны қойып жаз.

1.Аурудың шипасын берсін.

2.Науқасқа шипа болсын!

3.Дерттен арыл!

4.Ауруға шалдықпа!

Айтылым

«Атаулар туралы үш сұрақ» Сабақ басында жаңа тақырып бойынша үш сөзді тақтаға жазамын: ізденіс, жасушы, кешенді, оқушыларға осы атауларға қатысты мынандай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырамын: 1.Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? 2.Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

Айтылым

Пікірталас өткізіңдер.

І топ Биотехнология адам өмірін сақтай алады

ІІ топ Биотехнологияның зиянды жақтары да бар

ІІІ топ Медицина саласындағы жетістіктер

«Идеяны ұстап ал» әдісі бойынша мәтін жанрын анықтау. Ерекшеліктерін атап талдау.

Айтылым

Мәтінді оқып, қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықта.

Айтылым

Сурет бойынша бірнеше сұрақ дайындап, көршіңнен сұхбат ал.

Айтылым

Сұрақтарға жауап бер.

Мәтінді тыңда.Мәтінде жауабы бар сұрақты белгіле.

Жазылым «Шығу парағы»





«Смайликтер»









Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап береді


«Бағдаршам»












Дескриптор:

-Пікірін айтады

-Ой бөліседі

-Түсіндіреді




«Қол шапалақ»

















Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





Оқулық


сөздік

слайд

























Слайд

Оқулық















Оқулық


слайд



Сабақтың соңы


Үй тапсырмасын беру : 6,3 - тапсырма


Кері байланыс

«Менің ұраным»


 Өз деңгейлерін анықтайды.

«ҚҚҚ» әдісі

Қызықты... Құнды... Қиын....


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі