Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Пәні: Математика

    Мектеп: Исмаил Таиров атындағы орта мектеп

    Күні:11.09.2020

    Мұғалімнің есімі: Шахамова Замира Ильясовна

    Сынып:3

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар саны 0

    Тақырыбы

    Екі таңбалы санды бір таңбалы санға санға жазбаша көбейту

    Ортақ тақырып

    Аузша көбейту ,бөлу

    Бөлім

    Сандар мен шамалар

    Бөлімше

    1.2 Сандармен амалдар орындау

    Оқу мақсаттары

    3.1.2.10.Сандар және шамалар бөлімінің сандар мен амалдарды орындау бөлімшісінің 10 оқу мақсаты екі таңбалы,үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

    Сабақ мақсаттары





    Барлық оқушылар: көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табу, кері есептерді қурастыру және шығаруды біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: екі таңбалы санды бір таңбалы санға разряттан аттамай жазбаша көбейту тәсілдерін қолданады есептейді

    Кейбір оқушылар:көбейту кестесен басшылыққа ала отырып, екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге берілген кестені толтырады

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Бағалау критерийлері


    1.Екі және үш таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады 2 . Қосу мен азайту ,көбейту бөлу амалдарынын компоненттерінің атауларын атайды

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады,орындалған амалдарды аузша амалдарының компонентерінің атауларын атайды

    Пәндік лексика және терминдер

    Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету.

    казақша

    орысша

    ағылшынша

    көбейту

    умножение

    мultirly-милтиплай

    бөлу

    қосу азайту

    деление

    плюс минус

    divide -дивайд

    рlus- плас minus- майнэс


    Талқылауға арналған сұрақтар

    Ашық сұрақ

    1 . 29 пен 3-нің көбейтіндісі 87 ге тең

    2 . Бірінші көбейткіш 25 тің бестен бір бөлігіне тең,екінші көпейткіш 11-ге тең Көбейтіндінің мәні 55 ке тең 3 . 12 мен 8 дің көбейтіндісі 100 ден кіші

    Жабық сұрақ

    1 . 5 санын 19 есе арттырғанда 85 шығады

    2 . 56нің 7ден бір бөлігін арттырғанда 94 болады

    3 . 100мен 37 нің айырмасы 50 саны


    Құндылықтар

    Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып,басқалардың пікірлерін тыңдауға өз ойын ,өз пікірін ашық айтуға дағдылынады


    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі,ағылшын тілі,әдебиеттік оқу


    АКТ мен байланыс

    Слайд

    Бұған дейінгі меңгерілген білім

    Екі таңбалы,үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану .



    Жоспарлан-ған уақыт40 минут

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    4 минут




    «Шаттық шеңбері»

    Жылы жүрек-сәттілік,ізгілік тілегі

    - Балалар шеңбер жасап тұрайық - Қолымызға жүрекшілерді алып бір-бірімізге бүгүнгі күнге жақсы тілектер айтамыз


    -




    Ортасы


    33 минут

    №1 тапсырма.

    «Зерттеушілік конференциясы» әдісі-оқушылардың тақырыб бойынша оқушының пікірін анықтайды,зерттеушілік шеберлігін дамытады

    -Бейне фильм көрсету

    -Тыңдалым,айтылым

    Белсенді оқыту:<< Түсіндіру және сипаттау>> әдісі Есепты шығару жолдарын түсіндіру

    Cаралау:<< Тапсырма>> Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай түрлі тапсырмаларды жасау


    ЕОвал 10 кі таңбалы сандарды өсу ретімен ал үш таңбалы сандарды кему ретімен көшіріп жаз Сонда сен Астана қаласының ортасында орналасқан Керей мен Жәнібек монументінің авторы кім екенін білетін боласың

    Овал 5 Овал 15 Овал 17 б н а

    277 63 65 Ә

    701

    Овал 2 Овал 7 Овал 16 Овал 18

    е и и о

    270 48 207 117

    Овал 8 Овал 9 Овал 19

    Р в т

    42 107 86



    і



    ҚБ Мұғалім бағалайды : «Ақылды үкі»

    -толық жауап

    - толық емес жауап

    - қалыпты жауап



    Керей мен Жәнібек монументі сүрет


























    Ақылды үкі әдісі


    К

    Бағалау критерийі:


    1.Екі және үш таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады

    Дескрипторлары:


    1.Екі таңбалы сандарды өсу ретімен жазады

    2 Үш таңбалы сандарды кему ретімен жазады

    3 Керей мен Жәнібек монументінің авторын табады






    №2 тапсырма

    Белсінді оқыту тәсілі <<Көрсету және модельдеу>>

    Саралы тәсілі<< Оқушыларға қолдау көрсету >>

    (Т) «Кім тапқыр әдісі

    Тыңдалым, айтылым


    Көбейтіндіның мәнін тап


    №5

    Көбейткіш

    24

    33

    21

    Көбейткіш

    2

    3

    4

    Көбейтіндінің мәні






    МБ: «Мадақтау» әдісі

    жарайсың - толық жауап

    жақсы -толық емес жауап

    талпын -қалыпты жауап





    Кім тапқыр әдісі











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шахамова Замира Ильясовна
    17 Ақпан 2021
    390
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өзәм һәққидә

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өзәм һәққидә

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Екінші сынып дүние тану пәні нен ҚМЖ жазу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Пәні: Математика

    Мектеп: Исмаил Таиров атындағы орта мектеп

    Күні:11.09.2020

    Мұғалімнің есімі: Шахамова Замира Ильясовна

    Сынып:3

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар саны 0

    Тақырыбы

    Екі таңбалы санды бір таңбалы санға санға жазбаша көбейту

    Ортақ тақырып

    Аузша көбейту ,бөлу

    Бөлім

    Сандар мен шамалар

    Бөлімше

    1.2 Сандармен амалдар орындау

    Оқу мақсаттары

    3.1.2.10.Сандар және шамалар бөлімінің сандар мен амалдарды орындау бөлімшісінің 10 оқу мақсаты екі таңбалы,үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

    Сабақ мақсаттары





    Барлық оқушылар: көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табу, кері есептерді қурастыру және шығаруды біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: екі таңбалы санды бір таңбалы санға разряттан аттамай жазбаша көбейту тәсілдерін қолданады есептейді

    Кейбір оқушылар:көбейту кестесен басшылыққа ала отырып, екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге берілген кестені толтырады

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Бағалау критерийлері


    1.Екі және үш таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады 2 . Қосу мен азайту ,көбейту бөлу амалдарынын компоненттерінің атауларын атайды

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады,орындалған амалдарды аузша амалдарының компонентерінің атауларын атайды

    Пәндік лексика және терминдер

    Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету.

    казақша

    орысша

    ағылшынша

    көбейту

    умножение

    мultirly-милтиплай

    бөлу

    қосу азайту

    деление

    плюс минус

    divide -дивайд

    рlus- плас minus- майнэс


    Талқылауға арналған сұрақтар

    Ашық сұрақ

    1 . 29 пен 3-нің көбейтіндісі 87 ге тең

    2 . Бірінші көбейткіш 25 тің бестен бір бөлігіне тең,екінші көпейткіш 11-ге тең Көбейтіндінің мәні 55 ке тең 3 . 12 мен 8 дің көбейтіндісі 100 ден кіші

    Жабық сұрақ

    1 . 5 санын 19 есе арттырғанда 85 шығады

    2 . 56нің 7ден бір бөлігін арттырғанда 94 болады

    3 . 100мен 37 нің айырмасы 50 саны


    Құндылықтар

    Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып,басқалардың пікірлерін тыңдауға өз ойын ,өз пікірін ашық айтуға дағдылынады


    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі,ағылшын тілі,әдебиеттік оқу


    АКТ мен байланыс

    Слайд

    Бұған дейінгі меңгерілген білім

    Екі таңбалы,үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану .



    Жоспарлан-ған уақыт40 минут

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    4 минут




    «Шаттық шеңбері»

    Жылы жүрек-сәттілік,ізгілік тілегі

    - Балалар шеңбер жасап тұрайық - Қолымызға жүрекшілерді алып бір-бірімізге бүгүнгі күнге жақсы тілектер айтамыз


    -




    Ортасы


    33 минут

    №1 тапсырма.

    «Зерттеушілік конференциясы» әдісі-оқушылардың тақырыб бойынша оқушының пікірін анықтайды,зерттеушілік шеберлігін дамытады

    -Бейне фильм көрсету

    -Тыңдалым,айтылым

    Белсенді оқыту:<< Түсіндіру және сипаттау>> әдісі Есепты шығару жолдарын түсіндіру

    Cаралау:<< Тапсырма>> Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай түрлі тапсырмаларды жасау


    ЕОвал 10 кі таңбалы сандарды өсу ретімен ал үш таңбалы сандарды кему ретімен көшіріп жаз Сонда сен Астана қаласының ортасында орналасқан Керей мен Жәнібек монументінің авторы кім екенін білетін боласың

    Овал 5 Овал 15 Овал 17 б н а

    277 63 65 Ә

    701

    Овал 2 Овал 7 Овал 16 Овал 18

    е и и о

    270 48 207 117

    Овал 8 Овал 9 Овал 19

    Р в т

    42 107 86



    і



    ҚБ Мұғалім бағалайды : «Ақылды үкі»

    -толық жауап

    - толық емес жауап

    - қалыпты жауап



    Керей мен Жәнібек монументі сүрет


























    Ақылды үкі әдісі


    К

    Бағалау критерийі:


    1.Екі және үш таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады

    Дескрипторлары:


    1.Екі таңбалы сандарды өсу ретімен жазады

    2 Үш таңбалы сандарды кему ретімен жазады

    3 Керей мен Жәнібек монументінің авторын табады






    №2 тапсырма

    Белсінді оқыту тәсілі <<Көрсету және модельдеу>>

    Саралы тәсілі<< Оқушыларға қолдау көрсету >>

    (Т) «Кім тапқыр әдісі

    Тыңдалым, айтылым


    Көбейтіндіның мәнін тап


    №5

    Көбейткіш

    24

    33

    21

    Көбейткіш

    2

    3

    4

    Көбейтіндінің мәні






    МБ: «Мадақтау» әдісі

    жарайсың - толық жауап

    жақсы -толық емес жауап

    талпын -қалыпты жауап





    Кім тапқыр әдісі











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Сабақ жоспары 2 сынып
    17.02.2021
    390
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шахамова Замира Ильясовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации