|
ҰІӘ |
Сөйлеуді дамыту |
||
|
Тақырыбы |
Отбасы - бақыт мекені |
||
|
Сілтеме |
«әліппе –дәптер, ғаламтор,әдістемелік құрал,МАН. |
||
|
Тәрбиешінің аты-жөні |
Тәрбие Звонова Наталья Генадиевна |
||
|
Мектеп |
«Қарақол орта мектеп – бақшасы» КММ |
||
|
Міндетті |
Оқушылардың алған білім деңгейін анықтау. Қойылған
сұрақтарға толық жауап беруге, сөздік қорын, тіл байлығын, ауызша
есептеулерін, нақты шапшаң жауап табуға үйрету,
тәрбиелеу. |
||
|
Оқу нәтижелері |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындауды, оларға сұрақ қоя білуді үйренеді, сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айтып, қорытуға үйренеді. Өзін-өзі және басқаларды бағалау дағдысы, топтық ынтымақтастық қалыптасады. |
||
|
Көрнекілігі |
Ақ қағаз, оқулық,үлестірме материалдар, жеке суреттер. |
||
|
Тапсырмалар |
АКТ. «Жұбын тап» ойыны. Топтық жұмыстар. Шығармашылық тапсырма. Венн диаграммасы. |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру
Топқа бөлу |
Алтын балық. Жаздың жайма-шуақ керемет бір күні,мен судың жағасында дем алып отырмын.Күн қапырық болып, ысып кетті. Суға секіріп түсіп, рахаттана шомылдым. Не деген керемет!Өзімді судағы балықтай еркін, жайлы сезіндім.Су астына сүңгіп тереңдей бердім. О, ғажап! Мына сұлулықты қалайша көрмегенмін. Су асты патшалығына кез болдым. Айналам сондай әсем, сұлу дүниеге толы. Өте әдемі өсімдіктер, ағаштар, көздің жауын алатын лағыл тастар, інжу маржандар. Балықтың небір әдемі түрлерін көрдім. Осынау сұлулыққа тоймай қарап тұрған кезімде, балықтардың арасынан басына тәж киген, жан-жағына жарық шашып келе жатқан «алтын балықты» байқадым.Қызығып кетіп, оны ұстап алдым. Мына кереметті қара, дәл ертегідегідей сөйлеп қоя берді: «Әй, жас өркен, мені жібер, айтқанымды істесең, үш тілегіңді орындаймын». Мен ойланып, толғанып, алтын балықты жөніне жібердім. Ішімнен үш тілегімді ойлап, су бетіне жүзе жөнелдім». Қане, бәрімізкөзімізді ашамыз. Ішімізден ойлаған тілектерімізді болашағымызға ала кетейік. Тілегентілектеріңіздіңтолықорындалуыншынжүректентілеймін! |
Оқушылар қимыл- қозғалыстарды қайталайды. |
АКТ Топ ережесі жазылған постер |
|
Білу |
Отбасы әлеміне саяхат Оқушылармен бірге жоба дайындау |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды |
Тақта Жеке сөздер жазылған қағаздар |
|
Түсіну |
Мәнерлеп оқу Мазмұнымен танысу |
Оқушылар іштей, дауыстап, тізбектеп оқиды. |
. |
|
Қолдану
|
Жаңа тақырып бойынша тапсырма 1 топ: сурет салу 2 топ: өлең жазу 3 топ: коллаж |
Өлеңге сүйеніп сурет салады. |
Ақ қағаз, қарындаштар |
|
Талдау |
Отбасы - бақыт мекені Кестемен жұмыс |
Оқушылар топпен сол сөздерді тауып жазады. |
оқулық |
|
Сергіту сәті.
|
Ұшты-ұшты
құлын ұшты. |
Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|
Жинақтау |
«Жүрдек пойыз» топ болып сабақта алған білімдерін, ойларын ортаға салады. |
Тақтаға шығып тапсырманы орындайды |
Тақта |
|
Рефлексия
|
Тыныштықта отыру. Балалар көздерін
жұмады. Тәрбиеші сөйлейді. Сендердің жүректерің — сендердің кішкене
жарқыраған күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің
сендерге жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен
бөлісесіңдер. Ал, кәне жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің
әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге, өздеріміздің достарымызға, барлық
адамзатқа, келген қонақтарға, маған және өзіміздің кішкене
ғана әдемі жер шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік, жақсылық
тілейік. |
Оқушылар пікір- лерін жазады. |
Стикерлер |
|
Келесі тапсырма |
Дәйексөзді жаттап алу |
Мазмұнын талдайды |
Әліппе - дәптер |
|
Бағалау. |
Жиынтық бағалау: оқушыларды мадақтап, бағалау. |
Смайликтерді санайды. |
смайликтер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасы - бақыт мекені
Отбасы - бақыт мекені
|
ҰІӘ |
Сөйлеуді дамыту |
||
|
Тақырыбы |
Отбасы - бақыт мекені |
||
|
Сілтеме |
«әліппе –дәптер, ғаламтор,әдістемелік құрал,МАН. |
||
|
Тәрбиешінің аты-жөні |
Тәрбие Звонова Наталья Генадиевна |
||
|
Мектеп |
«Қарақол орта мектеп – бақшасы» КММ |
||
|
Міндетті |
Оқушылардың алған білім деңгейін анықтау. Қойылған
сұрақтарға толық жауап беруге, сөздік қорын, тіл байлығын, ауызша
есептеулерін, нақты шапшаң жауап табуға үйрету,
тәрбиелеу. |
||
|
Оқу нәтижелері |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындауды, оларға сұрақ қоя білуді үйренеді, сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айтып, қорытуға үйренеді. Өзін-өзі және басқаларды бағалау дағдысы, топтық ынтымақтастық қалыптасады. |
||
|
Көрнекілігі |
Ақ қағаз, оқулық,үлестірме материалдар, жеке суреттер. |
||
|
Тапсырмалар |
АКТ. «Жұбын тап» ойыны. Топтық жұмыстар. Шығармашылық тапсырма. Венн диаграммасы. |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру
Топқа бөлу |
Алтын балық. Жаздың жайма-шуақ керемет бір күні,мен судың жағасында дем алып отырмын.Күн қапырық болып, ысып кетті. Суға секіріп түсіп, рахаттана шомылдым. Не деген керемет!Өзімді судағы балықтай еркін, жайлы сезіндім.Су астына сүңгіп тереңдей бердім. О, ғажап! Мына сұлулықты қалайша көрмегенмін. Су асты патшалығына кез болдым. Айналам сондай әсем, сұлу дүниеге толы. Өте әдемі өсімдіктер, ағаштар, көздің жауын алатын лағыл тастар, інжу маржандар. Балықтың небір әдемі түрлерін көрдім. Осынау сұлулыққа тоймай қарап тұрған кезімде, балықтардың арасынан басына тәж киген, жан-жағына жарық шашып келе жатқан «алтын балықты» байқадым.Қызығып кетіп, оны ұстап алдым. Мына кереметті қара, дәл ертегідегідей сөйлеп қоя берді: «Әй, жас өркен, мені жібер, айтқанымды істесең, үш тілегіңді орындаймын». Мен ойланып, толғанып, алтын балықты жөніне жібердім. Ішімнен үш тілегімді ойлап, су бетіне жүзе жөнелдім». Қане, бәрімізкөзімізді ашамыз. Ішімізден ойлаған тілектерімізді болашағымызға ала кетейік. Тілегентілектеріңіздіңтолықорындалуыншынжүректентілеймін! |
Оқушылар қимыл- қозғалыстарды қайталайды. |
АКТ Топ ережесі жазылған постер |
|
Білу |
Отбасы әлеміне саяхат Оқушылармен бірге жоба дайындау |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды |
Тақта Жеке сөздер жазылған қағаздар |
|
Түсіну |
Мәнерлеп оқу Мазмұнымен танысу |
Оқушылар іштей, дауыстап, тізбектеп оқиды. |
. |
|
Қолдану
|
Жаңа тақырып бойынша тапсырма 1 топ: сурет салу 2 топ: өлең жазу 3 топ: коллаж |
Өлеңге сүйеніп сурет салады. |
Ақ қағаз, қарындаштар |
|
Талдау |
Отбасы - бақыт мекені Кестемен жұмыс |
Оқушылар топпен сол сөздерді тауып жазады. |
оқулық |
|
Сергіту сәті.
|
Ұшты-ұшты
құлын ұшты. |
Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|
Жинақтау |
«Жүрдек пойыз» топ болып сабақта алған білімдерін, ойларын ортаға салады. |
Тақтаға шығып тапсырманы орындайды |
Тақта |
|
Рефлексия
|
Тыныштықта отыру. Балалар көздерін
жұмады. Тәрбиеші сөйлейді. Сендердің жүректерің — сендердің кішкене
жарқыраған күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің
сендерге жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен
бөлісесіңдер. Ал, кәне жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің
әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге, өздеріміздің достарымызға, барлық
адамзатқа, келген қонақтарға, маған және өзіміздің кішкене
ғана әдемі жер шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік, жақсылық
тілейік. |
Оқушылар пікір- лерін жазады. |
Стикерлер |
|
Келесі тапсырма |
Дәйексөзді жаттап алу |
Мазмұнын талдайды |
Әліппе - дәптер |
|
Бағалау. |
Жиынтық бағалау: оқушыларды мадақтап, бағалау. |
Смайликтерді санайды. |
смайликтер |
шағым қалдыра аласыз

















