Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өзін өзі жетілдіру папкасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-
СКО М.Жұмабаев ауданы «Надежка орта мектебі» КММ
Білім жетілдіру папкасы
Биология пәнінің мұғалімі:
Өмірзақ Н.Қ
Надежка ауылы
2018-2019 оқу жылы
«Ұстаз ... жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын, бұлардың еш нәрсені ұмытпайтын ... алғыр да, алғарымпаз, ақыл иесі, ... мейлінше шешен, өнер білімге құштар, аса қанағатшыл, жаны асқақ және ар намысын ардақтайтын, жақындарына да, жат адамдарына да әділ ...., жұрттың бәріне... жақсылық пен ізгілік көрсетіп .... қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ер жүрек болу керек» - деген Әл-Фараби.
Мұғалім әрдайым даму үстінде сондықтан өзінің еңбек жолының барлығында зерттеуші болып табылады. Әсіресе мұғалімнің кәсіби шеберлігін қалыптастыру барысында ғылыми-әдістемелік іс- әрекет үлкен әсерін тигізеді.
Бұл іс- әрекет болжамы:
-
білім саласында болып жатқан қазіргі кездегі өзгерістермен әрдайым таныстыру;
-
өз әріптестерінің әртүрлі формадағы сабақ ұйымдастыру тәжірибесін оқып үйрену;
-
жаңа білім тұжырымдамасымен, бағдарламаларымен т.б. танысу.
Өзінің педагогикалық шеберлігін арттыру үшін мұғалім әртүрлі курстарға қатысады, сол сияқты өз білімін арттырумен шұғылданады.Ожеговтың анықтамасы бойынша өз білімін арттыру дегеніміз «Басқаның көмегінсіз,өз бетімен дайындалу арқылы білімін арттыру, кәсіби-әдістемелік білім мен біліктілігін тереңдетуге және кеңейтуге, пәндік дайындық деңгейін көтеруге бағытталған».
Өз білімін арттыру мұғалімнің тұрақты іс-әрекеті болғандықтан, оған кіретіндер:
-
белгілі мәселеге байланысты ғылыми зерттеу жұмысы;
-
кітапханаға бару, ғылыми – әдістемелік және оқу кітаптарын оқу;
-
педкеңеске, мұғалімдердің пәндік секцияларына қатысу;
-
өз әріптестерінің сабағына қатысу, сабақты ұйымдастыру;
-
сабақты өткізу әдістемесі т.б. сұрақтар жөнінде пікір алмасу;
-
әртүрлі формадағы сабақтарды, сыныптан тыс іс- шараларды және оқу материалдарын теориялық талдаудан, практикалық өндеуден өткізу.
Мақсаты:
-
оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін жетілдіру мақсатында жалпы педагогикалық және психологиялық білімді оқып-үйрену.
Міндеттері:
-
педагогикалық-әдістемелік білімді тереңдету;
-
педагогика ғылымының жетістіктерін, озат тәжірибені оқып-үйрену;
-
жалпы мәдени деңгейді көтеру.
Негізгі принциптері:
-
ғылымдылығы:
-
саналылықпен меңгеру;
-
практикамен байланысты теориялық іздену;
-
қажетті дағдыларды меңгеру;
-
жүйелілігі мен жоспарлылығы;
-
мұғалімнің білімге қызығушылығы;
-
дайындық дәрежесіне сай өзгешелігі.
Маңыздылығы:
-
ҚР «Білім» туралы Заңының 51-бабының 5-тармағында «Мұғалім өзінің педагогикалық шеберлігін, парасаттылығын , шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті,»- делінген;
-
Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі ұтқырлығымен , күрделілігімен және жан-жақтылығымен ерекшеленеді, бұл оның терең және кәсіптік білімінің, білік-дағдыларының болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және кәсіптік дамуы мүмкін емес.
Өз білімін көтеру жұмыстарының жоспары
2018-2019 оқу жылы
№ |
Атқарылатын жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
Пайдаланған әдебиеттер |
І. Өз пәні бойынша білімді жетілдіру |
|||
1 |
Биология пәні бойынша білімді жетілдіріп отыру |
Үнемі |
Оқулықтар, интернет |
2 |
Пән бойынша оқу бағдарламасы |
Қыркүйек |
Бағдарламалар |
3 |
Пән саласы бойынша жаңалықтармен танысып отыру |
Үнемі |
Қосымша материалдар |
ІІ. Идеялық-теориялық білімді жетілдіру |
|||
1 |
ҚР Конституциясы |
Үнемі |
Конституция |
2 |
ҚР «Білім туралы» Заңы |
Үнемі |
«Егемен Қазақстан» газеті |
3 |
ҚР «Тіл туралы» Заңы |
Үнемі |
Заңнамалар |
4 |
Білімдегі жаңалықтар |
Үнемі |
Әдістемелік жуналдар |
5 |
Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған бағдарламасы |
Үнемі |
Интернет материалдары |
6 |
ҚР 2020 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдасы |
Үнемі |
Білім беруді дамыту тұжырымдамасы |
7 |
ҚР «Еңбек Кодексі» |
Үнемі |
Еңбек Кодексі |
8 |
12 жылдық білім беру бағдарламалары |
Үнемі |
Интернет материалдары |
9 |
ҚР Президентінің «ҚР Мемлекеттік Рәміздері туралы» Жарлығы |
Үнемі |
Жарлықтар |
10 |
«Қазақстан-2030» стратегиялық бағдарламалары |
Үнемі |
Жолдау |
11 |
«Балалар құқығын қорғау» Конвенциясы |
Үнемі |
Конвеция |
12 |
Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауының негізгі ережелерін оқу-тәрбие процесінде қолдану. |
Үнемі |
Ақпарат құралдары Интернет |
ІІІ.Әдіс-тәсіл мен әдістемелік шеберлікті жетілдіру |
|||
1 |
Жаңа педагогикалық технология |
Үнемі |
Педагогикалық ізденіс |
2 |
Проблемалық оқыту әдісі |
Үнемі |
|
3 |
1.Ішінара-ізденіс (эвристикалық) 2.Зерттеу әдісі |
Үнемі |
|
4 |
Ж.Қараевтың «Саралап деңгейлеп оқыту » әдісі |
Үнемі |
|
5 |
Облыс көлеміндегі жаңа педагогикалық іс-тәжірибемен танысу |
Уақытында |
|
6 |
Педагогикалық шеберханалар технологиясы |
Үнемі |
Интернет материалдары |
7 |
Білім берудің негізгі міндеті |
Үнемі |
|
8 |
Бейіндік оқыту |
Үнемі |
|
9 |
Инновациялық әдістемелік, тәжірибелік оқу құралдарымен,электрондық оқулықпен, компьютермен жұмыс |
Үнемі |
|
10 |
Әр түрлі білім жетілдіру курстарына бару |
Үнемі |
|
11 |
Информатика және физика пәндерін оқытуда интернет материалдарын пайдалану |
Үнемі |
Әдістемелік журналдар |
ІV. Психологиялық-педагогикалық әдіс-тәсілдерді жетілдіру |
|||
1 |
Оқушылардың тұлғалық бейнесін қалыптастыру шарттары |
Үнемі |
Қосымша материалдар |
2 |
Тест, карточка түрлері бойынша оқушылардың логикалық ойын дамыту |
Сабақ үстінде |
Шың Интернет |
3 |
Оқушыларды зерттеудегі диагностикалық әдіс а) Сапалық-диагностикалық әдіс ә) Экспериментальды әдіс |
Үнемі |
|
V. Сынып жетекшісі ретінде ізденіс |
|||
1 |
Сынып ұжымына тәрбие жоспарын дайындау. |
Қыркүйек |
«Сынып жетекшісі» «Тәрбие құралы» журналы |
2 |
Кешенді бағдарламаны басшылыққа ала отырып,апталық,айлық жоспар дайындау. |
Қыркүйек-мамыр |
Ақпарат құралдарына сүйену |
3 |
Халықтық педагогика элементтерін іс-тәжірибе жүзінде дайындау. |
үнемі |
Мектеп кітапханасымен байланыс жасау
|
4 |
Модульдік технологияны тәрбие жұмысында қолдану бағытындағы тәрбиелік шаралар дайындау. |
Уақытында |
М.М.Жанпейісова «Модульдік технология негіздері» |
5 |
Сынып ұжымына тәрбие жоспарын дайындау. |
Қыркүйек |
«Сынып жетекшісі» журналы |
VІ. Шығармашылық жұмысты жетілдіру |
|||
1 |
Сыныпта және сыныптан тыс уақытта оқушы шығармашылығын дамыту |
Жыл бойы |
|
2 |
Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалана отырып, шығармашылық сабақтар өткізу |
Оқу жылында |
Шығармашылық сабақтар |
3 |
Оқушыларды ғылыми бағыттағы жұмысқа баулу |
Үнемі |
Ғылыми жұмыстарға қатысу |
4 |
Оқушылардың кіші ғылыми жобалар сайысына қабілетті оқушыларды қатыстыру |
Уақытында |
|
5 |
Оқушыларды әр түрлі деңгейлік тапсырмалармен оқыта отырып, олимпиадаға дайындау |
Жыл бойы |
Олимпиадаға қатысу |
6 |
Әр түрлі мектепішілік, аудандық, облыстық сайыстарға қатысу |
Уақытында |
Әр түрлі сайыстарға, байқауларға қатысу |
VIІ. Мәдени ой-өрісті кеңейту |
|||
1 |
Көркем әдебиеттер оқу |
Үнемі |
Абай, Ә.Тәжібаев, Қ.Бекқожин т.б. туындылар |
2 |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |