|
Апта |
Математика 2-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы : |
Өтілген материалды қорытындылау. |
|
Жалпы мақсаты : |
Өтілген тақырыптарын еске түсіре отырып, есептер шығару. |
|
Күтілетін нәтижелер : |
- а) өтілген тақырыптарды еске түсіріп айта алады; - в) есептерді өз беттерімен шығара алады; - с) өзін қоршаған ортадағы заттарды зерделеп, талдайды; |
|
Керекті жабдықтар : |
оқулық , жұмыс дәптері, ауызша жаттығулар. |
Сабақ барысы :
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру. №5 есеп 105 бет Топқа бөлу. |
Балалар амандасады . Қайырлы күн, достар! Бүгінгі күн міне Сәттілікке толсын Біздің алар бағамыз Кілең бестіктер болсын! 13+22=35 40-30=10 35+10=45 33+4=34 25-5=20 34-20=14 17+12=29 50-30=20 29-20=9 Топқа бөлінеді. 1топ «Теңдік» 2топ «Санды өрнек» 3топ «Әріпті өрнек» 4 топ «Теңсіздік»(топ басшысы бағалайды) |
|
Тұсаукесер |
«Математикалық телефон» ойыны. Шарты: күнделікті телефон арқылы сөйлескендей бір-біріне математикалық тапсырмалар беріп, жауабын алады. |
Ойынға қатыспаған балалар олардың жауаптарының дұрыс не бұрыстығын тексеріп отырады.Бір бала сұрақ қояды,ал екінші бала жауап береді.Жауап бере алмаса орнына отырады да, ойынды басқа бала жалғастырады. |
|
Негізгі бөлім |
Оқулықпен жұмыс. 1тапсырма Есепте. 2 тапсырма Есепте. (уақытпен) 3тапсырма Уақытты анықтау. 5 тапсырма Есепті әртүрлі тәсілмен шығар. Сергіту сәті Қимылмен орындау. 6 тапсырма Сұраққа жауап беру. Сабаққа жақсы қатысқан балаларды бағалау. Үйге тапсырма: 4 есеп 104 бет |
1 топ 39-27=12 96-83=13 78-37=41 2топ 66-61=5 99-61=38 74-42=32 3 топ 35см+12см=47см 8дм+17см=97см 48см-26см=22см 4 топ Тексереді. Оқушылар уақытпен есептейді. (3мин) 81+13=94 14+62=76 25+71=96 93-91=2 99-83=16 84-51=33 53+12=65 81+17=98 62+25=87 73-41=32 42-21=21 57-24=33 81+14=95 82-61=21 72+25=97 Сағаттың қанша екенін айтады.Бұрыш түрлерін анықтайды. Б-58 1к-22 2к-22 Қ-? Ш: 58-(22+22) =58-44=14 Ж: аквариумда 14 балық қалды. (58-22)-22=36-22=14 Қимылмен көрсетіп орындайды. Бойды сергек тік ұста Емін – еркін тыныста Деміңді ішке тез алда Оң қолыңды соз алға Қол ұшына қара да Үшбұрыш сыз ауада Сол қол бос тұрмасын Шеңбер жасап тынбасын Бақылау жұмысынан Анар 5, Жанар 4, Қарлығаш 3 бағасын алды. Топ басшысы бағалаған парақтарын береді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
өтілген материалды қайталау
өтілген материалды қайталау
|
Апта |
Математика 2-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы : |
Өтілген материалды қорытындылау. |
|
Жалпы мақсаты : |
Өтілген тақырыптарын еске түсіре отырып, есептер шығару. |
|
Күтілетін нәтижелер : |
- а) өтілген тақырыптарды еске түсіріп айта алады; - в) есептерді өз беттерімен шығара алады; - с) өзін қоршаған ортадағы заттарды зерделеп, талдайды; |
|
Керекті жабдықтар : |
оқулық , жұмыс дәптері, ауызша жаттығулар. |
Сабақ барысы :
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру. №5 есеп 105 бет Топқа бөлу. |
Балалар амандасады . Қайырлы күн, достар! Бүгінгі күн міне Сәттілікке толсын Біздің алар бағамыз Кілең бестіктер болсын! 13+22=35 40-30=10 35+10=45 33+4=34 25-5=20 34-20=14 17+12=29 50-30=20 29-20=9 Топқа бөлінеді. 1топ «Теңдік» 2топ «Санды өрнек» 3топ «Әріпті өрнек» 4 топ «Теңсіздік»(топ басшысы бағалайды) |
|
Тұсаукесер |
«Математикалық телефон» ойыны. Шарты: күнделікті телефон арқылы сөйлескендей бір-біріне математикалық тапсырмалар беріп, жауабын алады. |
Ойынға қатыспаған балалар олардың жауаптарының дұрыс не бұрыстығын тексеріп отырады.Бір бала сұрақ қояды,ал екінші бала жауап береді.Жауап бере алмаса орнына отырады да, ойынды басқа бала жалғастырады. |
|
Негізгі бөлім |
Оқулықпен жұмыс. 1тапсырма Есепте. 2 тапсырма Есепте. (уақытпен) 3тапсырма Уақытты анықтау. 5 тапсырма Есепті әртүрлі тәсілмен шығар. Сергіту сәті Қимылмен орындау. 6 тапсырма Сұраққа жауап беру. Сабаққа жақсы қатысқан балаларды бағалау. Үйге тапсырма: 4 есеп 104 бет |
1 топ 39-27=12 96-83=13 78-37=41 2топ 66-61=5 99-61=38 74-42=32 3 топ 35см+12см=47см 8дм+17см=97см 48см-26см=22см 4 топ Тексереді. Оқушылар уақытпен есептейді. (3мин) 81+13=94 14+62=76 25+71=96 93-91=2 99-83=16 84-51=33 53+12=65 81+17=98 62+25=87 73-41=32 42-21=21 57-24=33 81+14=95 82-61=21 72+25=97 Сағаттың қанша екенін айтады.Бұрыш түрлерін анықтайды. Б-58 1к-22 2к-22 Қ-? Ш: 58-(22+22) =58-44=14 Ж: аквариумда 14 балық қалды. (58-22)-22=36-22=14 Қимылмен көрсетіп орындайды. Бойды сергек тік ұста Емін – еркін тыныста Деміңді ішке тез алда Оң қолыңды соз алға Қол ұшына қара да Үшбұрыш сыз ауада Сол қол бос тұрмасын Шеңбер жасап тынбасын Бақылау жұмысынан Анар 5, Жанар 4, Қарлығаш 3 бағасын алды. Топ басшысы бағалаған парақтарын береді. |
шағым қалдыра аласыз













