Материалдар / Өзін-өзі тану сабағы бойынша сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану сабағы бойынша сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Берикканова Махаббат Асылбековна
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2020
693
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бұйрыққа 35-қосымша

Нысаны



______________«Электротехника колледжі» КМҚК______________






ПЕДАГОГТЫҢ САБАҚ ЖОСПАРЫ

___________________________«Адамның дүниетанымы»___________________



__________________________ «Өзін-өзі тану»_________________________



Дайындаған педагог_________Берикканова Махаббат Асылбековна________

"__"____________ 20_ ж

  1. Жалпы мәліметтер

Курс / Топ


Сабақ түрі

Теориялық



2. Мақсаттары, міндеттері:

2.1 Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға тек жақсылық, ізгі істер жасау керектігін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

2.2 Сабақтың міндеттері:


Білімділік:

Оқушыларды ізгілікті қарым – қатынас жасауға үйрету.

Тәрбиелік:

Оқушыларды жақсылық жасауға тәрбиелеу.

Дамытушылык:

Оқушылардың бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту.

Оқу сабағында білім алушылар меңгеретін кәсіби дағдылардың тізбесі

  • Нағыз адам бо¬лу

  • өзін дұрыс түсіну, дарындылығы мен қабілеттерін дамыту

  • өмірдің мәнін ұғыну және өмірден өз орнын таба білу

  • жан-жақты да¬мыту

  • өмірде кездесетін түрлі жағдаяттарды шешіп, өз ойын ашық айту, пікірін, сезімін, көңіл күйін жеткізе білу

  • өз мүмкіндігін жүзеге асыру, адами қарым-қатынас жасау





3. Сабақтың қамтылуы занятия

  3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, Анықтамалық әдебиет

  • кітап-баспа өнімдері

  • ақпараттық-байланыс құралдары

  • бейнелік-дыбыстық құралдар

оқытудың техникалық құралдары

3.2 Техникалық жабдықтау, материалдар

- Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2019. – 98 б.

- Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2019. – 98 б.

- Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Мыркасымова Н.К . – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2020. – 89 б.

- Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Мыркасымова Н. К. / 11-сынып. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2020. – 88 б.

- Омарова Г.А., Анарбек Н.А., Маркус Н.Н. Самопознание: учебник для 12 класса общеобразовательных школ. – Алматы: ННПООЦ «Бөбек», 2019.- 168 с.









Сабақтың-жоспар қысқаша жазбасы

Сабақтың барысы

Уақыт

(минут)


Оқу ресурстары мен материалдары

  1. Ұйымдастыру кезеңі


5мин

Жағымды күйге келу.

Амандасу – «таныстыру» жаттығуы. 

Нұсқау: әр қатысушы өз есімінің бірінші әрпіне қарай бойындағы жеке қасиетін қосып айту керек. Мысалы: мен Бақытнұр бақытты қызбын....




Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2019. – 166 б.

  1. Үй жұмысын тексеру



3мин

Мамытбек Қалдыбай «Жеті сұраққа жауап» шығармасының үзіндісін оқып, сұрақтарға жуаап беру

3.Қызметтің жаңа білімі мен тәсілдерін қалыптастыру:


10 мин

Адамның бойындағы дүниетанымдық, адамгершілік қасиеттерін, адамның мінез-құлқындағы ерекшеліктерін қалыптастыру.

- адамның білімге және шығармашылыққа деген құштарлығын негіздейді;

- жеке құндылықтар жүйесін анықтайды;

- жалпыадамзаттық құндылықтар арасындағы рухани байланысты ашады

4.Қызметтің білімі мен тәсілдерін түсіну



10 мин

Адамның тілек, қалаулары мен мүмкіндіктерінің шынайы, игіліктерге жеткізетінін дәлелдейтін түйінді ойларды адамның бойына қалыптастыру тәсілдерін түсінеді.

- «таным», «дүниетаным» ұғымдарын анықтайды:

- жалпыадамзаттық құндылықтар туралы өз ойын білдіреді;

- заманауи адамдардың жалпыадамзаттық құндылықтарын талдайды және қорытынды жасайды

5. Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру

2 мин

«Назары әдемінің ой-санасы әдемі келеді, ой-санасы

әдемі адам өмірдің рақатын көреді» деген ойды басшылыққа алып, эссе

жазыңыздар.

6.Сабақ қорытындыларына қорытынды жүргізу

5 мин

Дүниені мәңгілік жалпыадамзаттық құндылық тұрғысынан тану – жер жаһан шындығын, күш-қуатын парасат білімімен пайымдау, ұғыну, оны адам игілігіне айналдыру үшін оның бар болмысын ізгілікпен тану.




Кезең сабақ/Время

Педагогтың әрекеті

Студенттің әрекеті

Бағалау

Саралау әдістері

Сабақтың басталуы (мин)

Ұй тапсырмасын сұрау ....мин




Негізгі бөлігі (мин)





Сабақтың соңы сабақ бойынша Рефлексия(мин)





Үй тапсырмасы





Өткізілген сабақ бойынша мұғалімнің рефлексиясы






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!