Отбасылық шеңберде оқу - баланы тәрбиелеу әдісі ретінде
Кітаптар адам өмірінде үлкен рөл атқарады. Олар алдыңғы ұрпақтардың барлық даналығын қамтиды. Әдебиет баспа мәтіндерінде жасырын мағыналарды ойлауға, ойлауға, іздеуге үйретеді. Сондай-ақ, көркем шығармада белгілі бір дәуірдің атмосферасы бейнеленген. Табиғат пен тұрғын үйлердің сипаттамасы, адамдардың мінез-құлқы, олардың сөйлеуі мен өмірлік құндылықтары егжей-тегжейлі баяндалады. Кітаптар баланың әлем туралы түсінігін кеңейтуге, оны заттармен, табиғатпен, айналасындағы барлық нәрселермен таныстыруға қызмет етеді. Кітап баланың дамуында маңызды рөл атқарады. Өлеңдер мен ертегілерді тыңдай отырып, бала жаңа сөздерді біледі және есте сақтайды, кітаптың мазмұны мен иллюстрациялары оның көкжиегін кеңейтуге, есте сақтау мен зейінді дамытуға көмектеседі. Кітап қызығушылық сияқты маңызды САПАНЫҢ негізін қалады.
Отбасылық оқу-отбасын нығайтудың ұмытылған тиімді құралы.
Қазіргі ата-аналар балалардың жаман мінез-құлқына жиі шағымданады: олар естімейді, мұқият емес, тыныш емес, сонымен қатар мазасыздық, логопедиялық проблемалар: сөйлеу кеш пайда болды, оқымайды, жазудағы қателіктер, жалпы оқудағы қиындықтар. Мұның себебі-ми құрылымдарының функционалды жетілмегендігі. Бұл жағдайдың себептері жүктілік кезінде мидың жетілуінің бұзылуымен, ата-аналардың баламен аз қарым-қатынаста болуымен, аз ойнауымен, сондай-ақ теледидар мен компьютерлердің өмірге кең енуімен байланысты.
Мультфильмдерді, телефондағы немесе планшеттегі ойындарды жиі көру баланың клиптік ойлауын қалыптастырады, яғни. бала экранда болып жатқан оқиғалардың мәнін білмей, көбінесе суреттердің тез өзгеруіне назар аударады, тек сыртқы белгілерге назар аударады. Бұл баланың нақты әлеуметтік тәжірибені беруі және игеруі мүмкін емес, оның қоршаған әлемге бейімделу мүмкіндігін төмендетеді. Компьютерлік кейіпкерлер сөйлеу мимикасының бүкіл палитрасын бермейді, бұл баланың сөйлеуді игеруіне, сондай-ақ ойлауды қалыптастыруға теріс әсер етеді. Нәтижесінде ми қыртысының жасына сәйкес дамуы болмайды, демек, барлық психикалық функциялар (зейін, есте сақтау, ойлау және т.б.). Тиісінше, бізде мидың функционалды жетілмегендігі және басында айтылған барлық мәселелер бар.
Ата-аналарға баланың дұрыс дамуына не көмектесе алады? Отбасылық оқу.
Отбасылық оқу-бұл әр отбасы мүшесінің кезекпен дауыстап оқуы(жасына байланысты). Отбасылық оқу жанды қарым-қатынас, мимика, эмоциялар, әлеуметтік тәжірибені жеткізуге мүмкіндік береді.
- Қай жаста баламен кітап оқуды, балаға оқуды бастауға болады? Оқу қай жастан бастап балаларға пайдалы әсер ете бастайды?
Алдымен бұл оқу болмайды, өйткені баланың сөйлеу есту қабілеті дамымаған, көру қабілеті дамымаған, зейіні тұрақсыз. Бірақ одан әрі оқу мүмкіндігін дамыту үшін оған дыбыстарды естіп, анасымен бірге бірдеңе жасау керек. Балаға іс-әрекеттері бар қысқа өлеңдер мен питомниктер өте қажет: саусақтарды бүгу, шұңқырға түсу және т.б. питомниктер сөйлеуді қабылдауды, сөздің мағынасын түсінуді дамытады, питомниктермен іс-әрекетте эмоционалды даму пайда болады, ата-аналармен қарым-қатынас және эмоционалды жақындасу жүреді.
Бір жылға біз қарапайым және түсінікті (тұрмыстық заттар, Жануарлар) бастап, сыртындағы заттармен салыстыруға болатын және сюжеттік суреттермен аяқталатын суреттерге шолу қосамыз (сюжеттің кішкене сипаттамасы бар ертегілерге арналған иллюстрациялар). Әрі қарай, біз кітаптардағы немесе ертегілердегі суреттері бар шағын өлеңдерді оқи бастаймыз. Сонымен бірге біз талқылауды енгіземіз: қоянның қайда, оның құлағы қайда, ал сенің құлағың қайда және т.б. біртіндеп, сөйлеудің дамуымен сіз сұрай аласыз: қоян қайда барды, кіммен кездесті. Төрт жасында сіз сұрай аласыз: Айболитке жолдағы барлық қиындықтарды жеңуге не көмектесті деп ойлайсыз?
Бірлескен оқу отбасындағы қарым-қатынасты нығайтады. Отбасы шеңберінде оқығанда біз өзара әрекеттесеміз: қарым-қатынас жасаймыз, яғни әлеуметтік тәжірибе туралы ақпарат алмасамыз, эмоциялармен алмасамыз, жақындық жасаймыз, бір-біріміздің жылулығымызды сезінеміз. Бірлескен оқу өте пайдалы және сонымен бірге бюджетке қолайлы: отбасылық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің басқа түрлерімен салыстырғанда аз уақыт қажет, мысалы, серуендеу, ал пайдасы салыстырмалы түрде көп. Әрине, серуендеуді жоққа шығаруға болмайды. Ең бастысы-ата-аналардың жағымды эмоционалды көңіл-күйі және олардың сюжетті түсінуге, оны талдауға, оны өз тәжірибесіне көшіруге, баламен бөлісуге деген жеке қалауы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасылық шеңберде оқу
Отбасылық шеңберде оқу
Отбасылық шеңберде оқу - баланы тәрбиелеу әдісі ретінде
Кітаптар адам өмірінде үлкен рөл атқарады. Олар алдыңғы ұрпақтардың барлық даналығын қамтиды. Әдебиет баспа мәтіндерінде жасырын мағыналарды ойлауға, ойлауға, іздеуге үйретеді. Сондай-ақ, көркем шығармада белгілі бір дәуірдің атмосферасы бейнеленген. Табиғат пен тұрғын үйлердің сипаттамасы, адамдардың мінез-құлқы, олардың сөйлеуі мен өмірлік құндылықтары егжей-тегжейлі баяндалады. Кітаптар баланың әлем туралы түсінігін кеңейтуге, оны заттармен, табиғатпен, айналасындағы барлық нәрселермен таныстыруға қызмет етеді. Кітап баланың дамуында маңызды рөл атқарады. Өлеңдер мен ертегілерді тыңдай отырып, бала жаңа сөздерді біледі және есте сақтайды, кітаптың мазмұны мен иллюстрациялары оның көкжиегін кеңейтуге, есте сақтау мен зейінді дамытуға көмектеседі. Кітап қызығушылық сияқты маңызды САПАНЫҢ негізін қалады.
Отбасылық оқу-отбасын нығайтудың ұмытылған тиімді құралы.
Қазіргі ата-аналар балалардың жаман мінез-құлқына жиі шағымданады: олар естімейді, мұқият емес, тыныш емес, сонымен қатар мазасыздық, логопедиялық проблемалар: сөйлеу кеш пайда болды, оқымайды, жазудағы қателіктер, жалпы оқудағы қиындықтар. Мұның себебі-ми құрылымдарының функционалды жетілмегендігі. Бұл жағдайдың себептері жүктілік кезінде мидың жетілуінің бұзылуымен, ата-аналардың баламен аз қарым-қатынаста болуымен, аз ойнауымен, сондай-ақ теледидар мен компьютерлердің өмірге кең енуімен байланысты.
Мультфильмдерді, телефондағы немесе планшеттегі ойындарды жиі көру баланың клиптік ойлауын қалыптастырады, яғни. бала экранда болып жатқан оқиғалардың мәнін білмей, көбінесе суреттердің тез өзгеруіне назар аударады, тек сыртқы белгілерге назар аударады. Бұл баланың нақты әлеуметтік тәжірибені беруі және игеруі мүмкін емес, оның қоршаған әлемге бейімделу мүмкіндігін төмендетеді. Компьютерлік кейіпкерлер сөйлеу мимикасының бүкіл палитрасын бермейді, бұл баланың сөйлеуді игеруіне, сондай-ақ ойлауды қалыптастыруға теріс әсер етеді. Нәтижесінде ми қыртысының жасына сәйкес дамуы болмайды, демек, барлық психикалық функциялар (зейін, есте сақтау, ойлау және т.б.). Тиісінше, бізде мидың функционалды жетілмегендігі және басында айтылған барлық мәселелер бар.
Ата-аналарға баланың дұрыс дамуына не көмектесе алады? Отбасылық оқу.
Отбасылық оқу-бұл әр отбасы мүшесінің кезекпен дауыстап оқуы(жасына байланысты). Отбасылық оқу жанды қарым-қатынас, мимика, эмоциялар, әлеуметтік тәжірибені жеткізуге мүмкіндік береді.
- Қай жаста баламен кітап оқуды, балаға оқуды бастауға болады? Оқу қай жастан бастап балаларға пайдалы әсер ете бастайды?
Алдымен бұл оқу болмайды, өйткені баланың сөйлеу есту қабілеті дамымаған, көру қабілеті дамымаған, зейіні тұрақсыз. Бірақ одан әрі оқу мүмкіндігін дамыту үшін оған дыбыстарды естіп, анасымен бірге бірдеңе жасау керек. Балаға іс-әрекеттері бар қысқа өлеңдер мен питомниктер өте қажет: саусақтарды бүгу, шұңқырға түсу және т.б. питомниктер сөйлеуді қабылдауды, сөздің мағынасын түсінуді дамытады, питомниктермен іс-әрекетте эмоционалды даму пайда болады, ата-аналармен қарым-қатынас және эмоционалды жақындасу жүреді.
Бір жылға біз қарапайым және түсінікті (тұрмыстық заттар, Жануарлар) бастап, сыртындағы заттармен салыстыруға болатын және сюжеттік суреттермен аяқталатын суреттерге шолу қосамыз (сюжеттің кішкене сипаттамасы бар ертегілерге арналған иллюстрациялар). Әрі қарай, біз кітаптардағы немесе ертегілердегі суреттері бар шағын өлеңдерді оқи бастаймыз. Сонымен бірге біз талқылауды енгіземіз: қоянның қайда, оның құлағы қайда, ал сенің құлағың қайда және т.б. біртіндеп, сөйлеудің дамуымен сіз сұрай аласыз: қоян қайда барды, кіммен кездесті. Төрт жасында сіз сұрай аласыз: Айболитке жолдағы барлық қиындықтарды жеңуге не көмектесті деп ойлайсыз?
Бірлескен оқу отбасындағы қарым-қатынасты нығайтады. Отбасы шеңберінде оқығанда біз өзара әрекеттесеміз: қарым-қатынас жасаймыз, яғни әлеуметтік тәжірибе туралы ақпарат алмасамыз, эмоциялармен алмасамыз, жақындық жасаймыз, бір-біріміздің жылулығымызды сезінеміз. Бірлескен оқу өте пайдалы және сонымен бірге бюджетке қолайлы: отбасылық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің басқа түрлерімен салыстырғанда аз уақыт қажет, мысалы, серуендеу, ал пайдасы салыстырмалы түрде көп. Әрине, серуендеуді жоққа шығаруға болмайды. Ең бастысы-ата-аналардың жағымды эмоционалды көңіл-күйі және олардың сюжетті түсінуге, оны талдауға, оны өз тәжірибесіне көшіруге, баламен бөлісуге деген жеке қалауы.
шағым қалдыра аласыз













