Материалдар / Өзіңді тексер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзіңді тексер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қайталау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2023
287
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

орта мектеп МКМ

(білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне Қазақ тілі пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Ортақ тақырып: «Саяхат»

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспаған саны

Сабақтың тақырыбы

133– сабақ. «Өзіңді тексер»

( Қазақ тілі 2 -бөлім. Оқулық 120–121 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2022ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.2.5* дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы:

  • Дара және күрделі сөз таптарын ажыратады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

1 минут

  • Жылы лебіздер айтқызу

«Шаттық шеңбері» тренингін ұйымдастыру


Оқушылар сұрақ-жауап тренингіне түгел қатысады


Керемет!






Сабақтың басы

Алдыңғы білімді тексеру

6 минут















Сабақтың

ортасы



35 минут








Терме диктантын алу

Тапсырма:

  • Сөздердің ішінен сан есімдерді теріп жаз.

  • Дара және күрделі сан есімдерді ажырат.

Шаян, жүз екі, сары, құрылысшы, екі мың бес, жазушы, алтыншы,талапкер, он-оннан, сап-сары, тоқсан тоғыз, оқушымен, бес, биік-биік, мың, алғыр, сыныпта, тәп-тәтті, тоғыз.

  • Жауабын экраннан тексереді.

  • Өзін-өзі бағалайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

Өздік жұмыс.

Оқулықпен жұмыс

  • 1-жаттығу.

  • Көп нүктенің орнына зат есімнің алдындағы сын есімді қойып жазады;

  • Екі бағандағы сөздерді салыстырады;

  • Қайсысы сөйлем, қайсысы сөз тіркесі екенін анықтайды.


ЕББҚЕО – мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды.

  • 2-жаттығу.

  • Кестенің көмегімен өзі пайдаланып жүрген бір құралды сипаттайды;

ЕББҚЕО – өз бетімен бір затын сипаттайды.


  • 3-жаттығу

  • Жаңылтпашты жатқа жазады;

  • Сан есім мен зат есімнің байланысын сызбамен көрстетеді.


ЕББҚЕО – тапсырманы өз мұғалімнің көмегімен орындайды.


  • 4-жаттығу

  • Сөздерді сөз таптарына топтап жазады.

Зат есімдер: күнделік,құрт,ірімшік,кенші;

Сын есім: жаман,кең,ащы;

Етістік: жиналды, ұмыта алмады;

Сан есім: мың,алтыншы, екі, бесеу.






Балалар терме диктантты қатесіз, сауатты, көркем жазады. Сан есімдерді табады.











Тапсырмаларды өз беттерімен орындайды.











Жаңылтпашты жатқа айтады.

Сан есім мен зат есімнің байланысын анықтайды.

ФБ-2 балл



Дескриптор

-терме диктантты сауатты жазады;

-сан есімдерді табады;

-дара сан есімдерді ажыратады;

-күрделі сан есімдерді ажыратады.



ФБ-2 балл

Дескриптор

-зат есімнің алдына сын есімді қояды;

- екі бағандағы сөздерді салыстырады;

-сөйлемді анықтайды;

-сөз тіркесін анықтайды.


ФБ-2 балл

-өзінің бір затын таңдайды;

-атауын жазады;

-түсін жазады;

-пішінін жазады;

-көлемін жазады.

ФБ-2 балл

Дескриптор

-жаңылтпашты жаттайды;

- сан есім мен зат есімнің байланысын анықтайды;



ФБ-2 балл

Дескриптор

-зат есімдерді табады;

- сын есімдерді жазады;

-етістіктерді жазады;

-сан есімдеді жазады.










Оқулық

120-121 бет

дәптер

Рисунок 1





























Оқулық

120-121 бет

дәптер

Рисунок 2






Үйге тапсырма

121-бет, 5-жаттығу. Ережелерді қайталау;





Бағалау критерийлері

Дескрипторлар:

Барлық оқушы:

  • Дара және күрделі сөз таптарын ажыратады.

Рефлексия

1 минут

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс. «Үш сұрақ» әдісі

  • Сабақты түсінбедім

  • Сабаққа белсенді түрде қатыстым

  • Сабақ маған ұнады.


Рефлексия «Үш сұрақ» әдісі

Сұрақ – жауап

арқылы жауап береді

Дескриптор :

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланысын білдіре алады





Қ.Б.

Тамаша!




Рефлексия «үш сұрақ»










250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!