Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Пайыз

    Педагогтің аты-жөні:

    Уринбаева С.М.

    Күні:


    Сыныбы: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Пайызы бойынша санды табу. Есептер шығару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу.

    5.1.2.34 берілген санның процентін табу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар жаңа сабақ бойынша пайыз ұғымын меңгереді, есептер шығарады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға берілген есептермен танысады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның пайызын табуға берілген есептерді сипаттап бере алады.


    №8-сабақ

    Сабақтың тақырыбы:Пайызы бойынша санды табу. Есептер шығару

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    5 мин.
















    3 мин

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Топқа бөлу


    1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

    2.Үш топқа бөліп отырғызу.







    Үй жұмысын тексеру.

    1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

    2. Сабаққа дайындалады.


    Мақсаты: Оқушылар үш топқа бөлініп отырады. Таңдап алған қағаздарында жазылған сандарға байланысты топқа бөлінеді.






    Дәптерлерін сағат тілімен ауыстырады.

    Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.


    Тиімділігі: Топта жұмыс жасау арқылы бір – біріне көмектеседі.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны

    Сабаққа кіріспе


    (Ұ) “Ой қозғау”

    әдісі арқылы өткен тақырыппен сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

    Сұрақтар:

    1. Процент дегеніміз не?

    2.Процентті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз?

    3.Ондық бөлшекті процентке қалай айналдырамыз?

    4.Берілген санның процентін табу үшін:

    5. Проценті бойынша санды табу үшін:

    1. Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты мен таныстырады.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

    2. Өзгенің пікірін толықтырады.


    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сәттілік дөңгелегі арқылы сұраққа қай оқушы жауап беретінін таңдау.

    (Колесо Удачи)

    Сабақтың ортасы

    10 мин.

    “Топтық жұмыс”

    Оқулықпен жұмыс:

    I топ: «Жай бөлшектер»

    №1144 (1) Фермер 72 га жерге алма ағаштарын отырғызды. Бұл – оның барлық жерінің 40% -і. Фермердің барлық жерінің ауданы неше гектар?

    II топ: «Ондық бөлшектер»

    №1144 (2) Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл – ондағы барлық кітаптың 85% -і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?

    III топ: «Проценттер»

    №1144 (3) Сыныпта 12 қыз бар. Бұл – сыныптағы барлық оқушылардың 40% - і. Сыныпта неше оқушы оқиды?


    Жауаптары:

    I топ: «Жай бөлшектер»

    1) 40%=0,4

    2) 72 : 0,4=180 (га)

    II топ: «Ондық бөлшектер»

    1) 85%=0,85

    2) 2890 : 0,85= 3400 (кітап)

    III топ: «Проценттер»

    1) 40%=0,4

    2) 12 : 0,4=30 (оқушы)


    Дескриптор:

    1. Есепті түсінеді.

    2. Пайызы бойынша санды жазады.

    3.Жауабын анықтайды.

    Жалпы- 5 балл.


    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.

    7 мин.

    1-тапсырма

    I топ: «Жай бөлшектер»

    «Сәйкестендіру»:





    2- тапсырма

    II топ: «Ондық бөлшектер»

    «Таңдау»:


    Дескриптор:

    1.Есептің мазмұнын түсінеді;

    2.Пайызы бойынша санды және санның пайызын табады.

    Жалпы-3 балл.


    ДК экраны.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.

    Таратпа қағаз.


    3- тапсырма

    III топ: «Проценттер»




    “Жеке жұмыс”

    5 мин.

    Дескриптор:

    1.Есептің мазмұнын түсінеді;

    2.Санның пайызын табады.

    Жалпы-2 балл.



    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    10 мин.

    Рефлексия (Quzizz)

    Бағалау (Жапондық бағалау)

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Үй тапсырмасы №1149 (Микрокалькуляторды пайдаланып, санды табыңдар.) 127 бет

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Рисунок 1

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Уринбаева Сымбат Маратовна
    07 Желтоқсан 2023
    275
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Пайыз 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Пайыз 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 5 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге айдалы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Пайыз

    Педагогтің аты-жөні:

    Уринбаева С.М.

    Күні:


    Сыныбы: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Пайызы бойынша санды табу. Есептер шығару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу.

    5.1.2.34 берілген санның процентін табу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар жаңа сабақ бойынша пайыз ұғымын меңгереді, есептер шығарады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға берілген есептермен танысады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар санның пайызын табуға берілген есептерді сипаттап бере алады.


    №8-сабақ

    Сабақтың тақырыбы:Пайызы бойынша санды табу. Есептер шығару

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    5 мин.
















    3 мин

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Топқа бөлу


    1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

    2.Үш топқа бөліп отырғызу.







    Үй жұмысын тексеру.

    1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

    2. Сабаққа дайындалады.


    Мақсаты: Оқушылар үш топқа бөлініп отырады. Таңдап алған қағаздарында жазылған сандарға байланысты топқа бөлінеді.






    Дәптерлерін сағат тілімен ауыстырады.

    Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.


    Тиімділігі: Топта жұмыс жасау арқылы бір – біріне көмектеседі.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны

    Сабаққа кіріспе


    (Ұ) “Ой қозғау”

    әдісі арқылы өткен тақырыппен сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

    Сұрақтар:

    1. Процент дегеніміз не?

    2.Процентті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз?

    3.Ондық бөлшекті процентке қалай айналдырамыз?

    4.Берілген санның процентін табу үшін:

    5. Проценті бойынша санды табу үшін:

    1. Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты мен таныстырады.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

    2. Өзгенің пікірін толықтырады.


    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сәттілік дөңгелегі арқылы сұраққа қай оқушы жауап беретінін таңдау.

    (Колесо Удачи)

    Сабақтың ортасы

    10 мин.

    “Топтық жұмыс”

    Оқулықпен жұмыс:

    I топ: «Жай бөлшектер»

    №1144 (1) Фермер 72 га жерге алма ағаштарын отырғызды. Бұл – оның барлық жерінің 40% -і. Фермердің барлық жерінің ауданы неше гектар?

    II топ: «Ондық бөлшектер»

    №1144 (2) Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл – ондағы барлық кітаптың 85% -і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?

    III топ: «Проценттер»

    №1144 (3) Сыныпта 12 қыз бар. Бұл – сыныптағы барлық оқушылардың 40% - і. Сыныпта неше оқушы оқиды?


    Жауаптары:

    I топ: «Жай бөлшектер»

    1) 40%=0,4

    2) 72 : 0,4=180 (га)

    II топ: «Ондық бөлшектер»

    1) 85%=0,85

    2) 2890 : 0,85= 3400 (кітап)

    III топ: «Проценттер»

    1) 40%=0,4

    2) 12 : 0,4=30 (оқушы)


    Дескриптор:

    1. Есепті түсінеді.

    2. Пайызы бойынша санды жазады.

    3.Жауабын анықтайды.

    Жалпы- 5 балл.


    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.

    7 мин.

    1-тапсырма

    I топ: «Жай бөлшектер»

    «Сәйкестендіру»:





    2- тапсырма

    II топ: «Ондық бөлшектер»

    «Таңдау»:


    Дескриптор:

    1.Есептің мазмұнын түсінеді;

    2.Пайызы бойынша санды және санның пайызын табады.

    Жалпы-3 балл.


    ДК экраны.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.

    Таратпа қағаз.


    3- тапсырма

    III топ: «Проценттер»




    “Жеке жұмыс”

    5 мин.

    Дескриптор:

    1.Есептің мазмұнын түсінеді;

    2.Санның пайызын табады.

    Жалпы-2 балл.



    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    10 мин.

    Рефлексия (Quzizz)

    Бағалау (Жапондық бағалау)

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Үй тапсырмасы №1149 (Микрокалькуляторды пайдаланып, санды табыңдар.) 127 бет

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Рисунок 1

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    07.12.2023
    275
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Уринбаева Сымбат Маратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации