Ою өрнек 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ою өрнек 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе тарату
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ғаббас Жұмабаев атындағы Боровской орта мектебі











Тақырыбы : «Ою түрлері»








Сынып: 1 «А»

Пәні : бейнелеу өнері.

Мұғалім: Абилова А.А.











2013-2014 жыл.


Сабақтың тақырыбы: Ою түрлері

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларды ою-өрнек түрлерімен таныстыру.Ою-

өрнекті трафарет арқылы салу және қағаздан ою ойып,

қолды жаттықтырып, оқушылардың шеберлігін ұштау.

Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау, жылдамдық, шапшан-

дық, көрегендік қасиеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Эстетикалық тәрбие беру, ұйымшылдыққа, еңбексүйгіш

тікке тәрбиелеу. Жұмыс үстінде ұқыптылыққа, өзінің

және өзгенің уақытын бағалауға үйрету.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, сайыс, ойын.

Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дүниетану.

Сабаққа пайдаланатынқұрал-жабдықтар:

Мұғалім үшін: ұлттық ою-өрнекпен безендірілген әр түрлі пішім-

дегі бұйымдар,трафарет, фотосуреттер, слайдтар,

интериактивті тақта.

Оқушыға үшін: қалың қағаз,қайшы,өшіргіш,бояу түрлері,су құятын ыдыс,қылқалам,палитра,губка(сорғыш), «Қошқармүйіз» оюының үлгісі.

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру. Сабаққа қажетті құралдардың әзірлігін тексеру.Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызу. Топтардың аттары:1-ші – «Алғырлар», 2-ші – «Сұңқар», 3-ші – «Достар» тобы. Әр топ өз топ басшыларын сайлап алады.

2.Өткен тақырыпқа шолу.Топтарға сыртана ою жапсырылған 4 конверттен үлестіріледі(3мин дайындалады).Конвертте өткен сабақтар бойынша сұрақтар жазылған.Әр дұрыс жауапқа жұлдызша беріледі.(Дұрыс жауаптар слайдтан шығып отырады.)

«Алғырлар» тобына қойылатын сұрақтар:1.Бейнелеу өнеріне қандай құрал-жабдықтар қажет?2.Бояу түрлерін ата.3.Акварель бояуы дегеніміз не? 4.Графика дегеніміз не?

«Сұңқар» тобына қойылатын сұрақтар:1.Негізгі түстерді ата.2.Ахроматикалық түстерді ата.3.Жылы және суық түстерді ата. 4.Хроматикалық түстер дегеніміз не?

«Достар» тобына қойылатын сұрақтар:1.Композиция дегеніміз не?2.Пейзаж дегеніміз не ?3.Натюрморт дегеніміз не?4.Қазақтың атақты суретшісі кім?

3.Жаңа тақырыпты меңгеруге дайындық.

--Ал енді,балалар,конверттің сыртына назар аударайық,не бейнеленген?(ою түрлері) Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз «Ою түрлері» деп аталады.(Тақырыбы мен мақсаты слайдтан оқылады)

-Балалар, сендер оюларды қайдан көрдіңдер?(Балалар алдын-ала оюланған заттардан ұйымдастырылған көрмедегі заттарды атап шығады) Оюлар бір-біріне ұқсай ма?(Жоқ) Ендеше, оюдың түрлері де, атаулары да өте көп.(Слайдтан тұрмыста қолданылатын заттар көрсетіледі.)


Біздің Қазақстанның алғашқы да атақты суретшіміз Әбілхан

Қастеев «Өнерді қайдан үйрендің?» - деген сауалға:

Таудың бұлағынан,

Қойдың құлағынан,

Апамның киізінен,

Ешкінің мүйізінен, - деп жауап берген болатын.


(слайдтан көрсетіледі) Ою түрлері 4 топқа бөлінеді:


З ооморфтық Өсімдік өрнектері Космогониялық Геометриялық

Жануар тектес аспан денелері


































-Ал,енді әр топ қолдарындағы коверттің сыртындағы ою түрлерінің қайсысы қай топқа жататынын дұрыс тапса,әр дұрыс жауапқа бір жұлдызшадан беріледі.

4.Жаңа тақырыпты меңгерту.(Слайдтан көрсетіледі)

Ырғақ-ою элеметтерінің белгілі бір ретпен нақты қашықтықта қайталануы.







Шаршыдағы ою Шеңбердегі ою Жолақтағы ою


Трафарет-бұл салынатын суреттің қағаздан ойылған үлгісі.





5.Оқушылардың өзіндік жұмыстары:

1-тапсырма:«Қошқармүйіз»оюының дөңгелек,ромб,шаршы тәріздес пішіндерге ойылған трафареттер оқушыларға үлестіріледі.Трафаретті таза қағаз бетіне қойып,ойылған жеріне губкамен бояуды бастырған кезде ,шетіне бояуды шығарып жібермеу қажет.

2-тапсырма:Алдарына берілген заттарды ою-өрнекпен әшекейлеулері керек. Екі бүктелген қағаздан оюдың үлгісін ойып алып,заттың бетіне қойып,айналдыра қарындашпен сызып алып,бір түспен бояу.

1 топқа – тақия

2 топқа – табақ (папье-маше)

3 топқа – кесе (папье-маше)

5. Қорытынды: Жұмыстарын аяқтағаннан кейін әр топтан бір оқушы шығып жұмысын қорғайды. Қорғағаннан кейін жұмыстары бағаланып, сабақ бекітіледі.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.02.2019
1316
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі