Материалдар / Озон.Оттектің аллотропиясы 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Озон.Оттектің аллотропиясы 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2021
503
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Бекітемін:

Күні:

Мұғалімнің есімі: Какимова Индира Болатбеккызы

СЫНЫП: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Озон.Оттектің аллотропиясы

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

8.4.2.4 -оттектің аллотропиялық түрөзгерістерінің құрамы мен қасиеттерін салыстыру

8.4.2.5-Жер бетіндегі озон қабатының маңызын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Озоннын физикалық және химихимиялық қасиеттерін,олардың маңызын,озон қабаты , біледі

Химиялық элементтердің таңбаларын.Олардың

Химиялық қасиеттерің ,табиғатта кездесуін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: қосылыстардың формуласыформуласын

Формуласың жазып, есептерді шығара алады

Кейбір оқушылар: Озон қабатының маңыздылығын тталдапталдап,ат

, проблемалық сұрақтарды талдайды

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

1.Жер қыртысында неше пайыз оттек бар?.

2. Оттектің физикалық қасиеттері қандай?.

3. Ауаның құрамы қандай?.

4 Өнеркәсіпте оттекті қалай алады?

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:



  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


1.Озонның құрамы,құрылысы.

2.Озонның алынуы.

3.Озонның физикалық қасиеттері.

4.Озонның химиялық қасиеттері

5.Озонның табиғатта кездесуі.

6.Озонның қолданылуы.

Нәтиже

Аллотропия ұғымын түсінеді.Оттектің түр өзгерісі озон туралы біледі.Озон қабаты,озон жыртығы туралы біледі.

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Әдіс- тәсілдер

Ой-қозғау,Түсіндіру

Топтық жұмыс,жұптық жұмыс

Көрнекі- құралдар

Презентация, АКТ,постер,маркер,бейнежазба.

Алдыңғы тақырып

Оттек-химиялық элемент және жай зат.

Жоспар

Кезең

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

І.Ұйымдас-тыру кезеңі




ІІ.Білу








Бағалау











ІІІ.Түсіну



ІҮ.Қолдану
















Бағалау



























Бағалау











Бағалау












Бағалау











Ү.Талдау










































































VI.Жинақтау











Бағалау







II.Үйге тапсырма беру.





VIII.

Рефлексия


1.Сәлемдесу.Оқушыларды түгелдеп,білім алуға әзірлеу.

Сергіту. «Құс,өрмекші,бүрге» ойынын ойнату.

Ережесімен таныстыру.

Туылған маусымы бойынша топқа бөлу.


« Кім жылдам» жылдам сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын тексеру.

1.Жер қыртысында неше пайыз оттек бар?.

2. Оттектің физикалық қасиеттері қандай?.

3. Ауаның құрамы қандай?.

4 Өнеркәсіпте оттекті қалай алады?

5. Зертханада оттекті қандай заттардан алады?

6. Қандай реакция жану реакциясы деп аталады?.

7. Өршіткі дегеніміз не?

8. Аллотропия дегеніміз не?

Шапалақ арқылы бағалау.


Бірінші бөлігім «алда бол» деген бұйрық рай, екінші бөлігім сан есім, шипалы газ деп те есептейді.




Интербелсенді тақтадан «Озон қабаты» бейне-

ролигін тамашалау.Тақырыпты слайдтар арқылы

түсіндіру.

Озонның түрлі заттармен қуатты әрекеттесуін пайдаланып, сасық иісті қалдықтарды зарарсыздандырып, сыртқы ортаны ластамайтын заттарға айналдырады.

Оны қолдану арқылы ауыз суы мен ағын судағы, бөлме ауасындағы бактерияларды жояды

Жаңбырдан соң ауада озон мөлшері 0,00001 пайыз болғанның өзінде ауаны тазартып, таза оттекпен демалуға мүмкіндік туады. Ал ауадағы озон мөлшері аз 10-7 пайыз шамасында болса, ол зиянды. Ол кезде адамның басы ауырады, тез шаршайды, лоқси бастайды, бірақ озонның тұрақсыз болуы оған жеткізбейді.

Озон шамамен 25 км биіктікте жер бетіндегі ауа атмосферасын түгелдей қоршаған 2-3 мм қабатша түрінде болады.

Атмосферадағы озон қабатының қызметі ерекше, ол күннен келетін ультракүлгін сәулені жұтып, оның күйдіргіш әсерін азайтады. Соның арқасында озон қабаты Жердегі тіршілікті сақтайды.1980 жылғы бақылау көрсеткіші Антарктида аймағында баяу, тұрақты түрде стратосфералық озон концентрациясы төмендеуін байқаған. Бұл құбылысты «озон тесігі» деп атаған (шын мәнінде ондай тесік жоқ), оған мән беріп, зерттей бастайды.

Кейінірек 1990 жылдары осындай төмендеу Арктика төңірегінде басталады.

Сұрақ:

3. Неге озон жоғалады ?

4. Озон қалпына келе ме, оның қандай жолдары бар ?

3.Бұл проблеманы шешудің сіз қандай жолың ұсынар едіңіз?



Смайлик арқылы бағалау.

2.Тапсырма интербелсенді тақта арқылы беріледі.

«Кім білгір»топ басшылар сайысы.


Смайлик арқылы бағалау.


3. «Зертте де,зерделе»қызықты химиялық тәжірибе.. Жасалған тәжірибенің құпиясы неде?


Мадақтама сөздер арқылы бағалау.

4 «Жұмбақ есеп» әр топқа есеп беру



Смайлик арқылы бағалау

5. «Құпиясын тап» логикалық тапсырма.




ОЗОН

Тропосферадағы озон (жер бетіннен 10 км жоғарда) бұл

«жаман» озон, өсімдіктерге және өкпе жасушаларына зиян келтіреді. Бірақ стратосферадағы (жер бетіннен 10-40 км жоғарыда орналасқан) 90 пайыздан жоғары «жақсы» озон деп есептелінеді, өйткені ол күннің қауіпті ультракүлгін сәулесін жұтып, пайдалы жұмыс атқарады. Пайдалы озон кабатысыз адамдар күн көзінін ультракүлгін саулесінен түрлі ауру сырқаттарға бейім болушы еді. Соңғы он жылдың ішінде озонның саны азайды. 1974 жылда жасалғн болжам бойынша бұның себебі – фреон (CFCs). 1987 жылға дейін себеп-ізденістерге байланысты ғылыми зерттеулер озонды бұзатын фреон жайлы ешқандай дәлел бермеген.

Сұрақ 1- ТОП:

Озон найзағайдан дан пайда болады. Ол найзағайдан кейін ерекше иіс тудырады. Мәтіннің 9-ші - 14 - ші жолдарында «жаксы» және «жаман» озоннның арасындағы айырмашылықты түсіндіреді.


Берілген мәтінде терминдерді қолдана отырып, сұраққа жауап беріңіз: Найзағай кезінде пайда болатын озон қандай болады, -

«жақсы» немесе «жаман»?

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!