|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Құқықтану |
|||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.4 Отбасының қоғамдағы маңыздылығы |
|||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
03.05. |
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Отбасының әлеуметтік мәні неде? |
|||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.5.4.1 отбасының қоғамдағы маңыздылығын бағалау |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Отбасы ұғымын, отбасының функцияларын, отбасының әлеуметтік топ екенін біледі. Қазіргі заманғы отбасының негізгі қызметтерін көрсетеді. Отбасының қоғамдағы орнына баға береді. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Ойталқы» “Отбасы – семья, үй деген сөздің синонимі” яғни бір оттың (ошақтың) басында өмір сүріп жатқан қандастар. “Жанұя - өмірдегі туысқандық қарым – қатынастық ортақ белгісі” “Үйелмен – ғасырлар бойы өмір сүріп келе жатқан адам баласының әлеуметтік ортасы” “Семья-некеге немесе қандас туысқандыққа негізделген қоғамдық шағын топ, адам тұрмысын ұйымдастырудың бастапқы формасы” Осы төрт анықтамадан қандай ортақ ой түюге болады? Оқушылар пікірі тыңдалып, кері байланыс беріледі. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы |
||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
1 тапсырма Жұптық жұмыс Мәтінмен жұмыс Инсерт (түртіп алу) әдісі
ЕББҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; Оқушылар жауабы тыңдалып, кері байланыс беріледі.
2 тапсырма (Саралау) Жеке жұмыс Кесте толтыру
«Еркін микрофон» «Кейінгі бірнеше ондаған, тіпті жүздеген жылдар аралығында жұмыр жер бетін мекендейтін көптеген халықтар мен мемлекеттерде отбасы дағдарысы белең алып бара жатыр деген пікірлер жиі айтылып жүр. Қазіргідей өркениеттің аса дамыған кезеңінде отбасы өзінің негізгі атқаратын әлеуметтік қызметі - өмірге ұрпақ әкелуді қойды, бұл құбылыс отбасын ыдыратушы, құлдыратушы институтқа (ұйым) айналдырды» деген автор сөзіне қазақстан қоғамына қатысты пікіріңізді білдіріңіз
|
Оқушылар отбасының әлеуметтік мәнін сипаттайды; Оқушылар отбасының функциясына түсінік береді; Оқушылар отбасының әлеуметтік маңызына баға береді. Оқушылар автор сөзіне өз пікірін білдіреді; Нақты дәлелдер келтіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Критерий:
Критерий: Автор сөзіне өз пікірін білдіреді; Нақты дәлелдер келтіреді.
|
Ақпараттық мәтін Қосымша мәліметтер
Презентация
Суреттер
Үлестірмелі қағаздар
Кесте
|
||||||||||||||||
|
Бекіту
Кері байланыс |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Отбасының әлеуметтік мәні неде? « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
«Ең үздік жауап» Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Ақпарат тық карточка
А4, конспект
|
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасының әлеуметтік мәні неде? Құқық пәні
Отбасының әлеуметтік мәні неде? Құқық пәні
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Құқықтану |
|||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.4 Отбасының қоғамдағы маңыздылығы |
|||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
03.05. |
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Отбасының әлеуметтік мәні неде? |
|||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.5.4.1 отбасының қоғамдағы маңыздылығын бағалау |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Отбасы ұғымын, отбасының функцияларын, отбасының әлеуметтік топ екенін біледі. Қазіргі заманғы отбасының негізгі қызметтерін көрсетеді. Отбасының қоғамдағы орнына баға береді. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Ойталқы» “Отбасы – семья, үй деген сөздің синонимі” яғни бір оттың (ошақтың) басында өмір сүріп жатқан қандастар. “Жанұя - өмірдегі туысқандық қарым – қатынастық ортақ белгісі” “Үйелмен – ғасырлар бойы өмір сүріп келе жатқан адам баласының әлеуметтік ортасы” “Семья-некеге немесе қандас туысқандыққа негізделген қоғамдық шағын топ, адам тұрмысын ұйымдастырудың бастапқы формасы” Осы төрт анықтамадан қандай ортақ ой түюге болады? Оқушылар пікірі тыңдалып, кері байланыс беріледі. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы |
||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
1 тапсырма Жұптық жұмыс Мәтінмен жұмыс Инсерт (түртіп алу) әдісі
ЕББҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; Оқушылар жауабы тыңдалып, кері байланыс беріледі.
2 тапсырма (Саралау) Жеке жұмыс Кесте толтыру
«Еркін микрофон» «Кейінгі бірнеше ондаған, тіпті жүздеген жылдар аралығында жұмыр жер бетін мекендейтін көптеген халықтар мен мемлекеттерде отбасы дағдарысы белең алып бара жатыр деген пікірлер жиі айтылып жүр. Қазіргідей өркениеттің аса дамыған кезеңінде отбасы өзінің негізгі атқаратын әлеуметтік қызметі - өмірге ұрпақ әкелуді қойды, бұл құбылыс отбасын ыдыратушы, құлдыратушы институтқа (ұйым) айналдырды» деген автор сөзіне қазақстан қоғамына қатысты пікіріңізді білдіріңіз
|
Оқушылар отбасының әлеуметтік мәнін сипаттайды; Оқушылар отбасының функциясына түсінік береді; Оқушылар отбасының әлеуметтік маңызына баға береді. Оқушылар автор сөзіне өз пікірін білдіреді; Нақты дәлелдер келтіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Критерий:
Критерий: Автор сөзіне өз пікірін білдіреді; Нақты дәлелдер келтіреді.
|
Ақпараттық мәтін Қосымша мәліметтер
Презентация
Суреттер
Үлестірмелі қағаздар
Кесте
|
||||||||||||||||
|
Бекіту
Кері байланыс |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Отбасының әлеуметтік мәні неде? « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
«Ең үздік жауап» Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Ақпарат тық карточка
А4, конспект
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













