Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап Миға шабуыл.1.Асан Қайғының өмірі туралы түсінік беру;2.Асан Қайғының жерұйықты іздеуі;3.Асан барып қайтқан жерлерге саяхат (картамен жұмыс);4.Асан Қайғының философиялық дүниетанымы. | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау арқылы оқушыларды диалогқа түсіру.Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау. | Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. Қойылған сұрақтарға презентация арқылы жауап береді. |
Түсіну | Жаңа сабақты түсіндіру. Тақырыбы: «Есті көрсең, кем деме», «Көлде жүрген қоңыр қаз», «Еділ бол да, Жайық бол» толғаулары. | 1-топ: «Еділ бол да, Жайық бол»;2-топ: «Есті көрсең, кем деме»;3-топ: «Көлде жүрген қоңыр қаз»Оқушылар өз топтарымен берілген толғауға байланысты постер жасайды. Онда толғаудың негізгі ойына, құрылысына, құрылымына талдау жасайды. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту.Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы меңгерген оқушы шығып сабақты түсіндіреді. |
Қолдану |
Пікір күнделігі1-топ. Шығармадан үзінді.1.Мінезі жаман адамғаЕнді қайтіп жуыспа.Тәуір көрер кісіңмен,Жалған айтып суыспа.2.Ғылымым жұрттан асты деп,Кеңессіз сөз бастама.Жеңемін деп біреуді,Өтірік сөзбен қостама.3. Ауылдағы жамандар,Ел қадірін не білсін?!Көшіп-қонып көрмеген,Жер қадірін не білсін?!2-топ.Асан қайғы толғауларына байланысты мақал-мәтелдер айту.
3-топ. «Толғаулардың маңызы» тақырыбына шағын эссе жазу. | Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ өз беттерінше ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып, ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағынасын ашады.
| Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жеке дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып, ортақ жауап табу керек. |
|
|
Өз пікірім |
Талдау | Мәтінмен жұмыс.1-топ. Толғаудағы жалқы есімдерді табу.2-топ. Сөз тіркестерін табу.3-топ. Етістіктерді теріп жазу.Өз ойларын ортаға салады, сабақты талдайды. | Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріліп, сол тапсырмалар бойынша жауаптарын ортаға салады. |
|
Жинақтау | Полиглот әдісі арқылы отан жайында үш тілде өлең оқу. | 1-топ қазақ тілінде,2-топ орыс тілінде,3-топ ағылшын тілінде отан туралы өлең оқиды. | Топ бірлесе отырып қағазға тақырыптан не түсінгендерін талқылайды. |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
| Бағалау парақтарын таратады.Бір-бірін бағалауды қадағалау. | Топты бағалау.Өзін-өзі бағалау. |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру. | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. | Ұсынылған стикерді толтыру. |