Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: қазақ әдебиеті

    Бөлім: Тәуелсіздік – қасиет тұнған ұлы ұғым

    Мұғалімнің аты жөні: Жайбергенова Меруерт

    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақ тақырыбы

    Асқар Алтай. «Прописка» әңгімесі. Кейіпкерлер бейнесі.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6. Т/Ж4 – көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу;

    6. А/И4 - әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіменің мазмұнымен таныс. Кейіпкерлерін атай алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әңгіме үзінділерін мәнерлеп оқи алады. Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

    Бағалау критерийі

    • Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алады.

    • Әңгімедегі оқиға орнын, табиғат көрінісін табады

    Тілдік мақсат



    Кілт сөздер мен фразалар: прописка, желтоқсан, запастағы офицер

    Пән лексикасы мен терминологиясы: кейіпкер, кейіпкер бейнесі, пейзаж.

    Диалог құруға, жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    көкектің кәрі қыздай қылтың-сылтың басы, сенімсіз адам, бөрідей ышқына ұлыған боран, үзік-үзік ойлар.


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Не себепті ... деп ойлайсыңдар?

    Ишара...

    Алдыңғы оқу

    Архаттың прописка алу жолындағы сергелдеңі

    Бағалау критерийлері

    Жетістік критерийі:


    Құндылық

    Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Пән аралық байланыс

    Тарих, география

    Жоспар:



    Жоспарланған уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут








    2 минут


    7 минут


    Болжау.

    • Сабақта оқушыларға болжам жасау ұсынылады. (Бүгін сабақта не істейміз? Қандай бағалау критерийлері болады деп ойлайсыңдар?)

    • Оқу мақсаттарымен таныстырылып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.

    Мұғалім жауабы:

    • Кейіпкерлер бейнесін ашу;

    • Әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Топқа бөліну.

    «Табиғат», «Өлке», «Кейіпкер»

    Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау

    Қысқа-нұсқа

    Оқиғаның басталуы


    Архаттың жолға шығуы

    Оқиғаның байланысы

    Боранның басталуы

    Оқиғаның дамуы

    Жаяу кеткен екі жолаушы

    Шарықтау шегі

    Ертістен өте алмаған автобус

    Шешімі

    Кері қайтқан Архат

    Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы


    Доп

    Сабақтың ортасы

    15 минут

































    7 минут












    3 минут

    Мағынаны тану кезеңі

    1-тапсырма

    «Пирамидалық талқылау» әдісі

    Табиғат

    Өлке

    Кейіпкер

    1.Негізгі кейіпкер,тақырып. 1 сөз не сөз тіркесі

    2.Тақырыпты ашу (жасы,мінезі,сапасы,сырт тұлғасы) 2 сөз не сөз тіркесі

    3.Оқиға орны (қоғамдық ортасы,оқиғалар қайда өтеді?)

    4.Мәселе тарихы (мысалы: қаржы, жоқшылық, кездейсоқтық)

    5.Бірінші оқиға.(көтерілген мәселелер)

    6.Екінші оқиға (кейіпкерге не болды? Қоршаған орта ықпалы)

    7.Үшінші оқиға (мәселені шешу үшін жасалған әрекеттер туралы)

    8.Шешімі. 8 сөз не сөз тіркесі

    9. Әңгімеден шағын үзінді оқу




    1.Асхат

    2.Бірбеткей, ұлтжанды

    3.Алматыда, желтоқсан оқиғасы, Алтайдың ауа райы

    4. Қала тәртібі, пропискаға тұра алмау, құқықтың бұзылуы, билік басындағылар

    5.Әскерден келуі, декабрь оқиғасының әсері, жұмысқа тұра алмауы, Николай бригадирдің жаласы, жазылған донос

    6. Күршімге сапар, туған жерге оралу, боранды күнгі сапар, жамалған жол, ауыр ойлар, өзектегі өкініш

    7. Жолда тоқтап қалған автобус, балалы келіншек, қардан жолды аршу, боранның артын күту, сынған автобусты күтпей кеткен екеу, жолдағы ойлар, алдағы белгісіз тағдыр.

    8. Асхаттың ойлары, белгісіз тағдыр, кетіп қалған екі жолаушының белгісіз тағдыры, жөнделмеген жолдар, аяқсыз қалған прописка мәселесі, Көздеген жеріне жетпей қалуы, Алматыға оралмау туралы шешім

    9. Үзінді.

    Қалыптастырушы бағалау. «Басбармақ» әдісі

    2-тапсырма.

    Шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Табиғат

    Өлке

    Кейіпкер

    Табиғат көрінісін сипаттап жаз

    Оқиға орнын сипаттап жаз

    Кейіпкер бейнесін сипаттап жаз

    Дескриптор Білім алушы

    -шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады;

    - кестені толтырады.


    Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі

    «DEAL» әдсі арқылы шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды

    D – Describe –Шығарма бойынша белгілі бір эпизодты сынайды;

    E – Explain –оқиға бойынша не білетіндерін түсіндіреді;

    A – Anallуse – ақпараттты талдайды

    L – Links – өзінде бар біліммен байланыстырып, қорытынды жасайды.


    Сабақтың соңы

    3 минут

    Рефлексия








    Сабақтың ортасы

    15 минут






    2-тапсырма

    15 минут

    Қабілеті жоғары оқушыға қосымша оқуға төмендегі мәтін беріледі:

    А.Алтайдың «Прописка» [16, 299 б] атты әңгімесінің тақырыбы да желтоқсан. Урбанизация қалаға қуған қазақ ұлтының наласы мен шері, пропискаға отырудың соры. Қала қазақты қабылдағысы жоқ. Әңгіме жолға шыққан Арқат есімді жігіттің бір сәт басынан кешкен драмасына құрылған. Алайда бұл жеке бастың қайғысы емес, бүкіл қазақ қоғамының басына түскен ауырпалықты таңбалайды. Алтайда көктем келсе де, бораны басылмай тұрғаны – ол да – тұспал. «Бұландай жігіттер» деп автор тегін айтып отырған жоқ. Махамбетте «Бұландай ерді кескен күн» деген өлең жолдары бар. Үшжігіт – желтоқсанқұрбандары. Сол боздақтарды тұспалдайды. Архат қалаға пропискаға отыру үшін төрт ай қаңғиды.Қала қазақ баласына өгей шешеден бетер. Абайша айтқанда, бір қайғымың қайғыны қозғайды. Ол – қазақ қоғамындағы шындық.

    МShape1

    Көтерілген мәселені ашық айтудан қорқақтау

    Shape2

    Билікке деген қарсылық

    әтін бойынша негізгі мәселені автор тұспалдап беру себебін анықтайды. Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебіңді түсіндір.



    Shape3

    Оқырманды осы мәселеге тұспалдау арқылы қызықтыру



    Shape4

    Оқырманға көтерілген мәселе бойынша өзіндік қорытынды жасату
























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Матякупова Анипа Нуруллаевна
    20 Мамыр 2021
    439
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Открытый урок "Первый учитель"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Открытый урок "Первый учитель"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімге қажет
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: қазақ әдебиеті

    Бөлім: Тәуелсіздік – қасиет тұнған ұлы ұғым

    Мұғалімнің аты жөні: Жайбергенова Меруерт

    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақ тақырыбы

    Асқар Алтай. «Прописка» әңгімесі. Кейіпкерлер бейнесі.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6. Т/Ж4 – көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу;

    6. А/И4 - әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіменің мазмұнымен таныс. Кейіпкерлерін атай алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әңгіме үзінділерін мәнерлеп оқи алады. Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

    Бағалау критерийі

    • Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алады.

    • Әңгімедегі оқиға орнын, табиғат көрінісін табады

    Тілдік мақсат



    Кілт сөздер мен фразалар: прописка, желтоқсан, запастағы офицер

    Пән лексикасы мен терминологиясы: кейіпкер, кейіпкер бейнесі, пейзаж.

    Диалог құруға, жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    көкектің кәрі қыздай қылтың-сылтың басы, сенімсіз адам, бөрідей ышқына ұлыған боран, үзік-үзік ойлар.


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Не себепті ... деп ойлайсыңдар?

    Ишара...

    Алдыңғы оқу

    Архаттың прописка алу жолындағы сергелдеңі

    Бағалау критерийлері

    Жетістік критерийі:


    Құндылық

    Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Пән аралық байланыс

    Тарих, география

    Жоспар:



    Жоспарланған уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут








    2 минут


    7 минут


    Болжау.

    • Сабақта оқушыларға болжам жасау ұсынылады. (Бүгін сабақта не істейміз? Қандай бағалау критерийлері болады деп ойлайсыңдар?)

    • Оқу мақсаттарымен таныстырылып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.

    Мұғалім жауабы:

    • Кейіпкерлер бейнесін ашу;

    • Әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Топқа бөліну.

    «Табиғат», «Өлке», «Кейіпкер»

    Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау

    Қысқа-нұсқа

    Оқиғаның басталуы


    Архаттың жолға шығуы

    Оқиғаның байланысы

    Боранның басталуы

    Оқиғаның дамуы

    Жаяу кеткен екі жолаушы

    Шарықтау шегі

    Ертістен өте алмаған автобус

    Шешімі

    Кері қайтқан Архат

    Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы


    Доп

    Сабақтың ортасы

    15 минут

































    7 минут












    3 минут

    Мағынаны тану кезеңі

    1-тапсырма

    «Пирамидалық талқылау» әдісі

    Табиғат

    Өлке

    Кейіпкер

    1.Негізгі кейіпкер,тақырып. 1 сөз не сөз тіркесі

    2.Тақырыпты ашу (жасы,мінезі,сапасы,сырт тұлғасы) 2 сөз не сөз тіркесі

    3.Оқиға орны (қоғамдық ортасы,оқиғалар қайда өтеді?)

    4.Мәселе тарихы (мысалы: қаржы, жоқшылық, кездейсоқтық)

    5.Бірінші оқиға.(көтерілген мәселелер)

    6.Екінші оқиға (кейіпкерге не болды? Қоршаған орта ықпалы)

    7.Үшінші оқиға (мәселені шешу үшін жасалған әрекеттер туралы)

    8.Шешімі. 8 сөз не сөз тіркесі

    9. Әңгімеден шағын үзінді оқу




    1.Асхат

    2.Бірбеткей, ұлтжанды

    3.Алматыда, желтоқсан оқиғасы, Алтайдың ауа райы

    4. Қала тәртібі, пропискаға тұра алмау, құқықтың бұзылуы, билік басындағылар

    5.Әскерден келуі, декабрь оқиғасының әсері, жұмысқа тұра алмауы, Николай бригадирдің жаласы, жазылған донос

    6. Күршімге сапар, туған жерге оралу, боранды күнгі сапар, жамалған жол, ауыр ойлар, өзектегі өкініш

    7. Жолда тоқтап қалған автобус, балалы келіншек, қардан жолды аршу, боранның артын күту, сынған автобусты күтпей кеткен екеу, жолдағы ойлар, алдағы белгісіз тағдыр.

    8. Асхаттың ойлары, белгісіз тағдыр, кетіп қалған екі жолаушының белгісіз тағдыры, жөнделмеген жолдар, аяқсыз қалған прописка мәселесі, Көздеген жеріне жетпей қалуы, Алматыға оралмау туралы шешім

    9. Үзінді.

    Қалыптастырушы бағалау. «Басбармақ» әдісі

    2-тапсырма.

    Шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Табиғат

    Өлке

    Кейіпкер

    Табиғат көрінісін сипаттап жаз

    Оқиға орнын сипаттап жаз

    Кейіпкер бейнесін сипаттап жаз

    Дескриптор Білім алушы

    -шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады;

    - кестені толтырады.


    Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі

    «DEAL» әдсі арқылы шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды

    D – Describe –Шығарма бойынша белгілі бір эпизодты сынайды;

    E – Explain –оқиға бойынша не білетіндерін түсіндіреді;

    A – Anallуse – ақпараттты талдайды

    L – Links – өзінде бар біліммен байланыстырып, қорытынды жасайды.


    Сабақтың соңы

    3 минут

    Рефлексия








    Сабақтың ортасы

    15 минут






    2-тапсырма

    15 минут

    Қабілеті жоғары оқушыға қосымша оқуға төмендегі мәтін беріледі:

    А.Алтайдың «Прописка» [16, 299 б] атты әңгімесінің тақырыбы да желтоқсан. Урбанизация қалаға қуған қазақ ұлтының наласы мен шері, пропискаға отырудың соры. Қала қазақты қабылдағысы жоқ. Әңгіме жолға шыққан Арқат есімді жігіттің бір сәт басынан кешкен драмасына құрылған. Алайда бұл жеке бастың қайғысы емес, бүкіл қазақ қоғамының басына түскен ауырпалықты таңбалайды. Алтайда көктем келсе де, бораны басылмай тұрғаны – ол да – тұспал. «Бұландай жігіттер» деп автор тегін айтып отырған жоқ. Махамбетте «Бұландай ерді кескен күн» деген өлең жолдары бар. Үшжігіт – желтоқсанқұрбандары. Сол боздақтарды тұспалдайды. Архат қалаға пропискаға отыру үшін төрт ай қаңғиды.Қала қазақ баласына өгей шешеден бетер. Абайша айтқанда, бір қайғымың қайғыны қозғайды. Ол – қазақ қоғамындағы шындық.

    МShape1

    Көтерілген мәселені ашық айтудан қорқақтау

    Shape2

    Билікке деген қарсылық

    әтін бойынша негізгі мәселені автор тұспалдап беру себебін анықтайды. Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебіңді түсіндір.



    Shape3

    Оқырманды осы мәселеге тұспалдау арқылы қызықтыру



    Shape4

    Оқырманға көтерілген мәселе бойынша өзіндік қорытынды жасату
























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Русский язык Ашық сабақ 3 сынып
    20.05.2021
    439
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Матякупова Анипа Нуруллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации