Өзін-өзі тану сабағы бойынша сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзін-өзі тану сабағы бойынша сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Берикканова Махаббат Асылбековна
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бұйрыққа 35-қосымша

Нысаны



______________«Электротехника колледжі» КМҚК______________






ПЕДАГОГТЫҢ САБАҚ ЖОСПАРЫ

___________________________«Адамның дүниетанымы»___________________



__________________________ «Өзін-өзі тану»_________________________



Дайындаған педагог_________Берикканова Махаббат Асылбековна________

"__"____________ 20_ ж

  1. Жалпы мәліметтер

Курс / Топ


Сабақ түрі

Теориялық



2. Мақсаттары, міндеттері:

2.1 Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға тек жақсылық, ізгі істер жасау керектігін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

2.2 Сабақтың міндеттері:


Білімділік:

Оқушыларды ізгілікті қарым – қатынас жасауға үйрету.

Тәрбиелік:

Оқушыларды жақсылық жасауға тәрбиелеу.

Дамытушылык:

Оқушылардың бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту.

Оқу сабағында білім алушылар меңгеретін кәсіби дағдылардың тізбесі

  • Нағыз адам бо¬лу

  • өзін дұрыс түсіну, дарындылығы мен қабілеттерін дамыту

  • өмірдің мәнін ұғыну және өмірден өз орнын таба білу

  • жан-жақты да¬мыту

  • өмірде кездесетін түрлі жағдаяттарды шешіп, өз ойын ашық айту, пікірін, сезімін, көңіл күйін жеткізе білу

  • өз мүмкіндігін жүзеге асыру, адами қарым-қатынас жасау





3. Сабақтың қамтылуы занятия

  3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, Анықтамалық әдебиет

  • кітап-баспа өнімдері

  • ақпараттық-байланыс құралдары

  • бейнелік-дыбыстық құралдар

оқытудың техникалық құралдары

3.2 Техникалық жабдықтау, материалдар

- Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2019. – 98 б.

- Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2019. – 98 б.

- Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Мыркасымова Н.К . – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2020. – 89 б.

- Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Мыркасымова Н. К. / 11-сынып. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2020. – 88 б.

- Омарова Г.А., Анарбек Н.А., Маркус Н.Н. Самопознание: учебник для 12 класса общеобразовательных школ. – Алматы: ННПООЦ «Бөбек», 2019.- 168 с.









Сабақтың-жоспар қысқаша жазбасы

Сабақтың барысы

Уақыт

(минут)


Оқу ресурстары мен материалдары

  1. Ұйымдастыру кезеңі


5мин

Жағымды күйге келу.

Амандасу – «таныстыру» жаттығуы. 

Нұсқау: әр қатысушы өз есімінің бірінші әрпіне қарай бойындағы жеке қасиетін қосып айту керек. Мысалы: мен Бақытнұр бақытты қызбын....




Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. – Алматы: «Бөбек» ҰҒПББСО, 2019. – 166 б.

  1. Үй жұмысын тексеру



3мин

Мамытбек Қалдыбай «Жеті сұраққа жауап» шығармасының үзіндісін оқып, сұрақтарға жуаап беру

3.Қызметтің жаңа білімі мен тәсілдерін қалыптастыру:


10 мин

Адамның бойындағы дүниетанымдық, адамгершілік қасиеттерін, адамның мінез-құлқындағы ерекшеліктерін қалыптастыру.

- адамның білімге және шығармашылыққа деген құштарлығын негіздейді;

- жеке құндылықтар жүйесін анықтайды;

- жалпыадамзаттық құндылықтар арасындағы рухани байланысты ашады

4.Қызметтің білімі мен тәсілдерін түсіну



10 мин

Адамның тілек, қалаулары мен мүмкіндіктерінің шынайы, игіліктерге жеткізетінін дәлелдейтін түйінді ойларды адамның бойына қалыптастыру тәсілдерін түсінеді.

- «таным», «дүниетаным» ұғымдарын анықтайды:

- жалпыадамзаттық құндылықтар туралы өз ойын білдіреді;

- заманауи адамдардың жалпыадамзаттық құндылықтарын талдайды және қорытынды жасайды

5. Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру

2 мин

«Назары әдемінің ой-санасы әдемі келеді, ой-санасы

әдемі адам өмірдің рақатын көреді» деген ойды басшылыққа алып, эссе

жазыңыздар.

6.Сабақ қорытындыларына қорытынды жүргізу

5 мин

Дүниені мәңгілік жалпыадамзаттық құндылық тұрғысынан тану – жер жаһан шындығын, күш-қуатын парасат білімімен пайымдау, ұғыну, оны адам игілігіне айналдыру үшін оның бар болмысын ізгілікпен тану.




Кезең сабақ/Время

Педагогтың әрекеті

Студенттің әрекеті

Бағалау

Саралау әдістері

Сабақтың басталуы (мин)

Ұй тапсырмасын сұрау ....мин




Негізгі бөлігі (мин)





Сабақтың соңы сабақ бойынша Рефлексия(мин)





Үй тапсырмасы





Өткізілген сабақ бойынша мұғалімнің рефлексиясы






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2020
762
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі