Сабақ тақырыбы: Отырар кітапханасы
|
Күні: 17.04.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні:Аханова Г.Н |
|
Сынып: 6 (Ә,Б) |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|
Сабақ мақсаты: |
|
|
Тілдік мақсат: |
Диалог құрауға немесе мәтін жазуға арналған тірек сөздер: Мәңгілік ел тарихы,тарих қойнауы,Отырар кітапханасы,Әл Фараби,ұлы дала,т.б. |
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақстан тарихы 3-бөлім. XIII – XV ғасырдың I жартысындағы Қазақстан. Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы тақырыптары арқылы байланысады. |
|
Алдыңғы білім: |
Александрия кітапханасы |
|
Бағалау критерийі: |
|
Сабақ жоспары:
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
|
Басталуы |
Амандасу. «Нұрға бөлену» тыныштық сәті әдісі
О
Иә,балалар бүгінгі біздің тақырыбымыз «Отырар кітапханасы». Оқулықтың 166 бетін ашамыз. |
Интербелсенді тақта Тыныштық әуені
|
|
Ортасы |
1-тапсырма: Оқулықпен жұмыс Оқулықтағы «Отырар кітапханасы» мәтінін түсініп оқу. Сұрақ-жауап : Отырар кітапханасына кітап қалай жиналған? 2. Отырар кітапханасы неге әлемдегі екінші үлкен кітапхана атанған? Біріншісі қайсы?
2-тапсырма: Отырар кітапханасы туралы қызықты мәліметтер мен фактілер туралы видеоролик көрсету.
3-тапсырма: Берілген үстеулерді кестеге мағыналық түрлеріне қарай топтастырыңыз. Үстеулер: Бүгін, кеше, ертең, кеше, ертелі-кеш, анда-санда, ілгеріде, әрде, кері, жоғары, төмен, жолшыбай, онша, сонша, оншалық, соншалық, бірден, тез, жылдам, бірте-бірте, әдейі, жорта, қасақана, ең , әбден, ылғи, тіпті, тым, жоқ, нық, мүлдем. 4-тапсырма: «Фишбоун» әдісі арқылы тақырыпты тереңірек түсінеді.Постерге топтар өз позицияларын қорғап,дәлелдеп жазады.
Дескриптор:
|
Оқулық Ютуб Кесте «Фишбоун» әдісі постер |
|
Аяқталуы |
Үй тапсырмасы: Берілген устеуге байланысты деңгейлік тест тапсырмаларын орындап келу. Рефлексия : «Өзіңді бағала» әдісі |
Деңгейлік тест тапсырмасы «Өзіңді бағала» |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Отырар кітапханасы"
"Отырар кітапханасы"
Сабақ тақырыбы: Отырар кітапханасы
|
Күні: 17.04.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні:Аханова Г.Н |
|
Сынып: 6 (Ә,Б) |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|
Сабақ мақсаты: |
|
|
Тілдік мақсат: |
Диалог құрауға немесе мәтін жазуға арналған тірек сөздер: Мәңгілік ел тарихы,тарих қойнауы,Отырар кітапханасы,Әл Фараби,ұлы дала,т.б. |
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақстан тарихы 3-бөлім. XIII – XV ғасырдың I жартысындағы Қазақстан. Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы тақырыптары арқылы байланысады. |
|
Алдыңғы білім: |
Александрия кітапханасы |
|
Бағалау критерийі: |
|
Сабақ жоспары:
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
|
Басталуы |
Амандасу. «Нұрға бөлену» тыныштық сәті әдісі
О
Иә,балалар бүгінгі біздің тақырыбымыз «Отырар кітапханасы». Оқулықтың 166 бетін ашамыз. |
Интербелсенді тақта Тыныштық әуені
|
|
Ортасы |
1-тапсырма: Оқулықпен жұмыс Оқулықтағы «Отырар кітапханасы» мәтінін түсініп оқу. Сұрақ-жауап : Отырар кітапханасына кітап қалай жиналған? 2. Отырар кітапханасы неге әлемдегі екінші үлкен кітапхана атанған? Біріншісі қайсы?
2-тапсырма: Отырар кітапханасы туралы қызықты мәліметтер мен фактілер туралы видеоролик көрсету.
3-тапсырма: Берілген үстеулерді кестеге мағыналық түрлеріне қарай топтастырыңыз. Үстеулер: Бүгін, кеше, ертең, кеше, ертелі-кеш, анда-санда, ілгеріде, әрде, кері, жоғары, төмен, жолшыбай, онша, сонша, оншалық, соншалық, бірден, тез, жылдам, бірте-бірте, әдейі, жорта, қасақана, ең , әбден, ылғи, тіпті, тым, жоқ, нық, мүлдем. 4-тапсырма: «Фишбоун» әдісі арқылы тақырыпты тереңірек түсінеді.Постерге топтар өз позицияларын қорғап,дәлелдеп жазады.
Дескриптор:
|
Оқулық Ютуб Кесте «Фишбоун» әдісі постер |
|
Аяқталуы |
Үй тапсырмасы: Берілген устеуге байланысты деңгейлік тест тапсырмаларын орындап келу. Рефлексия : «Өзіңді бағала» әдісі |
Деңгейлік тест тапсырмасы «Өзіңді бағала» |
шағым қалдыра аласыз
қушыларға
тақырыпты ашпас бұрын,














