Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: қазақ әдебиеті |
Бөлім: Тәуелсіздік – қасиет тұнған ұлы ұғым |
Мұғалімнің аты жөні: Жайбергенова Меруерт |
||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Асқар Алтай. «Прописка» әңгімесі. Кейіпкерлер бейнесі. |
|||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6. Т/Ж4 – көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу; 6. А/И4 - әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу. |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіменің мазмұнымен таныс. Кейіпкерлерін атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әңгіме үзінділерін мәнерлеп оқи алады. Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алады. Кейбір оқушылар орындай алады: әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады. |
|||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Кілт сөздер мен фразалар: прописка, желтоқсан, запастағы офицер Пән лексикасы мен терминологиясы: кейіпкер, кейіпкер бейнесі, пейзаж. Диалог құруға, жазуға арналған пайдалы тіркестер: көкектің кәрі қыздай қылтың-сылтың басы, сенімсіз адам, бөрідей ышқына ұлыған боран, үзік-үзік ойлар. |
|||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||
Не себепті ... деп ойлайсыңдар? |
||||||||||||||||
Ишара... |
||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Архаттың прописка алу жолындағы сергелдеңі |
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Жетістік критерийі: |
|||||||||||||||
Құндылық |
Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
|||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Тарих, география |
|||||||||||||||
Жоспар: |
|
|
||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут 2 минут 7 минут |
Болжау.
Мұғалім жауабы:
Топқа бөліну. «Табиғат», «Өлке», «Кейіпкер» Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау Қысқа-нұсқа
Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы
|
Доп |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 15 минут
7 минут
3 минут |
Мағынаны тану кезеңі 1-тапсырма «Пирамидалық талқылау» әдісі
1.Асхат 2.Бірбеткей, ұлтжанды 3.Алматыда, желтоқсан оқиғасы, Алтайдың ауа райы 4. Қала тәртібі, пропискаға тұра алмау, құқықтың бұзылуы, билік басындағылар 5.Әскерден келуі, декабрь оқиғасының әсері, жұмысқа тұра алмауы, Николай бригадирдің жаласы, жазылған донос 6. Күршімге сапар, туған жерге оралу, боранды күнгі сапар, жамалған жол, ауыр ойлар, өзектегі өкініш 7. Жолда тоқтап қалған автобус, балалы келіншек, қардан жолды аршу, боранның артын күту, сынған автобусты күтпей кеткен екеу, жолдағы ойлар, алдағы белгісіз тағдыр. 8. Асхаттың ойлары, белгісіз тағдыр, кетіп қалған екі жолаушының белгісіз тағдыры, жөнделмеген жолдар, аяқсыз қалған прописка мәселесі, Көздеген жеріне жетпей қалуы, Алматыға оралмау туралы шешім 9. Үзінді. Қалыптастырушы бағалау. «Басбармақ» әдісі 2-тапсырма. Шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.
Дескриптор Білім алушы -шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады; - кестені толтырады.
Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі «DEAL» әдсі арқылы шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды D – Describe –Шығарма бойынша белгілі бір эпизодты сынайды; E – Explain –оқиға бойынша не білетіндерін түсіндіреді; A – Anallуse – ақпараттты талдайды L – Links – өзінде бар біліммен байланыстырып, қорытынды жасайды. |
|
||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Сабақтың ортасы 15 минут 2-тапсырма 15 минут |
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша оқуға төмендегі мәтін беріледі: А.Алтайдың «Прописка» [16, 299 б] атты әңгімесінің тақырыбы да желтоқсан. Урбанизация қалаға қуған қазақ ұлтының наласы мен шері, пропискаға отырудың соры. Қала қазақты қабылдағысы жоқ. Әңгіме жолға шыққан Арқат есімді жігіттің бір сәт басынан кешкен драмасына құрылған. Алайда бұл жеке бастың қайғысы емес, бүкіл қазақ қоғамының басына түскен ауырпалықты таңбалайды. Алтайда көктем келсе де, бораны басылмай тұрғаны – ол да – тұспал. «Бұландай жігіттер» деп автор тегін айтып отырған жоқ. Махамбетте «Бұландай ерді кескен күн» деген өлең жолдары бар. Үшжігіт – желтоқсанқұрбандары. Сол боздақтарды тұспалдайды. Архат қалаға пропискаға отыру үшін төрт ай қаңғиды.Қала қазақ баласына өгей шешеден бетер. Абайша айтқанда, бір қайғымың қайғыны қозғайды. Ол – қазақ қоғамындағы шындық. М Көтерілген мәселені ашық айтудан қорқақтау Билікке деген қарсылық әтін бойынша негізгі мәселені автор тұспалдап беру себебін анықтайды. Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебіңді түсіндір.
Оқырманды осы мәселеге тұспалдау арқылы қызықтыру
Оқырманға көтерілген мәселе бойынша өзіндік қорытынды жасату
|
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |