|
Бөлім: |
Пайыз |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Уринбаева С.М. |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пайызы бойынша санды табу. Есептер шығару |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу. 5.1.2.34 берілген санның процентін табу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар жаңа сабақ бойынша пайыз ұғымын меңгереді, есептер шығарады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға берілген есептермен танысады. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар санның пайызын табуға берілген есептерді сипаттап бере алады. |
№8-сабақ
Сабақтың тақырыбы:Пайызы бойынша санды табу. Есептер шығару
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. 3 мин |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Топқа бөлу 1.Мұғалім оқушыларды түгендейді. 2.Үш топқа бөліп отырғызу. Үй жұмысын тексеру. |
1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады. 2. Сабаққа дайындалады. Мақсаты: Оқушылар үш топқа бөлініп отырады. Таңдап алған қағаздарында жазылған сандарға байланысты топқа бөлінеді. Дәптерлерін сағат тілімен ауыстырады. |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Тиімділігі: Топта жұмыс жасау арқылы бір – біріне көмектеседі. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа кіріспе |
(Ұ) “Ой қозғау” әдісі арқылы өткен тақырыппен сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Сұрақтар: 1. Процент дегеніміз не? 2.Процентті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз? 3.Ондық бөлшекті процентке қалай айналдырамыз? 4.Берілген санның процентін табу үшін: 5. Проценті бойынша санды табу үшін: |
1. Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты мен таныстырады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: 1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. 2. Өзгенің пікірін толықтырады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Сәттілік дөңгелегі арқылы сұраққа қай оқушы жауап беретінін таңдау. (Колесо Удачи) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин. |
“Топтық жұмыс” Оқулықпен жұмыс: I топ: «Жай бөлшектер» №1144 (1) Фермер 72 га жерге алма ағаштарын отырғызды. Бұл – оның барлық жерінің 40% -і. Фермердің барлық жерінің ауданы неше гектар? II топ: «Ондық бөлшектер» №1144 (2) Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл – ондағы барлық кітаптың 85% -і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар? III топ: «Проценттер» №1144 (3) Сыныпта 12 қыз бар. Бұл – сыныптағы барлық оқушылардың 40% - і. Сыныпта неше оқушы оқиды? |
Жауаптары: I топ: «Жай бөлшектер» 1) 40%=0,4 2) 72 : 0,4=180 (га) II топ: «Ондық бөлшектер» 1) 85%=0,85 2) 2890 : 0,85= 3400 (кітап) III топ: «Проценттер» 1) 40%=0,4 2) 12 : 0,4=30 (оқушы)
|
Дескриптор: 1. Есепті түсінеді. 2. Пайызы бойынша санды жазады. 3.Жауабын анықтайды. Жалпы- 5 балл. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин. |
1-тапсырма I топ: «Жай бөлшектер» «Сәйкестендіру»: |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2- тапсырма II топ: «Ондық бөлшектер» «Таңдау»:
|
|
Дескриптор: 1.Есептің мазмұнын түсінеді; 2.Пайызы бойынша санды және санның пайызын табады. Жалпы-3 балл. |
ДК экраны. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Таратпа қағаз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3- тапсырма III топ: «Проценттер» |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
“Жеке жұмыс” 5 мин. |
|
|
Дескриптор: 1.Есептің мазмұнын түсінеді; 2.Санның пайызын табады. Жалпы-2 балл. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия 10 мин. |
Рефлексия (Quzizz) Бағалау (Жапондық бағалау) Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үй тапсырмасы №1149 (Микрокалькуляторды пайдаланып, санды табыңдар.) 127 бет |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Уринбаева Сымбат МаратовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Пайыз 5 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Пайыз 5 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 5 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге айдалы
Материалдың қысқаша нұсқасы
№8-сабақ Сабақтың тақырыбы:Пайызы бойынша санды табу. Есептер шығару
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















