Ұзақ мерзімді
жоспар тарауы:5.4А Пайыз
|
Сыныбы:
5
|
Сабақ
тақырыбы
|
Пайыз. Санның
пайызын және пайызы бойынша санды табу
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаты:
|
5.1.2.34 Берілген санның
пайызын табу;
5.1.2.36 Берілген пайызы
бойынша санды табу;
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: Пайыз ұғымын меңгереді,
берілген санның пайызын және пайызы бойынша санды табуды
біледі;
Оқушылардың басым
көпшілігі:Мәтінді есептерді шығаруда
пайызды қолдана алады.
Кейбір
оқушылар: Тұрмыста кездесетін пайызға
байланысты есептерді мысалға келтіріп
дәлелдейді,талдайды.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Педагогтің
жоспарланған іс-әрекеті
|
Оқушының
жоспарланған іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5минут
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
Оқушылар шеңбер жасап
тұрады, «Менен саған бір
тілек» тренингі арқылы бір-біріне
сәттілік тілейді.
Үстел үстінде жатқан төрт
түрлі төсбелгінің арасынан өзіне ұнағанын таңдап алады, төсбелгі
түріне қарай топқа бірігеді. Топтың алтын ережесін құруды талап
етемін.
|
«Менен саған бір
тілек» тренингі арқылы бір-біріне
сәттілік тілейді.
|
Түрлі-түсті
төсбелгілер
|
Түрлі-түсті
төсбелгілер
|
Ширату
тапсырмалары: Жаңа сабақты бастамас бұрын
жалпы сыныппен жұмыс.
«Серпілген сауал» әдісі.
`Wordwall` бағдарламасын қолданамын.
|
Оқушылар компьютер таңдаған
сұраққа жауап береді.
|
Жарайсыңдар!
Монеталармен
бағалау.
|
Глобус,
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа білімді еске
түсіру.
«Модельдеу»
әдісі.
Жұмыс
барысы: Тақырыпты топта өз ішінде
талқылап,топ көшбасшысы қорғайды. Бір топ тақырыптар бойынша
сұрақтар дайындайды.
І топқа: Берілген санның
пайызын табу
ІІ топқа: Пайызды жай
бөлшекке айналдыру
ІІІ топқа: Санды пайызға
айналдыру
ІVтопқа: Пайызы бойынша
санды табу тақырыбы бойынша сұрақтар
дайындау
ҚБ:
«Шапалақ»
Топтар бірін бірі
бағалағаннан кейін мұғалім тақтаға слайд арқылы тақырыпты
түйіндейді.
|
Моделдеу барысында
оқушылар құрылымдалған ортаның аясында белгілі бір проблемаға
қатысты жауап береді, мұғалімге еліктейді
|
Өте
жақсы
Монеталар
|
АКТ, флипчарт,
маркерлер
|
№1 тапсырма. Оқулықпен
жұмыс.
Топпен
жұмыс.
№1114
«Тарсия әдісі» бойынша
шығару.
ҚБ:
«Мадақтау»
|
Есептерді жауаптары бойынша
сәйкестендіреді.
|
Өте
жақсы
|
|
|
№2
тапсырма. Жұптық жұмыс:
«Тиімді депозит» (бекіту
жаттығулары).
Жұмыс
барысы:
Дескриптор:
-
Пайызды бөлшекпен өрнектейді
-
Санды өрнек құрастыра алады.
-
Берілген санның пайызын
есептейді.
-
Жауабын табады
І
-IYтоп
Жинақ кассасына 6% жылдық
өсіммен 900 000 тг салынды. Жинақ кассасындағы осы ақша бір жылдан
соң неше теңге болады?
ІІ-III
топ
Жинақ кассасына 1 200 000 тг
4% жылдық өсіммен салынды. Жинақ кассасындағы осы ақша бір жылдан
соң неше теңге болады?
ҚБ: «Тиімді
депозит»
|
Оқушылар жұппен орындайды,
дәптерге түсіреді және толықтырады..
|
Ж инаған монеталарын
депозитке салу.
|
АКТ, үлестірмелі материалдар,
смайликтер
|
|
Жеке
жұмыс
Тест
тапсырмасы. «Zipgrade» бағдарламасы арқылы
тексеру.
1.100-дың 25%
тап?
b.
25
2.
40% -ы 60 болатын санды
тап?
e.
150
3.
50-дің 23%
тап?
a.
11.5
4.
30% -ы 75 болатын санды
тап?
c.
250
5.
155-тың 97%
тап?
d.
150.35
|
Тест тапсырмасын
орындайды.
|
М
онеталар.
|
|
Сергіту
сәті.
|
1-10 дейінгі цифрларды
мұрынымыздың ұшымен ауада саламыз.
|
|
|
|
Сабақтың
соңы
7
минут
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары:
Ойлау дағдыларының
деңгейлері:
білу және түсіну, қолдану,
талдау.
Бағалау
критерийлері:
-
Берілген санның пайызын
есептейді,пайызы бойынша санды анықтайды
-
Пайызға байланысты мәтінді
есептерді шығара отырып талдайды,алгоритмін
қолданады
1-тапсырма
а)Пайызын табыңыз:
30,
125, 310 сандарының 10 %-ын;
б)
пайызы бойынша санды табыңыз:
10
%-ы 0,4; 9,25; 28;
2-тапсырма
a)
Заттың бағасы 760 тг:
1)
егер заттың бағасы 15 %-ға қымбаттаса, оның қымбаттатылған бағасы
неше теңге?
3-тапсырма.Тік төртбұрыштың ені 6 см,
ұзындығы одан 75%--ға ұзын. Тік төртбұрыштың ауданын
табыңдар.
Дескриптор:
-өрнекті
құрайды;
-
берілген санның пайызын
анықтайды.
-өмірде кездесетін
пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып
талдайды
|
Дескриптор:
-өрнекті
құрайды;
-
берілген санның пайызын
анықтайды.
-пайызы бойынша санды
анықтайды.
|
|
Стикерлер, үлестірмелі
материалдар
|
3
минут
|
Рефлексия (кері
байланыс)
|
Оқушылар сабақ бойынша алған
әсерлерін жазып шығады.
|
|
Стикерлер
|