Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні : Әдебиеттік оқу Ұзақ мерізімді жоспар бөлімі

    Күні:

    Сынып: 4


    Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №37 орта мектеп

    Машықкердің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Сабақтың тақырыбы

    Өзіңді тексер



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.3.1 Шығарманың тақырыбын және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

    Сабақ мақсаттары







    Shape1

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Барлық оқушылар: Тарау бойынша алған білімдерін жинақтап,

    интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Әдеби көркемдегіш құралдарды біледі, қолданады.

    Кейбір оқушылар: Өз ойларын ашық айтып, тапсырмаларды орындай біледі.


    Білу және түсіну

    Қолдану



    Жетістік критерийлері

    Тарау бойынша алған білімдерін жинақтап,

    интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді. Өз ойларын ашық айтып, тапсырмаларды орындай біледі.



    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрметтеуге, табиғатты аялап, оған қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    қазақ тіл, дүниетану



    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд, видеожазба

    Тілдік құзыреттілік

    Қараң - бұл жерде: «өмір сүре алмайды» деген мағынада

    Бастапқы білім «Туған жердің табиғатын аялаймыз»

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі әдебиетті оқу сабағымызды бастайық.


    Үй тапсырмасын пысықтау:

    Үйге 138 беттегі Сұлтан Қалиевтың «Қандай болып өсеміз» өлеңіне үзінді жаттауға берілген. Өлеңді «Өрмекші»әдісі арқылы кезек кезек айтамыз.


    Дескриптор: Өткен сабақты еске түсірді. Кері байланыс: Қолмен белгі беру техникасы




    Тақырыпты болжау

    Тарау бітті, мінекей

    Қайталайық кәнекей

    Тексер қане өзіңді

    Кел, балақай мінекей

    • Қалай ойлайсыңдар балалар бүгінгі тақырып не туралы болады деп ойлайсыңдар?

    Дескриптор: Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты болжайды. Кері байланыс: Керемет!

    - Иә, балалар, бүгінгі тақырып - «Өзіңді тексер». Қоршаған ортаны қорғау тарауын аяқтадық. Енді осы тарау бойынша білгенімізді есімізге түсіріп, қайталайтын боламыз.

    Слайд, оқулық (140-141 бет)


    https://cloud.mail.ru/public/EDAJ/JMwpxWri4
















    Сабақтың ортасы

    30минут



    (МК; Ұ; ҚБ) Айтылым

    1. «Ахмет мерген» мәтінінің негізгі ойын түсіндір.


    Дескриптор: Өткен мәтінді еске түсіреді.

    Мазмұны бойынша мәтіннің негізгі ойын айтады

    Кері байланыс: бірін-бірі бағалау


    Жауабы: «Ахмет мерген» мәтінінің негізгі ойы:

    Жануарларды қорғау,оларға мейірімді болып, зиян тигізбеу. Тек өзіңе зиян тигізетіндей іс қимыл жасасағана өзіңді қорғау үшін іс әрекет жасау керек. Мейірімді болып, ақылға жүгінген жөн.


    2. Кейіпкерлерді жұбымен сәйкестендір.


    Майлыаяқ

    құм

    Бархан

    пингвин

    Еңбек

    Әбеке


    Дескриптор: Өткен әңгімелерді еске түсіріп, кейіптерлерді байланыстырады.

    Кері байланыс: бірін-бірі бағалау


    Жауабы:

    МShape3 Shape2 айлыаяқ

    құм

    БShape4 архан

    пингвин

    Еңбек

    Әбеке


    (МК; Ө; ҚБ) Жазылым.

    3. Кестемен жұмыс.

    Тақырыбы

    Әдеби шығарманың кейіпкерлерін ата...

    Дуадақ

    ...

    Құм мінезі

    ...

    Қызыл кітап

    ...


    Дескриптор: Өткен әңгімелердің кейіпкерлерін еске түсіреді.

    Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы




    Жауабы:

    Тақырыбы

    Әдеби шығарманың кейіпкерлерін ата...

    Дуадақ

    Дуадақ, балапан, Қалбай

    Құм мінезі

    Бархан, Қызыл құм

    Қызыл кітап

    Сусиыр, Тау ешкі


    (МК; Ұ; ҚБ) Айтылым; Тыңдалым

    4. Оқып, өлеңнің тақырыбын есіңе түсір.Қандай көркемдегіш құалдар қолданған?



    Жаты әсем көл тұнып,

    Көзіндей жас ботаның.

    Балығы тайдай тулаған,

    Бақасы қойдай шулаған.


    Дескриптор: Өткен сабақтарда жаттаған өлеңдерді есіне түсіеді.

    Кері байланыс: өзін-өзі тексеру


    Жауабы:

    Тақырыбы

    Көркемдегіш құралдар

    Көл

    әсем көл

    Балқаш көлге барайық

    тулаған, шулаған


    5. «Құм мінезінен» үзіндіні оқып, сұрақтың орнына қойылатын сөзді тап.


    Тамырымен жұлып әкеткен әлгі (ненің?) орны алыстан қараған адамға зеңбірек снарядтары түскен ұрыс даласын дай шұрық-шұрық жыртық еді.


    Дескриптор: «Құм мінезі» мәтінін еске түсіру

    Кері байланыс: өзін-өзі тексеру


    Жауабы: Тамырымен жұлып әкеткен әлгі сексеуілдің орны алыстан қараған адамға зеңбірек снарядтары түскен ұрыс даласын дай шұрық-шұрық жыртық еді.


    Сергіту сәті

    - Ал балалар, кішкене сергіп, көңіл күйімізді көтерейік.


    6. «Жер» ғаламшарындағы кандай экологиялық қиыншылық өте өзекті, кезек күттірмейді? (Мысалы, балықтардың қырылуы, ...)


    Дескриптор: Экология қиыншылықтары жайында өз ойын білдіреді.

    Кері байланыс: мұғалімнің бағалауы


    Жауабы: Ауаның ластануы, ағаштардың азайуы, табиғаттың ластануы, өзен-көлдің ластануы және т.б..


    7. Суреттегі автордың қай шығармасымен таныссың?

    Е.Елубай О.Бөкей

    Дескриптор: Өткен мәнтіндермен өлеңдердің авторларын еске түсіреді.

    Кері байланыс: өзін өзі бағалау

    Жауабы: Е.Елубай - Дархан жер

    О.Бөкей - Құм мінезі

    8. Тараудағы кейіптеу тәсілімен бейнеленген бір кейіпкерді ата.


    Дескриптор: Тараудағы кейіпкерлерді есіне түсіреді.

    Кері байланыс: өзін өзі бағалау


    Жауабы: «Кітам мұңы» мәтініндегі «Ана тілі» және «Дүниежүзі тарихы» кітаптары


    (МК; Ө;Ұ; ҚБ) Жазылым; Айтылым; Тыңдалым

    10. «Су» өлеңінің негізгі ойына сәйкес постер құраңдар.

    Постерге лайық сурет, сөз дайындаңдар.


    ... Білгін бұны, балалар,

    Сусыз құрғақ далалар.

    Сусыз қараң қалалар. Ескертеміз бар қызға:

    Ескертеміз бар ұлға,

    «Суды боска ағызба!»

    Ермек Өтетілеуұлы


    Дескриптор: өлеңнің негізгі ойы бойынша, қорытынды шығарып, өз ойларын жеткізеді.

    Кері байланыс: өзін өзі бағалау


    Жауабы: Судың да сұрауы бар, дегендей суды үнемдеп, ластамай, құр босқа шашпай тұтынуымыз керек. Сусыз адам, табиғат, жануарлардың өмір сүруі мүмкін емес. Суға қоқыс немесе басқад а лас заттарды тастап, суды ластамауымыз керек. Оның кесірінен балықтар, табиғат ластанып ,құрып кетуі мүмкін.



    Слайд, оқулық (140-141 бет)












    https://cloud.mail.ru/public/EDAJ/JMwpxWri4



















    Слайд, оқулық (140-141 бет)



    https://cloud.mail.ru/public/EDAJ/JMwpxWri4
















    Слайд, оқулық (140-141 бет)






















    https://www.youtube.com/watch?v=fCIku0rmtx0






    Слайд, оқулық (140-141 бет)



    https://cloud.mail.ru/public/EDAJ/JMwpxWri4

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекейқызы Бұлан
    07 Маусым 2021
    581
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өзіңді тексер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өзіңді тексер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақтың тақырыбы Өзіңді тексер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.2.3.1 Шығарманың тақырыбын және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні : Әдебиеттік оқу Ұзақ мерізімді жоспар бөлімі

    Күні:

    Сынып: 4


    Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №37 орта мектеп

    Машықкердің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Сабақтың тақырыбы

    Өзіңді тексер



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.3.1 Шығарманың тақырыбын және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

    Сабақ мақсаттары







    Shape1

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Барлық оқушылар: Тарау бойынша алған білімдерін жинақтап,

    интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Әдеби көркемдегіш құралдарды біледі, қолданады.

    Кейбір оқушылар: Өз ойларын ашық айтып, тапсырмаларды орындай біледі.


    Білу және түсіну

    Қолдану



    Жетістік критерийлері

    Тарау бойынша алған білімдерін жинақтап,

    интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді. Өз ойларын ашық айтып, тапсырмаларды орындай біледі.



    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрметтеуге, табиғатты аялап, оған қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    қазақ тіл, дүниетану



    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд, видеожазба

    Тілдік құзыреттілік

    Қараң - бұл жерде: «өмір сүре алмайды» деген мағынада

    Бастапқы білім «Туған жердің табиғатын аялаймыз»

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі әдебиетті оқу сабағымызды бастайық.


    Үй тапсырмасын пысықтау:

    Үйге 138 беттегі Сұлтан Қалиевтың «Қандай болып өсеміз» өлеңіне үзінді жаттауға берілген. Өлеңді «Өрмекші»әдісі арқылы кезек кезек айтамыз.


    Дескриптор: Өткен сабақты еске түсірді. Кері байланыс: Қолмен белгі беру техникасы




    Тақырыпты болжау

    Тарау бітті, мінекей

    Қайталайық кәнекей

    Тексер қане өзіңді

    Кел, балақай мінекей

    • Қалай ойлайсыңдар балалар бүгінгі тақырып не туралы болады деп ойлайсыңдар?

    Дескриптор: Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты болжайды. Кері байланыс: Керемет!

    - Иә, балалар, бүгінгі тақырып - «Өзіңді тексер». Қоршаған ортаны қорғау тарауын аяқтадық. Енді осы тарау бойынша білгенімізді есімізге түсіріп, қайталайтын боламыз.

    Слайд, оқулық (140-141 бет)


    https://cloud.mail.ru/public/EDAJ/JMwpxWri4
















    Сабақтың ортасы

    30минут



    (МК; Ұ; ҚБ) Айтылым

    1. «Ахмет мерген» мәтінінің негізгі ойын түсіндір.


    Дескриптор: Өткен мәтінді еске түсіреді.

    Мазмұны бойынша мәтіннің негізгі ойын айтады

    Кері байланыс: бірін-бірі бағалау


    Жауабы: «Ахмет мерген» мәтінінің негізгі ойы:

    Жануарларды қорғау,оларға мейірімді болып, зиян тигізбеу. Тек өзіңе зиян тигізетіндей іс қимыл жасасағана өзіңді қорғау үшін іс әрекет жасау керек. Мейірімді болып, ақылға жүгінген жөн.


    2. Кейіпкерлерді жұбымен сәйкестендір.


    Майлыаяқ

    құм

    Бархан

    пингвин

    Еңбек

    Әбеке


    Дескриптор: Өткен әңгімелерді еске түсіріп, кейіптерлерді байланыстырады.

    Кері байланыс: бірін-бірі бағалау


    Жауабы:

    МShape3 Shape2 айлыаяқ

    құм

    БShape4 архан

    пингвин

    Еңбек

    Әбеке


    (МК; Ө; ҚБ) Жазылым.

    3. Кестемен жұмыс.

    Тақырыбы

    Әдеби шығарманың кейіпкерлерін ата...

    Дуадақ

    ...

    Құм мінезі

    ...

    Қызыл кітап

    ...


    Дескриптор: Өткен әңгімелердің кейіпкерлерін еске түсіреді.

    Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы




    Жауабы:

    Тақырыбы

    Әдеби шығарманың кейіпкерлерін ата...

    Дуадақ

    Дуадақ, балапан, Қалбай

    Құм мінезі

    Бархан, Қызыл құм

    Қызыл кітап

    Сусиыр, Тау ешкі


    (МК; Ұ; ҚБ) Айтылым; Тыңдалым

    4. Оқып, өлеңнің тақырыбын есіңе түсір.Қандай көркемдегіш құалдар қолданған?



    Жаты әсем көл тұнып,

    Көзіндей жас ботаның.

    Балығы тайдай тулаған,

    Бақасы қойдай шулаған.


    Дескриптор: Өткен сабақтарда жаттаған өлеңдерді есіне түсіеді.

    Кері байланыс: өзін-өзі тексеру


    Жауабы:

    Тақырыбы

    Көркемдегіш құралдар

    Көл

    әсем көл

    Балқаш көлге барайық

    тулаған, шулаған


    5. «Құм мінезінен» үзіндіні оқып, сұрақтың орнына қойылатын сөзді тап.


    Тамырымен жұлып әкеткен әлгі (ненің?) орны алыстан қараған адамға зеңбірек снарядтары түскен ұрыс даласын дай шұрық-шұрық жыртық еді.


    Дескриптор: «Құм мінезі» мәтінін еске түсіру

    Кері байланыс: өзін-өзі тексеру


    Жауабы: Тамырымен жұлып әкеткен әлгі сексеуілдің орны алыстан қараған адамға зеңбірек снарядтары түскен ұрыс даласын дай шұрық-шұрық жыртық еді.


    Сергіту сәті

    - Ал балалар, кішкене сергіп, көңіл күйімізді көтерейік.


    6. «Жер» ғаламшарындағы кандай экологиялық қиыншылық өте өзекті, кезек күттірмейді? (Мысалы, балықтардың қырылуы, ...)


    Дескриптор: Экология қиыншылықтары жайында өз ойын білдіреді.

    Кері байланыс: мұғалімнің бағалауы


    Жауабы: Ауаның ластануы, ағаштардың азайуы, табиғаттың ластануы, өзен-көлдің ластануы және т.б..


    7. Суреттегі автордың қай шығармасымен таныссың?

    Е.Елубай О.Бөкей

    Дескриптор: Өткен мәнтіндермен өлеңдердің авторларын еске түсіреді.

    Кері байланыс: өзін өзі бағалау

    Жауабы: Е.Елубай - Дархан жер

    О.Бөкей - Құм мінезі

    8. Тараудағы кейіптеу тәсілімен бейнеленген бір кейіпкерді ата.


    Дескриптор: Тараудағы кейіпкерлерді есіне түсіреді.

    Кері байланыс: өзін өзі бағалау


    Жауабы: «Кітам мұңы» мәтініндегі «Ана тілі» және «Дүниежүзі тарихы» кітаптары


    (МК; Ө;Ұ; ҚБ) Жазылым; Айтылым; Тыңдалым

    10. «Су» өлеңінің негізгі ойына сәйкес постер құраңдар.

    Постерге лайық сурет, сөз дайындаңдар.


    ... Білгін бұны, балалар,

    Сусыз құрғақ далалар.

    Сусыз қараң қалалар. Ескертеміз бар қызға:

    Ескертеміз бар ұлға,

    «Суды боска ағызба!»

    Ермек Өтетілеуұлы


    Дескриптор: өлеңнің негізгі ойы бойынша, қорытынды шығарып, өз ойларын жеткізеді.

    Кері байланыс: өзін өзі бағалау


    Жауабы: Судың да сұрауы бар, дегендей суды үнемдеп, ластамай, құр босқа шашпай тұтынуымыз керек. Сусыз адам, табиғат, жануарлардың өмір сүруі мүмкін емес. Суға қоқыс немесе басқад а лас заттарды тастап, суды ластамауымыз керек. Оның кесірінен балықтар, табиғат ластанып ,құрып кетуі мүмкін.



    Слайд, оқулық (140-141 бет)












    https://cloud.mail.ru/public/EDAJ/JMwpxWri4



















    Слайд, оқулық (140-141 бет)



    https://cloud.mail.ru/public/EDAJ/JMwpxWri4
















    Слайд, оқулық (140-141 бет)






















    https://www.youtube.com/watch?v=fCIku0rmtx0






    Слайд, оқулық (140-141 бет)



    https://cloud.mail.ru/public/EDAJ/JMwpxWri4

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    07.06.2021
    581
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекейқызы Бұлан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации